Wel veel posts op korte tijd. Maar volgens mij vooral users en crew. Weinig tot geen admins.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:25 schreef Caland het volgende:
Inmiddels in topic 4, terecht
En Danny zag dat het goed was
Mis je niks aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:31 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zit niet op discord. Ik weet niet eens eigenlijk wat dat precies isdoet er niet toe. Het is zonde maar, zo gaan die dingen.
Djeez, jij ook al. Tot ziens en het ga je goed!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Was niet meer van plan om hier te reageren maar zag bij toeval dat nu ook Straatcommando zijn account aan de wilgen heeft gehangen.
Bedankt Straatcommando, voor alle jaren bikkelen!
Ongetwijfeld dat half FOK! ergens in appgroepen, discords of whatever zit.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:14 schreef kwiwi het volgende:
Half FOK! zit inmiddels op Discord toch?
Kom hier zelf ook nog maar weinig, omdat de meeste leuke/normale users inmiddels weg zijn. De users die hier nu nog zitten voel ik me grotendeels totaal niet meer mee verbonden; een kleine groep die niks anders meer in het leven lijken te hebben dan FOK!.
Dat en plein public afvallen van een (goede) FA door Danny, waarna SC vervolgens z'n hele account opdoekt, is bij vele users in het verkeerde keelsgat geschoten zo te zien. En begrijpelijk ook wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:28 schreef Gibson88 het volgende:
Reeks 4 alweer. Dit gaat wel ontzettend hard
Heeft Danny zijn account op anoniem gezet ? Of lees ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat en plein public afvallen van een (goede) FA door Danny, die vervolgens z'n hele account opdoekt, is bij vele users in het verkeerde keelsgat geschoten zo te zien. En begrijpelijk ook wel.
Je leest het goed, maar ik bedoelde het andersquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heeft Danny zijn account op anoniem gezet ? Of lees ik dat verkeerd?
Danny gaat de gevolgen van Straatgate wel merken denk ik, qua abo's/donaties/leegloop.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat en plein public afvallen van een (goede) FA door Danny, die vervolgens z'n hele account opdoekt, is bij vele users in het verkeerde keelsgat geschoten zo te zien. En begrijpelijk ook wel.
Ja, nadat SC het verzoek heeft ingediend om op anoniem te gaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heeft Danny zijn account op anoniem gezet ? Of lees ik dat verkeerd?
Ik moest die post van Danny waar hij basically Straatcommando onder de gooit 3X lezen om het door te laten dringenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat en plein public afvallen van een (goede) FA door Danny, waarna SC vervolgens z'n hele account opdoekt, is bij vele users in het verkeerde keelsgat geschoten zo te zien. En begrijpelijk ook wel.
Danny sloopt zijn eigen forumquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Danny gaat de gevolgen van Straatgate wel merken denk ik, qua abo's/donaties/leegloop.
Je weet natuurlijk niet wat er achter de schermen is gebeurt hé.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat en plein public afvallen van een (goede) FA door Danny, waarna SC vervolgens z'n hele account opdoekt, is bij vele users in het verkeerde keelsgat geschoten zo te zien. En begrijpelijk ook wel.
Maar dat hij wel het account verwijderd maar niet de moeite neemt voor een paar woorden in MED zegt een hoop over het karakterquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet wat er achter de schermen is gebeurt hé.
Hij had zelf in zijn profiel staan dat zijn account verwijderd moet worden. En als hij dat eist dan dient Danny dat gewoon te doen in het kader van de AVG wet.
Ik weet ook niet hoe dat stuk is verlopen. Maar wel dat Danny hem niet uit zichzelf verwijderd heeft. En zo komt jouw post wel over nu.
Tja... Vind ik ook wel wat van.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar dat hij wel het account verwijderd maar niet de moeite neemt voor een paar woorden in MED zegt een hoop over het karakter
Je kan niet iemand onder de bus gooien en vervolgens speechen op de uitvaart hoe fantastisch iemand was. Dus wat dat betreft was een MED ook ongeloofwaardig geweest.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar dat hij wel het account verwijderd maar niet de moeite neemt voor een paar woorden in MED zegt een hoop over het karakter
Hij is persoonlijk bedankt. Wat is het nut van een MED bericht dat SC toch niet gaat lezen omdat ie er niet meer is?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Danny heeft er wel voor gekozenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Hij had zelf in zijn profiel staan dat zijn account verwijderd moet worden. En als hij dat eist dan dient Danny dat gewoon te doen in het kader van de AVG wet.
Ik weet ook niet hoe dat stuk is verlopen. Maar wel dat Danny hem niet uit zichzelf verwijderd heeft. En zo komt jouw post wel over nu.
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Yvonne had het ook kunnen doen natuurlijk. Of desnoods Breuls. Yvonne is toch meer van het forum waar Danny van de FP isquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan niet iemand onder de bus gooien en vervolgens speechen op de uitvaart hoe fantastisch iemand was. Dus wat dat betreft was een MED ook ongeloofwaardig geweest.
Houd toch op zeg. Er is niemand onder de bus gegooid.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest die post van Danny waar hij basically Straatcommando onder de gooit 3X lezen om het door te laten dringen
Heb ik wat verkeerds gezegd?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:44 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk de post van Sunshine1982
naja is het toch ook wel. Het blijft gewoon zijn website. En mag er mee omgaan hoe die wiltquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:47 schreef greysbones het volgende:
FOK! Lijkt een dictatuur op deze wijze
Inmiddels zijn we er toch echt bijna niet meer. In de topics waar ik actief ben (of graag lees/las)zit nauwelijks nog leven, je zit daar overal nog met een heel klein clubje actieve users. Users lopen en masse weg en de laatste echt nieuwe aanwas kwam toen het Viva-forum leek te gaan verdwijnen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:44 schreef over_hedge het volgende:
Dat topic wat gister voorbij kwam van 10 jaar geleden is wel een mooie.
Niks veranderd in 10 jaarEnige voordeel, toen was het ook al zo goed als dood als je het topic moet geloven en 10 jaar verder zijn we er nog
Jij denkt dat bedrijven een democratisch systeem hebben ofwa?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:47 schreef greysbones het volgende:
FOK! Lijkt een dictatuur op deze wijze
En als dat de weg is die Danny in wil gaan
Good luck
Stem jij nooit als je gaat shoppen bij de supermarkt?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jij denkt dat bedrijven een democratisch systeem hebben ofwa?
Ja dat klopt. Maar bedoel "dictatuur" is niet zo gek. Is gewoon een bedrijf met een eigenaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Inmiddels zijn we er toch echt bijna niet meer. In de topics waar ik actief ben (of graag lees/las)zit nauwelijks nog leven, je zit daar overal nog met een heel klein clubje actieve users. Users lopen en masse weg en de laatste echt nieuwe aanwas kwam toen het Viva-forum leek te gaan verdwijnen.
Dictatuur is het altijd geweest idd, en dat was ook prima (in de hoogtijdagen).quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
naja is het toch ook wel. Het blijft gewoon zijn website. En mag er mee omgaan hoe die wiltDus in die zin is het een dictatuur. Maar dat is vrijwel elke website
Als user kan je het accepteren. Of niet (meer) op de website komen.
Bij de Albert Heijn is er niet één persoon die alle beslissingen neemt hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:53 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Stem jij nooit als je gaat shoppen bij de supermarkt?
Doe normaal. Die post was niks geen constructieve kritiek maar gewoon één grote persoonlijke aanval.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Houd toch op zeg. Er is niemand onder de bus gegooid.
Hij post letterlijk een reactie waarin die aangeeft dat mods op basis van policy moeten modereren i.p.v. naar persoonlijke mening, en dat hij ziet dat scheldende mensen in bescherming worden genomen.
"Onder de bus gooien"... man, ik dacht dat ik me weleens aanstelde..
Sterker nog: die luisteren héél goed naar de behoefte van de klant!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de Albert Heijn is er niet één persoon die alle beslissingen neemt hoor.
Dat zijn de aandeelhouders, de geldschieters, die bepalen mede het beleid.
Als er een klant zou roepen dat ie best vindt dat ie tussen de courgettes mag kakken en dat vervolgens doet, dan zouden andere klanten daarvan zeggen dat ze dat onfatsoenlijk vinden en de Albert Heijn zou daar op acteren, zelfs als in de policy niet expliciet zou staan dat je de winkel niet onder mag schijten.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Sterker nog: die luisteren héél goed naar de behoefte van de klant!
Nou ja, dat is een groot voordeel van deze hele soap, de straten zijn er een stuk veiliger op geworden.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:53 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Stem jij nooit als je gaat shoppen bij de supermarkt?
Communicatief is Danny nooit de sterkste geweest, maar ik zie weinig mis met zijn reactie, m.u.v. dat het misschien wat netter had gekund. De kern van het verhaal blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe normaal. Die post was niks geen constructieve kritiek maar gewoon één grote persoonlijke aanval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |