IJshockeyquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Beter geen American Football wedstrijd bezocht? Voetbal kan je in europa kijken. mijn persoonlijke mening is dat je American football, NBA of honkbal kijkt in de USA
Nee. Geef wel surfles.quote:
stevige mening.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Beter geen American Football wedstrijd bezocht? Voetbal kan je in europa kijken. mijn persoonlijke mening is dat je American football, NBA of honkbal kijkt in de USA
Het is daar toch de bedoeling om zo veel mogelijk popcorn, hotdogs en frisdrank naar binnen te krijgen en zo min mogelijk van de wedstrijd te zien? Zo doen die Amerikanen het tenminste.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb een potje MLB bezocht.
In vergelijking met dat ga ik dit niet saai noemen. Godsallejezus wat duurde dat LANG
Wat stoerquote:
De MLB competitie in Nederland is mijn favoriete competitie ooitquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
DRT genot.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is daar toch de bedoeling om zo veel mogelijk popcorn, hotdogs en frisdrank naar binnen te krijgen en zo min mogelijk van de wedstrijd te zien? Zo doen die Amerikanen het tenminste.
In DRT drinken we bier en eten we frituursnacks. Zoals normale Nederlanders.quote:
Om 22u zal wss Filip Joos zijn , die is goedquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:49 schreef GGMM het volgende:
Deze Belgische commentator is inderdaad wat minder @:capuchon_jongen
Uren van te voren op parkeerplaats BBQen is de beleving geloof ik en dan kutsport kijkenquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is daar toch de bedoeling om zo veel mogelijk popcorn, hotdogs en frisdrank naar binnen te krijgen en zo min mogelijk van de wedstrijd te zien? Zo doen die Amerikanen het tenminste.
Klopt, en vooral opgehyped worden door allerlei externe factoren.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
dat BBQ gedeelte is nog wel te doen en daarna lekker naar huis.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uren van te voren op parkeerplaats BBQen is de beleving geloof ik en dan kutsport kijken
Niemand haalt het niveau van Peter Vandenbemptquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Om 22u zal wss Filip Joos zijn , die is goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |