Het zou ook kunnen dat hij tegen haar had gezegd dat ie een open relatie had?quote:Op zondag 14 juni 2026 15:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn collega is nog vrijgezel ja. Derhalve zit zij op datingapps. Haar ex daarentegen is getrouwd.. maar dus ook op zoek.
Hij is getrouwd met de vrouw met wie hij destijds was vreemdgegaan overigens. En nu gaat hij bij zijn vrouw dus ook vreemd, of is dat in ieder geval voornemens. Tenzij zijn huidige vrouw het prima vindt dat hij er FWBs op nahoudt. Wat me ergens niks zou verbazen want zij wist destijds ook gewoon dat hij in een relatie zat en zij geen scrupules had als smerige homewrecker om er tussen te gaan zitten.
Maar mijn collega zegt… ik zou willen dat destijds iemand mij had gewaarschuwd dat hij vreemdging. Dus eigenlijk zou zij het tegen zijn huidige vrouw willen zeggen… maar denk niet dat zij nou de aangewezen persoon is in deze…
Destijds? Kan dat hij dat gezegd heeft. Maar ze zaten alledrie bij dezelfde vereniging. Dus de minnares kende mijn collega persoonlijk.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen dat hij tegen haar had gezegd dat ie een open relatie had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik die van Apple, maar meer dan aangeven welke dag ik ongesteld ben geworden doe ik niet. Dan weet ik ongeveer welke dag ik het weer moet worden.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:05 schreef FlyingFish het volgende:
Wat leesvoer voor wie zich verveelt vandaag. Een ethisch hacker heeft onderzoek gedaan naar verschillende cyclus-apps op android. Bedrijven kunnen hiermee oa gewoon als doelgroep 'vrouwen die gisteren seks hebben gehad' kopen. Best interessant leesvoer, maakt je weer even bewust van welke informatie je allemaal gratis weggeeft.
https://mickbeer.com/artikelen/menstruatie-apps-clue-flo-clover/
En dit als belangrijkste tip:
"Reset je advertentie-ID. Alle drie apps vragen die identifier. In de Android-instellingen onder Privacy kun je hem wissen, en je kunt gepersonaliseerde advertenties helemaal uitzetten"
Welke kast is het Nijna?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:48 schreef Nijna het volgende:
Zo ik ben over, zit in mijn nieuwe flat, met de kinderen.
Geen gezeik meer gehad van die tokkie buur, we hebben ook niet op het fietspad gestaan hahaha.
Nu woensdag nog het bed voor de jongste en dan ben ik echt klaar qua inrichting denk ik.
Jongste is met vriendje op de fiets naar de McD, want dat is van hier maar 6 minuten fietsen.
De onder- of bovenbuur heeft al een half uur een soort muziekje op repeat wat ik half hoor, maar niet kan thuisbrengen.
Maar goed ik heb ook geen muziek of tv (krijg ik nog) aan, anders hoorde ik het denk ik niet.
Ik ben de hele dag bezig geweest en ik heb nog lang niet alles opgeruimd, er staan nog allemaal dozen, maar daar ga ik morgen maar weer mee verder.
En ik had een kast gekocht op marktplaats, die staat, maar nu zie ik bij ikea geen planken meer die erin passen en ik zou eigenlijk nog wel een paar planken erbij willen...
Het staat er zo kort tussendoor geschreven, maar is een hele verandering! Wat fijnquote:Op maandag 15 juni 2026 11:00 schreef Schanu het volgende:
Mijn 9 jarige ging vorige week voor de 1e keer sinds een jaar alle dagen naar school (alleen vrijdagmiddag houden we er nog af want dat trekt ze niet aan het einde van de week)Zo ongelooflijk trots op haar!
Kortom: ze wilden nietquote:Op maandag 15 juni 2026 12:40 schreef exode het volgende:
Wat ontzettend fijn Shanu!
Wij wilden dus een schilder laten komen in het nieuwe appartment van mijn moeder. 1 schilder kon pas in januari en de ander die vroeg......8.500 Euro. Ik denk dat die met bladgoud verft.
Het is alle muren en plafonds in een appartement van 60 vierkante meter. Ik vroeg nog of er een nulletje teveel stond maar dat was niet zo.
Dus we hebben een verfschema gemaakt. Worden drukke weken zo.
Hij zou avonden en weekenden komen.....die jongen doet dit naast zijn werk bij een schildersbedrijf.quote:
Ach nee toch Troelquote:Op maandag 15 juni 2026 15:01 schreef Troel het volgende:
Ze hebben mijn fiets in stukken gezaagd. Enige donorpotentie was de motor. En op een of andere manier kan ik niet stoppen met huilen omdat ik nog steeds in stukken lig.
Wat ontzettend kakquote:Op maandag 15 juni 2026 15:01 schreef Troel het volgende:
Ze hebben mijn fiets in stukken gezaagd. Enige donorpotentie was de motor. En op een of andere manier kan ik niet stoppen met huilen omdat ik nog steeds in stukken lig.
Nouja, het was niet veel soeps meer. Maar ik zou dus vandaag langs gaan om de sleutel van het slot te brengen, maar dat was dus niet eens meer nodig...quote:
Het is een pax kast, de planken die ik zoek zijn 57,5 x 71 cmquote:Op zondag 14 juni 2026 22:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Welke kast is het Nijna?
En gefeliciteerd!
Voor de 75cm brede, 58cm diepe kast?quote:Op maandag 15 juni 2026 20:14 schreef Nijna het volgende:
[..]
Het is een pax kast, de planken die ik zoek zijn 57,5 x 71 cm
quote:Op maandag 15 juni 2026 15:01 schreef Troel het volgende:
Heel lief, maar mijn ouders gaan deze week waarschijnlijk al even langs, heb nog wat nodig.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:20 schreef exode het volgende:
Ik ga maandag met mijn moeder naar de Ikea Nijna moet ik even kijken voor je? Kan even naar de koopjeshoek lopen, je weet maar nooit.
Ooh, dus hij zou al naar het oud ijzer. Dan had ik ‘t een beetje verkeerd begrepen. Maar ik snap dat het niet leuk voelt hoor!quote:Op maandag 15 juni 2026 16:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, het was niet veel soeps meer. Maar ik zou dus vandaag langs gaan om de sleutel van het slot te brengen, maar dat was dus niet eens meer nodig...
En mijn stomme ik ging ervan uit dat ie gewoon in 1 stuk naar oud ijzer ging
Hij is net 12 inderdaad. Een lange slanke aldus de kinderarts.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:15 schreef vencodark het volgende:
@:exode Jouw zoon is nog geen of amper 12 toch?
Lange knul sowieso!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |