quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wellicht omdat het dat ook echt isABBA - One Of Us
We hadden de Kreuners al.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Na de hijgmeisjes hebben we nu ook kreunjongens…?
Nee, dit is de inleiding daarop. Want die plaat komt uit Zwedenquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Dacht nu komt het nieuwe nummer.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar one of us is lying.
Dus kies maar…
Verbanden zien is altijd goed. Zeker als ik binnenkort weer The Connection uitzend. Helaas een beetje te weinig tijd gehad de laatste maanden, maar er zitten een paar uitzendingen in de pijpleiding.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:13 schreef Kissingbird het volgende:
Ik zie een rode draad in de nrs (lie)
Je weet, ik ben een fan. Dit ook weer. Zo mooi.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:15 schreef DJ11 het volgende:
Eerder dit jaar al het fraaie Always You, nu is er deze opvolger...Isak Danielson - Stockholm
Billy Joel - Vienna
Ik ben het niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar one of us is lying.
Dus kies maar…
Ik ook. Gewoon een fijne zanger met goede liedjes. Iemand die zelden teleurstelt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Je weet, ik ben een fan. Dit ook weer. Zo mooi.
Dat komt mooi uit, want de slotsong looptquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:19 schreef Fogel het volgende:
was inderdaad weer eens aan het vliegen, ben nu weer thuis.
Maar even meer zin in rust in mijn hoofd dan muziek, dus vanvond tune ik helaas niet in.
Welkom thuis, Fogel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:19 schreef Fogel het volgende:
Maar even meer zin in rust in mijn hoofd dan muziek, dus vanvond tune ik helaas niet in.
Neem je rust! Reizen is ook vermoeiend. St. Maarten was je, toch?quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:19 schreef Fogel het volgende:
Bedankt voor het draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |