Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:17 schreef Gretzl het volgende:
"Er zijn heel veel spelers uit de Championship actief op het WK. Dat zegt wel wat over de kracht van dat toernooi."
– A. Vermeulen, 2026
Even aan die speler van qatar vragenquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe maak ik een modbreak?
Vond het niet een heel bijzonder duel, maar geen herhaling gezien hoe die precies de Canadees raakt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:16 schreef Red_85 het volgende:
Die klootzak breekt gewoon het been van die Canadees.
Wat een belachelijke overtreding. Al de hele wedstrijd loopt hij nare overtredingen te maken.
Je zag de hele voet loshangen...
En nog zijn de qatari boos.
Kwattar was de hele wedstrijd al naar bezig. Schoppen schoppen en niet per ongeluk ofso.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Vond het niet een heel bijzonder duel, maar geen herhaling gezien hoe die precies de Canadees raakt.
Als er niets had gebroken was het ook bij geel gebleven.
Waren de Qatari niet boos vanwege de reactie van de Canadezen? Ik heb niet het idee dat die Qatari even met opzet een been breekt.
[ afbeelding ]
En nog boos worden ook..quote:
Mensen, ga op de belg kijken. Dan maar 2 3 seconden achter.quote:
Bepaal ik zelf wel, beeldkwaliteit is bij mij tenminste niet hetzelfde overigens.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mensen, ga op de belg kijken. Dan maar 2 3 seconden achter.
Kwaliteit beelden is hetzelfde, veeeeeeel minder reclame en normaal commentaar.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf wel, beeldkwaliteit is bij mij tenminste niet hetzelfde overigens.
Op dumpert op een kwart snelheid kunnen afspelen. De voetveeg is inderdaad smerig.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kwattar was de hele wedstrijd al naar bezig. Schoppen schoppen en niet per ongeluk ofso.
Bal was net weg en hij schopt hem van achter op zn been waar hij de bal net mee speelde en terugzette op de grond. Dit is ook zonder breuk een rode kaart. En dan zegt iedereen 'hij had zn been kunnen breken'.
Dus oneens.
Kut kwattari.
Verschil van interpretatie kan ik inkomen hoor. Ik vind dit wel een rode, ook zonder de gevolgen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Op dumpert op een kwart snelheid kunnen afspelen. De voetveeg is inderdaad smerig.
Maar zonder beenbreuk geloof ik niet dat hier rood voor gegeven was. Het is onbesuisd, maar niet excessief. Daar komt veel interpretatie bij kijken, maar ik kan mij niet herinneren waar er bij een voetveeg rood is gegeven.
Als ze al de hele tijd smerig bezig waren dan is het jammer dat dit nodig is om tot kaarten te komen. Ze hebben maar 1 gele kaart gehad naast de 2 rode kaarten.
Vanwege een overtreding?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 03:15 schreef TLC het volgende:
De FIFA zou Kwatar eigenlijk meteen moeten diskwalificeren, mja
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:18 schreef superniger het volgende:
Daar gaat je potentiële transfer naar de Serie A
[ x ]
Claim mag naar de kwattarese bond. Hebben toch geld zat.quote:
Niet voor niets dat de Italianen hun pittige pastasaus met chili's 'de arabische' hebben genoemd. Afgeleiden van boos en woedend zijn in het italiaans niet voor niets 'arrabbiato'...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |