Grapjurk. Ik ben allergisch voor politiek correcte wappies.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet echt politiek correct omdat zomaar aan te nemen..
Dat vraag ik me al zolang af. Wat is het probleem?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:40 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Wat is het probleem precies? Westerse landen zijn ook niet altijd lief
Ben niet politiek correct. Nooit geweest. Hoop het ook nooit te worden.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet echt politiek correct omdat zomaar aan te nemen..
Je lijkt je in ieder geval erg druk te maken over Trump en diens contacten in het Midden-Oosten, wist je dat de VS ook zaken doet met Noorwegen?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al zolang af. Wat is het probleem?
Ja, wist ik. Weet jij ook dat Trump bezig is met een balzaal?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:54 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Je lijkt je in ieder geval erg druk te maken over Trump en diens contacten in het Midden-Oosten, wist je dat de VS ook zaken doet met Noorwegen?
Ben je nog in staat om een antwoord te geven op mijn vraag?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:54 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Je lijkt je in ieder geval erg druk te maken over Trump en diens contacten in het Midden-Oosten, wist je dat de VS ook zaken doet met Noorwegen?
Wat is er zo bijzonder aan de strapatsen van Trump? Iedereen heeft zo zijn eigenaardigheden en tekortkomingen.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, wist ik. Weet jij ook dat Trump bezig is met een balzaal?
Maar ik weet ook nu dat figuren zoals jij de strapasten van Trump gewoon negeren. Omdat deze niet in jouw straatje te pas komen.
Wel een beetje hypocriet, vind je niet?
Zijn er verschillende soorten mensen?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ben je nog in staat om een antwoord te geven op mijn vraag?
Of is dat een brug te ver voor mensen van jouw soort?
Geef gewoon antwoord.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al zolang af. Wat is het probleem?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |