Is toch ook helemaal prima, ze hebben gelijk gemaakt dus hebben hun megajuichmoment gehad, veel leuker dan als ze bij 6-0 een keer hadden gescoord.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Nou ze hebben hun eerste goal op een WK ooit gemaakt en gelijk gemaakt tegen Duitsland en bij vlagen was het ok. Maar wel duidelijk een maatje te klein. Dat hebben ze allang geaccepteerd verder.
Veel mensen hebben gewoon teveel zelfrespectquote:Op zondag 14 juni 2026 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
@:GGMM is nu eenmaal enorm uitscheldbaar
Gelukkig maar.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ervaar homo niet als scheldwoordDat zijn gewoon mensen zoals jij en ik
Sowquote:Op zondag 14 juni 2026 20:01 schreef RamboDirk het volgende:
hulpje @:capuchon_jongen voelt net als Joey Kooy de sfeer niet aan.
Cuck capuchon?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:01 schreef RamboDirk het volgende:
hulpje @:capuchon_jongen voelt net als Joey Kooy de sfeer niet aan.
Ach mijn favoriete ex-mod Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op zondag 14 juni 2026 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
@:GGMM is nu eenmaal enorm uitscheldbaar
Geniet ervanquote:
De fans zijn enthousiaster dan de spelers.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Pretendeert de NOS nog om journalistiek te bedrijven?
Erikaquote:Op zondag 14 juni 2026 19:53 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom heeft Duitsland niet een stukje van een speech van Hitler als goaltune
Met Hansie op vakantie.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:02 schreef Makamba_ het volgende:
Lee Towers gaat momenteel een duet zingen met Elvis Presley op sbs
Daar zal hij ongetwijfeld ook te zien zijnquote:Op zondag 14 juni 2026 20:02 schreef 3rr0r het volgende:
Churandy zeg nog eens wat
Oh we moeten naar de RECLAME
Bij kanker flikker denk ik eerder aan een lamp die stuk begint te gaan.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd vanaf wanneer het geen mensen meer zijn.
Laten we het rijtje even afgaan
Miet
Rugridder
Pisnicht
Kankerflikker
Vanaf welke variant is niet meer gewoon een mens als jij en ik, waar trekken we de grens
Alleen het laatstequote:Op zondag 14 juni 2026 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Miet
Rugridder
Pisnicht
Kankerflikker
Vanaf welke variant is niet meer gewoon een mens als jij en ik, waar trekken we de grens
we trekken de grens bij NEGERSEKSquote:Op zondag 14 juni 2026 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Miet
Rugridder
Pisnicht
Kankerflikker
Tering, als ik Elvis was had ik gezegd dat ik per ongeluk een dubbele boeking had.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:02 schreef Makamba_ het volgende:
Lee Towers gaat momenteel een duet zingen met Elvis Presley op sbs
LGBT uit, altijd lastig.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]Respecteer de LGBTQ gemeenschap[/modbreak]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |