Die is al gevlucht naar Maroccoquote:Op maandag 15 juni 2026 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben ze die nu nog niet aan de ketting gelegd?
normaal wordt dit er allemaal uitgekniptquote:
Net als verleden jaar, tent in de tuin.quote:
Ik zie al een happy gayquote:Op maandag 15 juni 2026 22:21 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert... De HoloBox... met de Nieuwen
[ afbeelding ]
juliaaaaquote:Op maandag 15 juni 2026 22:25 schreef 5thencounter het volgende:
Toch 7 Nieuwen... waar zijn SlooMaa, Valentino, Diederik en sht wie was die 4e ookalweer..
Niet zo doenquote:Op maandag 15 juni 2026 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En een verse skreewtante .. van kleur
Zomaar doen dan.. mag er nix meer tegenwoordig, iedereen al hyper .. vertel jij dan maar even hoe deze mevrouw aan te duiden ... schroom nietquote:Op maandag 15 juni 2026 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zo doenNiet zo doen
Niet zo doen
Niet zo doen
Niet zo doen
Die broek doet me ergens aan denken, maar als ik dat zeg heb ik een ban. We gaan het zien of het een skreewert is. Ze ziet er wel leif uit.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zomaar doen dan.. mag er nix meer tegenwoordig, iedereen al hyper .. vertel jij dan maar even hoe deze mevrouw aan te duiden ... schroom niet![]()
[ afbeelding ]
drollenvanger?quote:Op maandag 15 juni 2026 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Die broek doet me ergens aan denken, maar als ik dat zeg heb ik een ban. We gaan het zien of het een skreewert is. Ze ziet er wel leif uit.
Het heeft meer met de decembermaand te makenquote:
quote:Op maandag 15 juni 2026 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Het heeft meer met de decembermaand te maken
Neej neej nie doen nie doenquote:Op maandag 15 juni 2026 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Het heeft meer met de decembermaand te maken
Ja dat is toch geen pan die broekquote:
Klopt, maar je mag nix meer zeggen , anders krenk je mensen hun private anderszijn beleving in het diepst van hun ziel... You Digg Baby??quote:
Ja dat was de happy gay die ik spotte.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:45 schreef 5thencounter het volgende:
Maar er zijn meer poppetjes in de kast.. uit de kast.. Joehooe.![]()
[ afbeelding ]
Ahh het is wel akward deze.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En deze kwalificatie? en zeg Jan L*L want die heb ik al![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben wel de meest charmante foto's gekozen.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:51 schreef 5thencounter het volgende:
En voor de Liefhebber.. de een Dönershop eigenaar ?
[ afbeelding ]
Neuhh het waren "echte " hologrammen..quote:Op maandag 15 juni 2026 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben wel de meest charmante foto's gekozen.
Ja deze vrouw vond ik als Beau uit Utopia 1 klinken. Maar als dit een hologram is van Beau valt ze wel wat tegen.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
En nog vrouw Van Witte Kleur..om de gender equality op pijl te mag ik dat zeggen? Ja ik zeg het gewoon![]()
[ afbeelding ]
Nah een spelletje Hoger Lager kaarten is zo verschrikkelijk lafjes dat ik even wat anders ging doen , totale desillusie qua spanningquote:Op maandag 15 juni 2026 22:58 schreef freaky40 het volgende:
Hologrammen, dus kan wat afwijken van de echte foto's.
Verder vond ik de laatste copy/paste finale opdracht trouwens wel wat minder spannend. Het was namelijk al vrij snel duidelijk dat Melvin Roland niet meer zou inhalen. En het momentum van de kluis mis je toch ook wel want je weet nooit wanneer die op groen zou springen. Ik vond de meltdown in positieve zin van Roland daarom wat tegen vallen en niet zo intens.
Maar ze is het wel dus de komende tijd zullen we weer heel veel afzakkende mouwen en blote schouders zienquote:Op maandag 15 juni 2026 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja deze vrouw vond ik als Beau uit Utopia 1 klinken. Maar als dit een hologram is van Beau valt ze wel wat tegen.
Klopt, zoals gezegd het momentum was totaal weg bij deze opdracht. Maar dat kan volgende maand misschien nog spannend worden als het gelijk op gaat in de totale punten die ze binnen halen. Maar dan moet die stand wel even in beeld gebracht worden. Jan zei wat de stand was na elke beurt maar laat dat ook even in beeld zien in de vormgeving.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah een spelletje Hoger Lager kaarten is zo verschrikkelijk lafjes dat ik even wat anders ging doen , totale desillusie qua spanning
Ik dacht ook dat het Beau was, maar door het screenshot durf ik het niet met 100% zekerheid te zeggen. Misschien dat de hologram haar hoofd heeft vervormd.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja deze vrouw vond ik als Beau uit Utopia 1 klinken. Maar als dit een hologram is van Beau valt ze wel wat tegen.
Ja he, ik dacht het al. Kaartenbak is weer flink in gegraaid. Herkende dat stemmetje gelijk al. Arretjes cakes loading!quote:Op maandag 15 juni 2026 23:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar ze is het wel dus de komende tijd zullen we weer heel veel afzakkende mouwen en blote schouders zien
En ruzie over boodschappengeld voor arretjescake.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar ze is het wel dus de komende tijd zullen we weer heel veel afzakkende mouwen en blote schouders zien
Ohw BillenBeau , die mevrouw die zo heerlijk op haar knietjes legstrekking kon doen.. de Camoperators waren er ook gek op, qua inzoomen enzoquote:Op maandag 15 juni 2026 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die droogkloot Bas dook er gelijk op, die herkende het "talent" lekker hapje gelijkquote:Op maandag 15 juni 2026 23:37 schreef freaky40 het volgende:
Yep. Ze heeft zelfs nog replica billen verkocht.
Hij was er wel snel op uitgekeken en is toen teruggegaan naar Do waarmee hij nu een kindje verwacht.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die droogkloot Bas dook er gelijk op, die herkende het "talent" lekker hapje gelijk
Ik denk dat de Febo truc is om chaotisch gerotzooi te vermijden.. ze kunnen via de kast al kiezen.. een soort mensenhandel.. van die wil ik welquote:Op maandag 15 juni 2026 23:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom moet het eigenlijk via die box en komen ze niet gewoon binnenlopen?
Moet de rest ze later buiten de loods gaan 'redden' of zo met een opdracht?
AJB niet die mutsquote:Op maandag 15 juni 2026 23:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het Beau was, maar door het screenshot durf ik het niet met 100% zekerheid te zeggen. Misschien dat de hologram haar hoofd heeft vervormd.
Extra content momentje creëren en omdat het een nieuwe gadget is.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom moet het eigenlijk via die box en komen ze niet gewoon binnenlopen?
Moet de rest ze later buiten de loods gaan 'redden' of zo met een opdracht?
Dat is 100% Beau ja. Zit er niet echt op te wachten om eerlijk te zijn. Als ze dan toch weer naar de oude kaartenbak teruggrijpen pak dan de smaakmakers eruit, zoals bijv een Jeffrey uit Een Jaar van je Leven, een Jessie uit Utopia of een Huub of Jaap uit de Gouden Kooi. Maarja....quote:Op maandag 15 juni 2026 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee he? Vreselijk wijfquote:Op dinsdag 16 juni 2026 06:31 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Dat is 100% Beau ja. Zit er niet echt op te wachten om eerlijk te zijn. Als ze dan toch weer naar de oude kaartenbak teruggrijpen pak dan de smaakmakers eruit, zoals bijv een Jeffrey uit Een Jaar van je Leven, een Jessie uit Utopia of een Huub of Jaap uit de Gouden Kooi. Maarja....
Zwarte Piet. Zeg ik het wel.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Die broek doet me ergens aan denken, maar als ik dat zeg heb ik een ban. We gaan het zien of het een skreewert is. Ze ziet er wel leif uit.
Doet me een beetje aan Serena denken, maar dan in afgeslankte vorm.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
En nog vrouw Van Witte Kleur..om de gender equality op pijl te mag ik dat zeggen? Ja ik zeg het gewoon![]()
[ afbeelding ]
Ik keek 'm later terug, denk dat het tempo zo sloom is om de kijker voor te bereiden op de terugkomst van ...quote:Op maandag 15 juni 2026 22:17 schreef greysbones het volgende:
waar is @:Kinkijan met zijn vliegens vlugge screenshots??
Nou dat maakt niet veel uit hoor, die poten zijn aardig opgerekt. Maar het is Beau dus welquote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Kijk naar de zolen van haar schoenen.
Ik heb een Linda Artikel gevonden 2 uur geleden het is haar idd.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat maakt niet veel uit hoor, die poten zijn aardig opgerekt. Maar het is Beau dus wel
Jij was sneller, had ik niet gezien (ik heb het in het andere topic gezetquote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:38 schreef KinKiJan het volgende:
Beau ja:
Deze realityster maakt haar opwachting in 'De Bondgenoten': 'Mijn vriend kijkt gelukkig niet' (linda)
Ze trekken al die Beau-Bo's overal vandaan johquote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jij was sneller, had ik niet gezien (ik heb het in het andere topic gezet)
Ze heeft dus een vriend, okay dankijken of dat standhoud
Alle Bo's zijn kut!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze trekken al die Beau-Bo's overal vandaan joh
(De 4e Beau in deze show)
Ziet er goed uit ja.. vertekend beeld, en dikke zolen maakt 'r ook wel iets langerquote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:38 schreef KinKiJan het volgende:
Beau ja:
Deze realityster maakt haar opwachting in 'De Bondgenoten': 'Mijn vriend kijkt gelukkig niet' (linda)
''Maar als het ons gegund is, hebben we na dit avontuur nog een heel leven samen. Het is een goede test voor onze relatie.”quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jij was sneller, had ik niet gezien (ik heb het in het andere topic gezet)
Ze heeft dus een vriend, okay dankijken of dat standhoud
Alles kan kapot, ook de prijzenpotquote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
''Maar als het ons gegund is, hebben we na dit avontuur nog een heel leven samen. Het is een goede test voor onze relatie.”
Nog zo'n rare quote van Beau. Dus ze wil niet gelijk die ton winnen maar zit er voor spek en bonen?quote:De reden om mee te doen? “Ik werd na een jaar weggestemd uit Utopia en ben daar altijd een beetje zuur over gebleven. Ik had graag de volledige termijn willen volbrengen. Dus dat ga ik nu in De Bondgenoten doen.”
Zeggen ze ook bij Temptation Island en kijk hoe dat gaat, hoge succesrate dat het uit gaatquote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
''Maar als het ons gegund is, hebben we na dit avontuur nog een heel leven samen. Het is een goede test voor onze relatie.”
Waarom zo lang daar willen zitten als je een goede relatie hebt, ieder zijn ding maar ze laat wel doorschemerenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:00 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Nog zo'n rare quote van Beau. Dus ze wil niet gelijk die ton winnen maar zit er voor spek en bonen?
Ooo ja die eeuwige squatsessies en daarna een cracker met pindakaas genot.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:59 schreef Soury het volgende:
Joepie al sqattend in yogapants door de loods
Snel in de min dan maar met het UtopiaBondje, alle pindakaas vd wereldquote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ooo ja die eeuwige squatsessies en daarna een cracker met pindakaas genot.
Ah ik weet het alweer...... "daar ben ik wel een beetje klaar mee". dat riep ze zo ongeveer elke aflevering.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:25 schreef ThijsTH het volgende:
Ze had ook altijd zo'n "stopwoordje" wat ik irritant begon te vinden, maar het is nu al zoveel jaar geleden dat ik vergeten ben wat het was....weet iemand het nog?
Ze houdt wel heel erg van aandacht en knuffelen, dus als die vriend ook maar beetje jaloers is....al zijn die nieuwe mannen dus blijkbaar veelal gays....quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:59 schreef freaky40 het volgende:
Beautje heeft binnenkort geen vriend meer dus. Moge duidelijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |