abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 juni 2026 @ 14:25:09 #1
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221088106
Man en vrouw omgekomen door misdrijf in Meerstad, dochter (13) aangehouden
De politie heeft afgelopen nacht twee overleden personen aangetroffen in een woning aan de Meerhoven in Meerstad. Het gaat om een 53-jarige man en vrouw. Zij zijn de bewoners van de woning. Hun minderjarige dochter is door de politie aangehouden.

De politie arriveerde rond middernacht bij de woning. Nadat zij de overleden personen aantroffen, zetten zij direct de omgeving rondom de woning ruim af.

Volgens buurtbewoners is het huis van een man, een vrouw en een minderjarig meisje. Volgens buurtbewoners, die geschokt reageren, gaat het om een echtpaar en hun dochter.

woensdagavond nog met de hond zou hebben gewandeld. De hond werd volgens buurtbewoners donderdagochtend door de dierenambulance opgehaald. De buurtbewoners zagen vervolgens hoe de 13-jarige dochter van het gezin door agenten uit de woning werd meegenomen. Zij is aangehouden wegens mogelijk betrokkenheid bij de dood van haar ouders, meldt een woordvoerder van de politie. De verdachte zit in volledige beperking en mag alleen contact hebben met een advocaat.

Buurtbewoners melden ook dat het gezin op het punt stond te verhuizen. De woning stond sinds februari te koop en zou in maart zijn verkocht.

De politie laat weten momenteel uit te gaan van een misdrijf. Rechercheurs en forensisch onderzoekers zijn aanwezig om sporenonderzoek te doen. De verwachting is dat het onderzoek geruime tijd in beslag zal nemen.

https://www.ad.nl/binnenl(...)angehouden~af15d1a6/

Zo heftig. Dit zijn meer Amerikaanse taferelen, maar blijkbaar gebeurt het ook hier :{
  Forum Admin vrijdag 19 juni 2026 @ 14:26:07 #2
35723 crew  GGMM
pi_221088115
Gereekst (de like-knop is rechts bovenin te vinden)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221088130
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:22 schreef xzaz het volgende:

[..]
Moet kunnen niets mis mee.
Begrijp ook niet zo goed waarom mensen daar zo moeilijk over doen
pi_221088131
Ik ga jaarlijks op vakantie naar Grand Canaria, daar hebben ze ook een fetish festival waar de helft als hondje gekleed is, ik kan je zeggen dat de mensen erg aardig zijn, en er absoluut geen stekje los bij zit.

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Forum Admin vrijdag 19 juni 2026 @ 14:30:02 #5
35723 crew  GGMM
pi_221088141
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:28 schreef raptorix het volgende:
Ik ga jaarlijks op vakantie naar Grand Canaria, daar hebben ze ook een fetish festival waar de helft als hondje gekleed is, ik kan je zeggen dat de mensen erg aardig zijn, en er absoluut geen stekje los bij zit.

[ afbeelding ]
Ze zullen ongetwijfeld heel aardig zijn, totdat ze je krant stelen of in je voortuin pissen
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  vrijdag 19 juni 2026 @ 14:30:43 #6
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221088147
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:30 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ze zullen ongetwijfeld heel aardig zijn, totdat ze je krant stelen of in je voortuin pissen
Of hun ouders vermoorden
pi_221088168
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:11 schreef Kissingbird het volgende:
Vind het best triest om sommige reacties hier te lezen over een kind.

Er worden meteen labels geplakt, aannames gedaan en dingen belachelijk gemaakt.
Wat ze ook gedaan heeft het gaat nog steeds om een minderjarige en een enorm trieste tragische situatie.
Iets meer nuance en menselijkheid zou niet misstaan lijkt me :@ .

Zie wat termen ook over het kind.
Furry = hobby/fandom rond dieren met menselijke eigenschappen.
Therian = iemand die zich innerlijk sterk verbonden voelt met of identificeert als een dier.

Groot verschil ;)
:W
Maar is het verschil dan dus dat een furry zelf ook weet dat ie een mens is en af en toe een rolletje/alter ego speelt, en een therian oprecht gelooft een dier te zijn? Ik verwacht dat je in die tweede categorie dan vaker individuen zult zien met psychische klachten, waarvan dat dan mogelijk een van de uitingen is.
pi_221088182
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:30 schreef GGMM het volgende:

[..]
Die kans is met voetbalsupporters groter.
pi_221088186
quote:

[ afbeelding ]
Dit is erg ongezond
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 14:35:34 #10
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221088190
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:11 schreef Kissingbird het volgende:
Vind het best triest om sommige reacties hier te lezen over een kind.

Er worden meteen labels geplakt, aannames gedaan en dingen belachelijk gemaakt.
Wat ze ook gedaan heeft het gaat nog steeds om een minderjarige en een enorm trieste tragische situatie.
Iets meer nuance en menselijkheid zou niet misstaan lijkt me :@ .

Zie wat termen ook over het kind.
Furry = hobby/fandom rond dieren met menselijke eigenschappen.
Therian = iemand die zich innerlijk sterk verbonden voelt met of identificeert als een dier.
Groot verschil ;)
:W
Hier gaat het juist fout.

Minderjarigheid is nooit een excuus voor dit soort bruut en barbaars geweld tegen nota bene de eigen familie.

We zijn in onze huidige samenleving in een bizarre cultuur gekomen waar er telkens wordt geprobeerd van daders slachtoffers te maken. 'Ja, persoon X heeft wel vier mensen doodgeschoten, maar hij had een moeilijke jeugd hoor. Laten we niet te hard oordelen'. 'Persoon Y heeft wel een aanslag gepleegd met vele slachtoffers, maar hij was wel manisch depressief'.

Alsof dit soort dingen een excuus of zelfs bijna rechtvaardiging zijn voor de meest bizarre uitspattingen van geweld. Je zit dit in de VS bijvoorbeeld ook wel, iemand wordt gepest en schiet daarna even de hele school overhoop.

Het ergste is nog wel dat de daadwerkelijke slachtoffers, nabestaanden, overlevenden of getraumatiseerden eigenlijk amper aandacht meer krijgen. Die moeten er gewoon maar mee leren leven. Laten we eens beginnen met wat meer menselijkheid voor die groep in plaats van bij de daders te beginnen.

Het wordt dan ook tijd om dit soort dingen veel harder te gaan aanpakken. Preventie, dus het op tijd signaleren van afwijkend en problematisch gedrag en ongenadig hard straffen als het misgaat en er slachtoffers zijn gevallen. Zulke mensen zijn helaas een gevaar en zouden dan ook voor altijd uit de samenleving verwijderd moeten worden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Forum Admin vrijdag 19 juni 2026 @ 14:35:56 #11
35723 crew  GGMM
pi_221088193
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:34 schreef raptorix het volgende:

[..]
Die kans is met voetbalsupporters groter.
Touché
pi_221088198
quote:

[ afbeelding ]
Je ziet toch zelf hopelijk ook wel dat dit gewoon een seksuele kink is voor die kerels. :')
  vrijdag 19 juni 2026 @ 14:39:40 #13
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221088225
quote:

[ afbeelding ]
Dit is niet hetzelfde. Hier heeft het een BDSM aspect, deze mensen denken namelijk niet echt een dier te zijn. Dat zie bij de furry subcultuur wel terug, dat zijn mensen die zich in alle aspecten van het leven inbeelden een soort dier te zijn.

Dat jongeren vrij worden gelaten zich hierin onder te dompelen is ook weer veelzeggend. De dader die achter de aanslag zat op Charlie Kirk zat ook al in deze wereld en het is geen geheim dat dit veel problematische figuren trekt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Spellchecker vrijdag 19 juni 2026 @ 14:40:16 #14
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221088231
quote:

[ afbeelding ]
Ik heb vorig jaar op Tilburgse kermis ook mensen zo zien rondlopen.
Was wel op roze maandag.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 14:43:26 #15
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221088259
Net even bijgelezen. Wat een VERHAAL dit zeg ;( :{.

Wtf.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221088266
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is niet hetzelfde. Hier heeft het een BDSM aspect, deze mensen denken namelijk niet echt een dier te zijn. Dat zie bij de furry subcultuur wel terug, dat zijn mensen die zich in alle aspecten van het leven inbeelden een soort dier te zijn.

Dat jongeren vrij worden gelaten zich hierin onder te dompelen is ook weer veelzeggend. De dader die achter de aanslag zat op Charlie Kirk zat ook al in deze wereld en het is geen geheim dat dit veel problematische figuren trekt.
Het is een mix, sommige is het bdsm bij andere meer de kleding fetish en dan is er ook nog een stukje roleplaying, wat ik minder gezond vind is dat sommige op hun blote knieen over het asfalt lopen, die kunnen beter stratemaker worden.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 14:44:30 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221088274
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:25 schreef xzaz het volgende:
Man en vrouw omgekomen door misdrijf in Meerstad, dochter (13) aangehouden

Dochter blijkt 15 jaar te zijn.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221088281
Blijkbaar is het kind in kwestie 15 jaar oud en heeft ze ook alles met medeleerlingen gedeeld. Inclusief foto's en video's van wat er gebeurd is en haar ouders die dood op de grond/bed lagen.

Bizar verhaal in ieder geval. Uit de buurt hoor je enkel positieve geluiden over hoe een fijn, warm en liefdevol gezin het was. Blijkbaar zat er toch meer mis dan men wist.

Onvoorstelbaar dat een meisje dat zomaar doet in ieder geval. Ik ga niet speculeren, maar ik ga ook niet raar opkijken als over een paar jaar blijkt dat er al van alles mis was.

Dat een kind zich identificeert als dier is wel opmerkelijk, al is het vaak ook gewoon een spel is mijn ervaring. Ik ken kinderen die (gekscherend) vertellen dat ze zich als vliegdekschip of astronaut identificeren. Een stukje fantasie in je leven is prima, maar je moet niet doorslaan.
pi_221088308
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Maar is het verschil dan dus dat een furry zelf ook weet dat ie een mens is en af en toe een rolletje/alter ego speelt, en een therian oprecht gelooft een dier te zijn? Ik verwacht dat je in die tweede categorie dan vaker individuen zult zien met psychische klachten, waarvan dat dan mogelijk een van de uitingen is.
Fury is inderdaad een spel / hobby niet dat je denkt dat het je indentiteit is.
Therian is meer een identificatie met een dier niet dat je denkt dat je een dier bent.
Vaak een wolf/ hond/ kat.

Hmm vind ik wat kort door de bocht dat daar automatisch meer psychische klachten bij zouden zijn.
Smile, it's free therapy.
pi_221088326
Het zou me niet verbazen als deze is opgestookt door die onlne groepen die je nu hebt, misschien zelfs wel chineze bots.
pi_221088353
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:49 schreef raptorix het volgende:
Het zou me niet verbazen als deze is opgestookt door die onlne groepen die je nu hebt, misschien zelfs wel chineze bots.
Gevalletje 764 zou kunnen, die hebben er wel een handje van om mensen ook aan te moedigen om e.e.a. te filmen/delen.
pi_221088364
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Minderjarigheid is nooit een excuus voor dit soort bruut en barbaars geweld tegen nota bene de eigen familie.

We zijn in onze huidige samenleving in een bizarre cultuur gekomen waar er telkens wordt geprobeerd van daders slachtoffers te maken. 'Ja, persoon X heeft wel vier mensen doodgeschoten, maar hij had een moeilijke jeugd hoor. Laten we niet te hard oordelen'. 'Persoon Y heeft wel een aanslag gepleegd met vele slachtoffers, maar hij was wel manisch depressief'.

Alsof dit soort dingen een excuus of zelfs bijna rechtvaardiging zijn voor de meest bizarre uitspattingen van geweld. Je zit dit in de VS bijvoorbeeld ook wel, iemand wordt gepest en schiet daarna even de hele school overhoop.

Het ergste is nog wel dat de daadwerkelijke slachtoffers, nabestaanden, overlevenden of getraumatiseerden eigenlijk amper aandacht meer krijgen. Die moeten er gewoon maar mee leren leven. Laten we eens beginnen met wat meer menselijkheid voor die groep in plaats van bij de daders te beginnen.

Het wordt dan ook tijd om dit soort dingen veel harder te gaan aanpakken. Preventie, dus het op tijd signaleren van afwijkend en problematisch gedrag en ongenadig hard straffen als het misgaat en er slachtoffers zijn gevallen. Zulke mensen zijn helaas een gevaar en zouden dan ook voor altijd uit de samenleving verwijderd moeten worden.
Dat is niet wat ik zei. Ik heb nergens gesteld dat minderjarigheid een excuus is.
Mijn punt ging over de toon en het bespotten van een minderjarige in dit extreme voorval ;)
Smile, it's free therapy.
pi_221088463
En dan te bedenken dat een tijdje geleden het nog een fabeltje zou zijn dat sommige jongeren zich identificeren als dieren.

Verder houden sommige mensen er een aparte definitie op na van cosplay.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 19 juni 2026 @ 15:19:43 #24
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221088709
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Eerder problematisch gedrag herkennen mee eens. Straffen heeft alleen geen zin.

Behandeling wel en eventueel (levenslang) begeleid wonen.

Hersenonderzoek laat namelijk meer en meer zien dat er bij afwijkend gedrag gewoon afwijkingen te zien zijn. Je kan een gedeelte fixen met gedrags therapie of beter gezegd de persoon leren omgaan met. Dan is er ook nog medicatie. Fixed niet iedereen en die moet je gewoon je uit de samenleving halen. Niet als straf maar als bescherming voor zowel de persoon zelfs als de samenleving.

Overigens is inmiddels ook bewezen dat zaken tijdens de zwangerschap of jonge kindertijd wel degelijk sporen nalaten in de hersenen.

Oppassen dus met zomaar oordelen en straffen.
The name is Putler, Vladimir Putler
  vrijdag 19 juni 2026 @ 15:21:26 #25
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221088747
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:49 schreef raptorix het volgende:
Ja ik zat ook aan dit soort groepen te denken. Begint meestal ook met dierenmishandeling.

Sadistische online chatgroepen actief, verdachte vast op terrorisme-afdeling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')