Ohhw..ik was al bang dat ze 6 huizen hadquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Beau heeft maar één huis. Waar ze al 6 jaar aan het klussen is incl. foto's van alles en vooral haarzelf.
Getatoeëerde vetnek maakt zich eerder belachelijk.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja Beautje... De jaren gaan inlopen..![]()
Dikke VissenJordy heeft zich voorgoed onsterfelijk gemaakt
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Vraag ik mij toch af wat ze daar doet, tenzij de Influencerwereld niet meer oplevert dan gewenst.. en DBG een leuk zakcentje oplevertquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Getatoeëerde vetnek maakt zich eerder belachelijk.
1 van de mooiste meiden daar.
Ze is niet de enigste die zich aanmeldt op alle reality programma's.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vraag ik mij toch af wat ze daar doet, tenzij de Influencerwereld niet meer oplevert dan gewenst.. en DBG een leuk zakcentje oplevert
Ik denk eerder dat de aannemers nog bezig zijn en ze even een maandje moest oprotten dat de verf kan drogenquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is niet de enigste die zich aanmeldt op alle reality programma's.
En vaak met succes.
De kaartenbak met aanmeldingen zal niet zo groot zijn als we misschien denken.
wat denkt ze nuquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja Beautje... De jaren gaan inlopen..![]()
Dikke VissenJordy heeft zich voorgoed onsterfelijk gemaakt
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Licht beledigd idd..quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat denkt ze nu
dat ze er uit ziet als 27?
gaat ook weer nergens overquote:
Nog niet zo lang geleden kon je je weer aanmelden. Ik verwacht dan altijd een halve loods met fok leden die dat dan niet zeggen maar wel de boel even op de kop komen zettenquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is niet de enigste die zich aanmeldt op alle reality programma's.
En vaak met succes.
De kaartenbak met aanmeldingen zal niet zo groot zijn als we misschien denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |