abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221083512
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:23 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Of alles is een act en hij zegt dit expres tegen zijn "aartsvijand". :P
Ik weet het niet, soms lijkt het echt wel of hij van een andere planeet komt
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221083516
Hij valt wel op.Deze vreemde vent, hij zit gewoon in bet verkeerde programma.
pi_221083530
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:25 schreef Scottie16 het volgende:
Hij valt wel op.Deze vreemde vent, hij zit gewoon in bet verkeerde programma.
Lang leve de liefde is wel wat voor hem. Kijken aan welke koekwaus ze hebben koppelen. _O-
Hotapnyc
pi_221083531
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik weet het niet, soms lijkt het echt wel of hij van een andere planeet komt
Zeef de zoon van Mork from Ork _O- _O-
pi_221083546
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:27 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Zeef de zoon van Mork from Ork _O- _O-
Ik dacht aan Alf, lopen gelukkig geen katten rond

Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221083568
Maar heel eerlijk ik vind het wel fucking vermakelijk die gast _O-
pi_221083608
Toch wel dé opmerking van Sayf tijdens zijn verblijf hier door Mila 'veel plezier' te wensen voor het bijwonen van een uitvaart want er is weer eens iemand overleden aan de dood. Man man, wat een gast. Die zit heel ergens anders met zijn hoofd. Denk tussen de benen van Diederik of zo, maar niet in de loods. En dan nog tandpasta uit spugen naast te tent. Hij die zo van hygiene is. Ik vind het maar een trol met een script met als doel om zoveel mogelijk reuring te veroorzaken. Het is gewoon een act, kan niet anders zeggen.
Jammer dat Beau voor de Slangen het kart opdrachtje niet heeft gered. Ze had aardig de sokken er in. Helaas heeft ze het verpest door de banden in te vliegen. Moet zeggen dat de opdracht er goed uit zag, mooie drone shots, net echt.
Beautje heeft wel wat aan zich laten doen, haar ogen zijn ook gelift lijkt het wel. En toch vind ik het minder lelijk dan haar oud Utopia collegaatje Billy gedaan heeft. Dat is echt totaal mislukt als je daar nu de foto's van ziet hoe ze er nu bij loopt.
Ze hebben het wel lastig gemaakt door Jordy van de Vossen Jordy v/d B. te noemen en die Jordy van de Slangen Jordy B. Gewoon Jordy Vossen en Jordy Slangen is duidelijk genoeg toch.
De korfbal opdracht heeft zowaar 5.000 euro extra in de pot opgeleverd. Je kunt er op wachten tot dat die er weer uit vliegen natuurlijk.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:38:56 #38
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221083732
Het Zwaard v Damocles hangt boven de Pot .. No-Way dat ze meer krijgen ;)
pi_221083752
Uiteraard.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221084838
quote:
99s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:03 schreef greysbones het volgende:

[..]
wat denkt ze nu
dat ze er uit ziet als 27?
Utopia is 9 jaar geleden en ik vind dat ze er nog precies hetzelfde uitziet. Dus ja.
pi_221084841
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:32 schreef freaky40 het volgende:
Toch wel dé opmerking van Sayf tijdens zijn verblijf hier door Mila 'veel plezier' te wensen voor het bijwonen van een uitvaart want er is weer eens iemand overleden aan de dood.
Er is iemand overleden aan de dood :?

Die karts opdracht is discutabel vind ik. Ik heb het ook wel een aantal keer gedaan en de ene kart is gewoon sneller dan de ander. Dus niet helemaal eerlijk.
pi_221085101
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 02:29 schreef dbgfan het volgende:

[..]
Er is iemand overleden aan de dood :?

Die karts opdracht is discutabel vind ik. Ik heb het ook wel een aantal keer gedaan en de ene kart is gewoon sneller dan de ander. Dus niet helemaal eerlijk.
Aah je hebt ook niet gewonnen dus *)
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 07:13:18 #43
388664 crew  Dotteke
pi_221085128
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:32 schreef freaky40 het volgende:
Toch wel dé opmerking van Sayf tijdens zijn verblijf hier door Mila 'veel plezier' te wensen voor het bijwonen van een uitvaart want er is weer eens iemand overleden aan de dood. Man man, wat een gast. Die zit heel ergens anders met zijn hoofd. Denk tussen de benen van Diederik of zo, maar niet in de loods. En dan nog tandpasta uit spugen naast te tent. Hij die zo van hygiene is. Ik vind het maar een trol met een script met als doel om zoveel mogelijk reuring te veroorzaken. Het is gewoon een act, kan niet anders zeggen.
Jammer dat Beau voor de Slangen het kart opdrachtje niet heeft gered. Ze had aardig de sokken er in. Helaas heeft ze het verpest door de banden in te vliegen. Moet zeggen dat de opdracht er goed uit zag, mooie drone shots, net echt.
Beautje heeft wel wat aan zich laten doen, haar ogen zijn ook gelift lijkt het wel. En toch vind ik het minder lelijk dan haar oud Utopia collegaatje Billy gedaan heeft. Dat is echt totaal mislukt als je daar nu de foto's van ziet hoe ze er nu bij loopt.
Ze hebben het wel lastig gemaakt door Jordy van de Vossen Jordy v/d B. te noemen en die Jordy van de Slangen Jordy B. Gewoon Jordy Vossen en Jordy Slangen is duidelijk genoeg toch.
De korfbal opdracht heeft zowaar 5.000 euro extra in de pot opgeleverd. Je kunt er op wachten tot dat die er weer uit vliegen natuurlijk.
Dat kan gebeuren, er zijn ook mensen die zeggen gefeliciteerd ipv gecondoleerd
Denk niet dat er iets kwaads bij zat toen hij zei veel plezier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 07:13:47 #44
388664 crew  Dotteke
pi_221085129
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 02:25 schreef dbgfan het volgende:

[..]
Utopia is 9 jaar geleden en ik vind dat ze er nog precies hetzelfde uitziet. Dus ja.
O dat vind ik echt niet, ze heeft een heel ander gezicht.
pi_221085158
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat kan gebeuren, er zijn ook mensen die zeggen gefeliciteerd ipv gecondoleerd
Denk niet dat er iets kwaads bij zat toen hij zei veel plezier
Ja klopt dat gebeurt vaak en kan je niemand kwalijk nemen, maar (het kan knipwerk zijn) hoe hij daarna deed alsof het normaal was en het niet doordringt is wel heel apart. Net zoals hij als enige een enorme boodschap op het scherm ziet staan er naar kijkt wegloopt en niks zegt _O- Totaal van de wereld
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 07:29:23 #46
388664 crew  Dotteke
pi_221085163
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja klopt dat gebeurt vaak en kan je niemand kwalijk nemen, maar (het kan knipwerk zijn) hoe hij daarna deed alsof het normaal was en het niet doordringt is wel heel apart. Net zoals hij als enige een enorme boodschap op het scherm ziet staan er naar kijkt wegloopt en niks zegt _O- Totaal van de wereld
Het is een zwever helemaal in zichzelf gekeerd, relaxt en niets boeit hem lijkt wel.
Zit volgens mij niet echt kwaad is, maar moet hij het padje nog vinden :P
pi_221085187
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het is een zwever helemaal in zichzelf gekeerd, relaxt en niets boeit hem lijkt wel.
Zit volgens mij niet echt kwaad is, maar moet hij het padje nog vinden :P
Ben wel benieuwd of de rest dan zo afkeurend blijven reageren, dat is ook weer niet nodig maar ze hebben wel een pispaal van de maand gevonden. Ik begin heel langzaam team Zweef te worden aan gebrek (tot nu toe) aan iemand die ik de pot gun. Weet wel wie ik het liefst zie wieberen O-)
  Moderator vrijdag 19 juni 2026 @ 07:47:31 #48
388664 crew  Dotteke
pi_221085209
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:39 schreef Soury het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd of de rest dan zo afkeurend blijven reageren, dat is ook weer niet nodig maar ze hebben wel een pispaal van de maand gevonden. Ik begin heel langzaam team Zweef te worden aan gebrek (tot nu toe) aan iemand die ik de pot gun. Weet wel wie ik het liefst zie wieberen O-)
Dat heb ik ook ben vaak voor het pispaaltje. Met een enkele uitzondering daargelaten.
Merk wel dat ik mij minder snel erger aan personen die er zitten dan dat je 24 uur per dag kunt streamen, dan zie je ook veel meer van de mensen en weet je vaak wel waar ze de boel anders neerzetten dan het is.
pi_221085410
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:39 schreef Soury het volgende:

[..]
De kans is groot dat Mila het de hele cyclus gaat blijven hebben over veel plezier gate . _O-
Van mij mag Anouk de ton winnen. Zweef mag nog even blijven om tv te maken.
All those angels with their wings glued on.
pi_221085652
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:39 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
De kans is groot dat Mila het de hele cyclus gaat blijven hebben over veel plezier gate . _O-
Zeker weten, die heeft weer een stok om mee te slaan.
pi_221085836
Beau is afgevallen door dat fanatieke gesport van d´r. Dat zie je duidelijk terug in haar gezicht. In het verleden had ze echt een opgeblazen tronie n.l. :Y
Heel opvallend dat Zweef vaak vergeet wat hij eerder heeft gezegd en daardoor wat wazig over komt. Nu dat spugen voor de tent terwijl hij verder zo schoon is. En vergeten dat hij geen varkensvlees eet terwijl dat in het verleden nooit is gezegd door hem. Zo zijn er meer dingen die opvallen bij hem. Ik ben trouwens benieuwd of die gozer ooit kwaad kan worden en hoe dat er dan uit gaat zien. :{
Iedereen goed in bal in netje gooien behalve degene die die sport beoefend heeft is wel lachen hoor. _O-
Ik zou ook schrikken als ik een zwarte envelop zou krijgen. Mila wist trouwens dat die vriend ernstig ziek was. Benieuwd hoelang we nu de veel plezier wens van Zweef terug gaan horen. Amsterdammers mogen dan recht voor z´n raap zijn, dat gezeur van haar weten we nu wel. Medestanders vinden die het met haar eens zijn vind ik slappe hap. :{w
De grote machoman met maatje 45 schoen zal snel in bed belanden met de donkere dame. Die staat nu al op springen lijkt het wel. *O*
En onze slome prater vergeet af en toe sloom te praten, ook een act? :?

Eerder las ik hier dat varkensvlees slecht is voor je huid. Dat klopt gedeeltelijk, is slecht als je een vette huid hebt. :Y
  vrijdag 19 juni 2026 @ 10:36:17 #52
3542 Gia
User under construction
pi_221086013
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Mila gaat naar de uitvaart van de vrind van Mama en word veel plezier gewenst

voor het eerst ook Een Ton+ op het scherm

[ afbeelding ]

En Uitvaarts kunnen wél gezellig zijn, afgelopen week een oud collega verloren, en de reunie was top ;)
Dit. Wij zijn 60-ers. Ooms en tantes vallen bij bosjes. Zie je toch je neven en nichten nog een keer.
Maar goed, je zegt geen 'veel plezier' tegen iemand die naar een uitvaart gaat, ook al is het dan maar een goede vriend van je moeder. Maar op de socials wordt om 'geel' gegild en dat vind ik dan weer wat overdreven.

Gooit wel lekker veel olie op het vuurtje tussen Mila en Sayf.
pi_221086046
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:03 schreef Chea49 het volgende:
Beau is afgevallen door dat fanatieke gesport van d´r. Dat zie je duidelijk terug in haar gezicht. In het verleden had ze echt een opgeblazen tronie n.l. :Y
Heel opvallend dat Zweef vaak vergeet wat hij eerder heeft gezegd en daardoor wat wazig over komt. Nu dat spugen voor de tent terwijl hij verder zo schoon is. En vergeten dat hij geen varkensvlees eet terwijl dat in het verleden nooit is gezegd door hem. Zo zijn er meer dingen die opvallen bij hem. Ik ben trouwens benieuwd of die gozer ooit kwaad kan worden en hoe dat er dan uit gaat zien. :{
Iedereen goed in bal in netje gooien behalve degene die die sport beoefend heeft is wel lachen hoor. _O-
Ik zou ook schrikken als ik een zwarte envelop zou krijgen. Mila wist trouwens dat die vriend ernstig ziek was. Benieuwd hoelang we nu de veel plezier wens van Zweef terug gaan horen. Amsterdammers mogen dan recht voor z´n raap zijn, dat gezeur van haar weten we nu wel. Medestanders vinden die het met haar eens zijn vind ik slappe hap. :{w
De grote machoman met maatje 45 schoen zal snel in bed belanden met de donkere dame. Die staat nu al op springen lijkt het wel. *O*

Eerder las ik hier dat varkensvlees slecht is voor je huid. Dat klopt gedeeltelijk, is slecht als je een vette huid hebt. :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:03 schreef Chea49 het volgende:

Correctie: schoenmaat 46!

En Beau heeft idd een mager koppie, ik vind het niet mooi hoor. Ze lijkt wel Marijke Hellwegen
  vrijdag 19 juni 2026 @ 10:48:02 #54
3542 Gia
User under construction
pi_221086074
quote:

[..]
Stel.....dat in de familie van Sayf iemand overlijdt, durf ik er mijn kop onder te verwedden dat Mila hem ook "Heel veel plezier, geniet ervan!" naroept. Lekker puh!

Dat met dat varkensvlees was slechts een excuus van Sayf om 'recht' op een visstick te hebben, want hij heeft wel pizza met frikandellen gegeten. Hij eet dus wel varkensvlees als dat zo uitkomt.
pi_221086122
quote:

[..]
En terecht. Ik vind het gewoon niet respectvol. En iemand van zijn niveau zou deze fout niet mogen maken toch, als hij zo vol van zichzelf is...
Allemaal cabaretteketet!
pi_221086150
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 3,5 Kijkcijfer: 585.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 11

De altijd lastige vrijdag en het was ook de 2e langere aflevering van vorige week. Gisterenavond is er iets beter gekeken om 21.00 uur, maar nog steeds lager dan bij de reguliere afleveringen, 481.000 kijkers.

Dag Top 25 nr. 13
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:25:04 #57
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221086593
Roma was Roxy voor en verkoopt net als Serena haar voeten ook gewoon?!
Deze wereld is echt verrot _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221086806
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:48 schreef Gia het volgende:

[..]
Stel.....dat in de familie van Sayf iemand overlijdt, durf ik er mijn kop onder te verwedden dat Mila hem ook "Heel veel plezier, geniet ervan!" naroept. Lekker puh!

Dat met dat varkensvlees was slechts een excuus van Sayf om 'recht' op een visstick te hebben, want hij heeft wel pizza met frikandellen gegeten. Hij eet dus wel varkensvlees als dat zo uitkomt.
Zo vals is ze wel terwijl hij het er niet om deed natuurlijk
gewoon verstand bij iets anders.
Hoe vaak hoor je wel niet dat mensen door de zenuwen
gefeliciteerd zeggen in plaats van gecondoleerd
Zie haar er voor aan om dit in kleuren en geuren te vertellen
tegen mensen bij de uitvaart...tokkie eersteklas
pi_221086874
Team Mila. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_221086936
Net teruggekeken, en wat een belachelijke opdracht :D 4x scoren. Plakje cake. Behalve met Bonnie in je team.

En Bonnie,Bonnie... Niet 1x het bord kunnen raken. Vraag me af wat ze gedaan heeft tijdens al die trainingen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')