SPOILER: Hoe het begonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het uiteindelijke vonnis:
https://nos.nl/artikel/24(...)gens-online-misbruik
Laatste update:quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
NTR verwijdert aflevering van kinderserie met Thijs Römer
https://www.shownieuws.nl(...)erie-met-thijs-romer
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
Maar heb je nog een linkje?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:09 schreef ogli het volgende:
Het is een toneelvoorstelling, dames, daar maak je over het algemeen weinig winst mee. En hoe fijnbesnaard moreel superieur jullie tere zieltjes ook mogen zijn, dat is nog geen reden om met handtasjes te gaan slaan, of erger nog: onder allerlei ranzige pseudoniemen de webshop van de voorstelling vol te bulken zodat ie steeds op 'uitverkocht' komt te staan. Volgens Plausible rechtstreeks van dit nobele forum afkomstig. Dat is nogal laf en trouwens nog strafbaar ook. De veurstelling is nu trouwens echt uitverkocht, jammer maar helaas.
Je hebt iets wat Plausible Analytics heet, een tool voor je website die allerhande soorten data verzamelt over je gebruikers. Ik denk dat het daarover gaat? Wat de suggestie wekt dat ogli inzage heeft in data van die boekingssite.quote:
Oh spannendquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Je hebt iets wat Plausible Analytics heet, een tool voor je website die allerhande soorten data verzamelt over je gebruikers. Ik denk dat het daarover gaat? Wat de suggestie wekt dat ogli inzage heeft in data van die boekingssite.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.mediacourant.(...)ocriet-zaadschieter/
Lekker stukje
Je hoort het hem wel zķ zeggen!quote:
Oeh plottwist!quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hoort het hem wel zķ zeggen!
En hij is een liefhebber van online contact, dat weten we inmiddels.
Dus: welkom Thijs. LUL.
Dudequote:Op woensdag 17 juni 2026 23:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hoort het hem wel zķ zeggen!
En hij is een liefhebber van online contact, dat weten we inmiddels.
Dus: welkom Thijs. LUL.
Exact, dus een insider of Thijsje zelf.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Je hebt iets wat Plausible Analytics heet, een tool voor je website die allerhande soorten data verzamelt over je gebruikers. Ik denk dat het daarover gaat? Wat de suggestie wekt dat ogli inzage heeft in data van die boekingssite.
Goed stuk. Net als bij Rai Vloet geldt hier dat het wat mij betreft ongepast is nadat je slachtoffers hebt gemaakt om dan de media op te zoeken over jezelf. De enige enigszins verteerbare reden zou zijn om iets op poten te zetten om herhaling te voorkomen, dus in het geval van de heer Vloet bijvoorbeeld een initiatief tegen alcohol in het verkeer.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.vn.nl/thijs-r(...)magazijn-gaan-werken
![]()
![]()
Ik lees "dit nobele forum" ---> FOK!quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Op die boekingssite data kan je zien (maar daar heb je overigens niet per se Plausible voor nodig) wat de afkomst vam de bezoekers is. Dus als je op het fokforum zit en een linkje klinkt, zien zij waar dat linkje is geklikt. Ons nobele forum dus. Zo kan je zien waar vervelend verkeer vandaan komt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ik lees "dit nobele forum" ---> FOK!
En niet die boekingssite.
Volgens mij heeft Katja haar reactie verwijderd. Zie het niet meer ertussen staan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:05 schreef SEMTEX het volgende:
Mag deze gouden bijdrage van Devin Hillenius in de OP?
https://www.instagram.com/p/DZprUcBoijx/
Gelukkig hebben we het screenshot nogquote:Op donderdag 18 juni 2026 11:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Katja haar reactie verwijderd. Zie het niet meer ertussen staan.
'Dagboek uit de bajes' om het allemaal wat smeuīger te makenquote:Op donderdag 18 juni 2026 12:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://eenvormvaneenzaamheid.nl/
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://eenvormvaneenzaamheid.nl/
![]()
![]()
Doe maar nietquote:Op donderdag 18 juni 2026 14:22 schreef maily het volgende:
Triest voor zijn dochters. Die zijn oud genoeg om deze mediashit mee te krijgen.
Mwah, "kleine kinderen" en dan "Kees Race" als X-duidertquote:
Holaquote:Op donderdag 18 juni 2026 14:22 schreef maily het volgende:
Triest voor zijn dochters. Die zijn oud genoeg om deze mediashit mee te krijgen.
Volgens mij ook. Met Katja. Die is 16 nu dacht ik.quote:
Hiquote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Met Katja. Die is 16 nu dacht ik.
Katja heeft nog een dochter met Freek.
Hi!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hi![]()
Misschien 'rekent' maily die van Freek ook automatisch mee.. Maar denk dat ze zelf liever de dochter van alleen Freek blijft
Veel te jong voor Thijsquote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Hi!
Die ze met Freek heeft is nu ongeveer 6.
quote:
Hoelang gaat ze dit nog uitmelken?;quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Slachtoffer Thijs Römer breekt na theatershow: ‘Hoe durf je?’
Nena Kruizenga heeft emotioneel gereageerd op de nieuwe theatervoorstelling van Thijs Römer. In een video op sociale media richt een van zijn slachtoffers zich rechtstreeks tot hem.
Thijs Römer blikt in de voorstelling terug op de afgelopen jaren. Zijn oom Paul Römer vertelde maandag in het Mediaforum van NPO Radio 1-programma ‘Spraakmakers’ dat de eerste voorstellingen afgelopen week in Amsterdam zijn gespeeld. Thijs werd in 2023 veroordeeld voor online zedendelicten met minderjarige meisjes.
Voorstelling over afgelopen jaren
Volgens Paul gaat het om “een stuk dat hij gemaakt heeft waarin hij reflecteert op zijn geschiedenis van de afgelopen jaren”. De oom omschreef de voorstelling als “een kwetsbaar moment” en zei ook: “Het zijn zijn eerste stappen weer terug op het toneel en in de openbaarheid.”
Nena reageert emotioneel
Nena reageert in een video op sociale media zichtbaar aangeslagen. Ze zegt: “Hoi Thijs, ik denk dat je vast dit berichtje wel ziet. Ik heb trillende handjes, zeg ik je eerlijk, want dat ik nog nooit een sorry of een excuus of wat dan ook uit jouw mond heb gehoord en dan heb je wel het lef om…”
Tekst gaat verder onder video Nena.
Slachtoffer vraagt zich af: ‘Hoe durf je?’
Na een diepe zucht vervolgt Nena: “Hoe durf je? Serieus, hoe kan je dit doen?” Daarna zegt ze geëmotioneerd: “Prima: ‘iedereen verdient een tweede kans’, prima. Maar als jij niet eens je excuses kan aanbieden, niet eens zelf je schadevergoeding kan betalen… hoe durf je zo…?” De video eindigt abrupt, waarmee duidelijk wordt dat Nena niet goed uit haar woorden komt.
https://weekbladparty.nl/(...)en-door-theatershow/
Volkomen terecht haar reactie en dat stuk stront heeft nog geen cent betaald
Ik vind het vooral de schuld van de media. Keer op keer iemand berechten die al een straf heeft uitgezeten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:22 schreef maily het volgende:
????????quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:57 schreef potjecreme het volgende:
Kitty Herweijer denkt er net als mij over. En wat ik al eerder zei, je kijkt ook naar wat hij heeft gedaan Hij is niet van hetzelfde categorie als Marc Dutroux of Josef Fritzl. Zo chill een beetje.
https://www.ad.nl/binnenl(...)hijs-romer~a59fd8c8/
Misschien tot ze haar schadevergoeding ontvangt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoelang gaat ze dit nog uitmelken?;
Of tot ie laat blijken dat ie begrijpt waarom wat hij deed niet ok was.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien tot ze haar schadevergoeding ontvangt.
Serieus? Hij verdient geld met zijn misdrijf en je verwijt het slachtoffer, die haar schadevergoeding niet eens van hem maar van de staat heeft ontvangen, dat ze het "uitmelkt"?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wie is er nou aan het uitmelken met zijn theatershow?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wie gaat daar in godsnaam ook heen?quote:
Goh, verrassend. Snap helemaal niet waarom het aan de grote klok gehangen moest worden door z'n oom (?). Die paar voorstellingen waren uitverkocht toch? Of moest er ook een boek, of podcast, of iets anders aan de man gebracht wordenquote:
Volgens mij waren de eerste voorstellingen niet uitverkocht, maar na de media-aandacht de resterende voorstellingen wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goh, verrassend. Snap helemaal niet waarom het aan de grote klok gehangen moest worden door z'n oom (?). Die paar voorstellingen waren uitverkocht toch? Of moest er ook een boek, of podcast, of iets anders aan de man gebracht worden
en nu wordt er helemaal niet meer opgetreden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:22 schreef Viv het volgende:
[..]
Volgens mij waren de eerste voorstellingen niet uitverkocht, maar na de media-aandacht de resterende voorstellingen wel.
Is er nog een minimum leeftijd ?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:22 schreef Viv het volgende:
Volgens mij waren de eerste voorstellingen niet uitverkocht, maar na de media-aandacht de resterende voorstellingen wel.
https://www.telegraaf.nl/(...)e-fik/157532711.htmlquote:Theater bedreigd vanwege voorstelling Thijs Römer: ’We steken de boel in de fik’
Dit is toch wel jammer (naast gewoon belachelijk natuurlijk, laat dat duidelijk zijn.)quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:39 schreef capricia het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)e-fik/157532711.html
Volkswoede.
Gek he. Totaal niet verwacht.
Samenvatting:
Een theaterlocatie waar acteur Thijs Römer een comebackvoorstelling geeft, is zwaar bedreigd. Er zijn doodsbedreigingen binnengekomen, waaronder berichten als “We steken de boel in de fik”.
De eigenaar van het theater vertelt dat de situatie zo ernstig is dat zijn vrouw en kinderen bedreigd werden met ophanging (“aan de hoogste boom”). De voorstelling zorgt voor veel volkswoede omdat Römer in 2023 werd veroordeeld voor online zedendelicten met minderjarige meisjes.
Wat natuurlijk ook weer riskant is, met al die tienermeisjes met een bijbaantje.quote:Op zondag 21 juni 2026 08:37 schreef William_Papadin het volgende:
Thijs mag prima een tweede kans krijgen. Bij de McDonald‘s ofzo, als hamburgerflipper.
Een cabaretier en een Joodse artiest worden gewoon geweerd maar dit figuur mag gewoon optreden en ook nog over de rug van zijn slachtoffers geld verdienen..quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:39 schreef capricia het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)e-fik/157532711.html
Volkswoede.
Gek he. Totaal niet verwacht.
Samenvatting:
Een theaterlocatie waar acteur Thijs Römer een comebackvoorstelling geeft, is zwaar bedreigd. Er zijn doodsbedreigingen binnengekomen, waaronder berichten als “We steken de boel in de fik”.
De eigenaar van het theater vertelt dat de situatie zo ernstig is dat zijn vrouw en kinderen bedreigd werden met ophanging (“aan de hoogste boom”). De voorstelling zorgt voor veel volkswoede omdat Römer in 2023 werd veroordeeld voor online zedendelicten met minderjarige meisjes.
Ik dacht daar dus ook aan. Lenny Kuhr werd het optreden onmogelijk gemaakt. Maar dit is kennelijk prima.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:57 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Een cabaretier en een Joodse artiest worden gewoon geweerd maar dit figuur mag gewoon optreden en ook nog over de rug van zijn slachtoffers geld verdienen..
Je vergeet Kanje Ye nogquote:Op zondag 21 juni 2026 20:57 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Een cabaretier en een Joodse artiest worden gewoon geweerd maar dit figuur mag gewoon optreden en ook nog over de rug van zijn slachtoffers geld verdienen..
Gekke vraagstelling. Een podium hoeft niet verdiend te worden, dat kan iedereen gewoon pakken.quote:
Volgens dat ene slachtoffer niet...quote:Op maandag 22 juni 2026 08:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Gekke vraagstelling. Een podium hoeft niet verdiend te worden, dat kan iedereen gewoon pakken.
https://www.ad.nl/show/th(...)-is-stilte~a9a48c9c/
Hij heeft voldaan aan al zijn verplichtingen, zegt hij. Zit daar ook de schadevergoeding bij dan?
Kan nog niks vinden.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:44 schreef nietzman het volgende:
Okay maar zijn er al wat recensies binnen?
Dat ene slachtoffer is niet in de eerste leugen gestikt, toch? Misschien haal ik dingen door elkaar. Opmerkelijk in elk geval dat die Römer zo makkelijk in het openbaar verschijnt terwijl er nog een aanmaning looptquote:Op maandag 22 juni 2026 08:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Volgens dat ene slachtoffer niet...
Daarnaast zijn er de juridische verplichtingen en algemeen fatsoen. Wat dat laatste betreft is de heer Römer compleet toondoof
Hij zou eens moeten stoppen met het gebruiken van het woord fantaseren, want daar is het bij hem behoorlijk fout gegaan.quote:Op maandag 22 juni 2026 09:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
En hier op deze plek kan ik fantaseren over het gesprek tussen ons dat nooit heeft plaatsgevonden. En dat gesprek begint en eindigt met ‘het spijt me’.”
Wat een arme jongen is het toch ookquote:Op maandag 22 juni 2026 09:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Thijs Römer spreekt over tijd in gevangenis: ’Ga je lekker sporten, smeerlap?’
Acteur stond doodsangsten uit
Thijs Römer stond doodsangsten uit tijdens zijn gevangenschap
https://www.telegraaf.nl/(...)erlap/157569048.html
Wel eerst nog even die schadevergoeding betalenquote:
Zelfreflectie een idee 💡quote:Op maandag 22 juni 2026 14:33 schreef AntoniBro het volgende:
Wat een arme jongen is het toch ook
Wel eerst nog even die schadevergoeding betalen
En hij heeft spijt dat hij niet met de slachtoffers heeft kunnen pratenquote:
Kan de slachtoffers geen ongelijk geven. Bahquote:Op maandag 22 juni 2026 16:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En hij heeft spijt dat hij niet met de slachtoffers heeft kunnen praten![]()
Een voltooide sessie onder leiding van een expert werkt namelijk strafverlagend
Dat hadden slachtoffers heel goed gezien door dat te weigeren
Het is en blijft een paarden lul 1e klas
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |