Nah een spelletje Hoger Lager kaarten is zo verschrikkelijk lafjes dat ik even wat anders ging doen , totale desillusie qua spanningquote:Op maandag 15 juni 2026 22:58 schreef freaky40 het volgende:
Hologrammen, dus kan wat afwijken van de echte foto's.
Verder vond ik de laatste copy/paste finale opdracht trouwens wel wat minder spannend. Het was namelijk al vrij snel duidelijk dat Melvin Roland niet meer zou inhalen. En het momentum van de kluis mis je toch ook wel want je weet nooit wanneer die op groen zou springen. Ik vond de meltdown in positieve zin van Roland daarom wat tegen vallen en niet zo intens.
Maar ze is het wel dus de komende tijd zullen we weer heel veel afzakkende mouwen en blote schouders zienquote:Op maandag 15 juni 2026 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja deze vrouw vond ik als Beau uit Utopia 1 klinken. Maar als dit een hologram is van Beau valt ze wel wat tegen.
Klopt, zoals gezegd het momentum was totaal weg bij deze opdracht. Maar dat kan volgende maand misschien nog spannend worden als het gelijk op gaat in de totale punten die ze binnen halen. Maar dan moet die stand wel even in beeld gebracht worden. Jan zei wat de stand was na elke beurt maar laat dat ook even in beeld zien in de vormgeving.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah een spelletje Hoger Lager kaarten is zo verschrikkelijk lafjes dat ik even wat anders ging doen , totale desillusie qua spanning
Ik dacht ook dat het Beau was, maar door het screenshot durf ik het niet met 100% zekerheid te zeggen. Misschien dat de hologram haar hoofd heeft vervormd.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja deze vrouw vond ik als Beau uit Utopia 1 klinken. Maar als dit een hologram is van Beau valt ze wel wat tegen.
Ja he, ik dacht het al. Kaartenbak is weer flink in gegraaid. Herkende dat stemmetje gelijk al. Arretjes cakes loading!quote:Op maandag 15 juni 2026 23:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar ze is het wel dus de komende tijd zullen we weer heel veel afzakkende mouwen en blote schouders zien
En ruzie over boodschappengeld voor arretjescake.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar ze is het wel dus de komende tijd zullen we weer heel veel afzakkende mouwen en blote schouders zien
Ohw BillenBeau , die mevrouw die zo heerlijk op haar knietjes legstrekking kon doen.. de Camoperators waren er ook gek op, qua inzoomen enzoquote:Op maandag 15 juni 2026 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die droogkloot Bas dook er gelijk op, die herkende het "talent" lekker hapje gelijkquote:Op maandag 15 juni 2026 23:37 schreef freaky40 het volgende:
Yep. Ze heeft zelfs nog replica billen verkocht.
Hij was er wel snel op uitgekeken en is toen teruggegaan naar Do waarmee hij nu een kindje verwacht.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die droogkloot Bas dook er gelijk op, die herkende het "talent" lekker hapje gelijk
Ik denk dat de Febo truc is om chaotisch gerotzooi te vermijden.. ze kunnen via de kast al kiezen.. een soort mensenhandel.. van die wil ik welquote:Op maandag 15 juni 2026 23:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom moet het eigenlijk via die box en komen ze niet gewoon binnenlopen?
Moet de rest ze later buiten de loods gaan 'redden' of zo met een opdracht?
AJB niet die mutsquote:Op maandag 15 juni 2026 23:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het Beau was, maar door het screenshot durf ik het niet met 100% zekerheid te zeggen. Misschien dat de hologram haar hoofd heeft vervormd.
Extra content momentje creëren en omdat het een nieuwe gadget is.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom moet het eigenlijk via die box en komen ze niet gewoon binnenlopen?
Moet de rest ze later buiten de loods gaan 'redden' of zo met een opdracht?
Dat is 100% Beau ja. Zit er niet echt op te wachten om eerlijk te zijn. Als ze dan toch weer naar de oude kaartenbak teruggrijpen pak dan de smaakmakers eruit, zoals bijv een Jeffrey uit Een Jaar van je Leven, een Jessie uit Utopia of een Huub of Jaap uit de Gouden Kooi. Maarja....quote:Op maandag 15 juni 2026 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee he? Vreselijk wijfquote:Op dinsdag 16 juni 2026 06:31 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Dat is 100% Beau ja. Zit er niet echt op te wachten om eerlijk te zijn. Als ze dan toch weer naar de oude kaartenbak teruggrijpen pak dan de smaakmakers eruit, zoals bijv een Jeffrey uit Een Jaar van je Leven, een Jessie uit Utopia of een Huub of Jaap uit de Gouden Kooi. Maarja....
Zwarte Piet. Zeg ik het wel.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Die broek doet me ergens aan denken, maar als ik dat zeg heb ik een ban. We gaan het zien of het een skreewert is. Ze ziet er wel leif uit.
Doet me een beetje aan Serena denken, maar dan in afgeslankte vorm.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
En nog vrouw Van Witte Kleur..om de gender equality op pijl te mag ik dat zeggen? Ja ik zeg het gewoon![]()
[ afbeelding ]
Ik keek 'm later terug, denk dat het tempo zo sloom is om de kijker voor te bereiden op de terugkomst van ...quote:Op maandag 15 juni 2026 22:17 schreef greysbones het volgende:
waar is @:Kinkijan met zijn vliegens vlugge screenshots??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |