Valt me nog mee dat ze alle vertrekkers in één uitzending de poort uit kunnen werken.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze nu ook nog de 7 vervangers in tweeën rekken .. 3 nu en die vier Ouwe Meuk morgen gaat het wel weer kloppen met woendsdag Bondjes maken
Het valt mij ook mee dat ze na de Finale nog precies 24 uur de tijd geven om de wanhopingen een vluchtkans te geven... nooit gewetenquote:Op maandag 15 juni 2026 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze alle vertrekkers in één uitzending de poort uit kunnen werken.
doet de HermanBrood academiequote:
Het bijzondere isquote:Op maandag 15 juni 2026 22:03 schreef spapaars het volgende:
Het zijn er wel ongewoon veel die liever thuis zitten in de zomermaanden.
Snel hé? die zitten in de wachtkamer... jij, en jij en jij hup erin snelquote:Op maandag 15 juni 2026 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het bijzondere is
er zijn er 3 die hun 24 uur hebben aangevraagd
maar toch hebben ze er 3 vervangers
Ze hadden al een vermoeden denk ik want als ze n dag wachten vallen er meteen grote gaten in de bondjes want dat wordt binnenin de cyclus niet opgevuldquote:Op maandag 15 juni 2026 22:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het valt mij ook mee dat ze na de Finale nog precies 24 uur de tijd geven om de wanhopingen een vluchtkans te geven... nooit geweten
Mercedes was er nietquote:Op maandag 15 juni 2026 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk zou wel lullig zijn, plus zo niet krijgen ze alle shit over zich heen.
die was op schrijverskamp (zoiets)quote:
Bij Ali Bquote:Op maandag 15 juni 2026 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
die was op schrijverskamp (zoiets)
hebben ze die nu nog niet aan de ketting gelegd?quote:
Ja lijkt mij voor hem een teleurstelling.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:10 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Salar had waarschijnlijk al spijt toen hij dat zag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |