Ohhw..ik was al bang dat ze 6 huizen hadquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Beau heeft maar één huis. Waar ze al 6 jaar aan het klussen is incl. foto's van alles en vooral haarzelf.
Getatoeëerde vetnek maakt zich eerder belachelijk.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja Beautje... De jaren gaan inlopen..![]()
Dikke VissenJordy heeft zich voorgoed onsterfelijk gemaakt
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Vraag ik mij toch af wat ze daar doet, tenzij de Influencerwereld niet meer oplevert dan gewenst.. en DBG een leuk zakcentje oplevertquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Getatoeëerde vetnek maakt zich eerder belachelijk.
1 van de mooiste meiden daar.
Ze is niet de enigste die zich aanmeldt op alle reality programma's.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vraag ik mij toch af wat ze daar doet, tenzij de Influencerwereld niet meer oplevert dan gewenst.. en DBG een leuk zakcentje oplevert
Ik denk eerder dat de aannemers nog bezig zijn en ze even een maandje moest oprotten dat de verf kan drogenquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is niet de enigste die zich aanmeldt op alle reality programma's.
En vaak met succes.
De kaartenbak met aanmeldingen zal niet zo groot zijn als we misschien denken.
wat denkt ze nuquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja Beautje... De jaren gaan inlopen..![]()
Dikke VissenJordy heeft zich voorgoed onsterfelijk gemaakt
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Licht beledigd idd..quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat denkt ze nu
dat ze er uit ziet als 27?
gaat ook weer nergens overquote:
Nog niet zo lang geleden kon je je weer aanmelden. Ik verwacht dan altijd een halve loods met fok leden die dat dan niet zeggen maar wel de boel even op de kop komen zettenquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is niet de enigste die zich aanmeldt op alle reality programma's.
En vaak met succes.
De kaartenbak met aanmeldingen zal niet zo groot zijn als we misschien denken.
Die is zo glibberig als een paling in een emmer snotquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:14 schreef Cirilico het volgende:
Sayf heeft een héle hechte band met de mensen die ie pas een dag kende.
Ik vind dat ook wel een verschil, je vreet maar wat de pot schaft. Als het niet kan vanuit je geloof is dat een ander verhaal.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:19 schreef greysbones het volgende:
voor geloof wil roma wel rekening houden met varkensvlees
maar als iemand het gewoon niet wil eten eigenlijk niet
okkkkk
Hahaha ik stoor me (nog?) niet aan Delano, aan verder niemand van de nieuwe eigenlijk. Daar loopt een te grote bliksemafleider voor rond op dit moment.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:20 schreef greysbones het volgende:
ow dit is wat voor jou @:Kinkijan, Delano heeft junior de knuffel
en zei hij nu ik kan nooit echt vader worden???
En…… Een eigen bedrijf in arretjescakequote:Op donderdag 18 juni 2026 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw Fuck het heeft een vrind![]()
Die is al uitgespeeld
[ afbeelding ]
mijn broodwinning!!!quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En…… Een eigen bedrijf in arretjescake
quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:26 schreef schetterklep het volgende:
Ik volg het even niet meer. Ik dacht dat die Jordy uit Wijchen met die kinderen Delano was. Maar deze Jordy lijkt me ook ergens meer naar mannen dan maar vrouwen te kijken maar goed , dat gaan we misschien nog merken. Het boeit ook eigenlijk helemaal niet
Ah, gracias.quote:
Ik dacht ook dat ie laatst zou zeggen dat ie nu met een man is.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:26 schreef schetterklep het volgende:
Ik volg het even niet meer. Ik dacht dat die Jordy uit Wijchen met die kinderen Delano was. Maar deze Jordy lijkt me ook ergens meer naar mannen dan maar vrouwen te kijken maar goed , dat gaan we misschien nog merken. Het boeit ook eigenlijk helemaal niet
beter dan dan 2 seconden zumba van Thomasquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
25sec Zumba .. dat was de snelste ooit geloof ik
hier in de buurt zit ook een buitenkart baan, maar wel met echte kartsquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:42 schreef schetterklep het volgende:
Die karts zijn meer botsauto's ofzo. Of ze zijn begrenst want heel hard gaat het niet
Het zijn Mario Karts .. voor de hele familiequote:Op donderdag 18 juni 2026 21:42 schreef schetterklep het volgende:
Die karts zijn meer botsauto's ofzo. Of ze zijn begrenst want heel hard gaat het niet
1e en 3e vooralsnog.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:38 schreef Cirilico het volgende:
Ik zie de Haaien wel winnen. De Vossen verliezen.
Died en Anouk lekker team dusquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:45 schreef KinKiJan het volgende:
Anouk gaat lekker, zag ik niet aankomen
Ik voorspelde het al.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:45 schreef KinKiJan het volgende:
Anouk gaat lekker, zag ik niet aankomen
Ze heeft wel gelijk. Bestellen nu je nog in de plus staat.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:50 schreef greysbones het volgende:
Roma is al bang dat ze geen eten meer hebben
die kan wel een week zonderquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:52 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Bestellen nu je nog in de plus staat.
beetje botox denk ikquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:55 schreef Dotteke het volgende:
Wat in vredesnaam heeft Beau met haar gezicht gedaan?
Geen 4 lagen makeup?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:55 schreef Dotteke het volgende:
Wat in vredesnaam heeft Beau met haar gezicht gedaan?
Raar vervormd gezicht vind ik. Net een maskerquote:
Ze hebben nooit grenzen aangeleerd in welke vorm dan ook. Foei, papa!quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:54 schreef KinKiJan het volgende:
Die tweeling heeft nooit echt gevoel voor sociale timing.
Ze zal het vast goed bedoelen, maar het gaat niet om haar.
Beetje veel denk ikquote:
Ligt het aan mij of lijkt het soms nog erger dan voorheen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kunnen ze Roma niet een stroombandje geven, telkens als ze in de klemtooooon valt
ff de knop in drukken.....ff 'n schokje van 230volt
Wel beter dat ze nu ook de kans neemt om zulke dingen te doen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:48 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik voorspelde het al.![]()
En als verwacht de Vossen het slechtst in karten (ook al werden ze met geluk derde).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |