Het staat ook niet voor exact 21:00 toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:02 schreef Chanel5 het volgende:
De laatste dagen vind ik alles laaaangggg duren alles wordt opgerekt, die5 kwartier moet vollllll
Ik lijk Roma wel.
Ik bedoel de Bondgenoten zelf.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Het staat ook niet voor exact 21:00 toch?
hoop het nietquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:04 schreef greysbones het volgende:
euhhhh moeten wij mee naar het boks gala??
Oh ja extra lange uitzendingen dus langer geneuzel. Zoveel gebeurt daar ook niet.quote:
Dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja extra lange uitzendingen dus langer geneuzel. Zoveel gebeurt daar ook niet.
Wat een bullshit inderdaad, ze heeft het zelf aangetrokken en ze weet toch dat dit een tv moment is?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
Hoezo ziet Juul er "Getto" uit? zo ziet ze er toch atlijd uit
Bonny staat er ook alleen maar voor de leukquote:
3 gidsen van Amsterdam, kleedje er over en je had een bijzettafeltjequote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:13 schreef Soury het volgende:
Die telefoongids werd jaren lang door je strot geduwd terwijl niemand het gebruikte.
Net hier voorbijquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Schrik me de tyfus, ineens een klap onweer hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |