Jammer dat ik het bericht niet meer kan quoten en dat je niet meer kan zien hoeveel likes het bericht hadquote:Op maandag 15 juni 2026 18:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar hier niet. Hier wordt gewoon de kont tegen de krib gegooid want men weet het allemaal beter, en iedereen die daar kritisch over is staat al met 1 been aan de kant van de mensen die 'FOK kapot willen maken'.
Altijd het slachtoffer spelen, altijd ligt het overal aan behalve aan datgene wat zo'n beetje elk (vertrekkend) crewlid heeft geconstateerd, maar die mensen hebben het allemaal fout. Stuk voor stuk.
En ondertussen zogenaamd niet snappen waarom mensen aftaaien. Mooi man, zit je dalijk met een leeg forum maar hey, je hebt wel elke keer dat oorlogje 'gewonnen', dat is ook wat waard. Veel meer dan de mensen die zich jarenlang belangeloos voor je hebben ingezet met als gevolg dat er brood op de plank kwam.
Ik dacht iets van 40 likes gister, waarschijnlijk nog veel meerquote:Het is me wel duidelijk kerel. Je snapt het gewoon niet en je wil het niet snappen. Je bent nergens te bekennen totdat er een ban valt, dan zit je dezelfde dag nog in mijn dm om die terug te draaien op basis van regels die niemand nog volgt en vooral nog snapt.
En zo ziet de rest ook hoe wereldvreemd de rest van de Roden blijken te zijn. Ik zit hier al als sinds jochie van 14 en ik ben nu halverwege de 30. Ik ken het hier uitstekend en ik herken weinig meer van wat fok ooit fok maakte. Behalve dan dat admins hun crew voor de bus flikkeren.
Zoek het uit. Ik weet genoeg
quote:Op maandag 15 juni 2026 18:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar hier niet. Hier wordt gewoon de kont tegen de krib gegooid want men weet het allemaal beter, en iedereen die daar kritisch over is staat al met 1 been aan de kant van de mensen die 'FOK kapot willen maken'.
Altijd het slachtoffer spelen, altijd ligt het overal aan behalve aan datgene wat zo'n beetje elk (vertrekkend) crewlid heeft geconstateerd, maar die mensen hebben het allemaal fout. Stuk voor stuk.
En ondertussen zogenaamd niet snappen waarom mensen aftaaien. Mooi man, zit je dalijk met een leeg forum maar hey, je hebt wel elke keer dat oorlogje 'gewonnen', dat is ook wat waard. Veel meer dan de mensen die zich jarenlang belangeloos voor je hebben ingezet met als gevolg dat er brood op de plank kwam.
Als ik je topics zo zag vond jouw werkgever dat ook.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen gek op mij, maar niet iedereen. Sommige mensen vinden mij een verschrikkelijke kneus, naar ik begrijp.
Wat ben jij toch een pisventje. En dit is geen persoonlijke aanval, maar een mening. En alle meningen mogen er zijn.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor jou zal het een groot gemis zijn. Jij was zijn protegé.
Rond 12 uur had deze er +/- 60quote:Op maandag 15 juni 2026 18:12 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Jammer dat ik het bericht niet meer kan quoten en dat je niet meer kan zien hoeveel likes het bericht had
[..]
Ik dacht iets van 40 likes gister, waarschijnlijk nog veel meer
Zoals Coolguy zegt. Een oorlogje winnen en ego is belangrijker.quote:Dit is namelijk exact het grote probleem wat zowel jij hier als straatcommando. In dat andere topic Beschrijven, “onder de bus flikkeren” is ook niets nieuws, er zijn er al zo ontzettend veel voor gegaan die exact hetzelfde hebben mee gekregen
En Danny leert er geen ene flikker van, en het handje maar op blijven houden en bedelen voor meer geld, er zit niets anders op voor hem dan de gevolgen te ondergaan en dit uitsterfbeleid tot uitvoer te brengen
Ik helaas niet eigenlijk. Dit is al jaren zo.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:05 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Goeie genade.
Om dit te lezen van een vrij recente en inmiddels ex-mod, daar schrik ik toch nog best wel van.
Beter voor je gemoedstoestand inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Eens, erg jammer dat hij ermee stopt. Maar als je dit vrijwillig doet, en het levert zoveel frustratie op is ermee stoppen een goed idee.
Precies.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Beter voor je gemoedstoestand inderdaad.
Denk dat deze actie danny alleen maar meer schade heeft opgeleverd dan goeds. Zo te lezen. En dat in een financieel moeilijke periode....quote:Op maandag 15 juni 2026 18:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik na jaren 4* abo, geen abo's meer ga nemen.
Deze?quote:Op maandag 15 juni 2026 18:12 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Jammer dat ik het bericht niet meer kan quoten en dat je niet meer kan zien hoeveel likes het bericht had
[..]
Ik dacht iets van 40 likes gister, waarschijnlijk nog veel meer.
Ja, misschien niet helemaal correct verwoord.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik helaas niet eigenlijk. Dit is al jaren zo.
Dan heb je meteen bijna alle echt actieve users tegenwoordigquote:
Dat valt te bezien. Straatcommando wilde vooral wat users wegsturen, en naar wat ik heb gelezen deelde hij wel eens bans uit die op basis van de policy niet gezet zouden mogen worden.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Denk dat deze actie danny alleen maar meer schade heeft opgeleverd dan goeds. Zo te lezen. En dat in een financieel moeilijke periode....
Maar hey, een oorlogje winnen is ook wat waard toch?
Ja, en het mooiste is dat als je keek naar wie die post dus geliked hebben, dan kom je daar vooral de gematigde users die er nog zijn tegen. Dat zegt ook iets he, dat de 'normalere' users zich roerend kunnen vinden in die post.quote:
Hier pak je m.i. precies de kern, geloof heus wel dat Danny zijn policy met een bepaalde reden voert, maar hij kan het verdomd slecht uitleggen.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:22 schreef Hetekip het volgende:
Ik denk dat voor nu, vooral de stilte vanuit de admins erg onhandig is. Het gaat hier nu al zijn eigen leven...
Zorg dat je hem op anoniem zet, maar tegelijkertijd heb ook een verhaal. Door niks te zeggen gaat iedereen hier speculeren.
Ik denk echt wel dat Danny het goed voor heeft met FOK! Alleen hoe deal je met verschillen in visie, en hoe doe je dat op een goede manier.
Dit is waarom bedrijven HR medewerkers hebben. Ook om dat soort gesprekken te voeren.
Denk dat Danny communicatief gewoon wat minder sterk is. En wat gauw uit zijn slof schiet. Niks mis mee, we zijn allemaal anders.
Het is niet alleen dit nu, maar ook het consistent niet luisteren naar input van mods. Mods uren extra laten bezig zijn met een bepaalde user die de ballen uit zijn broek lacht. Het selectief ineens maanden een ban geven en bij anderen dan weer zo veel keer een dagje. Dat is ook een reden mede dat ik ben gestopt met modden. En gaat echt niet om links of rechtste posts of users, wij zijn het vaak ook niet eens.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Denk dat deze actie danny alleen maar meer schade heeft opgeleverd dan goeds. Zo te lezen. En dat in een financieel moeilijke periode....
Maar hey, een oorlogje winnen is ook wat waard toch?
Zal wel meevallen, er zijn er wel meer, zoals ik, die het niet geliket hebben, simpelweg omdat we er niet van op de hoogte waren. Ik zit elke dag meerdere keren op Fok!, maar niet 24 uur per dag. Dus mis je wel eens wat.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan heb je meteen bijna alle echt actieve users tegenwoordig
Jij moet je echt diep maar dan ook diep gaan schamen.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt te bezien. Straatcommando wilde vooral wat users wegsturen, en naar wat ik heb gelezen deelde hij wel eens bans uit die op basis van de policy niet gezet zouden mogen worden.
De meeste mensen lopen hier schouderophalend aan voorbij.
Maar wat stel je voor? Dat Danny een op een doet en uitvoert wat circa 15 vocale users hem opdragen op last dat zij anders hun abbo niet prolongeren?
Danny zal blij met je zijn.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt te bezien. Straatcommando wilde vooral wat users wegsturen, en naar wat ik heb gelezen deelde hij wel eens bans uit die op basis van de policy niet gezet zouden mogen worden.
De meeste mensen lopen hier schouderophalend aan voorbij.
Maar wat stel je voor? Dat Danny een op een doet en uitvoert wat circa 15 vocale users hem opdragen op last dat zij anders hun abbo niet prolongeren?
Bespreek dat dan met hem, ik vind het ook niet netjes hier nu zo te roddelen over iemand die ook veel tijd en moeite steekt in Fok.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hier pak je m.i. precies de kern, geloof heus wel dat Danny zijn policy met een bepaalde reden voert, maar hij kan het verdomd slecht uitleggen.
Ach, er is altijd nog Xhamster.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Echt heel jammer, en binnen het grotere geheel (Coolguy die stopte als mod, Straatcommando die nu helemaal anoniem gaat, een plan de campagne van inmiddels maanden terug waar weinig schot in lijkt te zitten en waar ook niet goed over gecommuniceerd wordt) een zorgelijk signaal. Ik ga er inmiddels eigenlijk wel vanuit dat er over niet zo heel lange tijd een moment komt waarop FOK! offline is en blijft, en je via andere mediakanalen kan gaan vernemen dat het afgelopen is. Natuurlijk, voor we op dat punt zijn aanbeland zullen er nog wel summiere updates afgewisseld met donatieverzoeken komen, maar de goodwill die voor dat laatste nodig is gooi je met oa dit soort acties wel in hoog tempo het raam uit.
Hij had er ook weinig problemen mee om publiekelijk over zijn FA te lullen en zoals hij zelf zegt is er alle ruimte voor meningen, dus laten we daar gebruik van maken.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Bespreek dat dan met hem, ik vind het ook niet netjes hier nu zo te roddelen over iemand die ook veel tijd en moeite steekt in Fok.
Kon je inderdaad een voorbeeld aan nemen.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:07 schreef Caland het volgende:
Een van de weinigen op dit gedeelte van het forum die je nog wel met enige regelmaat op gezond boerenverstand kon betrappen. En dat voor een Arnhemmer
Bedankt.
Ik denk dat dat al meer mensen hebben gedaan zonder resultaat, ben een gewone user, denk je dat Danny daar naar gaat luisteren?quote:Op maandag 15 juni 2026 18:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Bespreek dat dan met hem, ik vind het ook niet netjes hier nu zo te roddelen over iemand die ook veel tijd en moeite steekt in Fok.
'Maar mods zitten dicht op de users'. Ja, en die informatie wordt in principe als het beter uitkomt gewoon genegeerd. En dat werd dus bevestigd in de post van straatcommando waarop hij voor de trein werd gegooid.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is niet alleen dit nu, maar ook het consistent niet luisteren naar input van mods. Mods uren extra laten bezig zijn met een bepaalde user die de ballen uit zijn broek lacht.
Jij, coolguy, heatwave, alwayshappy eerder.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is niet alleen dit nu, maar ook het consistent niet luisteren naar input van mods. Mods uren extra laten bezig zijn met een bepaalde user die de ballen uit zijn broek lacht. Het selectief ineens maanden een ban geven en bij anderen dan weer zo veel keer een dagje. Dat is ook een reden mede dat ik ben gestopt met modden. En gaat echt niet om links of rechtste posts of users, wij zijn het vaak ook niet eens.
Ik heb deze discussie totaal gemist, anders was er nog een like bijgekomen.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en het mooiste is dat als je keek naar wie die post dus geliked hebben, dan kom je daar vooral de gematigde users die er nog zijn tegen. Dat zegt ook iets he, dat de 'normalere' users zich roerend kunnen vinden in die post.
Zegt genoeg ook dat danny geen enkele like heeft gekregen op zijn posts en straat daar grossiert.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:27 schreef nostra het volgende:
Bedankt voor alles Straatcommando, en wat een ontzettend verwerpelijke reactie die de spreekwoordelijke druppel was.
Wappiewalhalla tegen 2027...quote:Op maandag 15 juni 2026 18:31 schreef Zwoerd het volgende:
Het laatste beetje fatsoen en gezond verstand van het Fokteam houdt het voor gezien. Iedereen met een beetje zelfrespect moet hier ook geen deel meer van uit willen maken. Het is wel gedaan met fok. Het verval is natuurlijk al jaren gaande, maar het gaat nu wel erg rap de afgrond in.
Ik wel want eerst waren het best veel jongeren hier.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
Bedankt Straat.
(Kan me eigenlijk niet voorstellen hoe FOK! leuk was voor een 14-jarige)
En dat zijn alleen degenen die gegaan zijn, niet degenen die met die gedachte spelen.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij, coolguy, heatwave, alwayshappy eerder.
Straat nu.
Andere tijden, School, Studie en Onderwijs was behoorlijk actief vroeger. Dat dit subforum opgedoekt kan worden zegt eigenlijk genoegquote:Op maandag 15 juni 2026 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
Bedankt Straat.
(Kan me eigenlijk niet voorstellen hoe FOK! leuk was voor een 14-jarige)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |