Tuurlijk ga jij hier maar verder spelen met je rechtse vriendjesquote:Op zondag 14 juni 2026 20:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zullen we weer focussen op deze Pakistaan die een meisje van 17 meermaals in haar nek gestoken heeft, wat onlosmakelijk verbonden blijkt te zijn met dat type culturen.
Of ga jij en je linkse vriendjes er weer van alles bij bedenken om het daar niet over te hebben.
Geen idee. Maar het lijkt mij heel sterk dat deze wappie bewust naar onze contreien afreisde om deze stakker te onthoofden.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:09 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Welk beleid heeft ervoor gezorgd dat een Soedanees helemaal naar het VK is afgereisd om een blanke man te onthoofden?
Oh, ik wil het best hebben over al die verknipte figuren uit schimmige derde wereldlanden.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zullen we weer focussen op deze Pakistaan die een meisje van 17 meermaals in haar nek gestoken heeft, wat onlosmakelijk verbonden blijkt te zijn met dat type culturen.
Of ga jij en je linkse vriendjes er weer van alles bij bedenken om het daar maar niet over te hoeven hebben.
Het misdrijf is steekhoudend, gejijbak niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niet doen. Want er worden best wel steekhoudende argumenten genoemd.
En wat wil jij dan?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:22 schreef Tengano het volgende:
En waarschijnlijk dringt er nog steeds niks door bij deze betrokkene:
[..]
#kwartje
Solly. Ik ben geen modje. Gelukkig niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het misdrijf is steekhoudend, gejijbak niet.
Gelukkig is Hiddendoe's sexleven discussie niet geveegd.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het misdrijf is steekhoudend, gejijbak niet.
Off-policy? TR!quote:Op zondag 14 juni 2026 20:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gelukkig is Hiddendoe's sexleven discussie niet geveegd.
Deze aanvallen moet je ook individueel beoordelen. Waarom zou ik mijn vrienden met een kleurtje hierin betrekken?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:33 schreef RotatoR het volgende:
Het zijn keer op keer migranten uit de derde wereld die zich schuldig maken aan dit soort totaal krankzinnige barbarij maar volgens de mensen die deugen moeten we deze aanvallen individueel veroordelen en geen hele groepen de schuld geven. En zo gaan we dus van mesaanval naar mesaanval en aanslag naar aanslag totdat complete westerse samenlevingen net zo onleefbaar zijn als de ghetto's waar deze migranten vandaan komen.
Chinezen.quote:
En dezelfde figuren staan op hun achterpoten als je een keer mannen de schuld ergens van geeft, want dan is generaliseren ineens not-done.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deze aanvallen moet je ook individueel beoordelen. Waarom zou ik mijn vrienden met een kleurtje hierin betrekken?
Dat er bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn, prima, kom met niet-racistische oplossingen in plaats van hele groepen over een kam te scheren.
En dezelfde figuren staan op hun achterpoten als je een keer mannen de schuld ergens van geeft, want dan is generaliseren ineens not-done.
Heb je deze patient ook weerquote:Op zondag 14 juni 2026 21:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dezelfde figuren staan op hun achterpoten als je een keer mannen de schuld ergens van geeft, want dan is generaliseren ineens not-done.
dat is helemaal niet primaquote:Op zondag 14 juni 2026 21:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deze aanvallen moet je ook individueel beoordelen. Waarom zou ik mijn vrienden met een kleurtje hierin betrekken?
Dat er bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn, prima, kom met niet-racistische oplossingen in plaats van hele groepen over een kam te scheren.
En vergeet niet dat die mensen alle anderen over 1 kam, ongelovigen, scheren en daar de dood als gevolg aan koppelen. Maar hey, wij zijn de slechterikken hoor, echt waarquote:
Nee, jij kunt gewoon niet zo goed lezen.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je deze patient ook weer.
Mannen die een rechtsstaat hebben gevormd waarin verkrachters gestraft worden zijn volgens haar hetzelfde als mannen die een nep-religie hebben gevormd waarin vrouwen gestenigd worden als ze het gore lef hebben om verkracht te worden.
Medicijnen weer op?.
Paki’squote:Op zondag 14 juni 2026 21:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Chinezen.
Negers.
Vrouwen.
Moslims.
Joden.
Christenen.
Voetbalhooligans
TV makers.
Homo's
Mafketels die destijds elk radioprogramma opbelde om de groeten te kunnen doen aan hun liefje, buurvrouw, melkboer, pa en moe, zus of broer, oom of tante, oma of opa, die leuke meid of knul in het postkantoor.
Jos Brink
James Bond
Michael Jackson
Prince
Enz.
Echt, als ik dit soort bullshit lees hoop ik bijna dat de islamisering doorzet, dan kan je wellicht nog eens terugdenken aan die goeie oude tijd dat je alleen te maken had met die vuige blanke mannen die zooooo erg waren. Vanonder je hoofddoek in de keuken.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, jij kunt gewoon niet zo goed lezen.
Bovendien waren het geen mannen maar vrouwen die verkrachting onder de aandacht brachten van de ingeslapen en zelfingenomen kerels.
En dat ging ook niet zonder slag of stoot. Want mannen moeten gewoon hun pikkie kunnen volgen, zonder dat al die 'wijven daar moeilijk over gaan zitten doen'.
Ben jij ooit verkracht door een man? Een klootzak die met geweld zijn lul in jouw meest intieme gat douwt?
Nee he? Dus hou aub je grote bek.
Alleen al het feit dat jij begint over de door jou veronderstelde medicijnen zegt weer meer over jouw geestelijke en mentale toestand.
Jij bent echt geen reclame voor je sekse genoten.
Ja, je zou ook een ander forum kunnen zoeken maar ik zou ook niet weten waar je dan beter terecht kunt.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:37 schreef tjoptjop het volgende:
Bah wat een verknipt volk loopt er toch ook los
Hoezo onlosmakelijk? Wat wil jij nu eigenlijk als rechts figuur hier bewijzen?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Of ga jij en je linkse vriendjes er weer van alles bij bedenken om het daar maar niet over te hoeven hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |