Ik laat het aan jou over hier.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit pak ik nog even een helftje mee.
Minimaal!
[modbreak]quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe maak ik een modbreak?
Je gaat het ontbijt klaarzetten?quote:
Ben je er klaar voor?quote:
Dat kan inderdaad wel eens het verschil maken om het niet op een salonremise te gooien voor Zwitserland en Canada, vanuit het perspectief wie dan 2e staatquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Interessant gegeven: de winnaar van Groep B heeft zeven dagen rust, en de nummer 2 maar drie dagen.
Lol die toyotaquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:30 schreef GGMM het volgende:
Dat duurt me te lang
Hier is hij!
[ afbeelding ]
@:yvonne @:dobbydobby @:pisces29
BEVER, kameel en maple syrupquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:30 schreef GGMM het volgende:
Dat duurt me te lang
Hier is hij!
[ afbeelding ]
Cool plaatje welquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:30 schreef GGMM het volgende:
Dat duurt me te lang
Hier is hij!
[ afbeelding ]
Ze zijn elke keer erg leukquote:
De witte gokChineesquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:56 schreef Gretzl het volgende:
De Arno Vermeulen-wedstrijd #genot![]()
[ afbeelding ]
Oh ja die waren zo leukquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:56 schreef Gretzl het volgende:
De Arno Vermeulen-wedstrijd #genot![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijd voor pensioenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:17 schreef Gretzl het volgende:
"Er zijn heel veel spelers uit de Championship actief op het WK. Dat zegt wel wat over de kracht van dat toernooi."
– A. Vermeulen, 2026
Tis warm, even rustquote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:36 schreef Dutch_view het volgende:
Die liggende man achter de verdedigende muur is een grap
Wij hebben Ueda.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:50 schreef User98182 het volgende:
En dat Feyenoord Larin heeft laten gaanwtf
Beetje hulp van de scheids heeft Canada wel gehadquote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:50 schreef Anonymousz het volgende:
Zwitserland kon niet van dit Qatar niet winnen?
Ligt nooit aan hun...quote:
11?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:19 schreef Gretzl het volgende:
"Op de stadionspeaker komt nu pas de mededeling dat Qatar met 11 voetballers verder gaat."
– A. Vermeulen, 2026
Harde schop van achter. Resultaat staat hierboven op het plaatje.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:19 schreef Zelfscanner het volgende:
Iemand samenvatting wat er gebeurd is?
Montreal screwjob.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:18 schreef 100Spokes het volgende:
Dit is het ergste wat Canada is overkomen sinds Bill Goldberg Bret Hart een schop voor z’n hoofd gaf.
De Belg is echt veel fijner op het moment.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:19 schreef Gretzl het volgende:
"Op de stadionspeaker komt nu pas de mededeling dat Qatar met 11 voetballers verder gaat."
– A. Vermeulen, 2026
Die lopen 10 seconden achterquote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De Belg is echt veel fijner op het moment.
I see what you did there.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:17 schreef BB-King het volgende:
Sta je met 1 been in de volgende ronde krijg je dit.
Jonge jonge jonge... wat een achterlijke dwaas.quote:
3 post terug je filmpje.quote:
Hij was zn vervanger, toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:26 schreef BillDauterive het volgende:
Shirt van Koné meteen omhoog. Ik dacht dat Canada een vrij nuchter volk was...
Qatar dadelijk met 8 om kone te erenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:26 schreef Red_85 het volgende:
Mooi. Deed al een 8 met zn handen en nu ook zn shirtje.
Insert *kutkeeper meme*quote:
Kon het niet laten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
I see what you did there.
Too soon. Too soon
Die kutkeeper is ook bijna stuk, dus dr an!quote:
Kan mn ogen nu al nauwelijks openhouden maatquote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:27 schreef superniger het volgende:
Gaan jullie ook Mexico - Zuid-Korea kijken?
Vakken van de Jumbo moeten weer gevuld worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:29 schreef Red_85 het volgende:
Maareh, ik wacht die corner ff af en dan gaat de tv uit.
Weer te werk morgen.
Echt belachelijk dit schijtvolk. Je ziet het iedere keer weer bevestigd.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:29 schreef 3rr0r het volgende:
Dit wordt vechten bij de eerstvolgende harde overtreding van Qatar
Vomarquote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vakken van de Jumbo moeten weer gevuld worden.
Jaaaaaahquote:
Ja, een Kokmeijertje... en dan nog boos zijn en gewoon doorgaan met schoppen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Echt belachelijk dit schijtvolk. Je ziet het iedere keer weer bevestigd.
Ik hoop dat die Kone over een maand of 9 10 weer kan foebele... dit zou zomaar 'life changing' kunnen zijn.
Voor elke moet je betalen he, Infantino geeft het liever aan zichzelf uitquote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:32 schreef BillDauterive het volgende:
Hebben ze maar een stuk of 5 hydration break liedjes? Dezelfde liedjes komen elke keer langs
Bekijk deze YouTube-videoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
3rr0r in WK / [Zaterdag 13 juni 21:00] Qatar - Zwitserland #3 Pisces laten fluitenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 02:02 schreef BB-King het volgende:
Canada zal blij zijn met de winst maar houden toch nog een Qatar over aan deze pot.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:17 schreef Gretzl het volgende:
"Er zijn heel veel spelers uit de Championship actief op het WK. Dat zegt wel wat over de kracht van dat toernooi."
– A. Vermeulen, 2026
Even aan die speler van qatar vragenquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe maak ik een modbreak?
Vond het niet een heel bijzonder duel, maar geen herhaling gezien hoe die precies de Canadees raakt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:16 schreef Red_85 het volgende:
Die klootzak breekt gewoon het been van die Canadees.
Wat een belachelijke overtreding. Al de hele wedstrijd loopt hij nare overtredingen te maken.
Je zag de hele voet loshangen...
En nog zijn de qatari boos.
Kwattar was de hele wedstrijd al naar bezig. Schoppen schoppen en niet per ongeluk ofso.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Vond het niet een heel bijzonder duel, maar geen herhaling gezien hoe die precies de Canadees raakt.
Als er niets had gebroken was het ook bij geel gebleven.
Waren de Qatari niet boos vanwege de reactie van de Canadezen? Ik heb niet het idee dat die Qatari even met opzet een been breekt.
[ afbeelding ]
En nog boos worden ook..quote:
Mensen, ga op de belg kijken. Dan maar 2 3 seconden achter.quote:
Bepaal ik zelf wel, beeldkwaliteit is bij mij tenminste niet hetzelfde overigens.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mensen, ga op de belg kijken. Dan maar 2 3 seconden achter.
Kwaliteit beelden is hetzelfde, veeeeeeel minder reclame en normaal commentaar.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf wel, beeldkwaliteit is bij mij tenminste niet hetzelfde overigens.
Op dumpert op een kwart snelheid kunnen afspelen. De voetveeg is inderdaad smerig.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kwattar was de hele wedstrijd al naar bezig. Schoppen schoppen en niet per ongeluk ofso.
Bal was net weg en hij schopt hem van achter op zn been waar hij de bal net mee speelde en terugzette op de grond. Dit is ook zonder breuk een rode kaart. En dan zegt iedereen 'hij had zn been kunnen breken'.
Dus oneens.
Kut kwattari.
Verschil van interpretatie kan ik inkomen hoor. Ik vind dit wel een rode, ook zonder de gevolgen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Op dumpert op een kwart snelheid kunnen afspelen. De voetveeg is inderdaad smerig.
Maar zonder beenbreuk geloof ik niet dat hier rood voor gegeven was. Het is onbesuisd, maar niet excessief. Daar komt veel interpretatie bij kijken, maar ik kan mij niet herinneren waar er bij een voetveeg rood is gegeven.
Als ze al de hele tijd smerig bezig waren dan is het jammer dat dit nodig is om tot kaarten te komen. Ze hebben maar 1 gele kaart gehad naast de 2 rode kaarten.
Vanwege een overtreding?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 03:15 schreef TLC het volgende:
De FIFA zou Kwatar eigenlijk meteen moeten diskwalificeren, mja
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:18 schreef superniger het volgende:
Daar gaat je potentiële transfer naar de Serie A
[ x ]
Claim mag naar de kwattarese bond. Hebben toch geld zat.quote:
Niet voor niets dat de Italianen hun pittige pastasaus met chili's 'de arabische' hebben genoemd. Afgeleiden van boos en woedend zijn in het italiaans niet voor niets 'arrabbiato'...quote:
Bever genot.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:30 schreef GGMM het volgende:
Dat duurt me te lang
Hier is hij!
[ afbeelding ]
VS kan nog wel uitgeschakeld worden (in theorie). Canada ook, maar dat is nog meer theorie.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:39 schreef DobbyDobby het volgende:
Bijzondere uitslag wel. Leuk dat alle gastlanden door gaan.
Levenslang schorsenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:18 schreef superniger het volgende:
Daar gaat je potentiële transfer naar de Serie A
[ x ]
De regel is een beetje als je 4 punten of meer pakt ben je altijd door (met de beste derde scenario)quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
VS kan nog wel uitgeschakeld worden (in theorie). Canada ook, maar dat is nog meer theorie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |