Dat is niet voor de poes hè. Daar hebben ze speciaal kattengras voorquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook goed!
Offtopic: behalve met één kat, die moest halsoverkop naar de dierenarts omdat er pampasgras in zijn keel vastzatDe katten waren nog even buiten, met briljant resultaat dus
![]()
De rest van de hittegolf blijven ze maar mooi binnenen dat pampasgras gaat direct de tuin uit.
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ah goede tip. Ik ga mijn tuin volzetten met pampasgras.
Jaquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is niet voor de poes hè. Daar hebben ze speciaal kattengras voor
Qua broeierigheid vind ik dat we in Twente een goede kans maken, pffff.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:31 schreef Haags het volgende:
Zo te lezen her en der is het nog steeds niet helemaal zeker waar het nou helemaal los gaat.
Precies. Lastig.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:31 schreef Haags het volgende:
Zo te lezen her en der is het nog steeds niet helemaal zeker waar het nou helemaal los gaat.
Kom dan.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:07 schreef Nattekat het volgende:
Nou, steeds meer signalen dat het ook echt amper los zal gaan los van die ene tyfusprovincie die altijd al alles krijgt.
Nachtkaars dit dat.
quote:In de Limburgse plaats Ell, steeg de temperatuur vrijdag tot 34,0 graden. Niet eerder werd op 19 juni zo'n hoge temperatuur gemeten in ons land, meldt Weeronline. Het vorige warmterecord voor 19 juni werd gemeten in 2000.
Toen steeg het kwik tot 33,9, ook in de Limburgse plaats Ell. Er is geen sprake van een officieel warmterecord, omdat het record op het hoofdstation in De Bilt niet is verbroken. Tot nu toe werd het 31,4 graden in De Bilt.
Moet je die vooruitzichten voor de komende week zien. Beste week van het jaar voor jouquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
De tandjes. Begrafenis net aan overleefd
Jij wel. Niet iedereen komt daar levend uit.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
De tandjes. Begrafenis net aan overleefd
https://www.wunderground.com/wundermapquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Waar vind je zo'n kaart? En ja, ik heb Google Maps geprobeerd.
En vorige week deed ik 's avonds nog een trui aan omdat het frisjes wasquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
34,8 inmiddels, het honderdmiljoenste hitterecord van de afgelopen paar jaar
Als ik aandrang heb ga ik naar het toilet. Rare mensen die Belgen @Wereldgozerquote:Oost-Vlaanderen
De stad Gent neemt ingrijpende maatregelen en verbiedt vrijdagavond alle evenementen in openlucht. Alle stadsparken en recreatiedomein De Blaarmeersen worden afgesloten. De stad roept haar inwoners met aandrang op om binnen te blijven, ramen en deuren te sluiten en losse spullen rond het huis vast te maken.
Heb je de Mokkado wel genoeg opgeladen?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga even door naar Cuijck, eet ik daar wat en dan zien we wel of het Duitsland of Venlo wordt.
Ga je zien dat het nu in het westen los gaat @:haags
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |