abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:36:47 #201
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221061717
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Dan is het tijd hier iets aan te doen.

Alles kan opnieuw tot leven komen. Alles. O+
Lazarus op.

;)
Voorheen Bargehassus.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:37:43 #202
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_221061719
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:34 schreef Chandler het volgende:
maar niemand mocht net iets....
Ja, men is welkom om ander nieuws te posten, daar blijft het dan een beetje bij hangen.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:37:44 #203
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221061720
Het ga je goed SC. Niks meegekregen van alle reuring maar je was altijd een solide user met ditto posts.
pi_221061732
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:32 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Het is zijn beeldje. Dus als hij er op wil stampen (pun intended), dan mag dat.
Ja, heb je gelijk in, maar wel jammer als mensen er een hoop plezier aan beleven.

Ik denk wel dat veel mensen het allemaal iets te serieus nemen. Door de jaren heen zijn er veel van dit soort discussies geweest en conclusie is toch wel dat er niet veel verandert.

Als fora goud geld waren, dan zouden er wel veel meer zijn, maar ze zijn juist vrijwel allemaal verdwenen of gedecimeerd.
pi_221061737
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Ik vind dat er trouwens prima gemodereerd wordt. Ik denk dat dit forum een goede balans heeft gevonden tussen enerzijds te laks modereren (Twitter) anderzijds te strikt modereren waardoor elke discussie wordt platgeslagen (Reddit).

Misschien snappen onze eigen kracht niet en zien we zelf niet in hoe uniek FOK! is anno 2026. Echt. Wellicht is dat ook mijn boodschap aan de crew, aan Danny, aan iedereen hier: dat er een unieke balans is gevonden hier en dat gewoon iedereen welkom is en dat mensen weer 'ouderwets' gezellig met elkaar van mening mogen verschillen zoals dat 20 jaar geleden ook het geval was.

Iedereen verlangt hier eigenlijk naar.

Een echokamer is super saai.

Ik zou niet in een kamer willen zitten met louter mensen die het altijd met mij eens zijn. Ik zou gek worden. Kritiek is altijd meer dan welkom.

Kom maar op met kritiek, daar kan ik van leren.

Bij welk ander forum kan dit?

Ik heb echt totaal geen verstand van ICT, anders zou ik serieus mee willen helpen met promotie van FOK!
Er zit een groot verschil tussen gewoon met elkaar discussiëren en waar het in dit topic vooral over gaat.

Bijvoorbeeld:

User 1 is een VVD stemmer en die vind dat de sociale uitkering weg moet.
User 2 is een Pro stemmer en die vind dat de sociale uitkering omhoog moet.

Die twee discussiëren dat in een topic, maar dan komt user 3.

User 3 denkt dat Mark Rutte in een pedofiel netwerk zit en daarom is iedereen die op de VVD stemt daar ook voorstander van. Ondanks dat user 3 zijn denkbeelden op geen greintje bewijs of überhaupt een verdachtbaar feit zijn gebaseerd mag user 3 dat wel tot in den treuren herhalen in elk topic over de politiek met alle gevolgen van dien over het verloop daarvan.

Het is user 3 waar men een probleem mee heeft, niet dat user 1 en 2 een andere mening van elkaar hebben.
pi_221061745
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:35 schreef Chandler het volgende:

[..]
Vroeger? ik weet hoe het vroeger ging, een stuk gezelliger en idioten waren een stuk sneller weg.

Volgens mij was het toen nog een stuk gemakkelijker om mods uit je forum/site te weren zonder dat je een smeekbede moest doen bij een FA..
Ja omdat een ban ook echt een ban was. Tegenwoordig log je in met een VPN en kun je via een ander IP-adres direct een nieuw accountje aanmaken zonder dat iemand dat doorheeft.
En iedereen heeft een kort lontje tegenwoordig, heel FOK! zit vol idioten. Alles is kut. Vroeger was alles beter. Polarisatie is overal.
blablablabla
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:45:29 #207
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221061750
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:41 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, heb je gelijk in, maar wel jammer als mensen er een hoop plezier aan beleven.

Ik denk wel dat veel mensen het allemaal iets te serieus nemen. Door de jaren heen zijn er veel van dit soort discussies geweest en conclusie is toch wel dat er niet veel verandert.
Het wás altijd wel een mooi beeldje, ondanks wat barstjes en bupsjes.

Als iets van ellende in scherven uiteen valt, is het tijd om stoffer en blik te pakken.

Kun je er altijd nog een mooi en modern "HOME" in gebroken wit voor terugzetten.
Colleziono francobolli di bambini
pi_221061761
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:43 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Er zit een groot verschil tussen gewoon met elkaar discussiëren en waar het in dit topic vooral over gaat.

Bijvoorbeeld:

User 3 denkt dat Mark Rutte in een pedofiel netwerk zit en daarom is iedereen die op de VVD stemt daar ook voorstander van. Ondanks dat user 3 zijn denkbeelden op geen greintje bewijs of überhaupt een verdachtbaar feit zijn gebaseerd mag user 3 dat wel tot in den treuren herhalen in elk topic over de politiek met alle gevolgen van dien over het verloop daarvan.

Het is user 3 waar men een probleem mee heeft, niet dat user 1 en 2 een andere mening van elkaar hebben.
In POL worden dat soort users echt wel geweerd hoor. Bovendien is er gewoon een deel van de samenleving dat oprecht zo denkt, FvD die dat soort complottheorieën de wereld in helpen staat virtueel op 15 zetels _O- .

Dus wederom de wereld is veranderd, en niet FOK!
blablablabla
pi_221061763
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:45 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Het wás altijd wel een mooi beeldje, ondanks wat barstjes en bupsjes.

Als iets van ellende in scherven uiteen valt, is het tijd om stoffer en blik te pakken.

Kun je er altijd nog een mooi en modern "HOME" in gebroken wit voor terugzetten.
Er waren altijd wel klachten, mensen die inspraak eisten of dachten dat users dat zouden kunnen hebben, ambitieuze plannen waar niks van terecht kwam, boze mensen die wegliepen, etc.

Op vrijwel alle fora loopt de activiteit terug. Dat ligt echt niet alleen aan de moderatie.

Voor een overname leent het forum zich ook niet echt, omdat het draait op vrijwilligers.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:48:38 #210
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221061767
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:47 schreef Elan het volgende:

[..]
In POL worden dat soort users echt wel geweerd hoor. Bovendien is er gewoon een deel van de samenleving dat oprecht zo denkt, FvD die dat soort complottheorieën de wereld in helpen staat virtueel op 15 zetels _O- .

Fok! is meer dan POL he :{w
pi_221061773
Dit is in mijn optiek, op welke manier je ook de teloorgang van Fok wenst te duiden, een gevalletje van 'shoot the messenger'.
En dat valt Danny en het Rood om hem heen te verwijten.

Ik vind het bijzonder onprofessioneel dat dit meningsverschil niet op een constructieve manier opgelost kon worden, in het voordeel van Fok. Zeker met iemand als Straatcommando. die ik heb ervaren als vriendelijk, zeer benaderbaar en flexibel. Kortom redelijk en integer.

Nogmaals: het ga je goed Straat.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_221061784
quote:

[..]

Vroeger zei men altijd van "Don't feed the troll". Het is leuk, omdat mensen er op reageren. Als mensen gewoon niet of minder happen, dan is de lol van het trollen er misschien sneller af.
pi_221061788
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:48 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Fok! is meer dan POL he :{w
Zeker, maar kan me zo voorstellen dat je een serieuze politieke discussie waar jij op lijkt te hinten in dat gedeelte van het forum wil voeren.
blablablabla
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:52:47 #214
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221061790
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:48 schreef Halcon het volgende:

[..]
Er waren altijd wel klachten, mensen die inspraak eisten of dachten dat users dat zouden kunnen hebben, ambitieuze plannen waar niks van terecht kwam, boze mensen die wegliepen, etc.

Op vrijwel alle fora loopt de activiteit terug. Dat ligt echt niet alleen aan de moderatie.

Voor een overname leent het forum zich ook niet echt, omdat het draait op vrijwilligers.
Als de poetsvrouw het verdomt het fragiele beeldje nog langer af te stoffen en het bezoek er misprijzend naar staart, heeft het ook geen zin om het nog op Marktplaats te zetten.

Zo lang het beeldje nog staat, staat-ie.
pi_221061795
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:49 schreef OllieA het volgende:
Dit is in mijn optiek, op welke manier je ook de teloorgang van Fok wenst te duiden, een gevalletje van 'shoot the messenger'.
En dat valt Danny en het Rood om hem heen te verwijten.

Ik vind het bijzonder onprofessioneel dat dit meningsverschil niet op een constructieve manier opgelost kon worden, in het voordeel van Fok. Zeker met iemand als Straatcommando. die ik heb ervaren als vriendelijk, zeer benaderbaar en flexibel. Kortom redelijk en integer.

Nogmaals: het ga je goed Straat.
Ik kan me volledig in je post vinden.

En wat is het ook goed om te zien hoe de leiding hiermee omgaat. Dat ze uitleggen hoe dit heeft kunnen gebeuren, dat ze uitleggen hoe ze hierop reflecteren, dat ze duidelijkheid geven over welke koers ze wat betreft het forum willen varen, dat ze de beste man die zich JARENLANG vrijwillig heeft ingezet zodat de grote baas er van kan leven bedanken voor zijn inzet. Het biedt veel hoop voor de toekomst
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:53:47 #216
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221061797
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Zeker, maar kan me zo voorstellen dat je een serieuze politieke discussie waar jij op lijkt te hinten in dat gedeelte van het forum wil voeren.
Ik hint nergens op iets politieks :N
pi_221061799
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:52 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Als de poetsvrouw het verdomt het fragiele beeldje nog langer af te stoffen en het bezoek er misprijzend naar staart, heeft het ook geen zin om het nog op Marktplaats te zetten.

Zo lang het beeldje nog staat, staat-ie.
Als het in de weg staat, dan stof je het af, maak je een foto en knal je het op Marktplaats.

Heb weleens aangeboden om te investeren, zonder dat ik daar per se wat aan hoef te verdienen, maar daar is eigenlijk na de eerste reactie nooit meer reactie op gekomen.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:54:51 #218
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221061805
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:54 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als het in de weg staat, dan stof je het af, maak je een foto en knal je het op Marktplaats.
"Gratis af te halen" ja.
pi_221061811
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:54 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
"Gratis af te halen" ja.
Als het alleen maar geld kost, dan spaar je die kosten ook weer uit.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:57:44 #220
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_221061819
Blijven doneren mensen aan dit zinkende schip :')

RIP straatcommando je was de beste FA die FOK! kon hebben. Iemand met kennis en verstand maar liever houden de rooien de tyfustrollen hier

Man man man wat een "bedrijfs"voering! Om je kapot te lachen/schamen
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:57:51 #221
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221061821
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:55 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als het alleen maar geld kost, dan spaar je die kosten ook weer uit.
Dan is een enkeltje Kliko toch de beste oplossing.

Maar ga niet de poetsvrouw uitkafferen dat het haar taak is om af te stofferen en verder d'r bek te houden.
pi_221061822
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:51 schreef Halcon het volgende:

[..]
Vroeger zei men altijd van "Don't feed the troll". Het is leuk, omdat mensen er op reageren. Als mensen gewoon niet of minder happen, dan is de lol van het trollen er misschien sneller af.
Het pijnlijke is dat het allang geen trollen meer zijn, er zijn legio mensen die echt zo zijn en denken. Niet specifiek op FOK! maar in de samenleving is dit een enorm issue. Zoek eens een random item van Eenvandaag op Youtube en ga de comments lezen :X

NWS is daardoor ook verworden tot een soort Stormfront Wappiebeweging. Die mods die daar nu zitten zijn een stel clowns in positieve zin die alles makkelijk van zich af laten glijden aan onzin en polarisatie, waarschijnlijk is dat ook de enige manier om je daar staande te houden. Want als je alles serieus zou nemen zouden de tranen je in de ogen springen van het huilen en het lachen.

Tien of vijftien jaar geleden zou zo iemand voor gek of trol worden uitgemaakt en kon je die makkelijk verbannen, maar mensen denken ECHT zo ;(
blablablabla
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:57:54 #223
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_221061823
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:43 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld:

Tsja dat is dus helaas de bijdrage van Twitter aan de wereld. ;(

Dat was dus op dat andere forum Terdiscussie niet mogelijk, omdat je altijd met bronvermelding moest komen. Bovendien was de wereld toen mentaal heel wat gezonder dan anno 2026. Nu lijkt de wereld een soort psychiatrische inrichting. :{
pi_221061826
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:51 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dit is inderdaad de welbekende 'dan lees je het toch niet'-redenatie die Danny vaak hanteert als mensen die knettergek zijn weer eens een topic kapen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_221061830
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:57 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Dan is een enkeltje Kliko toch de beste oplossing.

Maar ga niet de poetsvrouw uitkafferen dat het haar taak is om af te stofferen en verder d'r bek te houden.
Als je met de schoonmaakster afspreekt om het hele huis af te stoffen, dan kan ze ook best dat beeldje afstoffen. Of je stoft het zelf even af en laat het staan als mensen er plezier aan beleven.
pi_221061833
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dit is inderdaad de welbekende 'dan lees je het toch niet'-redenatie die Danny vaak hanteert als mensen die knettergek zijn weer eens een topic kapen.
Is toch zo'n beetje de enige manier tegenwoordig? Met een VPN heb je zo een nieuw account zonder dat men dat meteen doorheeft. Vroeger was dat echt wel lastiger om een kloon aan te maken en die ook in leven te houden.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 17:00:13 #227
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221061834
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:58 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als je met de schoonmaakster afspreekt om het hele huis af te stoffen, dan kan ze ook best dat beeldje afstoffen. Of je stoft het zelf even af en laat het staan als mensen er plezier aan beleven.
En wat doen we met al die niet-opgedroogde lijmresten en vliegenstrontjes?
pi_221061835
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:53 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Ik hint nergens op iets politieks :N
Je had het over een denkbeeldige discussie tussen 2 of nouja 3 politieke stromingen.
blablablabla
  dinsdag 16 juni 2026 @ 17:01:17 #229
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221061837
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Je had het over een denkbeeldige discussie tussen 2 of nouja 3 politieke stromingen.
Ik? :?
pi_221061842
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:00 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
En wat doen we met al die niet-opgedroogde lijmresten en vliegenstrontjes?
Dan geef je het weg of verkoop je het aan iemand die anderen er wel plezier aan laat beleven.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 17:02:38 #231
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221061845
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:01 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan geef je het weg of verkoop je het aan iemand die anderen er wel plezier aan laat beleven.
Goed plan ^O^

"Gratis af te halen" dus.
pi_221061848
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:02 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Goed plan ^O^

"Gratis af te halen" dus.
Wat de gek er voor geeft natuurlijk, aangezien het forum geen winst draait en volledig leunt op vrijwilligers. Je kunt je ook afvragen of al die vrijwilligers hun werk vrijwillig of tegen geringe onkostenvergoeding blijven doen voor een eventuele overnemer van het forum.
pi_221061862
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:00 schreef Halcon het volgende:

[..]
Is toch zo'n beetje de enige manier tegenwoordig? Met een VPN heb je zo een nieuw account zonder dat men dat meteen doorheeft. Vroeger was dat echt wel lastiger om een kloon aan te maken en die ook in leven te houden.
Ik vind het een beetje een rare take dat je mensen die overduidelijk helemaal van het padje zijn niet van je forum kankert omdat ze mogelijk een kloontje gaan maken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 17:07:23 #234
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221061869
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
Wat de gek er voor geeft natuurlijk, aangezien het forum geen winst draait en volledig leunt op vrijwilligers. Je kunt je ook afvragen of al die vrijwilligers hun werk vrijwillig of tegen geringe onkostenvergoeding blijven doen voor een eventuele overnemer van het forum.
Ik neem aan dat de oude poetsvrouw ook gewoon betaald kreeg, zwart of wit. Dat maakt het beeldje niet opeens mooier of aantrekkelijker.
pi_221061872
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik vind het een beetje een rare take dat je mensen die overduidelijk helemaal van het padje zijn niet van je forum kankert omdat ze mogelijk een kloontje gaan maken.
Als iemand van het padje is, dan is daar op zich niks mis mee. DIe mensen zijn er ook en dat is ook een mening. Als ze elk topic gaan verstieren, dan zou ik ze eraf flikkeren, maar als er maar genoeg mensen happen, dan zijn ze zo weer terug met een kloon.

Weet nog wel dat je vroeger echt lang moest zoeken naar een mailprovider die niet was geblacklist om dan na drie posts je kloon alweer kwijt te zijn omdat men 'm had gedetecteerd. Dat is tegenwoordig allemaal een stuk lastiger.

Maar het zijn niet alleen deze mensen die het verzieken hoor. Het is veel breder.
pi_221061873
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:07 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Ik neem aan dat de oude poetsvrouw ook gewoon betaald kreeg, zwart of wit. Dat maakt het beeldje niet opeens mooier of aantrekkelijker.
Wat een geneuzel zeg. Wat is nu precies je punt?
  dinsdag 16 juni 2026 @ 17:10:48 #237
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221061878
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:08 schreef Halcon het volgende:

[..]
Wat een geneuzel zeg. Wat is nu precies je punt?
Dat terechte kritiek van de poetsvrouw wordt afgestraft met ontslag terwijl ze een zeer bekwame en ervaren kracht was (analogie met SC).
pi_221061881
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:10 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Dat terechte kritiek van de poetsvrouw wordt afgestraft met ontslag terwijl ze een zeer bekwame en ervaren kracht was (analogie met SC).
De poetsvrouw heeft zelf ontslag genomen in dit geval.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 17:12:18 #239
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_221061885
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:59 schreef nostra het volgende:

[..]
In Perplexity gegooid voor je, fwiw.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heel mooie samenvatting ! ^O^ Puik werk !
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 17:13:04 #240
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221061891
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:11 schreef Halcon het volgende:

[..]
De poetsvrouw heeft zelf ontslag genomen in dit geval.
Had ik ook gedaan ja. Als je als voetveeg wordt behandeld.

En ook meteen als vriend(in) exit

[ Bericht 4% gewijzigd door FrancoBolli op 16-06-2026 17:18:55 ]
pi_221061904
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
De scheidslijn tussen 'van het padje zijn' en gewoon je mening hebben is tegenwoordig nogal vaag. Zie de bizarre uitspraken van Baudet, Trump, Wilders etc.
Weet nog dat ik mijn eerste ban kreeg van Remlof wegens "xenofoob geblaat" alleen omdat ik zei dat we een Marokkanenprobleem hadden in Nederland. Bam week weg viel te lezen in het banmeldtopic.

Tegenwoordig twittert iemand als Wilders waar miljoenen mensen op hebben gestemd gewoon Fuck Islam en er kraait amper een haan naar.
blablablabla
pi_221061908
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:17 schreef Elan het volgende:

[..]
De scheidslijn tussen 'van het padje zijn' en gewoon je mening hebben is tegenwoordig nogal vaag. Zie de bizarre uitspraken van Baudet, Trump, Wilders etc.
Weet nog dat ik mijn eerste ban kreeg van Remlof wegens "xenofoob geblaat" alleen omdat ik zei dat we een Marokkanenprobleem hadden in Nederland. Bam week weg viel te lezen in het banmeldtopic.

Tegenwoordig twittert iemand als Wilders waar miljoenen mensen op hebben gestemd gewoon Fuck Islam en er kraait amper een haan naar.
En dat is nog steeds niet normaal in mijn ogen.
pi_221061913
quote:

[..]

Al zie ik ze er toch steeds vaker posten de laatste tijd.
"Pools are perfect for holding water"
pi_221061915
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:26 schreef Lienekien het volgende:
We worden er subtiel aan herinnerd dat de grote baas andere dingen aan zijn hoofd heeft.
Dit stoort me dus zo ontzettend. Ik vind het gênant hoe ze dit aanpakken.
pi_221061916
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:21 schreef probeer het volgende:

[..]
Al zie ik ze er toch steeds vaker posten de laatste tijd.
Hanca is daar niet voor niks opgestapt.
pi_221061919
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:17 schreef Elan het volgende:

[..]

was fuck Allah
pi_221061920
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:26 schreef Lienekien het volgende:
We worden er subtiel aan herinnerd dat de grote baas andere dingen aan zijn hoofd heeft.
Hij zal het waarschijnlijk ook wel druk genoeg hebben.
pi_221061921
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
En dat is natuurlijk geen eenrichtingsweg, dan moeten de trollen/wappies zich ookmaar niks aantrekken van commentaar....
pi_221061922
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:22 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hanca is daar niet voor niks opgestapt.
Die modereert nu het lokale kerkkoor?
pi_221061925
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:23 schreef Halcon het volgende:

[..]
Die modereert nu het lokale kerkkoor?
Die doet tenminste wat in de raad ipv op een forum te toeteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')