Eerste helft was leuk, tweede helft was niet veel. Brazilië lijkt elke editie matiger te worden. Marokko natuurlijk wat overschat door de NOS-fanboys.quote:
En onderschat door Geertboy Halcon. Pijnlijk.quote:Op zondag 14 juni 2026 07:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eerste helft was leuk, tweede helft was niet veel. Brazilië lijkt elke editie matiger te worden. Marokko natuurlijk wat overschat door de NOS-fanboys.
De druiven zijn zuur hèquote:Op zondag 14 juni 2026 07:51 schreef Badada het volgende:
[..]
En onderschat door Geertboy Halcon. Pijnlijk.
quote:Op zondag 14 juni 2026 04:44 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft Geert Wilders nog wat gedaan met deze wedstrijd?
Die reacties eronder met allemaal AI plaatjes zijn helemaal te goor voor woorden.quote:
Mijn beeld dat alle PVV-aanhangers hoogbegaafde professoren zijn is ook compleet verloren gegaanquote:Op zondag 14 juni 2026 11:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Die reacties eronder met allemaal AI plaatjes zijn helemaal te goor voor woorden.
Hoe er varkens over de spelers heen rennen en ze vertrappen. Briljante humor hoor.
Die man spoort niet. Was een geweldige wedstrijd met twee parels van doelpunten om van te smullen. Samen met Australië-Turkije waren dit de beste wedstrijden tot nu.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn beeld dat alle PVV-aanhangers hoogbegaafde professoren zijn is ook compleet verloren gegaan
Valt mee.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:49 schreef ISVV het volgende:
Hoe zit het met de vermoeidheid van de mensen die hier vannacht nog lekker aan het posten waren?
Ik slaap doorgaans maar 4/5 uur dus valt wel mee.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:49 schreef ISVV het volgende:
Hoe zit het met de vermoeidheid van de mensen die hier vannacht nog lekker aan het posten waren?
Ik ook zoiets, dus weinig verschil.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik slaap doorgaans maar 4/5 uur dus valt wel mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |