abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221074139
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Trappelen is een vorm van ontspanning. Da's dus wel een fijn teken. Maar ze springt op schoot (au) en begint meteen te trappelen (langdurig au)
Ja voor jou is het niet te doen natuurlijk ;(
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 22:10:07 #102
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221074356
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:42 schreef Blues het volgende:
Ik typte 'ons' vrijwilligerswerk _O- Morgenmiddag 1e inwerkmiddag.
Schriftje ligt al klaar *O*
Nu ook inkoopvoordeel bij Caprera/ANWB? :P

Maaltijd met veel worst vanavond :+.
Morgen aan de wandel op een half uurtje treinen ten zuiden van Berlijn.

Om 22u op het appartement om Engeland - Kroatie te kijken. De TV in appartement ende vele kanalen laat het afweten. Gelukkig ook wat schermen meegenomen.
NOS.nl --> Buitenland doen we niet aan
Gelukkig is er nog Ziggy Go. Die doet het wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door borisz op 17-06-2026 22:18:18 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221074674
Mn bellen met de lamp erop O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221076719
Mogge!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221076755
Prachtige foto @sigme O+
pi_221077117
Sooo…vanmorgen al vroeg alles dicht in huis.
De auto verplaatst naar de schaduw, want vanmiddag spoedje bij de ta. kunnen regelen.
#boeiend
pi_221077305
Ik werd 5.30 wakker en heb vanmorgen vroeg dus juist alles open gegooid. Nog best redelijk afgekoeld (van 23 naar 20.6 graden). Uurtje later alles weer dicht en weer in bed gedoken.

En op dit moment doe ik mijn uiterste best om te werkontwijken :+ ik heb scriptiedag. Moet 1 student zelf feedback geven op haar conceptversie van de hele scriptie, en van 4 de feedback gegeven door junior docent checken en waar nodig aanpassen/aanvullen. 18:00 moet alles opgestuurd zijn. Verder alleen om 14u een meeting van een uurtje. Uiteraard voelt het dus alsof ik nog zeeën van tijd heb, en dus alsof ik toch nog helemaal niet nu hoef te beginnen. Terwijl het makkelijk een uur per student is, en enige pauze tussendoor ook nog best lekker is. Dus zo heel veel speling heb ik nou ook weer niet :+ .
pi_221077329
Ik kijk niet uit naar de komende week -O- 6 dagen boven de 30 graden, ik vind 22 al meer dan genoeg.
Benieuwd of we iets van schaduw kunnen creëeren op het festival zaterdag, deze keer kan de partytent niet mee.
pi_221077361
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:42 schreef Sarabi het volgende:
Ik kijk niet uit naar de komende week -O- 6 dagen boven de 30 graden, ik vind 22 al meer dan genoeg.
Benieuwd of we iets van schaduw kunnen creëeren op het festival zaterdag, deze keer kan de partytent niet mee.
Pardon :'( ik had dit even gemist. Pfoe, dat is heel pittig ja. Zeker als je op festival moet staan.. mag de tent niet mee of kan het niet om andere reden?
pi_221077387
Mogge!

Oef @Sarabi da’s niet fijn nee. Kan je een ventilator meenemen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_221077397
Ik heb een sportwedstrijd zondag *G*
pi_221077417
En B gaat morgenavond op A z'n hond passen, maar hij gaat er vanavond alvast langs om hond te leren kennen en te overleggen over wat hij eigenlijk moet doen met de hond. ^O^
pi_221077418
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:49 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Pardon :'( ik had dit even gemist. Pfoe, dat is heel pittig ja. Zeker als je op festival moet staan.. mag de tent niet mee of kan het niet om andere reden?
In ons deel van het land in ieder geval wel.

En voor de partytent is een extra auto nodig en dat gaat deze keer helaas niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 09:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Oef @:sarabi da’s niet fijn nee. Kan je een ventilator meenemen?
Dat sowieso :Y
pi_221077466
Zijn er meer mensen die de laatste tijd vet uitgebreide captcha's krijgen als ze proberen in te loggen op dingen of account aan te maken? Ik wilde inloggen op een site waar ik enquêtes doe voor bol-bonnen en heb echt minutenlang motorfietsen/auto's/brandkranen aan zitten klikken ;(
Ben ik een robot?
pi_221077481
@Sarabi parasol anders?
pi_221077532
In ander nieuws. @vlindertje89 m'n meeting met begeleiders gister ging super goed! De promotor die vorige week zo kwaad was, was helemaal bijgedraaid en super behulpzaam. En we hebben nu een goed en haalbaar plan voor de komende maanden.

Ook leuk: met hoe dingen nu lopen heb ik hopelijk halverwege m'n derde jaar al drie papers :o
pi_221077564
Nog meer nieuws. We hebben deze week voor de derde keer een muis gevangen op ons balkon, met de muisvriendelijke val. We wonen hoog dus we hebben de muis gewoon onderaan de flat uitgezet. Hij rende meteen weg ^O^

En B heeft gisteren gestofzuigd terwijl ik de planten water gaf. O+

De passiebloem die ik ooit als een stekje van een oud-collega heb gehad, bloeit op dit balkon voor het eerst. Super mooi O+
  donderdag 18 juni 2026 @ 10:08:29 #118
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221077570
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:02 schreef Tele6 het volgende:
Zijn er meer mensen die de laatste tijd vet uitgebreide captcha's krijgen als ze proberen in te loggen op dingen of account aan te maken? Ik wilde inloggen op een site waar ik enquêtes doe voor bol-bonnen en heb echt minutenlang motorfietsen/auto's/brandkranen aan zitten klikken ;(
Ben ik een robot?
Jup; vooral als ik via mn hotspot (dus Odildo) internet gebruik
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_221077595
Dat zijn leuke berichten Tele 👍🏼
Gelukkig zijn die er ook.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En inderdaad veel fietsen, verkeerslichten en motorfietsen komen voorbij.
Zijn die weer popi?
pi_221077700
Ik voel me iets beter dan gisteren maar ben nu wel een slappe vaatdoek. Wiebelend op m’n benen van kleine stukjes lopen. Wil ook een opvangbakje onder m’n neus. -O-
Feestje van een 11 jarige morgenavond maar afgezegd,
We have far more in common than that which devides us..
pi_221077745
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:08 schreef fietsie het volgende:

[..]
Jup; vooral als ik via mn hotspot (dus Odildo) internet gebruik
Hou op over oldildo ik heb gewoon de neiging een ander telefoonnummer te nemen door die hack die ze hebben gehad
pi_221077747
quote:
@:Sarabi parasol anders?
We hopen dat vandaag of morgen er nieuwe steigerbuizen binnenkomen (onze bar is gemaakt van die buizen) en dan kunnen we iets van een afdakje maken.
pi_221077748
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:07 schreef Tele6 het volgende:
Nog meer nieuws. We hebben deze week voor de derde keer een muis gevangen op ons balkon, met de muisvriendelijke val. We wonen hoog dus we hebben de muis gewoon onderaan de flat uitgezet. Hij rende meteen weg ^O^

En B heeft gisteren gestofzuigd terwijl ik de planten water gaf. O+

De passiebloem die ik ooit als een stekje van een oud-collega heb gehad, bloeit op dit balkon voor het eerst. Super mooi O+
Was het niet 3x dezelfde muis...
Die beesten komen gewoon terug moet je echt een paar km verderop uit zetten
pi_221077784
quote:
Ben ik een robot?
Hier ook!
Ben ik een robot?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_221077917
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:31 schreef Goitske het volgende:

[..]
Was het niet 3x dezelfde muis...
Die beesten komen gewoon terug moet je echt een paar km verderop uit zetten
Het waren verschillende formaten muizen. Dus ik denk dat het verschillende waren.
En we wonen zoals ik al zei hoog dus ik weet niet of een muis zo snel zo veel verdiepingen omhoog kan/wil lopen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')