Ze zullen ongetwijfeld heel aardig zijn, totdat ze je krant stelen of in je voortuin pissenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:28 schreef raptorix het volgende:
Ik ga jaarlijks op vakantie naar Grand Canaria, daar hebben ze ook een fetish festival waar de helft als hondje gekleed is, ik kan je zeggen dat de mensen erg aardig zijn, en er absoluut geen stekje los bij zit.
[ afbeelding ]
Of hun ouders vermoordenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zullen ongetwijfeld heel aardig zijn, totdat ze je krant stelen of in je voortuin pissen
Maar is het verschil dan dus dat een furry zelf ook weet dat ie een mens is en af en toe een rolletje/alter ego speelt, en een therian oprecht gelooft een dier te zijn? Ik verwacht dat je in die tweede categorie dan vaker individuen zult zien met psychische klachten, waarvan dat dan mogelijk een van de uitingen is.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:11 schreef Kissingbird het volgende:
Vind het best triest om sommige reacties hier te lezen over een kind.
Er worden meteen labels geplakt, aannames gedaan en dingen belachelijk gemaakt.
Wat ze ook gedaan heeft het gaat nog steeds om een minderjarige en een enorm trieste tragische situatie.
Iets meer nuance en menselijkheid zou niet misstaan lijkt me.
Zie wat termen ook over het kind.
Furry = hobby/fandom rond dieren met menselijke eigenschappen.
Therian = iemand die zich innerlijk sterk verbonden voelt met of identificeert als een dier.
Groot verschil![]()
Die kans is met voetbalsupporters groter.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zullen ongetwijfeld heel aardig zijn, totdat ze je krant stelen of in je voortuin pissen
Dit is erg ongezondquote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:28 schreef raptorix het volgende:
Ik ga jaarlijks op vakantie naar Grand Canaria, daar hebben ze ook een fetish festival waar de helft als hondje gekleed is, ik kan je zeggen dat de mensen erg aardig zijn, en er absoluut geen stekje los bij zit.
[ afbeelding ]
Hier gaat het juist fout.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:11 schreef Kissingbird het volgende:
Vind het best triest om sommige reacties hier te lezen over een kind.
Er worden meteen labels geplakt, aannames gedaan en dingen belachelijk gemaakt.
Wat ze ook gedaan heeft het gaat nog steeds om een minderjarige en een enorm trieste tragische situatie.
Iets meer nuance en menselijkheid zou niet misstaan lijkt me.
Zie wat termen ook over het kind.
Furry = hobby/fandom rond dieren met menselijke eigenschappen.
Therian = iemand die zich innerlijk sterk verbonden voelt met of identificeert als een dier.
Groot verschil![]()
Touchéquote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die kans is met voetbalsupporters groter.
Je ziet toch zelf hopelijk ook wel dat dit gewoon een seksuele kink is voor die kerels.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:28 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet hetzelfde. Hier heeft het een BDSM aspect, deze mensen denken namelijk niet echt een dier te zijn. Dat zie bij de furry subcultuur wel terug, dat zijn mensen die zich in alle aspecten van het leven inbeelden een soort dier te zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:28 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb vorig jaar op Tilburgse kermis ook mensen zo zien rondlopen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:28 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een mix, sommige is het bdsm bij andere meer de kleding fetish en dan is er ook nog een stukje roleplaying, wat ik minder gezond vind is dat sommige op hun blote knieen over het asfalt lopen, die kunnen beter stratemaker worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is niet hetzelfde. Hier heeft het een BDSM aspect, deze mensen denken namelijk niet echt een dier te zijn. Dat zie bij de furry subcultuur wel terug, dat zijn mensen die zich in alle aspecten van het leven inbeelden een soort dier te zijn.
Dat jongeren vrij worden gelaten zich hierin onder te dompelen is ook weer veelzeggend. De dader die achter de aanslag zat op Charlie Kirk zat ook al in deze wereld en het is geen geheim dat dit veel problematische figuren trekt.
Dochter blijkt 15 jaar te zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:25 schreef xzaz het volgende:
Man en vrouw omgekomen door misdrijf in Meerstad, dochter (13) aangehouden
Fury is inderdaad een spel / hobby niet dat je denkt dat het je indentiteit is.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar is het verschil dan dus dat een furry zelf ook weet dat ie een mens is en af en toe een rolletje/alter ego speelt, en een therian oprecht gelooft een dier te zijn? Ik verwacht dat je in die tweede categorie dan vaker individuen zult zien met psychische klachten, waarvan dat dan mogelijk een van de uitingen is.
Gevalletje 764 zou kunnen, die hebben er wel een handje van om mensen ook aan te moedigen om e.e.a. te filmen/delen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:49 schreef raptorix het volgende:
Het zou me niet verbazen als deze is opgestookt door die onlne groepen die je nu hebt, misschien zelfs wel chineze bots.
Dat is niet wat ik zei. Ik heb nergens gesteld dat minderjarigheid een excuus is.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hier gaat het juist fout.
Minderjarigheid is nooit een excuus voor dit soort bruut en barbaars geweld tegen nota bene de eigen familie.
We zijn in onze huidige samenleving in een bizarre cultuur gekomen waar er telkens wordt geprobeerd van daders slachtoffers te maken. 'Ja, persoon X heeft wel vier mensen doodgeschoten, maar hij had een moeilijke jeugd hoor. Laten we niet te hard oordelen'. 'Persoon Y heeft wel een aanslag gepleegd met vele slachtoffers, maar hij was wel manisch depressief'.
Alsof dit soort dingen een excuus of zelfs bijna rechtvaardiging zijn voor de meest bizarre uitspattingen van geweld. Je zit dit in de VS bijvoorbeeld ook wel, iemand wordt gepest en schiet daarna even de hele school overhoop.
Het ergste is nog wel dat de daadwerkelijke slachtoffers, nabestaanden, overlevenden of getraumatiseerden eigenlijk amper aandacht meer krijgen. Die moeten er gewoon maar mee leren leven. Laten we eens beginnen met wat meer menselijkheid voor die groep in plaats van bij de daders te beginnen.
Het wordt dan ook tijd om dit soort dingen veel harder te gaan aanpakken. Preventie, dus het op tijd signaleren van afwijkend en problematisch gedrag en ongenadig hard straffen als het misgaat en er slachtoffers zijn gevallen. Zulke mensen zijn helaas een gevaar en zouden dan ook voor altijd uit de samenleving verwijderd moeten worden.
Eerder problematisch gedrag herkennen mee eens. Straffen heeft alleen geen zin.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hier gaat het juist fout.
Minderjarigheid is nooit een excuus voor dit soort bruut en barbaars geweld tegen nota bene de eigen familie.
We zijn in onze huidige samenleving in een bizarre cultuur gekomen waar er telkens wordt geprobeerd van daders slachtoffers te maken. 'Ja, persoon X heeft wel vier mensen doodgeschoten, maar hij had een moeilijke jeugd hoor. Laten we niet te hard oordelen'. 'Persoon Y heeft wel een aanslag gepleegd met vele slachtoffers, maar hij was wel manisch depressief'.
Alsof dit soort dingen een excuus of zelfs bijna rechtvaardiging zijn voor de meest bizarre uitspattingen van geweld. Je zit dit in de VS bijvoorbeeld ook wel, iemand wordt gepest en schiet daarna even de hele school overhoop.
Het ergste is nog wel dat de daadwerkelijke slachtoffers, nabestaanden, overlevenden of getraumatiseerden eigenlijk amper aandacht meer krijgen. Die moeten er gewoon maar mee leren leven. Laten we eens beginnen met wat meer menselijkheid voor die groep in plaats van bij de daders te beginnen.
Het wordt dan ook tijd om dit soort dingen veel harder te gaan aanpakken. Preventie, dus het op tijd signaleren van afwijkend en problematisch gedrag en ongenadig hard straffen als het misgaat en er slachtoffers zijn gevallen. Zulke mensen zijn helaas een gevaar en zouden dan ook voor altijd uit de samenleving verwijderd moeten worden.
Ja ik zat ook aan dit soort groepen te denken. Begint meestal ook met dierenmishandeling.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:49 schreef raptorix het volgende:
Het zou me niet verbazen als deze is opgestookt door die onlne groepen die je nu hebt, misschien zelfs wel chineze bots.
Oh nee hoor. Heb niets tegen ze en zolang ze niemand kwaad doen helemaal prima. Hoop wel dat ze de hulp krijgen die ze verdienen het is duidelijk een schreeuw om hulp.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 05:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Trannies, kleding aantrekken, discords, grote beweringen is grote bewijzen, deze post riekt bijna naar aanzetten tot haat.
Echt, wat bezielt zulke 'mensen'?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik zat ook aan dit soort groepen te denken. Begint meestal ook met dierenmishandeling.
Sadistische online chatgroepen actief, verdachte vast op terrorisme-afdeling
Zo'n social media verbod onder de x jaar is niet eens zo'n slecht ideequote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik zat ook aan dit soort groepen te denken. Begint meestal ook met dierenmishandeling.
Sadistische online chatgroepen actief, verdachte vast op terrorisme-afdeling
De realiteit blijft dat zulke mensen heel veel leed hebben veroorzaakt en hiervoor bestraft dienen te worden. Een bestraffing hoort daar een onderdeel van te zijn door zulke mensen uit de samenleving te verwijderen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:19 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Eerder problematisch gedrag herkennen mee eens. Straffen heeft alleen geen zin.
Behandeling wel en eventueel (levenslang) begeleid wonen.
Hersenonderzoek laat namelijk meer en meer zien dat er bij afwijkend gedrag gewoon afwijkingen te zien zijn. Je kan een gedeelte fixen met gedrags therapie of beter gezegd de persoon leren omgaan met. Dan is er ook nog medicatie. Fixed niet iedereen en die moet je gewoon je uit de samenleving halen. Niet als straf maar als bescherming voor zowel de persoon zelfs als de samenleving.
Overigens is inmiddels ook bewezen dat zaken tijdens de zwangerschap of jonge kindertijd wel degelijk sporen nalaten in de hersenen.
Oppassen dus met zomaar oordelen en straffen.
De doodstraf? Dat gaat toch niet gebeuren dus hou er maar over op.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De realiteit blijft dat zulke mensen heel veel leed hebben veroorzaakt en hiervoor bestraft dienen te worden. Een bestraffing hoort daar een onderdeel van te zijn door zulke mensen uit de samenleving te verwijderen.
Het wijzen naar externe factoren (zoals jij hier doet) lost niets op en zorgt er dus juist voor dat je uiteindelijk bij een punt komt dat er van daders, slachtoffers wordt gemaakt en de echte slachtoffers over het hoofd worden gezien.
Iemand die bijvoorbeeld depressief is en vroeger gepest is geweest en uiteindelijk ergens een aanslag besluit te plegen, dient gewoon volledig berecht te worden en waarbij de doodstraf (zoals men in de VS ook hanteert) een optie is.
Ben je het poezenbeest vergeten? Was dat ook in een vlaag van verstandsverbijstering. Ik denk dat je op dat moment al een hele grote rode vlag moet zien en een dwangbuis bestellen. Flink in de war ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De doodstraf? Dat gaat toch niet gebeuren dus hou er maar over op.
Ik vind dat trouwens in dit topic niet gepast om over te beginnen bij een 15 jarige.
Waarschijnlijk is ze flink in de war en zal ze zich verschrikkelijk voelen als ze weer helder is. Zonder goed te praten wat ze heeft gedaan, zal ze de rest van haar leven meedragen dat ze haar ouders heeft vermoord. Dit is geen koelbloedige, helder bedachte moord maar duidelijk een verward persoon. Van nog maar 15 jaar.
Ach ja zelfs babies kunnen heel gevaarlijk zijn in de ogen van deze user.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind dat trouwens in dit topic niet gepast om over te beginnen bij een 15 jarige.
Waarschijnlijk is ze flink in de war en zal ze zich verschrikkelijk voelen als ze weer helder is. Zonder goed te praten wat ze heeft gedaan, zal ze de rest van haar leven meedragen dat ze haar ouders heeft vermoord. Dit is geen koelbloedige, helder bedachte moord maar duidelijk een verward persoon. Van nog maar 15 jaar.
Nee, dat verhaal ken ik niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je het poezenbeest vergeten? Was dat ook in een vlaag van verstandsverbijstering. Ik denk dat je op dat moment al een hele grote rode vlag moet zien en een dwangbuis bestellen. Flink in de war ja.
Que?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:53 schreef Perox het volgende:
[..]
Ach ja zelfs babies kunnen heel gevaarlijk zijn in de ogen van deze user.
Inderdaad. Daar ben ik in het algemeen een voorstander van, bij zware delicten dient dat een optie te zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
FTFYquote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Het wordt toch allemaal steeds gekker, nu denken ze al dat ze een hond zijn. Koekoek Woef Woef.
En je moet er allemaal begrip voor hebben natuurlijk anders is het een geeenoooosiede!!!!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Het wordt toch allemaal steeds gekker, nu denken ze al dat ze een hond zijn. Koekoek.
Je ontkent?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Que?
Het zou fijn zijn als je mij geen standpunten in de voeten wilt schuiven die ik nooit heb ingenomen.
[..]
Kun je ook aantonen waar ik zou hebben gezegd dat babies gevaarlijk zouden zijn?quote:
Ik zeg dat in jouw ogen zelfs babies gevaarlijk kunnen zijn. Bron: Ikquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kun je ook aantonen waar ik zou hebben gezegd dat babies gevaarlijk zouden zijn?
Woefwoef wc's!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Het wordt toch allemaal steeds gekker, nu denken ze al dat ze een hond zijn. Koekoek.
Kortom, je zuigt het dus uit je duim.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:05 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik zeg dat in jouw ogen zelfs babies gevaarlijk kunnen zijn. Bron: Ik
Ontken je dat of niet?
Nee ik beweer het en we constateren dat jij het niet ontkent. Je hoeft je niet ervoor te schamen hoor. Of eigenlijk...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kortom, je zuigt het dus uit je duim.
Begrip hebben is niet hetzelfde als het accepteren en niets doen. Iig niet in mijn boekje.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je moet er allemaal begrip voor hebben natuurlijk anders is het een geeenoooosiede!!!!
Dus wanneer je reageert op een artikel, waarin staat dat het hoofdonderwerp van het topic denkt dat zij een hond is, en dit benoemt dan ben je het topic een bepaalde discussie aan het induwen? Gaat alles wel goed met je mevrouw vlinder jeetje mina.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Ach jeetje, een paar users willen het topic weer een bepaalde discussie in duwen…
Laat maar zitten.
Je ziet ze niet in het topic van een man die in een psychose zijn moeder onthoofd bijvoorbeeld.
Als je het niet uit je duim zuigt, wanneer heb ik dit standpunt dan ingenomen? Kun je een paar posts als voorbeeld geven?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:07 schreef Perox het volgende:
[..]
Nee ik beweer het en we constateren dat jij het niet ontkent. Je hoeft je niet ervoor te schamen hoor. Of eigenlijk...
Waarom voel je je aangesproken?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dus wanneer je reageert op een artikel, waarin staat dat het hoofdonderwerp van het topic denkt dat zij een hond is, en dit benoemt dan ben je het topic een bepaalde discussie aan het induwen? Gaat alles wel goed met je mevrouw vlinder jeetje mina.
Omdat het duidelijk gaat over het stukje identificatie als hond, en ik daarop reageer. Misschien iets minder met meel in de mond praten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom voel je je aangesproken?
Post 42 gemist?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Omdat het duidelijk gaat over het stukje identificatie als hond, en ik daarop reageer. Misschien iets minder met meel in de mond praten.
Wat je dus door eerder bepaald gedrag te herkennen kan voorkomen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De realiteit blijft dat zulke mensen heel veel leed hebben veroorzaakt en hiervoor bestraft dienen te worden. Een bestraffing hoort daar een onderdeel van te zijn door zulke mensen uit de samenleving te verwijderen.
Het wijzen naar externe factoren (zoals jij hier doet) lost niets op en zorgt er dus juist voor dat je uiteindelijk bij een punt komt dat er van daders, slachtoffers wordt gemaakt en de echte slachtoffers over het hoofd worden gezien.
Iemand die bijvoorbeeld depressief is en vroeger gepest is geweest en uiteindelijk ergens een aanslag besluit te plegen, dient gewoon volledig berecht te worden en waarbij de doodstraf (zoals men in de VS ook hanteert) een optie is.
We weten allemaal jouw standpunten. Ik ga echt niet in die waterval van je op zoek of zo. Je moet het hier mee doen. Of niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je het niet uit je duim zuigt, wanneer heb ik dit standpunt dan ingenomen? Kun je een paar posts als voorbeeld geven?
Nergens voor nodig om te beledigen mevrouw vlinder, zelfs voor jou niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Post 42 gemist?
Ik snap dat het warm is…
Ik was je niet aan het kwooten, aardappel
Daar liggen we volledig op een lijn. Er moet veel eerder worden ingegrepen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:20 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Wat je dus door eerder bepaald gedrag te herkennen kan voorkomen.
Het blijft dus bij de onjuiste en ongefundeerde aantijging van eerder, dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:21 schreef Perox het volgende:
[..]
We weten allemaal jouw standpunten. Ik ga echt niet in die waterval van je op zoek of zo. Je moet het hier mee doen. Of niet.
Die was schizofreen, werd daar ook benoemd.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Ach jeetje, een paar users willen het topic weer een bepaalde discussie in duwen…
Laat maar zitten.
Je ziet ze niet in het topic van een man die in een psychose zijn moeder onthoofd bijvoorbeeld.
Ik blijf achter mijn uitspraak staan. Want die klopt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Het blijft dus bij de onjuiste en ongefundeerde aantijging van eerder, dat dacht ik al.
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:22 schreef TAmaru het volgende:
Dit meisje had duidelijk een of andere schizofrene stoornis. Identificeren als hond ... totaal niet goed bij haar hoofd dus. Triest.
Een schizofreen is nooit alleen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:22 schreef TAmaru het volgende:
Dit meisje had duidelijk een of andere schizofrene stoornis. Identificeren als hond ... totaal niet goed bij haar hoofd dus. Triest.
Nee hoor, een schizofreen hoort ook stemmen. Een gespleten persoonlijkheid wisselt van personage.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, rijmt leuk maar dat is een gespleten persoonlijkheid
Ja, dat bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, een schizofreen hoort ook stemmen. Een gespleten persoonlijkheid wisselt van personage.
https://www.om.nl/actueel(...)bbele-moord-meerstadquote:15-jarige verdachte 14 dagen langer vast vanwege verdenking dubbele moord Meerstad
De rechter-commissaris van de rechtbank Noord-Nederland heeft vandaag besloten dat een 15-jarige verdachte veertien dagen langer vast blijft zitten. De verdachte wordt de moord op een man en een vrouw van 53 tenlastegelegd.
Het Openbaar Ministerie is terughoudend met het geven van informatie. Dit vanwege de minderjarigheid van de verdachte en de geldende beperkingen, waardoor de verdachte enkel contact kan hebben met de advocaat.
Kan ook stemmen horen..quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, een schizofreen hoort ook stemmen. Een gespleten persoonlijkheid wisselt van personage.
Dat was toch al vrij snel bekend?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze wordt trouwens verdacht van moord op haar ouders. Heftig
Was toch eerst ‘betrokkenheid bij hun dood,?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat was toch al vrij snel bekend?
Misschien een domme vraag, maar wat is het verschilquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Was toch eerst ‘betrokkenheid bij hun dood,?
I.c.m. "vermoedelijk door een misdrijf om het leven gebracht"... dan is 1 en 1 al snel 2.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Was toch eerst ‘betrokkenheid bij hun dood,?
Kan ook doodslag of dood door schuld zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wat is het verschil
Het eerste werd gemeld voordat ze werd voorgeleid voor de rechter-commissaris. Die voorleiding is vandaag geweest en die heeft bepaald dat er een moordverdenking is.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wat is het verschil
Ja. Maar toen ik het van mensen hoorde die daar woonden en hier plaatste was ik maar een op roddels belust persoon.. Kind was gewoon dusdanig in de war. En daar hebben meer mensen last van die zichzelf niet kunnen identificeren met hun eigen geslacht. Gevalletje tbs voor leven dit kind.quote:
Weer zo’n uit de losse pols geschudde diagnose annex vonnis.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:55 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Ja. Maar toen ik het van mensen hoorde die daar woonden en hier plaatste was ik maar een op roddels belust persoon.. Kind was gewoon dusdanig in de war. En daar hebben meer mensen last van die zichzelf niet kunnen identificeren met hun eigen geslacht. Gevalletje tbs voor leven dit kind.
En zo heeft die klasgenoot weer one second of famequote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:08 schreef matthijst het volgende:
Degenen die haar kenden, wisten dat het meisje 'anders' was. Ze worstelde met haar identiteit. Eerst wilde ze aangesproken worden met 'hij'. Later veranderde dat. Ze begon zich te identificeren als hond.
"Ze droeg een staart, hondenoren en handschoenen," zegt een klasgenoot. "Ik kwam hier in de eerste klas op school en dacht: wow, wat is dit?"
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:08 schreef matthijst het volgende:
Degenen die haar kenden, wisten dat het meisje 'anders' was. Ze worstelde met haar identiteit. Eerst wilde ze aangesproken worden met 'hij'. Later veranderde dat. Ze begon zich te identificeren als hond.
"Ze droeg een staart, hondenoren en handschoenen," zegt een klasgenoot. "Ik kwam hier in de eerste klas op school en dacht: wow, wat is dit?"
![]()
![]()
![]()
![]()
#2 mist nogquote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:26 schreef GGMM het volgende:
Gereekst (de like-knop is rechts bovenin te vinden)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
Maar we moeten nog maar meer hormonen pompen in dit soort lui...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:08 schreef matthijst het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De nieuwe generatie ouders brengt nieuwe type kinderen op deze wereld.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar we moeten nog maar meer hormonen pompen in dit soort lui...
Ok...
Waar maak jij uit op dat zij hormonen nam? Heb jij haar medische dossier gelezen?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar we moeten nog maar meer hormonen pompen in dit soort lui...
Ok...
Dat wil D66 toch, dit soort kinderen vol hormonen pompen?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:48 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat zij hormonen nam? Heb jij haar medische dossier gelezen?
Denk je dat Rob Jetten zich ook voor de rechter moet gaan verantwoorden hiervoor?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat wil D66 toch, dit soort kinderen vol hormonen pompen?
is dit van een film of zo?quote:
Het zou je verbazen...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Ze schijnt de hond ook gestoken te hebben, dan lijkt het mij niet een kwestie van ouders die haar jarenlang misbruikt hebben oid, ik kan mij moeilijk voorstellen dat een hond daar aan meedoet.
We leven inderdaad in een cultuur waarin er van daders slachtoffers wordt gemaakt en schrikbarend gedrag wordt verklaard aan de hand van externe factoren. Hier wordt de samenleving helaas niet veiliger van natuurlijk, helemaal als de instituten die hulpverlening moeten bieden niet goed functioneren en steken laten vallen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:06 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat is de woke gedachte dit in dit softe k.. land overheerst. Overal maar dan ook overal moet maar begrip voor zijn.
Hij/zij in transitie, furry en weet ik wat allemaal niet meer. Mentaal volledig instabiel en een gevaar voor de samenleving. Gaat op onze kosten jarenlang in therapie. Deze mensen leven in een absurde realiteit. Zie hier de gevolgen.....
Want jij denkt dat een kind van 15 die zichzelf al wilde identificeren als man en daarna als hond door het leven ging en vervolgens een kat de keel doorsnijdt en haar ouders om het leven brengt en daar ook nog trots op is niet compleet gestoord is en nog een leven buiten verdient?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Weer zo’n uit de losse pols geschudde diagnose annex vonnis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |