abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221038829
En weer open!
  zondag 14 juni 2026 @ 15:36:45 #2
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221038845
:D Kom maar lekker schommelen.
Wat een geniale aankoop was dat.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 14 juni 2026 @ 16:38:48 #3
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221039638
Ik niet hoor, word ik kotsmisselijk van...

Is iedereen weer een beetje opgeknapt?

Wij lopen een tikkie op ons tandvlees, maar heb wel de cadeautjes voor de juffen gekocht met de kinderen gisteren en heb net overzicht gecreëerd door alle afspraken, taken en bijzonderheden voor nu tot we op vakantie gaan op een rijtje te zetten, chronologisch te ordenen en af te drukken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_221039834
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:27 schreef amaranta het volgende:

[..]
Mijn collega is nog vrijgezel ja. Derhalve zit zij op datingapps. Haar ex daarentegen is getrouwd.. maar dus ook op zoek.
Hij is getrouwd met de vrouw met wie hij destijds was vreemdgegaan overigens. En nu gaat hij bij zijn vrouw dus ook vreemd, of is dat in ieder geval voornemens. Tenzij zijn huidige vrouw het prima vindt dat hij er FWBs op nahoudt. Wat me ergens niks zou verbazen want zij wist destijds ook gewoon dat hij in een relatie zat en zij geen scrupules had als smerige homewrecker om er tussen te gaan zitten.


Maar mijn collega zegt… ik zou willen dat destijds iemand mij had gewaarschuwd dat hij vreemdging. Dus eigenlijk zou zij het tegen zijn huidige vrouw willen zeggen… maar denk niet dat zij nou de aangewezen persoon is in deze…
Het zou ook kunnen dat hij tegen haar had gezegd dat ie een open relatie had?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 14 juni 2026 @ 17:05:05 #5
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221039959
Ik vind eigenlijk dat het altijd de verantwoordelijkheid is van de vreemdganger zelf.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221039970
Wat leesvoer voor wie zich verveelt vandaag. Een ethisch hacker heeft onderzoek gedaan naar verschillende cyclus-apps op android. Bedrijven kunnen hiermee oa gewoon als doelgroep 'vrouwen die gisteren seks hebben gehad' kopen. Best interessant leesvoer, maakt je weer even bewust van welke informatie je allemaal gratis weggeeft.
https://mickbeer.com/artikelen/menstruatie-apps-clue-flo-clover/

En dit als belangrijkste tip:
"Reset je advertentie-ID. Alle drie apps vragen die identifier. In de Android-instellingen onder Privacy kun je hem wissen, en je kunt gepersonaliseerde advertenties helemaal uitzetten"
pi_221039985
En wat betreft de collega van amaranta, ik gun de nieuwe vrouw van de ex dat hij bij haar ook vreemd gaat. Zij wist waar ze aan begon, dus daar kan ik geen medelijden mee hebben. Boontje komt om zijn loontje enzo. Niks mee doen dus, behalve wellicht een screenshot maken en die overal verspreiden :X
  zondag 14 juni 2026 @ 18:26:55 #8
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221040917
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 16:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Het zou ook kunnen dat hij tegen haar had gezegd dat ie een open relatie had?
Destijds? Kan dat hij dat gezegd heeft. Maar ze zaten alledrie bij dezelfde vereniging. Dus de minnares kende mijn collega persoonlijk.
Daarbij is er 100% stuitend bewijs in de vorm van appjes die mijn collega heeft waaruit blijkt dat ze het allebei willens en wetens deden. En ja. Ik heb de appjes ook gelezen. En ja. Dat is niet netjes. En ja. Dat is een inbreuk op hun privacy. Maar dat boeide me destijds niet zo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 14 juni 2026 @ 18:27:33 #9
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221040922
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 17:05 schreef FlyingFish het volgende:
Wat leesvoer voor wie zich verveelt vandaag. Een ethisch hacker heeft onderzoek gedaan naar verschillende cyclus-apps op android. Bedrijven kunnen hiermee oa gewoon als doelgroep 'vrouwen die gisteren seks hebben gehad' kopen. Best interessant leesvoer, maakt je weer even bewust van welke informatie je allemaal gratis weggeeft.
https://mickbeer.com/artikelen/menstruatie-apps-clue-flo-clover/

En dit als belangrijkste tip:
"Reset je advertentie-ID. Alle drie apps vragen die identifier. In de Android-instellingen onder Privacy kun je hem wissen, en je kunt gepersonaliseerde advertenties helemaal uitzetten"
Ik gebruik die van Apple, maar meer dan aangeven welke dag ik ongesteld ben geworden doe ik niet. Dan weet ik ongeveer welke dag ik het weer moet worden.
pi_221040954
Dan is deze app wél geschikt. Nog meer leesvoer ;)
https://www.nhnieuws.nl/n(...)nde-menstruatie-apps
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221044348
Zo ik ben over, zit in mijn nieuwe flat, met de kinderen.
Geen gezeik meer gehad van die tokkie buur, we hebben ook niet op het fietspad gestaan hahaha.
Nu woensdag nog het bed voor de jongste en dan ben ik echt klaar qua inrichting denk ik.
Jongste is met vriendje op de fiets naar de McD, want dat is van hier maar 6 minuten fietsen ;) .
De onder- of bovenbuur heeft al een half uur een soort muziekje op repeat wat ik half hoor, maar niet kan thuisbrengen.
Maar goed ik heb ook geen muziek of tv (krijg ik nog :') ) aan, anders hoorde ik het denk ik niet.

Ik ben de hele dag bezig geweest en ik heb nog lang niet alles opgeruimd, er staan nog allemaal dozen, maar daar ga ik morgen maar weer mee verder.

En ik had een kast gekocht op marktplaats, die staat, maar nu zie ik bij ikea geen planken meer die erin passen en ik zou eigenlijk nog wel een paar planken erbij willen...
Fake it till you make it...
  zondag 14 juni 2026 @ 21:54:47 #12
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221044449
Oh lekker Nijna, geniet ervan!!
Leuk dat de meiden meteen mee zijn.
Maak je niet druk om wat nog niet af is, het ergste heb je achter de rug.
Ik ben echt blij voor je *O*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 14 juni 2026 @ 22:09:17 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221044791
Wat fijn Nijna! *O*
Je eigen plek en een nieuwe start! O+
***
  zondag 14 juni 2026 @ 22:25:48 #14
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221045156
Happy new home Nijna
  Redactie Frontpage zondag 14 juni 2026 @ 22:50:37 #15
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221045804
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 21:48 schreef Nijna het volgende:
Zo ik ben over, zit in mijn nieuwe flat, met de kinderen.
Geen gezeik meer gehad van die tokkie buur, we hebben ook niet op het fietspad gestaan hahaha.
Nu woensdag nog het bed voor de jongste en dan ben ik echt klaar qua inrichting denk ik.
Jongste is met vriendje op de fiets naar de McD, want dat is van hier maar 6 minuten fietsen ;) .
De onder- of bovenbuur heeft al een half uur een soort muziekje op repeat wat ik half hoor, maar niet kan thuisbrengen.
Maar goed ik heb ook geen muziek of tv (krijg ik nog :') ) aan, anders hoorde ik het denk ik niet.

Ik ben de hele dag bezig geweest en ik heb nog lang niet alles opgeruimd, er staan nog allemaal dozen, maar daar ga ik morgen maar weer mee verder.

En ik had een kast gekocht op marktplaats, die staat, maar nu zie ik bij ikea geen planken meer die erin passen en ik zou eigenlijk nog wel een paar planken erbij willen...
Welke kast is het Nijna?

En gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 15 juni 2026 @ 06:05:59 #16
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221048409
Geniet Nijna, geniet! Nu is het jouw tijd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_221048643
Yay @Nijna *O*
Geniet van de rust en het nieuwe begin :*

Fok! is traaaag vandaaaag }:|
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221048793
Gefeliciteerd Nijna, wat fijn dat je over bent O+

Hier is de 8 jarige ziek. Klaagde gisteren al over buikpijn, nam dat niet zo serieus omdat ze wel wilde snoepen, maar vanmorgen was ze toch wel heel erg warm en bleek en wilde ze niets eten. Loedermoeder ben ik ook ;)

En ik heb donderdag toch maar een afspraak bij de huisarts ingepland. Heb al een maand of 2 last van mijn gewrichtspijn in de wijsvinger en duim van mijn linkerhand. Sinds dit weekend is daar pijn aan de pink van mijn rechterhand bijgekomen. In combinatie met het feit dat ik al 10 jaar pijn heb aan mijn heup, dat steeds meer doorstraalt naar bil en bovenbeen als ik wandel en ik echt niet meer overeind kom als ik te lang in voorover gebukte houding sta, toch maar eens laten nakijken want wellicht houdt het verband met elkaar.

Mijn 9 jarige ging vorige week voor de 1e keer sinds een jaar alle dagen naar school (alleen vrijdagmiddag houden we er nog af want dat trekt ze niet aan het einde van de week) O+ Zo ongelooflijk trots op haar!

FOK is idd traag vandaag, de site loopt ook elke keer vast. Fingers crossed dat ik deze post wel kan plaatsen ;)
  maandag 15 juni 2026 @ 11:12:47 #19
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221048847
Veel geluk in je nieuwe huisje @Nijna ! Een nieuwe start.

Beterschap voor je dochter @Schanu en jeej voor alle dagen naar school *O*
pi_221049517
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 11:00 schreef Schanu het volgende:
Mijn 9 jarige ging vorige week voor de 1e keer sinds een jaar alle dagen naar school (alleen vrijdagmiddag houden we er nog af want dat trekt ze niet aan het einde van de week) O+ Zo ongelooflijk trots op haar!
Het staat er zo kort tussendoor geschreven, maar is een hele verandering! Wat fijn *O*
pi_221049688
Goed dat je naar de huisarts gaat schanu, om het te laten checken.

En wat fijn dat ze alle dagen naar school geweest is! Dat is een goed teken dat ze lekker op haar plek zit op school ook!
pi_221049857
Wat ontzettend fijn Shanu!

Wij wilden dus een schilder laten komen in het nieuwe appartment van mijn moeder. 1 schilder kon pas in januari en de ander die vroeg......8.500 Euro. Ik denk dat die met bladgoud verft.
Het is alle muren en plafonds in een appartement van 60 vierkante meter. Ik vroeg nog of er een nulletje teveel stond maar dat was niet zo.
Dus we hebben een verfschema gemaakt. Worden drukke weken zo.
  Redactie Frontpage maandag 15 juni 2026 @ 13:09:51 #23
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221050323
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:40 schreef exode het volgende:
Wat ontzettend fijn Shanu!

Wij wilden dus een schilder laten komen in het nieuwe appartment van mijn moeder. 1 schilder kon pas in januari en de ander die vroeg......8.500 Euro. Ik denk dat die met bladgoud verft.
Het is alle muren en plafonds in een appartement van 60 vierkante meter. Ik vroeg nog of er een nulletje teveel stond maar dat was niet zo.
Dus we hebben een verfschema gemaakt. Worden drukke weken zo.
Kortom: ze wilden niet ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221050746
@Nijna fijn dat je nu lekker je eigen plekje hebt! Geniet er lekker van!

@Schanu een volle week school, fijn zeg!

@exode echt zo'n klusje waar je wel zonder kan. Maar 8500 is ook wel erg veel. :o
pi_221050935
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:09 schreef Troel het volgende:

[..]
Kortom: ze wilden niet ;)
Hij zou avonden en weekenden komen.....die jongen doet dit naast zijn werk bij een schildersbedrijf.
En de ander is nu alleen bezig met buiten schilderwerk en zit ramvol gepland.

Maar goed, nu dus zelf, we moeten wel. Wel komt die andere schilder de plafonds doen in januari. Dat ga ik echt niet doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door exode op 15-06-2026 14:31:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')