nou nou nou nou nou nou nou nou nouquote:
Houd jij even je Schlotterbeck dicht.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Schlotterbeck is wel een mooie naam voor een scheldwoord
Dat je dit tegen Curacão doet betekent natuurlijk niet dat je dat tegen dergelijke ploegen ook doet.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:40 schreef Poepz0r het volgende:
Duitsland speelt zo belachelijk ver vooruit die krijgen gigantisch op hun kloten tegen o.a. Frankrijk, Portugal etc
Zo spelen ze altijd onder nagelsmannquote:Op zondag 14 juni 2026 19:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat je dit tegen Curacão doet betekent natuurlijk niet dat je dat tegen dergelijke ploegen ook doet.
Waren ze nog een beetje indrukwekkend ok, maar nee!quote:Op zondag 14 juni 2026 19:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
stoer hoor zijn spieren laten tonen.
Vind ik ook.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:40 schreef Poepz0r het volgende:
Duitsland speelt zo belachelijk ver vooruit die krijgen gigantisch op hun kloten tegen o.a. Frankrijk, Portugal etc
curaçaoquote:Op zondag 14 juni 2026 19:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat je dit tegen Curacão doet betekent natuurlijk niet dat je dat tegen dergelijke ploegen ook doet.
Shirma Rouse is al wel aan de sound check begonnen.quote:
SCHMETTERLINGquote:Op zondag 14 juni 2026 19:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Had net zo goed vlinder oid kunnen betekenen. Duitsers hebben een raar taaltje.
Want Duitsland speelt tegen die landen met de zelfde intentie als tegen Curaçao?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:40 schreef Poepz0r het volgende:
Lijkt veel op Nederlands.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Had net zo goed vlinder oid kunnen betekenen. Duitsers hebben een raar taaltje.
Denk ook omdat curaçao feitelijk met iedereen verdedigt.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:40 schreef Poepz0r het volgende:
Fonetisch lezen.quote:
Als een zonnetje.quote:
Die vent woont in Zeeland er is geen enkele reden om de deur uit te gaan na 18:00quote:
Even voor de baas iets halen bij de Appie.quote:
Jupquote:Op zondag 14 juni 2026 19:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Want Duitsland speelt tegen die landen met de zelfde intentie als tegen Curaçao?
Wat een haat, heeft een Antiliaan je vrouwtje eens goed gepaald?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:43 schreef GertKuyt het volgende:
Jammer dat de Duitsers zo slordig spelen en FC Dick in leven laten.
Boh geilquote:Op zondag 14 juni 2026 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat een haat, heeft een Antiliaan je vrouwtje eens goed gepaald?
Sowquote:Op zondag 14 juni 2026 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
slechte bolletjes gekochtquote:Op zondag 14 juni 2026 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee. Daar staat "COCK" Advocaatquote:Op zondag 14 juni 2026 19:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Staat er in Amerika ook "DICK" Advocaat?
humorquote:Op zondag 14 juni 2026 19:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daarvoor ook nietquote:Op zondag 14 juni 2026 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent woont in Zeeland er is geen enkele reden om de deur uit te gaan na 18:00
Lullige opmerking zeg!quote:Op zondag 14 juni 2026 19:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Modsquote:Op zondag 14 juni 2026 19:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Internationaal heeft hij zijn naam natuurlijk wel aangepast.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee ze hebben het vertaald naar het Nederlands Piemel Advocaat.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als daar een neger door de straat loopt bellen ze de krantquote:Op zondag 14 juni 2026 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarvoor ook niet
Er is daar echt nooit iets te doen
Was laatst een item over bij de NOS.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Net als de stripheld Richard Tracy.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:46 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wat laatst een item over bij de NOS.
In de USA staat ie bekend als Richard Advocaat.
Onzin, vandaag Havendagen Middelburg bijvoorbeeld, vorige week in Vlissingen.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarvoor ook niet
Er is daar echt nooit iets te doen
Die vent is écht heel vervelend jaquote:Op zondag 14 juni 2026 19:47 schreef Caland het volgende:
Jammer dat de stembanden van Jeroen Grueter nog in staat zijn om geluid te produceren
Vaak bellen ze de krant niet maar steken ze die gewoon in de brandquote:Op zondag 14 juni 2026 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als daar een neger door de straat loopt bellen ze de krant
Veel schietpartijen ook in Vlissingen.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Onzin, vandaag Havendagen Middelburg bijvoorbeeld, vorige week in Vlissingen.
in de winter meestal optie 2quote:Op zondag 14 juni 2026 19:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vaak bellen ze de krant niet maar steken ze die gewoon in de brand
Tja, je moet wat zonder straatverlichting.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vaak bellen ze de krant niet maar steken ze die gewoon in de brand
Yup, stukje cultuurverrijking.quote:
Er vaart daar al sinds 1400 geen schip meer door de havensquote:Op zondag 14 juni 2026 19:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Onzin, vandaag Havendagen Middelburg bijvoorbeeld, vorige week in Vlissingen.
In 40-45 waren ze wel sterkquote:Op zondag 14 juni 2026 19:48 schreef xzaz het volgende:
De Duitse verdediging is niet best
Sow. Dat is eruit.
Ja, er zitten wel vaak bananen tussen.quote:
quote:
Ik praat mezelf hoop aan.quote:
PI Leeuwardenquote:Op zondag 14 juni 2026 19:51 schreef RamboDirk het volgende:
Stoelen en TV's vliegen nu door de bijlmer bajes @:zipportal
Welnee.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Duitsland gaat max achtste finales halen
Geef. Nooit. Op.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:52 schreef Harvest89 het volgende:
Adocaat geeft even een peptalk en straks maken ze een comeback jongens.
Haal uw touwtje uit de brievenbus.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:52 schreef xzaz het volgende:
Mededeling:
De fietsen in Amsterdam moeten weer op slot.
Het stond kortgeleden nog 1-1quote:Op zondag 14 juni 2026 19:52 schreef Zwoerd het volgende:
Wat lul je nou man, Curaçao is (logisch) compleet van de mat gespeeld. Commentator doet of ze echt wat in te brengen hadden
Tot nu toe is het beter dan wat ik had voorspeld in de WK pool.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:52 schreef Zwoerd het volgende:
Wat lul je nou man, Curaçao is (logisch) compleet van de mat gespeeld. Commentator doet of ze echt wat in te brengen hadden
Met de term van de mat gespeeld denk ik aan 5-0 aan de rust. Als ze kunnen score hebben ze toch enig weerwerk gebodenquote:Op zondag 14 juni 2026 19:52 schreef Zwoerd het volgende:
quote:Op zondag 14 juni 2026 19:53 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom heeft Duitsland niet een stukje van een speech van Hitler als goaltune
Dat zeg ik.quote:
FlodderInAmerika.gifquote:Op zondag 14 juni 2026 19:51 schreef RamboDirk het volgende:
Stoelen en TV's vliegen nu door de bijlmer bajes @:zipportal
Kom sprinten danquote:Op zondag 14 juni 2026 19:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Ze gaan max de achtste finales niet halen.
Beter lezen graag.
Panzerlied zou wel lachen zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:53 schreef Poepz0r het volgende:
Nee, ik drink geen bierquote:
Mocht ik nog een keer bijvullen neem ik hem voor je meequote:Op zondag 14 juni 2026 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik drink geen bier
Baal er ontzettend van
"Wir schaffen das."quote:Op zondag 14 juni 2026 19:53 schreef Poepz0r het volgende:
Klopt, ik heb een enorme joekel hangenquote:Op zondag 14 juni 2026 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Mocht ik nog een keer bijvullen neem ik hem voor je mee
XL neem ik aan?
Zodra hij klaar is met je moederquote:Op zondag 14 juni 2026 19:56 schreef luxerobots het volgende:
Kan Lolo Advocaat nog een plan bedenken?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 14 juni 2026 19:53 schreef Poepz0r het volgende:
Hangt er vanaf wat ze doen...zijn gewoon mensen hoor.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]Respecteer de LGBTQ gemeenschap[/modbreak]
Maar hij scheld je uitquote:Op zondag 14 juni 2026 19:58 schreef GGMM het volgende:
Daar verdween een post (die ik een like had gegeven)
In Brussel-Noord kun je notes uitdelen.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ziet u het verband?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:58 schreef GGMM het volgende:
Daar verdween een post (die ik een like had gegeven)
Haha kijk een neger met een accent hilarischquote:Op zondag 14 juni 2026 19:59 schreef Caland het volgende:
Hahahaha Shurandy
Zeg nog eens iets positiefs Shurandy
Hahahahahaha
Nou ze hebben hun eerste goal op een WK ooit gemaakt en gelijk gemaakt tegen Duitsland en bij vlagen was het ok. Maar wel duidelijk een maatje te klein. Dat hebben ze allang geaccepteerd verder.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:58 schreef timmmmm het volgende:
Hebben ze bij de NOS een andere eerste helft gezien?
Uitzinnig om het waanzinnige resultaat, helemaal gelukkig. Kan iemand ze misschien de tussenstand vertellen?
Wat een slechte comeback, ga maar oefenen in de WLR SCquote:Op zondag 14 juni 2026 19:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heb gisteren nog een lekker nummertje gehad met jouw moeder.
Ik ervaar homo niet als scheldwoordquote:
Snel, zet er weer een Jan Mulder of andere grijze muis neer om een kwartier lang serieus te gaan praten over wie door de linies brak en wat het tacklepercentage van de Duitse opkomende linksback ofzo is.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:59 schreef Caland het volgende:
Hahahaha Shurandy
Hahahahahaha
Hij heeft niet voor niks een masker opquote:Op zondag 14 juni 2026 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
@:GGMM is nu eenmaal enorm uitscheldbaar
Het is Churandyquote:Op zondag 14 juni 2026 19:59 schreef Caland het volgende:
Hahahaha Shurandy
Hahahahahaha
Ja je hebt gelijkquote:Op zondag 14 juni 2026 19:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch al snap ik dat het moeilijk wordt na Grueter zijn waanbeelden.
Is toch ook helemaal prima, ze hebben gelijk gemaakt dus hebben hun megajuichmoment gehad, veel leuker dan als ze bij 6-0 een keer hadden gescoord.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Nou ze hebben hun eerste goal op een WK ooit gemaakt en gelijk gemaakt tegen Duitsland en bij vlagen was het ok. Maar wel duidelijk een maatje te klein. Dat hebben ze allang geaccepteerd verder.
Veel mensen hebben gewoon teveel zelfrespectquote:Op zondag 14 juni 2026 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig maar.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ervaar homo niet als scheldwoordDat zijn gewoon mensen zoals jij en ik
Sowquote:Op zondag 14 juni 2026 20:01 schreef RamboDirk het volgende:
hulpje @:capuchon_jongen voelt net als Joey Kooy de sfeer niet aan.
Cuck capuchon?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:01 schreef RamboDirk het volgende:
hulpje @:capuchon_jongen voelt net als Joey Kooy de sfeer niet aan.
Ach mijn favoriete ex-mod Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op zondag 14 juni 2026 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geniet ervanquote:
De fans zijn enthousiaster dan de spelers.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Pretendeert de NOS nog om journalistiek te bedrijven?
Erikaquote:Op zondag 14 juni 2026 19:53 schreef Poepz0r het volgende:
Met Hansie op vakantie.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:02 schreef Makamba_ het volgende:
Lee Towers gaat momenteel een duet zingen met Elvis Presley op sbs
Daar zal hij ongetwijfeld ook te zien zijnquote:Op zondag 14 juni 2026 20:02 schreef 3rr0r het volgende:
Churandy zeg nog eens wat
Oh we moeten naar de RECLAME
Bij kanker flikker denk ik eerder aan een lamp die stuk begint te gaan.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd vanaf wanneer het geen mensen meer zijn.
Laten we het rijtje even afgaan
Miet
Rugridder
Pisnicht
Kankerflikker
Vanaf welke variant is niet meer gewoon een mens als jij en ik, waar trekken we de grens
Alleen het laatstequote:Op zondag 14 juni 2026 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Miet
Rugridder
Pisnicht
Kankerflikker
Vanaf welke variant is niet meer gewoon een mens als jij en ik, waar trekken we de grens
we trekken de grens bij NEGERSEKSquote:Op zondag 14 juni 2026 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Miet
Rugridder
Pisnicht
Kankerflikker
Tering, als ik Elvis was had ik gezegd dat ik per ongeluk een dubbele boeking had.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:02 schreef Makamba_ het volgende:
Lee Towers gaat momenteel een duet zingen met Elvis Presley op sbs
LGBT uit, altijd lastig.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik trek de grens bij rugtoeristen.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Miet
Rugridder
Pisnicht
Kankerflikker
Een Friesland noemen ze iedere schaatsenrijder een homoseksueel.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Miet
Rugridder
Pisnicht
Kankerflikker
Je kan het ook Zwarte mensenseks noemen.quote:
Die enorm grote zwarte joekels kan ik ook echt niet hebben, ook een kontgat heeft zo zijn limietenquote:
Op staan uit de dood om een duet met Lee Towers te kunnen zingenquote:Op zondag 14 juni 2026 20:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tering, als ik Elvis was had ik gezegd dat ik per ongeluk een dubbele boeking had.
African American Sexquote:Op zondag 14 juni 2026 20:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je kan het ook Zwarte mensenseks noemen.
Je bent darmtoerist vergeten.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Miet
Rugridder
Pisnicht
Kankerflikker
Hoi fanquote:Op zondag 14 juni 2026 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach mijn favoriete ex-mod Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Dan had dit topic in het eerste kwartier van de wedstrijd geen enkele postquote:Op zondag 14 juni 2026 20:04 schreef OmniRocket het volgende:
Dit topic heeft meer Curacao vibes nodig
Die Siswet heeft het tegendeel bewezen.quote:
Bij dezen gooi ik nog wat kip op de bbq.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:04 schreef OmniRocket het volgende:
quote:Op zondag 14 juni 2026 20:04 schreef OmniRocket het volgende:
Ik wilde je net voorstellen aan mijn maat, hij heeft een guitig hoedje en een groene handdoekquote:Op zondag 14 juni 2026 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die enorm grote zwarte joekels kan ik ook echt niet hebben, ook een kontgat heeft zo zijn limieten
Ik vind het jammer dat je insinueert dat homoseksuelen promiscue zijn.quote:
Ik mis KOZP wel.quote:
Ook uit zijn sportcarrière overigens.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zal hij ongetwijfeld ook te zien zijn
Wel respect overigens, die man heeft echt het maximale uit zijn schnabbelcarriere gehaald als knuffelnegert
Dan heb je mijn reet nog niet gezien.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die Siswet heeft het tegendeel bewezen.
Nja wel jammer van die DQ natuurlijkquote:Op zondag 14 juni 2026 20:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook uit zijn sportcarrière overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |