Ach nee toch Troelquote:Op maandag 15 juni 2026 15:01 schreef Troel het volgende:
Ze hebben mijn fiets in stukken gezaagd. Enige donorpotentie was de motor. En op een of andere manier kan ik niet stoppen met huilen omdat ik nog steeds in stukken lig.
Wat ontzettend kakquote:Op maandag 15 juni 2026 15:01 schreef Troel het volgende:
Ze hebben mijn fiets in stukken gezaagd. Enige donorpotentie was de motor. En op een of andere manier kan ik niet stoppen met huilen omdat ik nog steeds in stukken lig.
Nouja, het was niet veel soeps meer. Maar ik zou dus vandaag langs gaan om de sleutel van het slot te brengen, maar dat was dus niet eens meer nodig...quote:
Het is een pax kast, de planken die ik zoek zijn 57,5 x 71 cmquote:Op zondag 14 juni 2026 22:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Welke kast is het Nijna?
En gefeliciteerd!
Voor de 75cm brede, 58cm diepe kast?quote:Op maandag 15 juni 2026 20:14 schreef Nijna het volgende:
[..]
Het is een pax kast, de planken die ik zoek zijn 57,5 x 71 cm
quote:Op maandag 15 juni 2026 15:01 schreef Troel het volgende:
Ze hebben mijn fiets in stukken gezaagd. Enige donorpotentie was de motor. En op een of andere manier kan ik niet stoppen met huilen omdat ik nog steeds in stukken lig.
Heel lief, maar mijn ouders gaan deze week waarschijnlijk al even langs, heb nog wat nodig.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:20 schreef exode het volgende:
Ik ga maandag met mijn moeder naar de Ikea Nijna moet ik even kijken voor je? Kan even naar de koopjeshoek lopen, je weet maar nooit.
Ooh, dus hij zou al naar het oud ijzer. Dan had ik ‘t een beetje verkeerd begrepen. Maar ik snap dat het niet leuk voelt hoor!quote:Op maandag 15 juni 2026 16:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, het was niet veel soeps meer. Maar ik zou dus vandaag langs gaan om de sleutel van het slot te brengen, maar dat was dus niet eens meer nodig...
En mijn stomme ik ging ervan uit dat ie gewoon in 1 stuk naar oud ijzer ging
Hij is net 12 inderdaad. Een lange slanke aldus de kinderarts.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:15 schreef vencodark het volgende:
@:exode Jouw zoon is nog geen of amper 12 toch?
Lange knul sowieso!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |