abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221085836
Beau is afgevallen door dat fanatieke gesport van d´r. Dat zie je duidelijk terug in haar gezicht. In het verleden had ze echt een opgeblazen tronie n.l. :Y
Heel opvallend dat Zweef vaak vergeet wat hij eerder heeft gezegd en daardoor wat wazig over komt. Nu dat spugen voor de tent terwijl hij verder zo schoon is. En vergeten dat hij geen varkensvlees eet terwijl dat in het verleden nooit is gezegd door hem. Zo zijn er meer dingen die opvallen bij hem. Ik ben trouwens benieuwd of die gozer ooit kwaad kan worden en hoe dat er dan uit gaat zien. :{
Iedereen goed in bal in netje gooien behalve degene die die sport beoefend heeft is wel lachen hoor. _O-
Ik zou ook schrikken als ik een zwarte envelop zou krijgen. Mila wist trouwens dat die vriend ernstig ziek was. Benieuwd hoelang we nu de veel plezier wens van Zweef terug gaan horen. Amsterdammers mogen dan recht voor z´n raap zijn, dat gezeur van haar weten we nu wel. Medestanders vinden die het met haar eens zijn vind ik slappe hap. :{w
De grote machoman met maatje 45 schoen zal snel in bed belanden met de donkere dame. Die staat nu al op springen lijkt het wel. *O*
En onze slome prater vergeet af en toe sloom te praten, ook een act? :?

Eerder las ik hier dat varkensvlees slecht is voor je huid. Dat klopt gedeeltelijk, is slecht als je een vette huid hebt. :Y
  vrijdag 19 juni 2026 @ 10:36:17 #52
3542 Gia
User under construction
pi_221086013
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Mila gaat naar de uitvaart van de vrind van Mama en word veel plezier gewenst

voor het eerst ook Een Ton+ op het scherm

[ afbeelding ]

En Uitvaarts kunnen wél gezellig zijn, afgelopen week een oud collega verloren, en de reunie was top ;)
Dit. Wij zijn 60-ers. Ooms en tantes vallen bij bosjes. Zie je toch je neven en nichten nog een keer.
Maar goed, je zegt geen 'veel plezier' tegen iemand die naar een uitvaart gaat, ook al is het dan maar een goede vriend van je moeder. Maar op de socials wordt om 'geel' gegild en dat vind ik dan weer wat overdreven.

Gooit wel lekker veel olie op het vuurtje tussen Mila en Sayf.
pi_221086046
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:03 schreef Chea49 het volgende:
Beau is afgevallen door dat fanatieke gesport van d´r. Dat zie je duidelijk terug in haar gezicht. In het verleden had ze echt een opgeblazen tronie n.l. :Y
Heel opvallend dat Zweef vaak vergeet wat hij eerder heeft gezegd en daardoor wat wazig over komt. Nu dat spugen voor de tent terwijl hij verder zo schoon is. En vergeten dat hij geen varkensvlees eet terwijl dat in het verleden nooit is gezegd door hem. Zo zijn er meer dingen die opvallen bij hem. Ik ben trouwens benieuwd of die gozer ooit kwaad kan worden en hoe dat er dan uit gaat zien. :{
Iedereen goed in bal in netje gooien behalve degene die die sport beoefend heeft is wel lachen hoor. _O-
Ik zou ook schrikken als ik een zwarte envelop zou krijgen. Mila wist trouwens dat die vriend ernstig ziek was. Benieuwd hoelang we nu de veel plezier wens van Zweef terug gaan horen. Amsterdammers mogen dan recht voor z´n raap zijn, dat gezeur van haar weten we nu wel. Medestanders vinden die het met haar eens zijn vind ik slappe hap. :{w
De grote machoman met maatje 45 schoen zal snel in bed belanden met de donkere dame. Die staat nu al op springen lijkt het wel. *O*

Eerder las ik hier dat varkensvlees slecht is voor je huid. Dat klopt gedeeltelijk, is slecht als je een vette huid hebt. :Y
quote:

Correctie: schoenmaat 46!

En Beau heeft idd een mager koppie, ik vind het niet mooi hoor. Ze lijkt wel Marijke Hellwegen
  vrijdag 19 juni 2026 @ 10:48:02 #54
3542 Gia
User under construction
pi_221086074
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:39 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
De kans is groot dat Mila het de hele cyclus gaat blijven hebben over veel plezier gate . _O-
Van mij mag Anouk de ton winnen. Zweef mag nog even blijven om tv te maken.
Stel.....dat in de familie van Sayf iemand overlijdt, durf ik er mijn kop onder te verwedden dat Mila hem ook "Heel veel plezier, geniet ervan!" naroept. Lekker puh!

Dat met dat varkensvlees was slechts een excuus van Sayf om 'recht' op een visstick te hebben, want hij heeft wel pizza met frikandellen gegeten. Hij eet dus wel varkensvlees als dat zo uitkomt.
pi_221086122
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:39 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
De kans is groot dat Mila het de hele cyclus gaat blijven hebben over veel plezier gate . _O-
Van mij mag Anouk de ton winnen. Zweef mag nog even blijven om tv te maken.
En terecht. Ik vind het gewoon niet respectvol. En iemand van zijn niveau zou deze fout niet mogen maken toch, als hij zo vol van zichzelf is...
Allemaal cabaretteketet!
pi_221086150
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 3,5 Kijkcijfer: 585.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 11

De altijd lastige vrijdag en het was ook de 2e langere aflevering van vorige week. Gisterenavond is er iets beter gekeken om 21.00 uur, maar nog steeds lager dan bij de reguliere afleveringen, 481.000 kijkers.

Dag Top 25 nr. 13
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:25:04 #57
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221086593
Roma was Roxy voor en verkoopt net als Serena haar voeten ook gewoon?!
Deze wereld is echt verrot _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221086806
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:48 schreef Gia het volgende:

[..]
Stel.....dat in de familie van Sayf iemand overlijdt, durf ik er mijn kop onder te verwedden dat Mila hem ook "Heel veel plezier, geniet ervan!" naroept. Lekker puh!

Dat met dat varkensvlees was slechts een excuus van Sayf om 'recht' op een visstick te hebben, want hij heeft wel pizza met frikandellen gegeten. Hij eet dus wel varkensvlees als dat zo uitkomt.
Zo vals is ze wel terwijl hij het er niet om deed natuurlijk
gewoon verstand bij iets anders.
Hoe vaak hoor je wel niet dat mensen door de zenuwen
gefeliciteerd zeggen in plaats van gecondoleerd
Zie haar er voor aan om dit in kleuren en geuren te vertellen
tegen mensen bij de uitvaart...tokkie eersteklas
pi_221086874
Team Mila. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_221086936
Net teruggekeken, en wat een belachelijke opdracht :D 4x scoren. Plakje cake. Behalve met Bonnie in je team.

En Bonnie,Bonnie... Niet 1x het bord kunnen raken. Vraag me af wat ze gedaan heeft tijdens al die trainingen .
  vrijdag 19 juni 2026 @ 12:05:28 #61
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221086984
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:58 schreef LionHeart het volgende:
Net teruggekeken, en wat een belachelijke opdracht :D 4x scoren. Plakje cake. Behalve met Bonnie in je team.

En Bonnie,Bonnie... Niet 1x het bord kunnen raken. Vraag me af wat ze gedaan heeft tijdens al die trainingen .
1x En dat was goed voor ¤5000,-
pi_221087006
Roma is weer helemaal zichzelf blijkbaar aan dit stukje te zien. Net of ze een attack heeft gehad waardoor ze zo traag praat maar het schijnt toch haar normale stem te zijn...tja...
https://lovereality.nl/wa(...)merken-iets-geks-op/
Allemaal cabaretteketet!
pi_221087069
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 12:05 schreef spapaars het volgende:

[..]
1x En dat was goed voor ¤5000,-
Je hebt gelijk, maar dat was ook alleen maar omdat ie net hard genoeg was om van de ring af te stuiteren. Maar goed, 5000 euri in de pocket.

En vandaag Zumba met de og Fatima.
pi_221087603
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
Roma was Roxy voor en verkoopt net als Serena haar voeten ook gewoon?!
Deze wereld is echt verrot _O-
Geloof het of niet maar er zijn zelfs vrouwen die hun scheten in een potje verkopen online. Er is zelfs een vrouw die er miljonair mee geworden is. :Y 8)7
pi_221087763
quote:

Vorige cyclus had Sayf al wel gezegd geen varkensvlees te eten, maar toen er snacks in de airfryer gedaan werden was er enige verwarring wat hij nu wel of niet at, Bonnie(?) Gaf toen aan dat die snacks in varkens vet gebakken waren maar dat was geen probleem voor Sayf.

Ik was diegene die geen varkensvlees eet omwille van mijn huid, vroeger tot midden/eind twintig wel last van acne, niet extreem veel om medische hulpmiddelen te gebruiken, maar sinds ik bijna geen varkensvlees meer eet is het veel minder, ik eet nog wel af en toe spek en ham, maar we koop niet bewust varkensvlees voor de warme maaltijd. Het kan dat Sayf dezelfde reden heeft of hij vind het gewoon niet lekker, maar van wat ik op tv zie is het meer de waan van de dag voor hem.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 16:19:32 #66
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221089401
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 13:44 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Vorige cyclus had Sayf al wel gezegd geen varkensvlees te eten, maar toen er snacks in de airfryer gedaan werden was er enige verwarring wat hij nu wel of niet at, Bonnie(?) Gaf toen aan dat die snacks in varkens vet gebakken waren maar dat was geen probleem voor Sayf.

Ik was diegene die geen varkensvlees eet omwille van mijn huid, vroeger tot midden/eind twintig wel last van acne, niet extreem veel om medische hulpmiddelen te gebruiken, maar sinds ik bijna geen varkensvlees meer eet is het veel minder, ik eet nog wel af en toe spek en ham, maar we koop niet bewust varkensvlees voor de warme maaltijd. Het kan dat Sayf dezelfde reden heeft of hij vind het gewoon niet lekker, maar van wat ik op tv zie is het meer de waan van de dag voor hem.
Dacht dat hij geen varkensvlees eet vanwege zijn geloof.
pi_221089565
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:53 schreef freaky40 het volgende:

[..]
En terecht. Ik vind het gewoon niet respectvol. En iemand van zijn niveau zou deze fout niet mogen maken toch, als hij zo vol van zichzelf is...
Het is zeker niet respectvol, maar soms gebeuren er dingen in je hoofd en dan komt er wat anders uit, dan dat je eigenlijk wilde zeggen.
We weten dat Sayf zweverig is, blijkbaar moet ook alles positief zijn.
pi_221089600
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:19 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ja,dat is het hem nu juist, dat dacht ik aan het begin van zijn bondgenootschap ook, maar net als zijn gluten intolerantie blijven de omvang en beweegreden van iets doen of na laten vaag. Zoals ik al eerder heb gezegd denk ik gewoon dat Sayf iets overneemt van een andere omdat het wel interessant klinkt, maar hij inhoudelijk geen idee heeft waarom de ander het wel/niet doet.
pi_221090148
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:19 schreef spapaars het volgende:

[..]
Hij schijnt geen moslim te zijn dus.................. :?
pi_221090400
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:38 schreef humpty het volgende:

[..]
Zo vals is ze wel terwijl hij het er niet om deed natuurlijk
gewoon verstand bij iets anders.
Hoe vaak hoor je wel niet dat mensen door de zenuwen
gefeliciteerd zeggen in plaats van gecondoleerd
Zie haar er voor aan om dit in kleuren en geuren te vertellen
tegen mensen bij de uitvaart...tokkie eersteklas
Mee eens.
pi_221091392
nou kom maar op
kijken hoeveel die zeurders uitlopen vandaag
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221091421
:W
pi_221091436
Gevlucht bij de caravan, mijn huis is koeler...nog wel
alleen ik vraag mij af hoe de nacht gaat worden, zie me nog geen raam open doen...
pi_221091442
"Veel plezier" iedereen O-)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221091447
:Y)
pi_221091462
De laatste dagen vind ik alles laaaangggg duren alles wordt opgerekt, die5 kwartier moet vollllll
Ik lijk Roma wel.
pi_221091471
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:02 schreef Chanel5 het volgende:
De laatste dagen vind ik alles laaaangggg duren alles wordt opgerekt, die5 kwartier moet vollllll
Ik lijk Roma wel.
Het staat ook niet voor exact 21:00 toch?
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221091491
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:03 schreef Soury het volgende:

[..]
Het staat ook niet voor exact 21:00 toch?
Ik bedoel de Bondgenoten zelf.
pi_221091492
euhhhh moeten wij mee naar het boks gala??
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_221091513
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:04 schreef greysbones het volgende:
euhhhh moeten wij mee naar het boks gala??
hoop het niet
pi_221091515
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:04 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Ik bedoel de Bondgenoten zelf.
Oh ja extra lange uitzendingen dus langer geneuzel. Zoveel gebeurt daar ook niet.
pi_221091524
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh ja extra lange uitzendingen dus langer geneuzel. Zoveel gebeurt daar ook niet.
Dat bedoel ik dus.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:07:30 #83
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221091536
Snel door naar het gezeik ;)
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:07:47 #84
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221091539
Benieuwd of die pot onder de ton kan eindigen.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:10:55 #85
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221091595
Hoezo ziet Juul er "Getto" uit? zo ziet ze er toch atlijd uit :{
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:11:23 #86
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221091606
Die spelletjes tussen 2 bondjes.
Ze moeten altijd allemaal spelen.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:12:17 #87
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221091631
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
Hoezo ziet Juul er "Getto" uit? zo ziet ze er toch atlijd uit :{
Wat een bullshit inderdaad, ze heeft het zelf aangetrokken en ze weet toch dat dit een tv moment is?
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:12:35 #88
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221091638
Dure grap als de slangen verliezen

vrijdag 19 juni 2026 @ 21:12:58 #89
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221091647
Casper speelt?! :o
pi_221091652
Schrik me de tyfus, ineens een klap onweer hier })
pi_221091654
Die telefoongids werd jaren lang door je strot geduwd terwijl niemand het gebruikte. :D
pi_221091662
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
Casper speelt?! :o
Bonny staat er ook alleen maar voor de leuk
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_221091669
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:13 schreef Soury het volgende:
Die telefoongids werd jaren lang door je strot geduwd terwijl niemand het gebruikte. :D
3 gidsen van Amsterdam, kleedje er over en je had een bijzettafeltje O-)
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:15:27 #94
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221091679
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Schrik me de tyfus, ineens een klap onweer hier })
Net hier voorbij
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:16:38 #95
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221091700
Schieten nix op idd
pi_221091705
Wendy en Xander
pi_221091711
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wendy en Xander
denk ik ook ja
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_221091718
Gelukkig weet Wesley, volgens eigen zeggen, het meeste van geschiedenis ^O^ :')
you tokkie to me?
pi_221091733
Hup in de min die slangen en Beau eruit kieperen *O*
  vrijdag 19 juni 2026 @ 21:18:39 #100
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221091738
Ah bijna Havermoud tijd :P

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')