abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juni 2026 @ 15:03:14 #51
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221051306
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:22 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Maar dat is t hele probleem. Zijn persoonlijkheid en voetbalvisie vallen samen. Van Bronckhorst speelt geen lekker voetbal. Die speelt balletje breed en alles op t vasthouden van de 1-0
Hulshoff gaat het bepalen, niet GvB.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221051333
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:03 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Hulshoff gaat het bepalen, niet GvB.
Maar Gio is hoofdtrainer dus wat een rare constructie zou dat zijn als het al waar zou zijn.
blablablabla
pi_221051351
Bij Gio gaan er geen kunstgrepen plaats vinden om per se Sterling maar in te laten vallen en dat soort grappen. Zijn wissels zullen ook voorspelbaar zijn, in plaats van dan weer Borges, dan weer Diarra, dan weer Sliti en op een gegeven moment zelfs Van den Elshout als buitenspeler. Ook zal hij geen slaande ruzie krijgen met de halve selectie zoals RvP wel had. Dat is allemaal heel saai, maar met hoe je er nu voor staat is saai misschien wel even goed.
  maandag 15 juni 2026 @ 15:12:48 #54
477768 TweedeKlum
pi_221051359
quote:
14s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij Gio gaan er geen kunstgrepen plaats vinden om per se Sterling maar in te laten vallen en dat soort grappen. Zijn wissels zullen ook voorspelbaar zijn, in plaats van dan weer Borges, dan weer Diarra, dan weer Sliti en op een gegeven moment zelfs Van den Elshout als buitenspeler. Ook zal hij geen slaande ruzie krijgen met de halve selectie zoals RvP wel had. Dat is allemaal heel saai, maar met hoe je er nu voor staat is saai misschien wel even goed.
En met een goede selectie is de rol van de trainer sowieso niet zo groot.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  maandag 15 juni 2026 @ 15:15:09 #55
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221051369
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:12 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
En met een goede selectie is de rol van de trainer sowieso niet zo groot.
Hoe kan je dit nou nog roepen in het huidige voetballandschap
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 15 juni 2026 @ 15:15:30 #56
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221051372
quote:
15s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:03 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
De man heeft waarschijnlijk 40-45 miljoen op de bank. Heeft als trainer van Feyenoord voor het eerst in 18 jaar de Eredivisie gewonnen in een knotsgek seizoen. Kers op de taart was het winnen van de EL met Rangers geweest, de pech had hij helaas dat het hem via penalties niet gegund was.

Liever helemaal geen rol als trainer meer dan de kans lopen dat je de heldenstatus bij Feyenoord kwijtraakt in een tweede periode waar alles totaal mislukt.

Dat jaar is nooit meer te overtreffen voor hem. Ga je dan echt voor maximaal nog een keer 2 miljoen netto potentieel je eigen glazen ingooien en potentieel alles wat je hebt opgebouwd op een hellend vlak zetten? :{

Ik zou lekker investeren in NT World/NT Emerging Markets en gaan golfen denk ik.
Er is meer dan geld. Met geld word je geen trainer bij een leuke club. Met een redelijke cv wel.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_221051396
In 2 jaar tijd is er geen club geweest die het in Gio zag zitten ondanks dat hij wel op zoek was.
blablablabla
  maandag 15 juni 2026 @ 15:21:46 #58
477768 TweedeKlum
pi_221051400
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:07 schreef Elan het volgende:

[..]
Maar Gio is hoofdtrainer dus wat een rare constructie zou dat zijn als het al waar zou zijn.
GvB won prijzen dankzij Kuyt en RvP, niet dankzij GvB, het was enorm kutvoetbal vaak, veelal uitgeschakeld voor alles ruim voor de winter, dat gaan we toch niet nog een keer doen?
  maandag 15 juni 2026 @ 15:22:55 #59
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221051404
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:21 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
GvB won prijzen dankzij Kuyt en RvP, niet dankzij GvB, het was enorm kutvoetbal vaak, veelal uitgeschakeld voor alles ruim voor de winter, dat gaan we toch niet nog een keer doen?
Gio werd vooral kampioen omdat hij Kuyt op de bank durfde te zetten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221051406
Ik ben totaal geen fan van Feyenoord (ik vind het verschrikkelijke mensen door hun haat tegenover Ajax), maar Giovanni van Bronckhorst vond ik zeer sympathiek en heb eigenlijk nooit echt begrepen waarom hij wegging bij Feyenoord. Dankzij hem gaf Feyenoord voor mij een beetje menselijkheid.
  maandag 15 juni 2026 @ 15:27:54 #61
477768 TweedeKlum
pi_221051428
pi_221051429
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Gio werd vooral kampioen omdat hij Kuyt op de bank durfde te zetten.
Die ons vervolgens kampioen maakte met een hattrick in het laatste duel.
blablablabla
pi_221051457
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:58 schreef Gert het volgende:
Gio de vorige 4 seizoenen: 1x landskampioen, 2x knvb-beker, 2x jc-schaal. Dat is niet slecht maar het kan nog beter en dat mag hij nu gaan laten zien. Met backup van de nieuwe ad en td. Voordeel van de twijfel hier.
Dit wordt door zo'n beetje elke halve zool (niet persoonlijk bedoeld) gezegd, maar wat stelt dit allemaal voor als het voetbal over het algemeen werkelijk bedroevend was?

Daarnaast: 2 JC-schaaltjes. Veredelde oefenpotjes. Alsof iemand dat wat kan schelen man.

edit: de titel is geweldig, daar niet van.
pi_221051472
Gio + Hulshoff is waarschijnlijk al een stuk beter dan Gio + Landzaat en van Gastel

Zo heel veel andere opties voor trainers op de korte termijn (die ook nog eens gratis op te halen zijn) waren er ook niet, of wel?
Hij mag even goed normaal gaan doen en alle spelers weer veilig laten voelen na de chaos die van Persie veroorzaakt heeft, terwijl Hulshoff zorgt voor meer structuur op de trainingen. Prima.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_221051482
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:34 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Dit wordt door zo'n beetje elke halve zool (niet persoonlijk bedoeld) gezegd, maar wat stelt dit allemaal voor als het voetbal over het algemeen werkelijk bedroevend was?

Daarnaast: 2 JC-schaaltjes. Veredelde oefenpotjes. Alsof iemand dat wat kan schelen man.

edit: de titel is geweldig, daar niet van.
Denk dat je Gio wat tekort doet. Het is een beetje een Koeman. Pragmatische trainer. Degelijk speelt naar de kwaliteiten van zijn spelers.
pi_221051483
quote:
Van Bronckhorst is geen onbekende van Dévy Rigaux. Zo’n anderhalf jaar geleden voerde de nieuwe technische baas van Feyenoord al gesprekken met hem voor de functie van hoofdtrainer bij Club Brugge. Nicky Hayen fungeerde toen als interim-coach. Dat deed hij zo goed, dat de Belgische topclub vasthield aan hem.
https://www.ad.nl/voetbal(...)assistent~a9e542557/

Mijn gevoel zegt dat we nu de slechtste trainer van de top 3 hebben. :{

quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:38 schreef Cara het volgende:
Gio + Hulshoff is waarschijnlijk al een stuk beter dan Gio + Landzaat en van Gastel

Op papier iig wel.
pi_221051498
De manier waarop je speelt is toch veel belangrijker dan het al dan niet winnen van een prijs, geloof niet dat iemand nog op Frank de Boer zit te wachten bij Ajax ondanks dat die 4x kampioen werd.
blablablabla
pi_221051510
quote:
Gio faalt, wij zwijgen
Redactie
Redactie
Tekst: Harry Kerklaan, Foto: Edwin Verheul-De Feijenoorder

Elke trainer die Feyenoord zo laat voetballen als Giovanni nu al maanden doet, zou door ons, de Feyenoord-supporters, met pek en veren De Kuip uit zijn gejaagd. Dit lot blijft Giovanni bespaard. Want Giovanni is een Feyenoorder. Een zeer sympathiek mens. En hij zat vorig jaar ook op de bank. Dus houden we ons gedeisd. Wij kijken zwijgend toe, we lijden in stilte. Maar buiten De Kuip. Na de wedstrijd in de kroeg, in de trein terug naar huis of op de supportersfora, hoor en lees je een ander geluid. Een groot, heel (?) groot deel van de supporters gelooft niet meer in Giovanni. Deze misère duurt immers al bijna een half jaar. Net als in z’n eerste seizoen, toen Dick Advocaat kwam helpen, krijgt Gio wederom een slecht spelend elftal niet op de rails.

We zagen het eerder in 1995 bij Willem van Hanegem. In 2010 bij Mario Been. En nu bij Giovanni van Bronkhorst. Wij, Feyenoord-supporters, laten onze clubiconen nooit publiekelijk vallen. Hoe slecht het voetbal bij trainer Van Hanegem op het laatst ook was (en dat was het!), hoe laag we met Mario Been ook eindigden (10e plaats) en hoe ideeëloos het voetbal van Giovanni ook is (afgelopen zondag tegen de, op Roda JC na, meest gepasseerde verdediging van Nederland). We roepen nooit iets lelijks over onze clubiconen. Niet bij Mario. Niet bij Willem. En nu ook niet bij Giovanni.

Mario Been werd, tot onvrede van Van Geel, door de spelers weggestemd en Willem van Hanegem kreeg van voorzitter Van den Herik te horen dat het beter was te stoppen. Dat laatste lijkt nu niet snel te gebeuren. Algemeen Directeur Jan de Jong zei vorige week letterlijk ‘Wij zijn gewoon tevreden over Gio.’ Dit zei hij dus na 23 wedstrijden met maar liefst 22 punten achterstand. En dan ben je tevreden over je trainer… Ongelooflijk! Zij zien toch zelf ook hoe Gio het elftal laat voetballen.

Ja, er zijn ook Feyenoord-supporters die wel in Giovanni geloven. Hun argument luidt: ‘Vorig seizoen was hij ook trainer en toen werden we kampioen.’ Klopt, we werden inderdaad met 1 punt verschil kampioen. Maar vorig seizoen ging er in Eindhoven van alles mis en in Amsterdam gingen ze te laat kopen en speelden ze tot in mei Europees. En laten we eerlijk zijn, ook vorig seizoen speelde Feyenoord lang niet altijd goed. Maar OK, voor de supporters die graag als bewijs het verleden erbij halen en loyaliteit aan de trainer (terecht!) een groot goed vinden. Ernst Happel, Thijs Libregts, Willem van Hanegem en Leo Beenhakker zijn alle vier kampioen met Feyenoord geworden en verloren daarna, stuk voor stuk, de greep op het elftal. Happel en Van Hanegem werden uiteindelijk ontslagen. Libregts en Beenhakker stopten zelf. Kortom, kampioen worden en het einde van je contract niet halen. Het overkomt de besten.

Gio, beste kerel. Ik hoop dat we ons plaatsen voor Europees voetbal. En ik hoop ook dat als je deze zomer ergens op een strandstoeltje ligt, jezelf de vraag stelt ‘Ik heb mijn team het afgelopen seizoen zéér matig laten voetballen. Kan ik beter met deze spelers?’ En als je dan denkt: ‘Dit lukt mij niet.’ Even goede vrienden, je bent en blijft een van ons, een echte Feyenoorder. Mocht je besluiten te stoppen, dan heb je een schaal en hopelijk twee bekers. Dat is evenveel als een andere legendarische Feyenoord-trainer, Willem van Hanegem. Er is slechter gezelschap.
https://defeijenoorder.nl/2018/02/22/gio-faalt-wij-zwijgen/

Vergeleken met V Persie voelt dit wel van de regen in de drup. Ook wel redelijk bizar dat je toen met een punt meer tov nu slechts vierde werd achter AZ _O-
blablablabla
pi_221051524
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:41 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
https://www.ad.nl/voetbal(...)assistent~a9e542557/

Mijn gevoel zegt dat we nu de slechtste trainer van de top 3 hebben. :{
[..]
Op papier iig wel.
Maar wat was de andere optie dan?
Ik denk gewoon het beste wat je kon kiezen als Rigaux zijnde.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_221051559
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:45 schreef Elan het volgende:
De manier waarop je speelt is toch veel belangrijker dan het al dan niet winnen van een prijs, geloof niet dat iemand nog op Frank de Boer zit te wachten bij Ajax ondanks dat die 4x kampioen werd.
In een tijd dat het kampioenschap je direct +50% omzet oplevert is dat misschien ook een beetje kort door de bocht.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_221051579
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:45 schreef Elan het volgende:
Jij gaat na een verliespartij tevreden naar huis wanneer je een aantal goede combinaties hebt gezien?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 15 juni 2026 @ 16:12:32 #72
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221051591
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Jij gaat na een verliespartij tevreden naar huis wanneer je een aantal goede combinaties hebt gezien?

'Wat je wat het mooiste is? Zal ik het zeggen? Weet je wat het mooiste is.....? Als het allebei kan!'
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_221051595
Als we winnen ben ik blij, als we verliezen ben ik boos.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Forum Admin maandag 15 juni 2026 @ 16:13:49 #74
35723 crew  GGMM
pi_221051596
Theo Maassen _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221051678
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Dat kwam onder Arend Martijn zo nu en dan voor, hoewel frustrerend heb ik dat waarschijnlijk liever dan oogaids en 1-0 winnen. Want je weet dat de volgende wedstrijd ook weer oogaids gaat zien, en die daarop ook weer als de trainer geen aantrekkelijk voetbal kan spelen. Is ook slecht voor de ontwikkeling van spelers en juist dat is belangrijk voor een club als Feyenoord. En spelers motiveren om zich te ontwikkelen zoals Slot bij Kokcu deed, die speelde onder Gio als een ongemotiveerde drol en was eigenlijk amper fit.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')