Ja voor jou is het niet te doen natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Trappelen is een vorm van ontspanning. Da's dus wel een fijn teken. Maar ze springt op schoot (au) en begint meteen te trappelen (langdurig au)
Nu ook inkoopvoordeel bij Caprera/ANWB?quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:42 schreef Blues het volgende:
Ik typte 'ons' vrijwilligerswerkMorgenmiddag 1e inwerkmiddag.
Schriftje ligt al klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pardonquote:Op donderdag 18 juni 2026 09:42 schreef Sarabi het volgende:
Ik kijk niet uit naar de komende week6 dagen boven de 30 graden, ik vind 22 al meer dan genoeg.
Benieuwd of we iets van schaduw kunnen creëeren op het festival zaterdag, deze keer kan de partytent niet mee.
In ons deel van het land in ieder geval wel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:49 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Pardonik had dit even gemist. Pfoe, dat is heel pittig ja. Zeker als je op festival moet staan.. mag de tent niet mee of kan het niet om andere reden?
Dat sowiesoquote:Op donderdag 18 juni 2026 09:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Oef @:sarabi da’s niet fijn nee. Kan je een ventilator meenemen?
Jup; vooral als ik via mn hotspot (dus Odildo) internet gebruikquote:Op donderdag 18 juni 2026 10:02 schreef Tele6 het volgende:
Zijn er meer mensen die de laatste tijd vet uitgebreide captcha's krijgen als ze proberen in te loggen op dingen of account aan te maken? Ik wilde inloggen op een site waar ik enquêtes doe voor bol-bonnen en heb echt minutenlang motorfietsen/auto's/brandkranen aan zitten klikken
Ben ik een robot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En inderdaad veel fietsen, verkeerslichten en motorfietsen komen voorbij.
Zijn die weer popi?
Hou op over oldildo ik heb gewoon de neiging een ander telefoonnummer te nemen door die hack die ze hebben gehadquote:Op donderdag 18 juni 2026 10:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup; vooral als ik via mn hotspot (dus Odildo) internet gebruik
We hopen dat vandaag of morgen er nieuwe steigerbuizen binnenkomen (onze bar is gemaakt van die buizen) en dan kunnen we iets van een afdakje maken.quote:
Was het niet 3x dezelfde muis...quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:07 schreef Tele6 het volgende:
Nog meer nieuws. We hebben deze week voor de derde keer een muis gevangen op ons balkon, met de muisvriendelijke val. We wonen hoog dus we hebben de muis gewoon onderaan de flat uitgezet. Hij rende meteen weg
En B heeft gisteren gestofzuigd terwijl ik de planten water gaf.
De passiebloem die ik ooit als een stekje van een oud-collega heb gehad, bloeit op dit balkon voor het eerst. Super mooi
Hier ook!quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:02 schreef Tele6 het volgende:
Zijn er meer mensen die de laatste tijd vet uitgebreide captcha's krijgen als ze proberen in te loggen op dingen of account aan te maken? Ik wilde inloggen op een site waar ik enquêtes doe voor bol-bonnen en heb echt minutenlang motorfietsen/auto's/brandkranen aan zitten klikken
Ben ik een robot?
Het waren verschillende formaten muizen. Dus ik denk dat het verschillende waren.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:31 schreef Goitske het volgende:
[..]
Was het niet 3x dezelfde muis...
Die beesten komen gewoon terug moet je echt een paar km verderop uit zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |