Er zijn natuurlijk altijd courgettekakkers die (hun eigen) strontlucht niet meer ruiken.quote:
Nou dit. En ik weet bij God niet waar dat dan is.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ongetwijfeld dat half FOK! ergens in appgroepen, discords of whatever zit.
Wel jammer, dat is nogal incrowd.
We eten vanavond gevulde courgettes.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:07 schreef sp3c het volgende:
Ik snap geen reet van wat hier allemaal staat man
En mensen die andere dingen doen met courgettes?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:11 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd courgettekakkers die (hun eigen) strontlucht niet meer ruiken.
Allah, Budha, Yahweh, het Vliegend Spaghettimonster en Joost weten het ook nietquote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou dit. En ik weet bij God niet waar dat dan is.
Je bedoelt vislucht?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
En mensen die andere dingen doen met courgettes?
Ik durf ze nu niet meer te kopenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
En mensen die andere dingen doen met courgettes?
geregistreerd op: woensdag 20 augustus 2025 @ 22:35quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:11 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd courgettekakkers die (hun eigen) strontlucht niet meer ruiken.
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Is me bekend. Is me allemaal bekend. Daarom gaat het nu ook zo fantastisch hier he.quote:Er zijn hier altijd courgettekakkers geweest kutnewbie. Die horen bij de inventaris en geven een beetje kleur en schwung weet je.
Van mensen die hun eigen kanker veinsden tot iemand die naaktfoto's beloofde maar dit nooit is nagekomen tot irritante trollen. Lees eens een oud banmeldtopic terug, voor zover je überhaupt weet wat dat is.
Er werd altijd op grote schaal geklierd, toen FOK! de prime was van internet al helemaal.
Dat gaat lekker helpen met het in stand houden van FOK! met je "kutnewbie"quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn hier altijd courgettekakkers geweest kutnewbie. Die horen bij de inventaris en geven een beetje kleur en schwung weet je.
Van mensen die hun eigen kanker veinsden tot iemand die naaktfoto's beloofde maar dit nooit is nagekomen tot irritante trollen. Lees eens een oud banmeldtopic terug, voor zover je überhaupt weet wat dat is.
Er werd altijd op grote schaal geklierd, toen FOK! de prime was van internet al helemaal.
De "kutnewbie" kent z'n klassiekers beter dan hijzelfquote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:26 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Dat gaat lekker helpen met het in stand houden van FOK! met je "kutnewbie"
Je maakt de kapitale denkfout dat crew die opstapt al dan niet met een hoop bombarie te maken heeft met de staat van het forum. Er zijn in het verleden toen FOK! als een tierelier draaide complete subfora gesloten en hele divisies mods er uit getrapt. Ook op hoog niveau, misschien of misschien niet zegt de naam Ted je iets?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:23 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
[..]
Is me bekend. Is me allemaal bekend. Daarom gaat het nu ook zo fantastisch hier he.
Niet subtiel. Helemaal niet subtielquote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:26 schreef Lienekien het volgende:
We worden er subtiel aan herinnerd dat de grote baas andere dingen aan zijn hoofd heeft.
De door mij gewaardeerde users die de laatste tijd vertrekken, dat komt zeker niet door de komst van Reddit en social media.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je maakt de kapitale denkfout dat crew die opstapt al dan niet met een hoop bombarie te maken heeft met de staat van het forum. Er zijn in het verleden toen FOK! als een tierelier draaide complete subfora gesloten en hele divisies mods er uit getrapt. Ook op hoog niveau, misschien of misschien niet zegt de naam Ted je iets?
Dat het hier slecht gaat komt door teruglopende bezoekersaantallen en dat mensen wegblijven is overal gaande en komt voornamelijk door de komst van Reddit en social media.
Je hoeft deze "kutnewbie" geen oud nieuws te verkondigen hoor. Doe geen moeite.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je maakt de kapitale denkfout dat crew die opstapt al dan niet met een hoop bombarie te maken heeft met de staat van het forum. Er zijn in het verleden toen FOK! als een tierelier draaide complete subfora gesloten en hele divisies mods er uit getrapt. Ook op hoog niveau, misschien of misschien niet zegt de naam Ted je iets?
Nee, het komt hoofdzakelijk door 'het beleid'.quote:Dat het hier slecht gaat komt door teruglopende bezoekersaantallen en dat mensen wegblijven is overal gaande en komt voornamelijk door de komst van Reddit en social media.
Als ik naar mezelf kijk vind ik zoiets als dit leuker dan reddit hoor. Mits het in goede banen geleid wordt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De door mij gewaardeerde users die de laatste tijd vertrekken, dat komt zeker niet door de komst van Reddit en social media.
Kutnewbie is gewoon FOK!jargon voor iemand die interessant doet maar net komt kijken, maar dat weet jij helemaal niet omdat je zelf ook een kutnewbie bent met een account van een week oudquote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:26 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Dat gaat lekker helpen met het in stand houden van FOK! met je "kutnewbie"
Die tietenplaatjes vinden zichzelf niet he.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:26 schreef Lienekien het volgende:
We worden er subtiel aan herinnerd dat de grote baas andere dingen aan zijn hoofd heeft.
Volgens mij is deze user er al langer maar heeft hij zijn naam gewijzigdquote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Kutnewbie is gewoon FOK!jargon voor iemand die interessant doet maar net komt kijken, maar dat weet jij helemaal niet omdat je zelf ook een kutnewbie bent met een account van een week oud.
Miz zijn juist figuren als jij die net komen kijken en over alles zeiken strontvervelend, ongetwijfeld ook een kloon van een gebande anders had je wel de ballen om onder je eigen username te posten. Je post hier zogenaamd een week en dan ga je direct lopen zeiken over en tegen mensen die hier al 10, 15, 20 jaar komen en je met het beleid bemoeien. Lachwekkend.
Gast, lees eens even mijn sig. Ik zit hier vanaf 2010.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Kutnewbie is gewoon FOK!jargon voor iemand die interessant doet maar net komt kijken, maar dat weet jij helemaal niet omdat je zelf ook een kutnewbie bent met een account van een week oud.
Miz zijn juist figuren als jij die net komen kijken en over alles zeiken strontvervelend, ongetwijfeld ook een kloon van een gebande anders had je wel de ballen om onder je eigen username te posten. Je post hier zogenaamd een week en dan ga je direct lopen zeiken over en tegen mensen die hier al 10, 15, 20 jaar komen en je met het beleid bemoeien. Lachwekkend.
Waarom speelt dit op andere fora dan net zo goed als het komt door baggerusers en slechte leiding?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Terugloop van bezoekers heeft natuurlijk veel meer oorzaken dan beleid. Onvrede binnen de userbase, wanneer deze bestaat, heeft echter niets te maken met de opkomst van social media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |