Hangt er vanaf wat ze doen...zijn gewoon mensen hoor.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]Respecteer de LGBTQ gemeenschap[/modbreak]
Maar hij scheld je uitquote:Op zondag 14 juni 2026 19:58 schreef GGMM het volgende:
Daar verdween een post (die ik een like had gegeven)
In Brussel-Noord kun je notes uitdelen.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]Respecteer de LGBTQ gemeenschap[/modbreak]
Ziet u het verband?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:58 schreef GGMM het volgende:
Daar verdween een post (die ik een like had gegeven)
Haha kijk een neger met een accent hilarischquote:Op zondag 14 juni 2026 19:59 schreef Caland het volgende:
Hahahaha Shurandy
Zeg nog eens iets positiefs Shurandy
Hahahahahaha
Nou ze hebben hun eerste goal op een WK ooit gemaakt en gelijk gemaakt tegen Duitsland en bij vlagen was het ok. Maar wel duidelijk een maatje te klein. Dat hebben ze allang geaccepteerd verder.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:58 schreef timmmmm het volgende:
Hebben ze bij de NOS een andere eerste helft gezien?
Uitzinnig om het waanzinnige resultaat, helemaal gelukkig. Kan iemand ze misschien de tussenstand vertellen?
Wat een slechte comeback, ga maar oefenen in de WLR SCquote:Op zondag 14 juni 2026 19:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heb gisteren nog een lekker nummertje gehad met jouw moeder.
Ik ervaar homo niet als scheldwoordquote:
Snel, zet er weer een Jan Mulder of andere grijze muis neer om een kwartier lang serieus te gaan praten over wie door de linies brak en wat het tacklepercentage van de Duitse opkomende linksback ofzo is.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:59 schreef Caland het volgende:
Hahahaha Shurandy
Hahahahahaha
Hij heeft niet voor niks een masker opquote:Op zondag 14 juni 2026 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
@:GGMM is nu eenmaal enorm uitscheldbaar
Het is Churandyquote:Op zondag 14 juni 2026 19:59 schreef Caland het volgende:
Hahahaha Shurandy
Hahahahahaha
Ja je hebt gelijkquote:Op zondag 14 juni 2026 19:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch al snap ik dat het moeilijk wordt na Grueter zijn waanbeelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |