Morgen schildpad dagquote:
Een zwart gatquote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:31 schreef RedShoe het volgende:
Lekker weertje zo...Vanmorgen heeft alles nog even goed doorgelucht en nu alles weer potdicht.
In mijn slaapkamer is geen enkel spoortje licht te vinden.
Dat weten de miljoenen bondscoaches allangquote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:26 schreef chufi het volgende:
Ze moeten nu wel winnen anders kunnen ze echt de koffers wel pakken
Hoop dat ze kunnen pakkenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:26 schreef chufi het volgende:
Ze moeten nu wel winnen anders kunnen ze echt de koffers wel pakken
Die prutdingen zitten zwaar ongelijk te roeienquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:19 schreef maily het volgende:
@:pullup en @:drakin
Robot roeit mee met traditioneel DRAKENbootfestival in China
Snaaierd!quote:
Nooit gegetenquote:
Dat klinkt heel vies welquote:
Nog wat finale plekken gehaald op de Bosbaan ?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Die prutdingen zitten zwaar ongelijk te roeien
Ik sla ook al overquote:
Ik had geen goede dagquote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog wat finale plekken gehaald op de Bosbaan ?
Dat mag je ook een ronduit klote dag noemenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had geen goede dagZieken in de mannen ploeg en de vrouwen gingen echt goed vanochtend maar er was vroeg in de middag een vriendin van een van de roeisters aangereden en dat liep slecht af. Ze besloten ook maar niet meer te starten
Oops dat ongeluk langs de Amstel ?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had geen goede dagZieken in de mannen ploeg en de vrouwen gingen echt goed vanochtend maar er was vroeg in de middag een vriendin van een van de roeisters aangereden en dat liep slecht af. Ze besloten ook maar niet meer te starten
Ik zal even checken op at5quote:
Waar heb je het gekocht?quote:
quote:
Ja dan maar hopen dat dit beter gaatquote:
Appie Jack Link'squote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar heb je het gekocht?
Ik heb mijn geld teruggekregen. En wat bij de ah gekocht. Maar die is niet erg lekker
Die was een maand geleden.quote:
Niet in 40+, daar is het morgenquote:
Die heb ik ook, niet goede biltong helaas.quote:
Ik ken alleen maar deze.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik ook, niet goede biltong helaas.
Veel te dun gesneden
Mij irriteert het nu wel dat ik de hele straat al zo'n 5 a 10 seconden eerder hoor juichen dan dat het doelpunt bij mij op het scherm te zien isquote:
Dan heb je echt een rot dag. Ontzettend naar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het de eerste keer is is het lekker.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar deze.
Ik vind 'm lekker.
Wat schenk je?quote:
Water.quote:
Gemeentepils dus.quote:
quote:
quote:
Bij het voetbal, komt omdat het warm is, heb ik ook pas van de week geleerd.quote:
Lekker gillenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:27 schreef ChocoFan het volgende:
Lol, ze hebben zweedse toeschouwers gevonden in het publiek.
Ja sorry, kan wel een bakkie pleur zetten of een kopje thee maken.quote:
Dikke 21 graden jonguhquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij het voetbal, komt omdat het warm is, heb ik ook pas van de week geleerd.
Ja, daar doelde ik ook op, ik zie zojuist de eerste 5 minuten WK, en het was drinkpauzequote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij het voetbal, komt omdat het warm is, heb ik ook pas van de week geleerd.
Ja, ze hebben zelfs airco, tijdens het voetballen. WTF.quote:
Schijnbaar mietjes tegenwoordig want ze hebben airco dus zo warm is het dan niet en mag je nog wel mietjes zeggen?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, daar doelde ik ook op, ik zie zojuist de eerste 5 minuten WK, en het was drinkpauze
Dakkie dicht en koelen maarquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ze hebben zelfs airco, tijdens het voetballen. WTF.
Amerikanen schijnen niet zonder airco te kunnen, en niet zonder drinkpauzesquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ze hebben zelfs airco, tijdens het voetballen. WTF.
Van mij welquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schijnbaar mietjes tegenwoordig want ze hebben airco dus zo warm is het dan niet en mag je nog wel mietjes zeggen?
Echt hoor.quote:
Ik durf dat niet meerquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schijnbaar mietjes tegenwoordig want ze hebben airco dus zo warm is het dan niet en mag je nog wel mietjes zeggen?
Niet handig dat je niet genoeg hebt gedronken en die soep klinkt net al biltong ieuw.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:28 schreef drakin het volgende:
Weinig gedronken vandaag, daarom soep als avondeten.
Broccolisoep met rode tonijn
Mietjequote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik durf dat niet meerAnders cancellen ze me nog
Pussyquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik durf dat niet meerAnders cancellen ze me nog
Dat klopt helemaal.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:33 schreef pullup het volgende:
Jullie zijn ongeschikt als coach zie ik al
https://everydayyummy.nl/(...)et-citroen-en-kerriequote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:09 schreef maily het volgende:
[..]
Er kunnen niet genoeg schildpaddagen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |