Kijk naar jezelf.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, als ik dit soort bullshit lees hoop ik bijna dat de islamisering doorzet, dan kan je wellicht nog eens terugdenken aan die goeie oude tijd dat je alleen te maken had met die vuige blanke mannen die zooooo erg waren. Vanonder je hoofddoek in de keuken.
Blind paard.
Hier wel dan? Zomaar een vraag omdat ik regelmatig braaksel in mijn nek krijg van westerse mannen die het niet eens zijn met mijn standpunten.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:48 schreef HeatWave het volgende:
17 jarig meisje aangevallen omdat vrouwen toch geen rechten hebben in de cultuur van de dader:
DRUMPPPFFFFFFFF!!!!
En dat mag stemmen.
Wil wel een middenweg voorstellen; We laten gewoon geen mannen meer toe in Nederland, alleen nog vrouwen.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dezelfde figuren staan op hun achterpoten als je een keer mannen de schuld ergens van geeft, want dan is generaliseren ineens not-done.
Dit is geen middenweg; dit is gewoon gezwets uit je nek.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wil wel een middenweg voorstellen; We laten gewoon geen mannen meer toe in Nederland, alleen nog vrouwen.
Dan wordt het probleem niet onnodig groter.
Minder mannen, minder problemen. En via de migratie route kunnen we aan de knoppen draaien.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit is geen middenweg; dit is gewoon gezwets uit je nek.
Het probleem wat ik hier benoem is juist heel relevant.
Nee liefie, niet van onderwerp veranderen.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Minder mannen, minder problemen. En via de migratie route kunnen we aan de knoppen draaien.
Gaan we het ook goed onderzoeken en transparant maken welke mannen nou het ergste zijn en dan gaan we die mannen eens aanpakken. Of ben je tegen minder misdaad en meer veiligheid voor vrouwen?
Wil je dan ook wel helemaal tegemoet komen; Ook geen zwangere vrouwen, geen gesmokkel!
Prima. Helemaal mee eens. Zwangere vrouwen heel goed onderzoeken.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Minder mannen, minder problemen. En via de migratie route kunnen we aan de knoppen draaien.
Gaan we het ook goed onderzoeken en transparant maken welke mannen nou het ergste zijn en dan gaan we die mannen eens aanpakken. Of ben je tegen minder misdaad en meer veiligheid voor vrouwen?
Wil je dan ook wel helemaal tegemoet komen; Ook geen zwangere vrouwen, geen gesmokkel!
Westerse mannen worden al stevig aangepakt. Zie Marco Borsato en al die anderen commerciele randfiguren.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dus jij lost liever 0% van het probleem op?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:10 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee liefie, niet van onderwerp veranderen.
Het ging over westerse mannen die er totaal geen probleem mee hebben om mannen uit andere culturen te generaliseren.
Maar o wee, als het westerse mannen zijn die op heen hoop worden gegooid. Dan is het huis te klein.
Welk probleem? En wie heeft dit probleem veroorzaakt?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dus jij lost liever 0% van het probleem op?
Oven in met die mafkees.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dit dus....
Verder geen woorden meer aan vuil maken.
quote:Op zondag 14 juni 2026 22:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Welk probleem? En wie heeft dit probleem veroorzaakt?
quote:Op zondag 14 juni 2026 21:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dezelfde figuren staan op hun achterpoten als je een keer mannen de schuld ergens van geeft, want dan is generaliseren ineens not-done.
Een echte man zou zo nooit reageren.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:19 schreef TwenteFC het volgende:
Het mannen probleem, we gaan ze generaliseren en waar het kan aanpakken!
[..]
[..]
Da's juist mooi! Dan ben ik geen onderdeel van het probleem wat we op willen lossen en dan hoef je mij ook niet te generaliseren.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:27 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Een echte man zou zo nooit reageren.
Dus...
Je hebt gelijk, laten we gewoon doorgaan met het onbegrensd importeren van zuurgooiers en clitorisjagersquote:Op zondag 14 juni 2026 22:26 schreef Hiddendoe het volgende:
Vroeger werden er ook meisjes en vrouwen verkracht. Maar toen was de algemene mening dat het aan de vrouwen en meisjes zelf lag. De mannen volgden gewoon hun instincten.
Vrouwen moeten altijd op hun tellen passen. Mannen hoeven dat niet.
Ik heb het ongetwijfeld al eens eerder gepost.
Het geval uit mijn kindertijd. Een meisje dat zwakzinnig was. En een glazenwasser die hier wel iets in zag.
Het gevolg: Dit zwakzinnige meisje van 15 of 16 jaar liet zich betalen door deze smeerlap.
Later in de rechtszaal besloot de rechter dat dit zwakzinnige meisje niks anders dan een hoer was.
Want ze had geld gekregen van die smeerlap.
Snappen jullie een beetje dat ik niet zo kapot ben van de manier waarop de meeste mannen redeneren.
Zo zielig, deze halfbakken poging om als een echte man over te komen.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Da's juist mooi! Dan ben ik geen onderdeel van het probleem wat we op willen lossen en dan hoef je mij ook niet te generaliseren.
Dit typ je wel maar je weigert om het ook maar 1% beter te makenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:26 schreef Hiddendoe het volgende:
Vroeger werden er ook meisjes en vrouwen verkracht. Maar toen was de algemene mening dat het aan de vrouwen en meisjes zelf lag. De mannen volgden gewoon hun instincten.
Vrouwen moeten altijd op hun tellen passen. Mannen hoeven dat niet.
Ik heb het ongetwijfeld al eens eerder gepost.
Het geval uit mijn kindertijd. Een meisje dat zwakzinnig was. En een glazenwasser die hier wel iets in zag.
Het gevolg: Dit zwakzinnige meisje van 15 of 16 jaar liet zich betalen door deze smeerlap.
Later in de rechtszaal besloot de rechter dat dit zwakzinnige meisje niks anders dan een hoer was.
Want ze had geld gekregen van die smeerlap.
Snappen jullie een beetje dat ik niet zo kapot ben van de manier waarop de meeste mannen redeneren.
Zijn jouw woorden.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:31 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, laten we gewoon doorgaan met het onbegrensd importeren van zuurgooiers en clitorisjagers
Jij weet helemaal niet wat mijn pronouns zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:32 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zo zielig, deze halfbakken poging om als een echte man over te komen.
Terwijl al je eerdere post zo hevig het tegendeel bewijzen.
Wat is het probleem precies? Westerse landen zijn ook niet altijd liefquote:Op zondag 14 juni 2026 21:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoezo onlosmakelijk? Wat wil jij nu eigenlijk als rechts figuur hier bewijzen?
Dat rechtsen zo menslievend zijn? Dat rechtsen zo begaan zijn met mensen die niet zoveel geld te besteden hebben?
Het zijn juist de rechtse kloteklappers zoals Trump die handjeklap doen met vijanden van het vrije westen.
Gewoon voor de poen.
Hier wat meer info over de vriendjes van Trump.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Saoedi-Arabi%C3%AB
Ik zou zo zeggen, lees het op je gemak door en ga je dan zitten schamen in een hoekje.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/05/13/trump-midden-oosten-reis/
Grapjurk. Ik ben allergisch voor politiek correcte wappies.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet echt politiek correct omdat zomaar aan te nemen..
Dat vraag ik me al zolang af. Wat is het probleem?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:40 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Wat is het probleem precies? Westerse landen zijn ook niet altijd lief
Ben niet politiek correct. Nooit geweest. Hoop het ook nooit te worden.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet echt politiek correct omdat zomaar aan te nemen..
Je lijkt je in ieder geval erg druk te maken over Trump en diens contacten in het Midden-Oosten, wist je dat de VS ook zaken doet met Noorwegen?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al zolang af. Wat is het probleem?
Ja, wist ik. Weet jij ook dat Trump bezig is met een balzaal?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:54 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Je lijkt je in ieder geval erg druk te maken over Trump en diens contacten in het Midden-Oosten, wist je dat de VS ook zaken doet met Noorwegen?
Ben je nog in staat om een antwoord te geven op mijn vraag?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:54 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Je lijkt je in ieder geval erg druk te maken over Trump en diens contacten in het Midden-Oosten, wist je dat de VS ook zaken doet met Noorwegen?
Wat is er zo bijzonder aan de strapatsen van Trump? Iedereen heeft zo zijn eigenaardigheden en tekortkomingen.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, wist ik. Weet jij ook dat Trump bezig is met een balzaal?
Maar ik weet ook nu dat figuren zoals jij de strapasten van Trump gewoon negeren. Omdat deze niet in jouw straatje te pas komen.
Wel een beetje hypocriet, vind je niet?
Zijn er verschillende soorten mensen?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ben je nog in staat om een antwoord te geven op mijn vraag?
Of is dat een brug te ver voor mensen van jouw soort?
Geef gewoon antwoord.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al zolang af. Wat is het probleem?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |