Je maakt onnodig kilometers joh. Het is totaal niet te voorspellen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga even door naar Cuijck, eet ik daar wat en dan zien we wel of het Duitsland of Venlo wordt.
Ga je zien dat het nu in het westen los gaat @:haags
Venlo. Maar beter nog richting Aken ofzoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe ik nu verder moet
Kan door richting Venray en dan Duitsland in, of richting Venlo. Maar het lijkt hoe dan ook niet echt gunstig
Arme jijquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:14 schreef monkyyy het volgende:
Om 20.00 tennissen, smeltend op de baan zo @:wereldgozer
Stormchaser Nattekat?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga even door naar Cuijck, eet ik daar wat en dan zien we wel of het Duitsland of Venlo wordt.
Ga je zien dat het nu in het westen los gaat @:haags
Helemaalquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je de Mokkado wel genoeg opgeladen?
Eens! De katten hier in de buurt wordt je gek van!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ah goede tip. Ik ga mijn tuin volzetten met pampasgras.
35,1 graden tot nu toe daar in Ell.quote:
Je wil me niet in Venlo hebben?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vaak het idee dat het Ruhrgebied de volle laag krijgt trouwens.
Voor echte werk kun je beter eerst even ergens eten/drinken en wachten tot er wat meer ontwikkelingen op komt zetten.quote:
Zeg je nou dat ik het verkeerdquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor echte werk kun je beter eerst even ergens eten/drinken en wachten tot er wat meer ontwikkelingen op komt zetten.
Het is nu gewoon nutteloos rijden en voor je het weet loop je achter de feiten aan.
Ja jij het verkeerdquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:04 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Wordt nog spannend voor Landgraaf. Die bui gaat er of precies overheen, of er net langs.
Dat zei ik ook al. Je maakt onnodig kilometers.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor echte werk kun je beter eerst even ergens eten/drinken en wachten tot er wat meer ontwikkelingen op komt zetten.
Het is nu gewoon nutteloos rijden en voor je het weet loop je achter de feiten aan.
Ik rij net Limburg inquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Rotatie in de bui bij Vaals, dat wordt uitkijken![]()
@:Nattekat, volg deze bui als het lukt.
Yups, het is niet zomaar even wat rijden.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al. Je maakt onnodig kilometers.
Het probleem is, dat die voorwaarden wel eens bijgesteld mogen worden. Nog even, en we hebben elke dag een code geel. En ik weet wat code geel betekent. Maar met de huidige klimaatverandering is zo'n waarschuwing behoorlijk overbodig als het zo'n beetje aan de orde van de dag is. Het voegt niks meer toe wat mij betreft.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar wat is precies het probleem dan? Er zijn bepaalde voorwaarden, daar wordt tegenwoordig helaas steeds vaker aan voldaan, en dan is er code geel/oranje/rood. Vooral code geel betekent niet, zoals sommige mensen lijken te denken, dat het automatisch één en al ellende wordt he, het is vooral een kwestie van 'hey, let even op'. Veel meer dan dat is het niet.
Eten en kijken wat je volgende plan is. Ja spits is behoorlijk kut dus grote steden wat vermijden zou wel het advies zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:52 schreef Nattekat het volgende:
Ja dat haal ik nooit midden in de spits, ik wacht wel even af
Eerst eten
Dat bedoel ik. Die zie je relatief vaak de volle laag krijgen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yups, het is niet zomaar even wat rijden.
Eigenlijk moet je dag van te voren al een planning hebben, oke in deze situatie is het wat lastig maar beetje voorbereidingen treffen is zeker niet verkeerd.
Daarnaast zou je dan beter naar Duitsland af kunnen reizen om de buien op te wachten, want denk toch wel echt dat die kant op de beste papieren hebben. Liefst beetje naar het noorden richting Düsseldorf / Duisburg / Essen.
Hebben we niet in Limburgquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Eten en kijken wat je volgende plan is. Ja spits is behoorlijk kut dus grote steden wat vermijden zou wel het advies zijn
Dit was gewoon niet vooraf te voorspellen, het kon alle kanten op.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yups, het is niet zomaar even wat rijden.
Eigenlijk moet je dag van te voren al een planning hebben, oke in deze situatie is het wat lastig maar beetje voorbereidingen treffen is zeker niet verkeerd.
Daarnaast zou je dan beter naar Duitsland af kunnen reizen om de buien op te wachten, want denk toch wel echt dat die kant op de beste papieren hebben. Liefst beetje naar het noorden richting Düsseldorf / Duisburg / Essen.
Met klimaatverandering komt er nu eenmaal extremer weer. Ik zou zeggen: wen er maar aan.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:45 schreef VacaLoca het volgende:
Bestaat stabiel zomerweer nog in Nederland of gaan we de hele zomer en elke zomer dagelijks stevige onweersbuien hebben?
Ik bedoel als het warm is, want het lijkt in de zomer af te wisselen met koud en druilerig.
Klopt, dus dat zou wel mijn insteek zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Die zie je relatief vaak de volle laag krijgen.
Correct daarom zei ik dat ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was gewoon niet vooraf te voorspellen, het kon alle kanten op.
En ik zit hier prima, ik kan zo direct de snelweg op richting het oosten als het nodig is en ik zit nog ten noorden van alles.
Je klinkt als iemand die hier ervaring mee heeftquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Eten en kijken wat je volgende plan is. Ja spits is behoorlijk kut dus grote steden wat vermijden zou wel het advies zijn
Ben nu in Cuijk. Eigenlijk nog net buiten Limburg, Geschiedkundige kan rustig ademhalen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Correct daarom zei ik dat ook.
Ooh kijk nog prima ten noorden van de bui nou straks die koers pakken en hopelijk kun je de buien onderscheppen
Ik ga volgend jaar voor mijn rijbewijs (rekening is nu effe leeg door crematie), dan kan ik hopelijk ook eens lekker gaan chasen
Ik kijk al jaren naar chasersquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die hier ervaring mee heeft
Komt goedquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben nu in Cuijk. Eigenlijk nog net buiten Limburg, Geschiedkundige kan rustig ademhalen.
Zo ver ga ik niet meer van hierquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren naar chasersdus ja je leert er een hoop van.
[..]
Komt goedje zou ook nog naar Arras (Frankrijk) kunnen toeren, daar zit toch wel een serieuze bui
![]()
Of dat haalbaar is, mah ik zou er niet op wagen
LIVESTREAM STORMCHASER NATTEKATquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Zie wel een nieuw lijntje ontstaan van Sittard naar Frankfurt, denk dat ik die moet gaan pakken.
Heb helaas geen manier om m'n telefoon vast te zetten als camquote:
Zou kunnen of je pakt de buien naar Düsseldorf, maar het is lastig gezien ze alle kanten opvliegen zie ik wel. Je moet net geluk hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Zie wel een nieuw lijntje ontstaan van Sittard naar Frankfurt, denk dat ik die moet gaan pakken.
Helemaal goed succes!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb helaas geen manier om m'n telefoon vast te zetten als cam
Ik zet nu koers naar Rheinberg, ben daar over zo'n 35 minuten.
Radars zijn vrij nutteloos in de route voorspellen. Die trekken de lijn gewoon recht.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Over ongeveer een uur trekt een bui over in omgeving Venlo volgens buienradar. Met onweer
Geen idee, pauperstad. Vooral Blerick en Tegelenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:34 schreef INViCTuS het volgende:
Waarom willen mensen eigenlijk in Venlo wonen?
Venlo is best leuk. Ik woon trouwens in een dorp vlakbij en waardeer het gebied bij de Maas, en de bossen hier.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:34 schreef INViCTuS het volgende:
Oh dat is gaaf, bij bossen wonen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Venlo is best leuk. Ik woon trouwens in een dorp vlakbij en waardeer het gebied bij de Maas, en de bossen hier.
Omdat Geert Wilders zo gezellig is.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:34 schreef INViCTuS het volgende:
Vind je Venlo leuk?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Venlo is best leuk. Ik woon trouwens in een dorp vlakbij en waardeer het gebied bij de Maas, en de bossen hier.
Hier het honderdmiljoenste zonne-record van dit jaar. De temperatuur was met 32 graden wel prima. Jammer dat dat hier zo weinig voorkomt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
34,8 inmiddels, het honderdmiljoenste hitterecord van de afgelopen paar jaar
Hier (Roermond) hoor ik wat gerommel en het begint voorzichtig te druppelen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Over ongeveer een uur trekt een bui over in omgeving Venlo volgens buienradar. Met onweer
Persoonlijk vind ik waar ik woon echt een mooie en leuke stad. Zutphen! Ik woon vlakbij de uiterwaarden, de IJssel (kade), 5 minuten van de stad, 5 minuten van de weilanden en 10 minuten van een bos. Van alles wel wat. En niet te groot.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
RIP Remunj.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hier (Roermond) hoor ik wat gerommel en het begint voorzichtig te druppelen.
Maar pas om om te vragen of je bij de buuf mag poepenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik aandrang heb ga ik naar het toilet. Rare mensen die Belgen @:wereldgozer
En of het uitbreidt dan wel afbuigt naar het oosten toe. Of aan de zuidkant nog verder aangroeit en dat bereikt het midden en oosten van het land.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:49 schreef 12Beaufort het volgende:
Dat onweersgebied in FrankrijkHoge wolkentoppen aan de schaduw te zien.
Ben benieuwd hoever dat nog noordelijk gaat komen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |