Waarin had hij gelijk?quote:Op maandag 15 juni 2026 17:09 schreef RedShoe het volgende:
Tering halleluja...dit mag je met recht het dieptepunt van FOK noemen.
Hij is echt op anoniem![]()
Je had gelijk Straatcommando....succes verder.
Als mijn werkgever dat zo zou doen bij mij was ik ook opgestapt.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:14 schreef AntiekeKennis het volgende:
Ik ken de voorgeschiedenis niet, maar ik heb wel het op slot geknikkerde feedbacktopic gelezen. Tenenkrommend hoe Straatcommando en plein public als vrijwilliger een veeg uit de pan kreeg. Je kan als baas/eigenaar/management nog zo een groot conflict hebben met een medewerker of vrijwilliger, dit doe je niet zo.
Als je iemand een veer in zijn reet wil steken: doe maar in het openbaar. Maar als je (negatieve) kritiek hebt: spreek het onder vier ogen uit.
Doe het niet op deze manier. Daar wordt niemand beter of sympathieker van.
Dacht er serieus over na om mijn gekregen abbo nu wel betaald te verlengen omdat ik toch zo vaak hier zit en er echt wat uit haal.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:09 schreef RedShoe het volgende:
Tering halleluja...dit mag je met recht het dieptepunt van FOK noemen.
Hij is echt op anoniem![]()
Je had gelijk Straatcommando....succes verder.
Jawel hoor maar of je die mensen als moderator op je forum moet willen hebben is de 2de vraag.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:23 schreef AntiekeKennis het volgende:
Als je op deze manier in het openbaar ruzie maakt met je vrijwilligers dan komt er een moment dat je geen nieuwe vrijwilligers meer kan vinden.
Goed gedaan dusquote:Op maandag 15 juni 2026 17:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel hoor maar of je die mensen als moderator op je forum moet willen hebben is de 2de vraag.
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zou in elk geval verstandig zijn als Danny reilen en zeilen van forum punt fok punt nl aan iemand overdraagt en zich focust op wat hem geld oplevert; het opzoeken van tietenplaatjes dus.
Wat je van het laatste ook mag vinden...
Moderators als Straatcommando zijn precies de mensen die je op je forum moet willen hebben.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel hoor maar of je die mensen als moderator op je forum moet willen hebben is de 2de vraag.
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:37 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks…
Dank Straatcommando!
Precies zo gaat het al minstens 20 jaar ("opa verteltquote:Op maandag 15 juni 2026 17:40 schreef OllieA het volgende:
[..]
Moderators als Straatcommando zijn precies de mensen die je op je forum moet willen hebben.
Een slimme leider organiseert kritiek en tegenspraak op zichzelf. Dat houdt hem scherp.
Dank voor al je werk Straat.
Zegt genoeg. Dank voor je dienst en geven hem een ordinaire rot trap na.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Geeneens het fatsoen om een MED te maken en SC de eer te geven die hem toe komt, hoe treurig.
En dat alles vanwege het FANTASTISCHE GEWELDIGE BELEIDquote:Op maandag 15 juni 2026 17:48 schreef Mortaxx het volgende:
En weer een VRIJWILLIGER met pek en veren weggejaagd
quote:Op maandag 15 juni 2026 17:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]Dat jij niet wil dat trollen van het forum worden getrapt snap ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And it's only the giving
That makes you
What you are
Veeg wel je mond zo even af.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou hier dient een en ander wel wat genuanceerd te worden. Straatcommando vindt dat sommige users maar beter van dit forum verwijderd konden worden, de redenen hiervan waren niet gelegen in dat users de policy overtraden, maar meer omdat sommige users (en soms klopte dat ook wel) bewust trollen om discussies te doen ontsporen.
Straatcommando was groot voorstander om preventief users weg te sturen op basis van bepaalde standpunten en meningen. Dat neemt overigens niet weg dat hij ongetwijfeld de beste intenties had en ook veel goed deed. Maar hij nam sommige zaken nogal persoonlijk en ventileerde dat ook links en rechts op het forum en maakte Danny impliciet nogal wat verwijten. Gisteravond ging Danny in op de grieven van Straatcommando, daarop heeft hij besloten om definitief te vertrekken.
Buiten het OEK-topic om vond ik het een redelijke poster.
Hij heeft heel vaak bij de leiding aangeklopt dat bepaalde trollen vrij spel hadden waardoor normale users weg bleven. De leiding weigerde hier iets aan te doen en gaven Straat een trap na. Dat werd hem uiteindelijk teveel.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:50 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Wtf man Straatcommando weg…?? Hoe dan…
Dit is nu wat je in de volksmond "een trap na" kan noemen.quote:
Dat is dan ook schandalig!quote:Op maandag 15 juni 2026 18:00 schreef Hetekip het volgende:
Wel jammer dat geen topic in mededelingen komt. Misschien is er van alles gezegd links en rechts. Maar hij had toch wel een publiek bedankje kunnen krijgen van rood.
Inderdaad. Maar hier niet. Hier wordt gewoon de kont tegen de krib gegooid want men weet het allemaal beter, en iedereen die daar kritisch over is staat al met 1 been aan de kant van de mensen die 'FOK kapot willen maken'.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:40 schreef OllieA het volgende:
[..]
Moderators als Straatcommando zijn precies de mensen die je op je forum moet willen hebben.
Een slimme leider organiseert kritiek en tegenspraak op zichzelf. Dat houdt hem scherp.
Dank voor al je werk Straat.
Precies!quote:Op maandag 15 juni 2026 17:59 schreef Raw85 het volgende:
Dat gelul van de grote baas dat er geen ruimte meer is voor andersdenkenden kan ook meteen de prullenbak in als je dit topic leest. Uitgerekend Straatcommando. wordt volgens mij juist door users uit allerlei hoeken op handen gedragen. En terecht.
Laten vooralsnog maar even aannemen dat ze nog bezig zijn met deze te schrijven. Zoveel toewijding gedurende zo'n lange tijd zal echt niet zonder bedankje aan de kant worden geschoven.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:00 schreef Hetekip het volgende:
Wel jammer dat geen topic in mededelingen komt. Misschien is er van alles gezegd links en rechts. Maar hij had toch wel een publiek bedankje kunnen krijgen van rood.
Wat veel interessanter is wie die post gaat doen, als ie komt.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Laten vooralsnog maar even aannemen dat ze nog bezig zijn met deze te schrijven. Zoveel toewijding gedurende zo'n lange tijd zal echt niet zonder bedankje aan de kant worden geschoven.
Andersdenkenden zijn welkom totdat ze anders denken dan Dannyquote:Op maandag 15 juni 2026 17:59 schreef Raw85 het volgende:
Dat gelul van de grote baas dat er geen ruimte meer is voor andersdenkenden kan ook meteen de prullenbak in als je dit topic leest. Uitgerekend Straatcommando. wordt volgens mij juist door users uit allerlei hoeken op handen gedragen. En terecht.
Goeie genade.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar hier niet. Hier wordt gewoon de kont tegen de krib gegooid want men weet het allemaal beter, en iedereen die daar kritisch over is staat al met 1 been aan de kant van de mensen die 'FOK kapot willen maken'.
Altijd het slachtoffer spelen, altijd ligt het overal aan behalve aan datgene wat zo'n beetje elk (vertrekkend) crewlid heeft geconstateerd, maar die mensen hebben het allemaal fout. Stuk voor stuk.
En ondertussen zogenaamd niet snappen waarom mensen aftaaien. Mooi man, zit je dalijk met een leeg forum maar hey, je hebt wel elke keer dat oorlogje 'gewonnen', dat is ook wat waard. Veel meer dan de mensen die zich jarenlang belangeloos voor je hebben ingezet met als gevolg dat er brood op de plank kwam.
Als de A's het niet willen doen, dan hoop ik toch dat de FA's de call of duty wel horen.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat veel interessanter is wie die post gaat doen, als ie komt.
@Mikeytt is een goeie kandidaat.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat veel interessanter is wie die post gaat doen, als ie komt.
Ja, je hebt wel gelijk maatje. Het zal ook kwel.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Laten vooralsnog maar even aannemen dat ze nog bezig zijn met deze te schrijven. Zoveel toewijding gedurende zo'n lange tijd zal echt niet zonder bedankje aan de kant worden geschoven.
Dat is dus "een andere mening hebben" en officieel toegestaan.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:02 schreef OllieA het volgende:
[..]
Precies!
Men kiest voor trollen. Als er maar reuring is, dan is het goed.
Waarom? Het is niks nieuws hoor. Toen ik in mijn topic refereerde aan waar ik voor was gewaarschuwd door ex-mods was dit een van die dingen. Dit is niet iets wat gisteren pas voor het eerst voorkwam.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:05 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Goeie genade.
Om dit te lezen van een vrij recente en inmiddels ex-mod, daar schrik toch nog best wel van.
Voor mij was jouw vertrek alles zeggendquote:Op maandag 15 juni 2026 18:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar hier niet. Hier wordt gewoon de kont tegen de krib gegooid want men weet het allemaal beter, en iedereen die daar kritisch over is staat al met 1 been aan de kant van de mensen die 'FOK kapot willen maken'.
Altijd het slachtoffer spelen, altijd ligt het overal aan behalve aan datgene wat zo'n beetje elk (vertrekkend) crewlid heeft geconstateerd, maar die mensen hebben het allemaal fout. Stuk voor stuk.
En ondertussen zogenaamd niet snappen waarom mensen aftaaien. Mooi man, zit je dalijk met een leeg forum maar hey, je hebt wel elke keer dat oorlogje 'gewonnen', dat is ook wat waard. Veel meer dan de mensen die zich jarenlang belangeloos voor je hebben ingezet met als gevolg dat er brood op de plank kwam.
Dit dus, het gaat hem goedquote:Op maandag 15 juni 2026 18:06 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb niets van de hele rel meegekregen maar Straatcommando was een prima mod.
Dat is zelfs geen zwarte humor.quote:
Nou weer lekker getrollt he. Danny is vast wel gek op je.quote:
Kan ook niet alles meekrijgen he? Mis ook wel eens iets...quote:Op maandag 15 juni 2026 18:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom? Het is niks nieuws hoor. Toen ik in mijn topic refereerde aan waar ik voor was gewaarschuwd door ex-mods was dit een van die dingen. Dit is niet iets wat gisteren pas voor het eerst voorkwam.
Ja, natuurlijk. Ik mis zoveel joh, grootste deel van welke rel dan ook is aan me voorbij gegaan altijdquote:Op maandag 15 juni 2026 18:10 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Kan ook niet alles meekrijgen he? Mis ook wel eens iets...
De droplul heeft wel het meest gequote bericht van deze thread. Dat is inderdaad wat Danny graag ziet. Wat ie niet ziet is iedereen die er grandioos klaar mee is en afhaakt. Maar wel om de zoveel jaar een janktopic dat het zo zwaar is en of we ff kunnen lappenquote:Op maandag 15 juni 2026 18:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou weer lekker getrollt he. Danny is vast wel gek op je.
Er zijn heel veel mensen gek op mij, maar niet iedereen. Sommige mensen vinden mij een verschrikkelijke kneus, naar ik begrijp.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou weer lekker getrollt he. Danny is vast wel gek op je.
Er is een reden dat ik na jaren 4* abo, geen abo's meer ga nemen.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:30 schreef Red_85 het volgende:
Dacht er serieus over na om mijn gekregen abbo nu wel betaald te verlengen omdat ik toch zo vaak hier zit en er echt wat uit haal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |