Ik heb m rond 1.30 weggelegd, 2.30 in slaap, 8.30 weer op. Kon beter maar ik overleef het welquote:Op zondag 14 juni 2026 12:49 schreef ISVV het volgende:
Hoe zit het met de vermoeidheid van de mensen die hier vannacht nog lekker aan het posten waren?
Sorry, dat ging te ver.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Laten we elkaar niet aanvallen om elkaars bioritme.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |