quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK WIL VOETBAL ZIEN MILJAAR NONDEJU ZEG
Kabouter Plopquote:
Dat gaan TOPSHOWS wordenquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:43 schreef GGMM het volgende:
Ghana - Panama
Oezbekistan - Colombia
We kunnen gewoon slapen vanavond
En dan Oezbekistan - Colombia op dit tijdstip?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:42 schreef heywoodu het volgende:
Dit had prima vannacht om 4 uur gekund.
Nog een cap gescoord?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb een potje MLB bezocht.
In vergelijking met dat ga ik dit niet saai noemen. Godsallejezus wat duurde dat LANG
En als ze CL spelen dan is dat het hoogste niveau dat je kan hebben. Dit WK in de eerste ronde komt niet in de buurt van de CL league Phasequote:Op woensdag 17 juni 2026 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor die prijs bezoek ik 40/45 potjes van Feyenoord. En dat is nog zonder reiskosten.
Wel heel leuk om zelf te doen met gymquote:
Ga je ook de vrouw van @Scrummie bezoeken?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In vergelijking met dat ga ik dit niet saai noemen. Godsallejezus wat duurde dat LANG
Pewter City?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel heel leuk om zelf te doen met gym
Doe jij dat wel eens?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel heel leuk om zelf te doen met gym
Ik denk dat @3rr0r en @superniger weer een tête-à-tête hebben vannacht.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:43 schreef GGMM het volgende:
Ghana - Panama
Oezbekistan - Colombia
We kunnen gewoon slapen vanavond
Het is niet zo zeer de verleiding weerstaan. Vandaag heb ik van 9 tot 4 continu in overleg gezeten, dat gaat gewoon niet op een paar uur slaap. Bovendien kijkt mijn vriendin mij ook gek aan als ik beneden slaap omdat ik zonodig Irak-Noorwegen wil kijken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Om de pijn te verlichten, wees trots op jezelf dat je de verleiding weet te weerstaan om te kijken.
Wat ben ik moe geweest vandaag.
Niet gedaan, sorry.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ga je ook de vrouw van @:Scrummie bezoeken?
Vertel haar dan gelijk even die anekdote over het rituals pakketje.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ga je ook de vrouw van @:Scrummie bezoeken?
Beter geen American Football wedstrijd bezocht? Voetbal kan je in europa kijken. mijn persoonlijke mening is dat je American football, NBA of honkbal kijkt in de USAquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |