Wel veel posts op korte tijd. Maar volgens mij vooral users en crew. Weinig tot geen admins.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:25 schreef Caland het volgende:
Inmiddels in topic 4, terecht
En Danny zag dat het goed was
Mis je niks aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:31 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zit niet op discord. Ik weet niet eens eigenlijk wat dat precies isdoet er niet toe. Het is zonde maar, zo gaan die dingen.
Djeez, jij ook al. Tot ziens en het ga je goed!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Was niet meer van plan om hier te reageren maar zag bij toeval dat nu ook Straatcommando zijn account aan de wilgen heeft gehangen.
Bedankt Straatcommando, voor alle jaren bikkelen!
Ongetwijfeld dat half FOK! ergens in appgroepen, discords of whatever zit.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:14 schreef kwiwi het volgende:
Half FOK! zit inmiddels op Discord toch?
Kom hier zelf ook nog maar weinig, omdat de meeste leuke/normale users inmiddels weg zijn. De users die hier nu nog zitten voel ik me grotendeels totaal niet meer mee verbonden; een kleine groep die niks anders meer in het leven lijken te hebben dan FOK!.
Dat en plein public afvallen van een (goede) FA door Danny, waarna SC vervolgens z'n hele account opdoekt, is bij vele users in het verkeerde keelsgat geschoten zo te zien. En begrijpelijk ook wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:28 schreef Gibson88 het volgende:
Reeks 4 alweer. Dit gaat wel ontzettend hard
Heeft Danny zijn account op anoniem gezet ? Of lees ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat en plein public afvallen van een (goede) FA door Danny, die vervolgens z'n hele account opdoekt, is bij vele users in het verkeerde keelsgat geschoten zo te zien. En begrijpelijk ook wel.
Je leest het goed, maar ik bedoelde het andersquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heeft Danny zijn account op anoniem gezet ? Of lees ik dat verkeerd?
Danny gaat de gevolgen van Straatgate wel merken denk ik, qua abo's/donaties/leegloop.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat en plein public afvallen van een (goede) FA door Danny, die vervolgens z'n hele account opdoekt, is bij vele users in het verkeerde keelsgat geschoten zo te zien. En begrijpelijk ook wel.
Ja, nadat SC het verzoek heeft ingediend om op anoniem te gaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heeft Danny zijn account op anoniem gezet ? Of lees ik dat verkeerd?
Ik moest die post van Danny waar hij basically Straatcommando onder de gooit 3X lezen om het door te laten dringenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat en plein public afvallen van een (goede) FA door Danny, waarna SC vervolgens z'n hele account opdoekt, is bij vele users in het verkeerde keelsgat geschoten zo te zien. En begrijpelijk ook wel.
Je weet natuurlijk niet wat er achter de schermen is gebeurt hé.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat en plein public afvallen van een (goede) FA door Danny, waarna SC vervolgens z'n hele account opdoekt, is bij vele users in het verkeerde keelsgat geschoten zo te zien. En begrijpelijk ook wel.
Maar dat hij wel het account verwijderd maar niet de moeite neemt voor een paar woorden in MED zegt een hoop over het karakterquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet wat er achter de schermen is gebeurt hé.
Hij had zelf in zijn profiel staan dat zijn account verwijderd moet worden. En als hij dat eist dan dient Danny dat gewoon te doen in het kader van de AVG wet.
Ik weet ook niet hoe dat stuk is verlopen. Maar wel dat Danny hem niet uit zichzelf verwijderd heeft. En zo komt jouw post wel over nu.
Tja... Vind ik ook wel wat van.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar dat hij wel het account verwijderd maar niet de moeite neemt voor een paar woorden in MED zegt een hoop over het karakter
Je kan niet iemand onder de bus gooien en vervolgens speechen op de uitvaart hoe fantastisch iemand was. Dus wat dat betreft was een MED ook ongeloofwaardig geweest.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar dat hij wel het account verwijderd maar niet de moeite neemt voor een paar woorden in MED zegt een hoop over het karakter
Hij is persoonlijk bedankt. Wat is het nut van een MED bericht dat SC toch niet gaat lezen omdat ie er niet meer is?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet wat er achter de schermen is gebeurt hé.
Hij had zelf in zijn profiel staan dat zijn account verwijderd moet worden. En als hij dat eist dan dient Danny dat gewoon te doen in het kader van de AVG wet.
Ik weet ook niet hoe dat stuk is verlopen. Maar wel dat Danny hem niet uit zichzelf verwijderd heeft. En zo komt jouw post wel over nu.
Yvonne had het ook kunnen doen natuurlijk. Of desnoods Breuls. Yvonne is toch meer van het forum waar Danny van de FP isquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan niet iemand onder de bus gooien en vervolgens speechen op de uitvaart hoe fantastisch iemand was. Dus wat dat betreft was een MED ook ongeloofwaardig geweest.
Houd toch op zeg. Er is niemand onder de bus gegooid.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest die post van Danny waar hij basically Straatcommando onder de gooit 3X lezen om het door te laten dringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |