Zou kunnen of je pakt de buien naar Düsseldorf, maar het is lastig gezien ze alle kanten opvliegen zie ik wel. Je moet net geluk hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Zie wel een nieuw lijntje ontstaan van Sittard naar Frankfurt, denk dat ik die moet gaan pakken.
Helemaal goed succes!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb helaas geen manier om m'n telefoon vast te zetten als cam
Ik zet nu koers naar Rheinberg, ben daar over zo'n 35 minuten.
Radars zijn vrij nutteloos in de route voorspellen. Die trekken de lijn gewoon recht.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Over ongeveer een uur trekt een bui over in omgeving Venlo volgens buienradar. Met onweer
Geen idee, pauperstad. Vooral Blerick en Tegelenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:34 schreef INViCTuS het volgende:
Waarom willen mensen eigenlijk in Venlo wonen?
Venlo is best leuk. Ik woon trouwens in een dorp vlakbij en waardeer het gebied bij de Maas, en de bossen hier.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:34 schreef INViCTuS het volgende:
Oh dat is gaaf, bij bossen wonen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Venlo is best leuk. Ik woon trouwens in een dorp vlakbij en waardeer het gebied bij de Maas, en de bossen hier.
Omdat Geert Wilders zo gezellig is.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:34 schreef INViCTuS het volgende:
Vind je Venlo leuk?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Venlo is best leuk. Ik woon trouwens in een dorp vlakbij en waardeer het gebied bij de Maas, en de bossen hier.
Hier het honderdmiljoenste zonne-record van dit jaar. De temperatuur was met 32 graden wel prima. Jammer dat dat hier zo weinig voorkomt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
34,8 inmiddels, het honderdmiljoenste hitterecord van de afgelopen paar jaar
Hier (Roermond) hoor ik wat gerommel en het begint voorzichtig te druppelen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Over ongeveer een uur trekt een bui over in omgeving Venlo volgens buienradar. Met onweer
Persoonlijk vind ik waar ik woon echt een mooie en leuke stad. Zutphen! Ik woon vlakbij de uiterwaarden, de IJssel (kade), 5 minuten van de stad, 5 minuten van de weilanden en 10 minuten van een bos. Van alles wel wat. En niet te groot.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
RIP Remunj.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hier (Roermond) hoor ik wat gerommel en het begint voorzichtig te druppelen.
Maar pas om om te vragen of je bij de buuf mag poepenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik aandrang heb ga ik naar het toilet. Rare mensen die Belgen @:wereldgozer
En of het uitbreidt dan wel afbuigt naar het oosten toe. Of aan de zuidkant nog verder aangroeit en dat bereikt het midden en oosten van het land.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:49 schreef 12Beaufort het volgende:
Dat onweersgebied in FrankrijkHoge wolkentoppen aan de schaduw te zien.
Ben benieuwd hoever dat nog noordelijk gaat komen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |