M ap ezite toujouquote:Op zondag 14 juni 2026 02:06 schreef Coco het volgende:
Halcon in WK / [Zondag 14 juni 03:00] Haïti - Schotland #1
Doedelzakgenotquote:Op zondag 14 juni 2026 02:07 schreef WAvanBuren het volgende:
De kraker tussen Scotland en de duurbetaalde profs van Haïti skippen.
je bedoelt vandaag maar iets laterquote:
ik blijf alleen op omdat statistieken dicteren dat dit wel een vermaeckelijcke pot wordt.quote:Op zondag 14 juni 2026 02:07 schreef WAvanBuren het volgende:
De kraker tussen Scotland en de duurbetaalde profs van Haïti skippen.
Middagdut gedaanquote:Op zondag 14 juni 2026 02:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Jan Mulder is nog wel wakker. De gemiddelde bejaarde zou dit niet trekken.
Ff bij Wimpie Kieft langs geweestquote:Op zondag 14 juni 2026 02:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Jan Mulder is nog wel wakker. De gemiddelde bejaarde zou dit niet trekken.
alcostruggles. ik leef met je mee.quote:Op zondag 14 juni 2026 02:09 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga even bier halen
Enige toko op thuisbezorgd hier die nu open is neemt geen bestellingen meer aan
Verslaafdequote:Op zondag 14 juni 2026 02:09 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga even bier halen
Zoiets moet je ook op voorraad hebben... Heb er meer als 1000 speciaalbier staanquote:Op zondag 14 juni 2026 02:09 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga even bier halen
niet vooruit drinken plannenquote:Op zondag 14 juni 2026 02:10 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Zoiets moet je ook op voorraad hebben... Heb er meer als 1000 speciaalbier staan
Net zoals andere bier ondersteuningsmiddelen
"Dan heeft Nederland een groot probleem."quote:Op zondag 14 juni 2026 02:16 schreef Halcon het volgende:
Nee, Jan, ze gaan de boel gewoon slopen dan. Dat bedoelde deze eerlijke Marokkaan.
Ies koeltoer, niks aan de handquote:Op zondag 14 juni 2026 02:16 schreef Halcon het volgende:
Nee, Jan, ze gaan de boel gewoon slopen dan. Dat bedoelde deze eerlijke Marokkaan.
Jazeker. Jan wist ook goed genoeg wat hij bedoelde.quote:Op zondag 14 juni 2026 02:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
"Dan heeft Nederland een groot probleem."
Wel eerlijk.
jullie stelden teleur. goed begin maar zat meer in.ik teken vor een gelijkspelletje morgen hoor.quote:
Neem jij het maar even over.quote:Op zondag 14 juni 2026 02:28 schreef vul_maar_in het volgende:
ik vind dat er wel een reservemod benoemd kan worden tijdens de echte liefhebbersmatches om 4:00
Ja, dit dus. Als dat gebeurt, dan krijgen we een nieuw bombardement op Rotterdam. Dan is het echt oorlog in ons land.quote:Op zondag 14 juni 2026 02:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
"Dan heeft Nederland een groot probleem."
Wel eerlijk.
Dat NPO1 afhaakt, vind ik erg zwak. Midden in een voetbalnacht. Beetje vullen met reclame. Zitten allerlei supporters wakker te blijven en zij haken af.quote:Op zondag 14 juni 2026 02:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Bedoel dat onze modjes ook een tukje kunnen doen. Maar ik doe het zo hoor
slappe hap idd.quote:Op zondag 14 juni 2026 02:33 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dat NPO1 afhaakt, vind ik erg zwak. Midden in een voetbalnacht. Beetje vullen met reclame. Zitten allerlei supporters wakker te blijven en zij haken af.
Ah ik hoopte op eindeloze nieuws herhalingen.quote:Op zondag 14 juni 2026 02:35 schreef hole1988 het volgende:
Mijn favoriete programma is begonnen. Tekst TV
Amazing Discoveries blijft toch wel het toppunt uit teleshop landquote:Op zondag 14 juni 2026 02:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ah ik hoopte op eindeloze nieuws herhalingen.
(ooit gedacht dat je tell-sell zou missen?)
Arte.TV ik weet niet hoe vaak ik die kerstballen door die stroompjes heb zien drijven...maar het bleef mooi.quote:Op zondag 14 juni 2026 02:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Amazing Discoveries blijft toch wel het toppunt uit teleshop land
Die zenden zo gewoon Haïti - Schotland uit toch?quote:Op zondag 14 juni 2026 02:33 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dat NPO1 afhaakt, vind ik erg zwak. Midden in een voetbalnacht. Beetje vullen met reclame. Zitten allerlei supporters wakker te blijven en zij haken af.
Had dan nog een samenvatting gedaan of zo van Qatar-Zwitserland of die persconferentie van Koeman.quote:Op zondag 14 juni 2026 02:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zenden zo gewoon Haïti - Schotland uit toch?
Ja vanaf 10 voor 3quote:Op zondag 14 juni 2026 02:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, maar er is een gat van 15 minuten en die wordt opgevuld door Tekst TV.quote:Op zondag 14 juni 2026 02:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juni 2026 02:25 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
jullie stelden teleur. goed begin maar zat meer in.ik teken vor een gelijkspelletje morgen hoor.
Eerste helft was leuk, tweede helft was niet veel. Brazilië lijkt elke editie matiger te worden. Marokko natuurlijk wat overschat door de NOS-fanboys.quote:
En onderschat door Geertboy Halcon. Pijnlijk.quote:Op zondag 14 juni 2026 07:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eerste helft was leuk, tweede helft was niet veel. Brazilië lijkt elke editie matiger te worden. Marokko natuurlijk wat overschat door de NOS-fanboys.
De druiven zijn zuur hèquote:Op zondag 14 juni 2026 07:51 schreef Badada het volgende:
[..]
En onderschat door Geertboy Halcon. Pijnlijk.
quote:Op zondag 14 juni 2026 04:44 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft Geert Wilders nog wat gedaan met deze wedstrijd?
Die reacties eronder met allemaal AI plaatjes zijn helemaal te goor voor woorden.quote:
Mijn beeld dat alle PVV-aanhangers hoogbegaafde professoren zijn is ook compleet verloren gegaanquote:Op zondag 14 juni 2026 11:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Die reacties eronder met allemaal AI plaatjes zijn helemaal te goor voor woorden.
Hoe er varkens over de spelers heen rennen en ze vertrappen. Briljante humor hoor.
Die man spoort niet. Was een geweldige wedstrijd met twee parels van doelpunten om van te smullen. Samen met Australië-Turkije waren dit de beste wedstrijden tot nu.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn beeld dat alle PVV-aanhangers hoogbegaafde professoren zijn is ook compleet verloren gegaan
Valt mee.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:49 schreef ISVV het volgende:
Hoe zit het met de vermoeidheid van de mensen die hier vannacht nog lekker aan het posten waren?
Ik slaap doorgaans maar 4/5 uur dus valt wel mee.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:49 schreef ISVV het volgende:
Hoe zit het met de vermoeidheid van de mensen die hier vannacht nog lekker aan het posten waren?
Ik ook zoiets, dus weinig verschil.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik slaap doorgaans maar 4/5 uur dus valt wel mee.
Ik heb m rond 1.30 weggelegd, 2.30 in slaap, 8.30 weer op. Kon beter maar ik overleef het welquote:Op zondag 14 juni 2026 12:49 schreef ISVV het volgende:
Sorry, dat ging te ver.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Laten we elkaar niet aanvallen om elkaars bioritme.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |