SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Voor Rigeaux wel. Als Gio dan de volgende in je rijtje is, daar snap ik niets van.quote:Op maandag 15 juni 2026 13:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alsof Glassner een serieuze optie was
Heb je dat Rico horen zeggen? Nee dus.quote:Op maandag 15 juni 2026 13:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voor Rigeaux wel. Als Gio dan de volgende in je rijtje is, daar snap ik niets van.
Dus dan is het niet zo?quote:Op maandag 15 juni 2026 13:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heb je dat Rico horen zeggen? Nee dus.
Zo’n manier van werken werkt toch nooit.quote:Op maandag 15 juni 2026 13:43 schreef TweedeKlum het volgende:
GvB als uithangbord, Hulshoff is de echte coach, althans dat hoop ik. Rare keus verder, GvB dramavoetbal.
Als je een klein beetje karakter hebt dan laat je je daar niet voor gebruiken als GvBquote:Op maandag 15 juni 2026 13:43 schreef TweedeKlum het volgende:
GvB als uithangbord, Hulshoff is de echte coach
Gio had natuurlijk ook weinig ervaring toen hij aan zijn eerste Feyenoord klus begon, wellicht ook gegroeid de afgelopen jaren. En als Hulshof een grote rol krijgt kan het best wat worden (al dachten wij dat ook bij Hake en van Persie, al is Gio natuurlijk niet zo stronteigenwijs als RvP).quote:Op maandag 15 juni 2026 13:49 schreef Caland het volgende:
Omdat Van Persie er relatief laat is uitgeknikkerd (bedankt, Te Kloese) was je eigenlijk ook wel verplicht om uiterlijk deze week met een trainer te komen. In Nederland zijn er geen opties en er zullen ongetwijfeld wat lijntjes uitgegooid zijn naar opties die niet haalbaar bleken te zijn.
Ik kan me bij deze uitkomst wel iets voorstellen. Of ik er om sta te springen is een tweede
Tja in Engeland wel op de “manager” manier, maar hier idd niet. Al kan je het best samen doen en als ik iemand er voor aanzie die zich daar niet te groot voor voelt is dat Gio wel.quote:Op maandag 15 juni 2026 13:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo’n manier van werken werkt toch nooit.
Die grijpt dit gewoon met beide handen aan, zijn trainersloopbaan was wel een beetje uitgeknepen en dit kan hem weer even een tijdje bezighouden.quote:Op maandag 15 juni 2026 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een klein beetje karakter hebt dan laat je je daar niet voor gebruiken als GvB
Dan blijft Dickie standby staan.quote:Op maandag 15 juni 2026 13:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Gio had natuurlijk ook weinig ervaring toen hij aan zijn eerste Feyenoord klus begon, wellicht ook gegroeid de afgelopen jaren. En als Hulshof een grote rol krijgt kan het best wat worden (al dachten wij dat ook bij Hake en van Persie, al is Gio natuurlijk niet zo stronteigenwijs als RvP).
Ruben Peeters mag ook wel terugkeren trouwens
Dat is ook weer zo, goed punt.quote:Op maandag 15 juni 2026 13:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja in Engeland wel op de “manager” manier, maar hier idd niet. Al kan je het best samen doen en als ik iemand er voor aanzie die zich daar niet te groot voor voelt is dat Gio wel.
Ik begrijp het ook wel, ik snap Gio alleen niet.quote:Op maandag 15 juni 2026 13:49 schreef Caland het volgende:
Omdat Van Persie er relatief laat is uitgeknikkerd (bedankt, Te Kloese) was je eigenlijk ook wel verplicht om uiterlijk deze week met een trainer te komen. In Nederland zijn er geen opties en er zullen ongetwijfeld wat lijntjes uitgegooid zijn naar opties die niet haalbaar bleken te zijn.
Ik kan me bij deze uitkomst wel iets voorstellen. Of ik er om sta te springen is een tweede
Eensquote:Op maandag 15 juni 2026 13:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voor Gio persoonlijk wel een groot risico. Hoop op het beste voor hem.
Ik denk juist dat ie denkt dat ie alleen maar kan winnen, want verliezen deed ie al genoeg. Waar was ie anders aan de slag gegaan.quote:Op maandag 15 juni 2026 13:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel, ik snap Gio alleen niet.
Hij kan hiermee echt alleen maar verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |