abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juni 2026 @ 14:54:29 #26
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221051250
Holy moly wat een geld!
Dan deed ik het ook zelf hoor.
Bij mijn ouders betaalden maar ietsje meer voor verhuizen ( dat was wel maar een paar km ), bezemschoon opleveren ( dat waren ook nog wat stort ritten) EN schilderen in het nieuwe huis!
En dat was eigenlijk een spoedklus ook nog.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage maandag 15 juni 2026 @ 15:01:57 #27
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221051297
Ze hebben mijn fiets in stukken gezaagd. Enige donorpotentie was de motor. En op een of andere manier kan ik niet stoppen met huilen omdat ik nog steeds in stukken lig. :'(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 15 juni 2026 @ 15:55:37 #28
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221051528
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:01 schreef Troel het volgende:
Ze hebben mijn fiets in stukken gezaagd. Enige donorpotentie was de motor. En op een of andere manier kan ik niet stoppen met huilen omdat ik nog steeds in stukken lig. :'(
Ach nee toch Troel
pi_221051629
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:01 schreef Troel het volgende:
Ze hebben mijn fiets in stukken gezaagd. Enige donorpotentie was de motor. En op een of andere manier kan ik niet stoppen met huilen omdat ik nog steeds in stukken lig. :'(
Wat ontzettend kak :*.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 15 juni 2026 @ 16:23:55 #30
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_221051656
Wat een nare rotstreek, Troel. :o

Nijna, veel geluk in je nieuwe huis!
(en wat die ikea kast betreft: Wellicht zijn onderdelen ook wel weer via marktplaats te vinden. wel handig als je nog weet wat de naam van die kast was.)
in de haak.
  Redactie Frontpage maandag 15 juni 2026 @ 16:47:38 #31
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221051792
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:23 schreef trui het volgende:
Wat een nare rotstreek, Troel. :o

Nouja, het was niet veel soeps meer. Maar ik zou dus vandaag langs gaan om de sleutel van het slot te brengen, maar dat was dus niet eens meer nodig...
En mijn stomme ik ging ervan uit dat ie gewoon in 1 stuk naar oud ijzer ging -O-
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221051997
@Troel :* dikke knuffel!

@Schanu *O* wat goed!!

@Nijna veel geluk in je nieuwe huisje. Welke ikea kast is het? Of als je niet weet, een foto? Ik heb een vrij uitgebreide ikea-collectie-kennis en vast meerderen hier, dus er is vast iemand die het dan weet! Dan kun je inderdaad gericht zoeken op marktplaats.

@exode oef, prijzig ja. Snap dat jullie het dan zelf doen. Succes met de drukte de komende tijd!
pi_221052017
Ach Troel… :* ;(

Vergeet de helft te typen: Schanu wat fijn! *O*
En Nijna heerlijk dat je over bent, ik hoop dat het snel voelt als je thuis en hoop dat je er een fijne tijd hebt. :Y
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  maandag 15 juni 2026 @ 17:19:46 #34
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221052042
Aah @Troel wat naar. :*
  maandag 15 juni 2026 @ 17:43:34 #35
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221052174
Wat naar troel!

En hoera en beterschap voor Schanu.

En succes voor Exode! Moeten jullie met die achterlijke hitte ook schilderen? Overigens vind ik plafonds met een lange stok niet zo’n issue. Muren vind ik rotter, veel op je knieën zitten langs de vloer. Is er geen student ofzo in de buurt die wat extra’s wil verdienen? Hier doet de lokale scouting klussen voor geld bijvoorbeeld.

Happy new home Nijna. Dat je daar maar lekker rust en gezelligheid kunt vinden.

Ik zat vanochtend 1,5 uur bij de tandarts en voel pas net m’n gezicht weer. Wat een rotgevoel is dat. Maar wel voor het eerst in tien jaar zonder narcose een paniekaanval een gaatje (of 3) laten vullen. Dus ook wel trots.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_221052351
Nee, plafonds begin ik echt niet meer aan, steeds omhoog kijken en bij het appartement van mijn moeder is het plafond 2,65 meter hoog. Dat vind ik met zo'n stok geen doen.
Muren, geen probleem! Kozijnen, plinten, deuren, ik doe het allemaal. Hebben we in ons huis en vorige huis ook zelf gedaan. Wij laten alleen de buitenboel altijd door een schilder doen.

Verhuizen gaan we ook zelf doen, maar hebben veel hulp, het is maar 2 straten en het valt mee wat er mee gaat volgens mij.

Komend weekend doen we niets, wij zijn een nachtje weg, mijn zus is 2 nachtjes weg. Week erna gaat zwager verven en broer gaat aanmoedigen denk ik (die zegt steeds dat ie niet kan verven namelijk en wil het niet eens proberen). Ik ga de 29e verven en zondag 5 juli zijn we er met een hele groep om wat nog over is te verven, kasten in elkaar zetten dat soort dingen.

Verhuizen weet ik eigenlijk nog niet. 10 juli is te positief denk ik. Maar wie weet.

Haar huidige huis staat nu in de stille verkoop en er staan al 4 bezichtingen gepland.
  maandag 15 juni 2026 @ 19:13:42 #37
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221053211
Ging ze het niet nog aanhouden?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221053525
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 19:13 schreef oh-oh het volgende:
Ging ze het niet nog aanhouden?
Nee, ze is helemaal om en blij. Ze zou het liefste vandaag nog verhuizen.
pi_221054159
quote:
2s.gif Op zondag 14 juni 2026 22:50 schreef Troel het volgende:

[..]
Welke kast is het Nijna?

En gefeliciteerd!
Het is een pax kast, de planken die ik zoek zijn 57,5 x 71 cm
Fake it till you make it...
pi_221054235
Ik ga maandag met mijn moeder naar de Ikea Nijna moet ik even kijken voor je? Kan even naar de koopjeshoek lopen, je weet maar nooit.
pi_221054270
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:14 schreef Nijna het volgende:

[..]
Het is een pax kast, de planken die ik zoek zijn 57,5 x 71 cm
Voor de 75cm brede, 58cm diepe kast?
Ze verkopen deze nog gewoon daarvoor: https://applink.ikea.com/tY8M9r9M4w--90277961--nl--nl (mocht link het niet doen, de komplement plank voor 75x58 cm).
De afmetingen zijn net niet 100% hetzelfde (71,1 x 57,3) maar volgens de ikea site passen de nieuwe planken ook gewoon in de oude Pax kasten!
pi_221054305
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:01 schreef Troel het volgende:
Ze hebben mijn fiets in stukken gezaagd. Enige donorpotentie was de motor. En op een of andere manier kan ik niet stoppen met huilen omdat ik nog steeds in stukken lig. :'(
:*
Fake it till you make it...
pi_221054335
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:20 schreef exode het volgende:
Ik ga maandag met mijn moeder naar de Ikea Nijna moet ik even kijken voor je? Kan even naar de koopjeshoek lopen, je weet maar nooit.
Heel lief, maar mijn ouders gaan deze week waarschijnlijk al even langs, heb nog wat nodig.
Dus komt goed.

@VlinDerTjE, zou mooi zijn, mijn ouders gaan langs ikea van de week dus ik geef het door.
Fake it till you make it...
  maandag 15 juni 2026 @ 21:18:15 #44
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_221055083
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:47 schreef Troel het volgende:

[..]
Nouja, het was niet veel soeps meer. Maar ik zou dus vandaag langs gaan om de sleutel van het slot te brengen, maar dat was dus niet eens meer nodig...
En mijn stomme ik ging ervan uit dat ie gewoon in 1 stuk naar oud ijzer ging -O-
Ooh, dus hij zou al naar het oud ijzer. Dan had ik ‘t een beetje verkeerd begrepen. Maar ik snap dat het niet leuk voelt hoor!
in de haak.
pi_221058942
Ik lees nu pas echt even bij, wat leuk oh oh en wat hilarisch al die prijzen voor je honden 8-)

Gisteren de jaarlijkse astma check van B gehad in het ziekenhuis. Daar zijn we altijd wel wat uurtjes mee zoet. Maar goed, astma is al een tijd mild tot heel mild. Pas over 2 jaar weer terug en wellicht kunnen we daarna zijn asmta medicatie afbouwen.
Allergie blijft wel een ding, dat blijven ze meten en de verwachting is dat het echt wel altijd zo zal blijven. Overigens heeft hij er zelf vrij weinig last van. De neusspray en pilletjes doen hun werk.

Officiele metingen weer gehad, hij tikt de 1.70 m aan :o

Juul is weer beter, die is wel even ziek geweest en vooral weinig eten. Maar gisteren weer naar school gegaan. Gisteren eerste proefles Freerunnen en ze vond het fantastisch, volgende week nog een proefles maar ik geloof wel dat het een ja wordt. Toen B terugkwam van zijn voetbaltraining in de avonden hebben ze nog een hele tijd samen over allerlei trics bij freerunnen gekletst. O+
  dinsdag 16 juni 2026 @ 12:34:24 #46
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221059985
:D 170 is al groter dan ik ben!
Wat een reus al.
Ik ben voor het eerst ook weer aan de allergiepillen, vandaag de eerste genomen, dat had ik wel een paar weken eerder mogen doen _O-
Maar we waren gisteren bij TESCO en daar was ook een apotheek bij en daar was een dame die goed Engels sprak en werd ik super geholpen. Dus ik kan een maand vooruit nu *O*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221059993
Wat fijn van de 9 jarige @Schanu :)
En sterkte met je heup. Laat het goed nakijken hoor, zeker als je al zolang last hebt :*

Ach @Troel ;( :*

Flinke klus wel, exode, dat schilderwerk maar voor zo'n prijs moet je wel. Maar, dan hebben jullie dat ook weer gehad en zit je moeder straks in een vers geverfd huis.

Zo. Zoon heeft net zn laatste herkansing gehad en nu maar afwachten of hij overgaat, blijft zitten of toch naar Havo gaat. Maak me er niet druk meer om.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221060472
@exode Jouw zoon is nog geen of amper 12 toch?
Lange knul sowieso!
pi_221060510
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:15 schreef vencodark het volgende:
@:exode Jouw zoon is nog geen of amper 12 toch?
Lange knul sowieso!
Hij is net 12 inderdaad. Een lange slanke aldus de kinderarts.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 14:38:28 #50
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221061056
Dat is lang voor zijn leeftijd.

Spannende periode Mush. Heeft hij er een goed gevoel over?

Ik ging de zolder opruimen. En vond een doos vol oude foto's. Trip down memory lane O+ Alleen de zolder schiet wat minder op zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')