Zeer triest. Je kan als vrouw daar niet eens veilig over straat.quote:Aanklacht wegens poging tot moord nadat meisje op straat werd neergestoken
Een man is aangeklaagd voor de poging tot moord op een 17-jarig meisje dat op straat werd neergestoken.
Het meisje liep steekwonden op in haar nek terwijl zij vrijdag rond 15.00 uur lokale tijd over Wood Street in Brierfield, Lancashire, liep.
Junaid Nawaz, een 30-jarige man die door de politie van Lancashire wordt omschreven als een lokaal geboren Brit van Pakistaanse afkomst, is daarnaast aangeklaagd voor het bezit van een mes op een openbare plaats. Hij moet maandag voor de rechtbank in Blackburn verschijnen.
Het slachtoffer, van wie wordt aangenomen dat zij eveneens van Pakistaanse afkomst is en uit de omgeving komt, werd zaterdag uit het ziekenhuis ontslagen.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:33 schreef RotatoR het volgende:
Het zijn keer op keer migranten uit de derde wereld die zich schuldig maken aan dit soort totaal krankzinnige barbarij maar volgens de mensen die deugen moeten we deze aanvallen individueel veroordelen en geen hele groepen de schuld geven. En zo gaan we dus van mesaanval naar mesaanval en aanslag naar aanslag totdat complete westerse samenlevingen net zo onleefbaar zijn als de ghetto's waar deze migranten vandaan komen.
Ik wist niet dat je zo verzot was op neuken.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Vrouwen en mannen, Dat gaat echt niet samen.
Ja, neuken is lekker. Maar daar houdt het wel mee op.
Ben ik ook niet. Neuken is niks. Tenminste voor de doorsnee vrouw.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo verzot was op neuken.
Waarom zeg je dan 'neuken is lekker'?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ben ik ook niet. Neuken is niks. Tenminste voor de doorsnee vrouw.
En nu aftellen...
Al die vrouwen die krijsend trachtend mijn ongelijk te bewijzen.
Kun je je langspeelplaatje weer afdraaien hè,quote:Op zondag 14 juni 2026 19:33 schreef RotatoR het volgende:
Het zijn keer op keer migranten uit de derde wereld die zich schuldig maken aan dit soort totaal krankzinnige barbarij maar volgens de mensen die deugen moeten we deze aanvallen individueel veroordelen en geen hele groepen de schuld geven. En zo gaan we dus van mesaanval naar mesaanval en aanslag naar aanslag totdat complete westerse samenlevingen net zo onleefbaar zijn als de ghetto's waar deze migranten vandaan komen.
Net als jij.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:56 schreef Cupfighter het volgende:
Kun je je langspeelplaatje weer afdraaien hè,
Omdat ik in het algemeen sprak, slimpie.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan 'neuken is lekker'?
Ik ben vooral van mening dat we geen migranten uit de derde wereld meer moeten toelaten. Het risico is aantoonbaar te groot.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Je kunt nu eenmaal de daden van een individu of een kleine groep nu eenmaal niet verhalen op de hele groep.
Zie het 'mannen' topic.
Of vind jij van wel? Als er ergens een vrouw wordt verkracht, dat jij dan ook aangekeken kunt worden op deze wandaad?
We hebben in Nederland en in Europa onze handen al meer dan voldoende vol aan onze eigen autochtonen qua criminaliteit.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:02 schreef Cupfighter het volgende:
Omdat je altijd reageert op topics zoals dit, als een autochtoon iets doet zie je jouw en je vriendjes niet of nauwelijks
En ik ben vooral van mening dat wij als eerste wereld landen eens wat minder een grote bek zouden moeten hebben.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:01 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ik ben vooral van mening dat we geen migranten uit de derde wereld meer moeten toelaten. Het risico is aantoonbaar te groot.
Nee jehova’s gebruiken weer andere praktijken die ook niet oke zijnquote:Op zondag 14 juni 2026 20:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
We hebben in Nederland en in Europa onze handen al meer dan voldoende vol aan onze eigen autochtonen qua criminaliteit.
Ik en nog wat andere Europeanen met mij, zitten daarom niet te wachten op groepen die een aanzienlijk hoger gehalte van deze criminelen vertegenwoordigen. Plus het geweld is veelal barbaarser. Jehova's getuigen zie je niet zo gauw iemand onthoofden om een voorbeeld te noemen.
Welk beleid heeft ervoor gezorgd dat een Soedanees helemaal naar het VK is afgereisd om een blanke man te onthoofden?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:07 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En ik ben vooral van mening dat wij als eerste wereld landen eens wat minder een grote bek zouden moeten hebben.
Nee, ik bedoel dus niet dat ik het goed vind dat zoveel vrouwen en kinderen en ook mannen het slachtoffer worden van zwaar verknipte figuren uit derde wereld landen, maar dat we eens stevig achter onze oren zouden moeten krabben als het gaat over ons eigen beleid.
We gaan trouw elke zoveel jaar stemmen en het is elke keer weer huilen met de pet.
Het zijn nog steeds de MANNELIJKE LEIDERS die dit soort misstanden toelaten.
Dat niet nee. Maar evengoed zijn jehova's getuigen net zo wreed als het gaat om het 'doorsnijden' van bloedbanden als een zoon of dochter zich afvallig toont.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
We hebben in Nederland en in Europa onze handen al meer dan voldoende vol aan onze eigen autochtonen qua criminaliteit.
Ik en nog wat andere Europeanen met mij, zitten daarom niet te wachten op groepen die een aanzienlijk hoger gehalte van deze criminelen vertegenwoordigen. Plus het geweld is veelal barbaarser. Jehova's getuigen zie je niet zo gauw iemand onthoofden om een voorbeeld te noemen.
Klopt. Ik zie hier Nederlandse kinderen die wel eens knikkers van elkaar afpakken.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:08 schreef Cupfighter het volgende:
Nee jehova’s gebruiken weer andere praktijken die ook niet oke zijn
Jehova’s maken mensen geestelijk kapotquote:Op zondag 14 juni 2026 20:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie hier Nederlandse kinderen die wel eens knikkers van elkaar afpakken.
Je hebt gelijk. Het komt allemaal een beetje op hetzelfde neer.
Zullen we weer focussen op deze Pakistaan die een meisje van 17 meermaals in haar nek gestoken heeft, wat onlosmakelijk verbonden blijkt te zijn met dat type culturen.quote:
Tuurlijk ga jij hier maar verder spelen met je rechtse vriendjesquote:Op zondag 14 juni 2026 20:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zullen we weer focussen op deze Pakistaan die een meisje van 17 meermaals in haar nek gestoken heeft, wat onlosmakelijk verbonden blijkt te zijn met dat type culturen.
Of ga jij en je linkse vriendjes er weer van alles bij bedenken om het daar niet over te hebben.
Geen idee. Maar het lijkt mij heel sterk dat deze wappie bewust naar onze contreien afreisde om deze stakker te onthoofden.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:09 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Welk beleid heeft ervoor gezorgd dat een Soedanees helemaal naar het VK is afgereisd om een blanke man te onthoofden?
Oh, ik wil het best hebben over al die verknipte figuren uit schimmige derde wereldlanden.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zullen we weer focussen op deze Pakistaan die een meisje van 17 meermaals in haar nek gestoken heeft, wat onlosmakelijk verbonden blijkt te zijn met dat type culturen.
Of ga jij en je linkse vriendjes er weer van alles bij bedenken om het daar maar niet over te hoeven hebben.
Het misdrijf is steekhoudend, gejijbak niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niet doen. Want er worden best wel steekhoudende argumenten genoemd.
En wat wil jij dan?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:22 schreef Tengano het volgende:
En waarschijnlijk dringt er nog steeds niks door bij deze betrokkene:
[..]
#kwartje
Solly. Ik ben geen modje. Gelukkig niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het misdrijf is steekhoudend, gejijbak niet.
Gelukkig is Hiddendoe's sexleven discussie niet geveegd.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het misdrijf is steekhoudend, gejijbak niet.
Off-policy? TR!quote:Op zondag 14 juni 2026 20:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gelukkig is Hiddendoe's sexleven discussie niet geveegd.
Deze aanvallen moet je ook individueel beoordelen. Waarom zou ik mijn vrienden met een kleurtje hierin betrekken?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:33 schreef RotatoR het volgende:
Chinezen.quote:
En dezelfde figuren staan op hun achterpoten als je een keer mannen de schuld ergens van geeft, want dan is generaliseren ineens not-done.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deze aanvallen moet je ook individueel beoordelen. Waarom zou ik mijn vrienden met een kleurtje hierin betrekken?
Dat er bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn, prima, kom met niet-racistische oplossingen in plaats van hele groepen over een kam te scheren.
En dezelfde figuren staan op hun achterpoten als je een keer mannen de schuld ergens van geeft, want dan is generaliseren ineens not-done.
Heb je deze patient ook weerquote:Op zondag 14 juni 2026 21:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dezelfde figuren staan op hun achterpoten als je een keer mannen de schuld ergens van geeft, want dan is generaliseren ineens not-done.
dat is helemaal niet primaquote:Op zondag 14 juni 2026 21:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deze aanvallen moet je ook individueel beoordelen. Waarom zou ik mijn vrienden met een kleurtje hierin betrekken?
Dat er bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn, prima, kom met niet-racistische oplossingen in plaats van hele groepen over een kam te scheren.
En vergeet niet dat die mensen alle anderen over 1 kam, ongelovigen, scheren en daar de dood als gevolg aan koppelen. Maar hey, wij zijn de slechterikken hoor, echt waarquote:
Nee, jij kunt gewoon niet zo goed lezen.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je deze patient ook weer.
Mannen die een rechtsstaat hebben gevormd waarin verkrachters gestraft worden zijn volgens haar hetzelfde als mannen die een nep-religie hebben gevormd waarin vrouwen gestenigd worden als ze het gore lef hebben om verkracht te worden.
Medicijnen weer op?.
Paki’squote:Op zondag 14 juni 2026 21:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Chinezen.
Negers.
Vrouwen.
Moslims.
Joden.
Christenen.
Voetbalhooligans
TV makers.
Homo's
Mafketels die destijds elk radioprogramma opbelde om de groeten te kunnen doen aan hun liefje, buurvrouw, melkboer, pa en moe, zus of broer, oom of tante, oma of opa, die leuke meid of knul in het postkantoor.
Jos Brink
James Bond
Michael Jackson
Prince
Enz.
Echt, als ik dit soort bullshit lees hoop ik bijna dat de islamisering doorzet, dan kan je wellicht nog eens terugdenken aan die goeie oude tijd dat je alleen te maken had met die vuige blanke mannen die zooooo erg waren. Vanonder je hoofddoek in de keuken.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, jij kunt gewoon niet zo goed lezen.
Bovendien waren het geen mannen maar vrouwen die verkrachting onder de aandacht brachten van de ingeslapen en zelfingenomen kerels.
En dat ging ook niet zonder slag of stoot. Want mannen moeten gewoon hun pikkie kunnen volgen, zonder dat al die 'wijven daar moeilijk over gaan zitten doen'.
Ben jij ooit verkracht door een man? Een klootzak die met geweld zijn lul in jouw meest intieme gat douwt?
Nee he? Dus hou aub je grote bek.
Alleen al het feit dat jij begint over de door jou veronderstelde medicijnen zegt weer meer over jouw geestelijke en mentale toestand.
Jij bent echt geen reclame voor je sekse genoten.
Ja, je zou ook een ander forum kunnen zoeken maar ik zou ook niet weten waar je dan beter terecht kunt.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:37 schreef tjoptjop het volgende:
Bah wat een verknipt volk loopt er toch ook los
Hoezo onlosmakelijk? Wat wil jij nu eigenlijk als rechts figuur hier bewijzen?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Of ga jij en je linkse vriendjes er weer van alles bij bedenken om het daar maar niet over te hoeven hebben.
Kijk naar jezelf.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, als ik dit soort bullshit lees hoop ik bijna dat de islamisering doorzet, dan kan je wellicht nog eens terugdenken aan die goeie oude tijd dat je alleen te maken had met die vuige blanke mannen die zooooo erg waren. Vanonder je hoofddoek in de keuken.
Blind paard.
Hier wel dan? Zomaar een vraag omdat ik regelmatig braaksel in mijn nek krijg van westerse mannen die het niet eens zijn met mijn standpunten.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:48 schreef HeatWave het volgende:
17 jarig meisje aangevallen omdat vrouwen toch geen rechten hebben in de cultuur van de dader:
DRUMPPPFFFFFFFF!!!!
En dat mag stemmen.
Wil wel een middenweg voorstellen; We laten gewoon geen mannen meer toe in Nederland, alleen nog vrouwen.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit is geen middenweg; dit is gewoon gezwets uit je nek.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wil wel een middenweg voorstellen; We laten gewoon geen mannen meer toe in Nederland, alleen nog vrouwen.
Dan wordt het probleem niet onnodig groter.
Minder mannen, minder problemen. En via de migratie route kunnen we aan de knoppen draaien.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit is geen middenweg; dit is gewoon gezwets uit je nek.
Het probleem wat ik hier benoem is juist heel relevant.
Nee liefie, niet van onderwerp veranderen.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Minder mannen, minder problemen. En via de migratie route kunnen we aan de knoppen draaien.
Gaan we het ook goed onderzoeken en transparant maken welke mannen nou het ergste zijn en dan gaan we die mannen eens aanpakken. Of ben je tegen minder misdaad en meer veiligheid voor vrouwen?
Wil je dan ook wel helemaal tegemoet komen; Ook geen zwangere vrouwen, geen gesmokkel!
Prima. Helemaal mee eens. Zwangere vrouwen heel goed onderzoeken.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Minder mannen, minder problemen. En via de migratie route kunnen we aan de knoppen draaien.
Gaan we het ook goed onderzoeken en transparant maken welke mannen nou het ergste zijn en dan gaan we die mannen eens aanpakken. Of ben je tegen minder misdaad en meer veiligheid voor vrouwen?
Wil je dan ook wel helemaal tegemoet komen; Ook geen zwangere vrouwen, geen gesmokkel!
Westerse mannen worden al stevig aangepakt. Zie Marco Borsato en al die anderen commerciele randfiguren.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dus jij lost liever 0% van het probleem op?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:10 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee liefie, niet van onderwerp veranderen.
Het ging over westerse mannen die er totaal geen probleem mee hebben om mannen uit andere culturen te generaliseren.
Maar o wee, als het westerse mannen zijn die op heen hoop worden gegooid. Dan is het huis te klein.
Welk probleem? En wie heeft dit probleem veroorzaakt?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dus jij lost liever 0% van het probleem op?
Oven in met die mafkees.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dit dus....
Verder geen woorden meer aan vuil maken.
quote:Op zondag 14 juni 2026 22:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Welk probleem? En wie heeft dit probleem veroorzaakt?
quote:Op zondag 14 juni 2026 21:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Een echte man zou zo nooit reageren.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:19 schreef TwenteFC het volgende:
Het mannen probleem, we gaan ze generaliseren en waar het kan aanpakken!
[..]
[..]
Da's juist mooi! Dan ben ik geen onderdeel van het probleem wat we op willen lossen en dan hoef je mij ook niet te generaliseren.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:27 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Een echte man zou zo nooit reageren.
Dus...
Je hebt gelijk, laten we gewoon doorgaan met het onbegrensd importeren van zuurgooiers en clitorisjagersquote:Op zondag 14 juni 2026 22:26 schreef Hiddendoe het volgende:
Vroeger werden er ook meisjes en vrouwen verkracht. Maar toen was de algemene mening dat het aan de vrouwen en meisjes zelf lag. De mannen volgden gewoon hun instincten.
Vrouwen moeten altijd op hun tellen passen. Mannen hoeven dat niet.
Ik heb het ongetwijfeld al eens eerder gepost.
Het geval uit mijn kindertijd. Een meisje dat zwakzinnig was. En een glazenwasser die hier wel iets in zag.
Het gevolg: Dit zwakzinnige meisje van 15 of 16 jaar liet zich betalen door deze smeerlap.
Later in de rechtszaal besloot de rechter dat dit zwakzinnige meisje niks anders dan een hoer was.
Want ze had geld gekregen van die smeerlap.
Snappen jullie een beetje dat ik niet zo kapot ben van de manier waarop de meeste mannen redeneren.
Zo zielig, deze halfbakken poging om als een echte man over te komen.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Da's juist mooi! Dan ben ik geen onderdeel van het probleem wat we op willen lossen en dan hoef je mij ook niet te generaliseren.
Dit typ je wel maar je weigert om het ook maar 1% beter te makenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:26 schreef Hiddendoe het volgende:
Vroeger werden er ook meisjes en vrouwen verkracht. Maar toen was de algemene mening dat het aan de vrouwen en meisjes zelf lag. De mannen volgden gewoon hun instincten.
Vrouwen moeten altijd op hun tellen passen. Mannen hoeven dat niet.
Ik heb het ongetwijfeld al eens eerder gepost.
Het geval uit mijn kindertijd. Een meisje dat zwakzinnig was. En een glazenwasser die hier wel iets in zag.
Het gevolg: Dit zwakzinnige meisje van 15 of 16 jaar liet zich betalen door deze smeerlap.
Later in de rechtszaal besloot de rechter dat dit zwakzinnige meisje niks anders dan een hoer was.
Want ze had geld gekregen van die smeerlap.
Snappen jullie een beetje dat ik niet zo kapot ben van de manier waarop de meeste mannen redeneren.
Zijn jouw woorden.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:31 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, laten we gewoon doorgaan met het onbegrensd importeren van zuurgooiers en clitorisjagers
Jij weet helemaal niet wat mijn pronouns zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:32 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zo zielig, deze halfbakken poging om als een echte man over te komen.
Terwijl al je eerdere post zo hevig het tegendeel bewijzen.
Wat is het probleem precies? Westerse landen zijn ook niet altijd liefquote:Op zondag 14 juni 2026 21:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoezo onlosmakelijk? Wat wil jij nu eigenlijk als rechts figuur hier bewijzen?
Dat rechtsen zo menslievend zijn? Dat rechtsen zo begaan zijn met mensen die niet zoveel geld te besteden hebben?
Het zijn juist de rechtse kloteklappers zoals Trump die handjeklap doen met vijanden van het vrije westen.
Gewoon voor de poen.
Hier wat meer info over de vriendjes van Trump.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Saoedi-Arabi%C3%AB
Ik zou zo zeggen, lees het op je gemak door en ga je dan zitten schamen in een hoekje.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/05/13/trump-midden-oosten-reis/
Grapjurk. Ik ben allergisch voor politiek correcte wappies.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet echt politiek correct omdat zomaar aan te nemen..
Dat vraag ik me al zolang af. Wat is het probleem?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:40 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Wat is het probleem precies? Westerse landen zijn ook niet altijd lief
Ben niet politiek correct. Nooit geweest. Hoop het ook nooit te worden.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet echt politiek correct omdat zomaar aan te nemen..
Je lijkt je in ieder geval erg druk te maken over Trump en diens contacten in het Midden-Oosten, wist je dat de VS ook zaken doet met Noorwegen?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al zolang af. Wat is het probleem?
Ja, wist ik. Weet jij ook dat Trump bezig is met een balzaal?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:54 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Je lijkt je in ieder geval erg druk te maken over Trump en diens contacten in het Midden-Oosten, wist je dat de VS ook zaken doet met Noorwegen?
Ben je nog in staat om een antwoord te geven op mijn vraag?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:54 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Je lijkt je in ieder geval erg druk te maken over Trump en diens contacten in het Midden-Oosten, wist je dat de VS ook zaken doet met Noorwegen?
Wat is er zo bijzonder aan de strapatsen van Trump? Iedereen heeft zo zijn eigenaardigheden en tekortkomingen.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, wist ik. Weet jij ook dat Trump bezig is met een balzaal?
Maar ik weet ook nu dat figuren zoals jij de strapasten van Trump gewoon negeren. Omdat deze niet in jouw straatje te pas komen.
Wel een beetje hypocriet, vind je niet?
Zijn er verschillende soorten mensen?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ben je nog in staat om een antwoord te geven op mijn vraag?
Of is dat een brug te ver voor mensen van jouw soort?
Geef gewoon antwoord.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al zolang af. Wat is het probleem?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |