abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 juni 2026 @ 05:21:29 #76
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221035608
Zo te lezen was het een matige wedstrijd?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221035627
Geen vuurwerk gehoord vannacht, dus het zal wel, over een half uurtje Turkije w/ :B
pi_221035653
Wel 2 mooie goals :)
pi_221035678
Marokko had deze pot moeten winnen.

Die tweet van Bimbo Geert heeft dus toch geholpen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221035737
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 05:21 schreef PzKpfw het volgende:
Zo te lezen was het een matige wedstrijd?
Eerste helft was leuk, tweede helft was niet veel. Brazilië lijkt elke editie matiger te worden. Marokko natuurlijk wat overschat door de NOS-fanboys.
pi_221035825
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 07:06 schreef Halcon het volgende:

[..]
Eerste helft was leuk, tweede helft was niet veel. Brazilië lijkt elke editie matiger te worden. Marokko natuurlijk wat overschat door de NOS-fanboys.
En onderschat door Geertboy Halcon. Pijnlijk.
  zondag 14 juni 2026 @ 08:13:02 #82
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221035882
Niks gemist dus. :)
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221035886
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 07:51 schreef Badada het volgende:

[..]
En onderschat door Geertboy Halcon. Pijnlijk.
De druiven zijn zuur hè
pi_221035888
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 08:14 schreef Halcon het volgende:

[..]
De druiven zijn zuur hè
Geertboys ook. Mimimi.
  zondag 14 juni 2026 @ 08:23:54 #85
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221035912
De lokale driehoek kan weer gaan slapen @Zipportal
pi_221035997
Jaaa ik had 1-1 voorspeld *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 14 juni 2026 @ 09:02:27 #87
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_221036057
Ik ga er nog steeds vanuit dat Brazilie (zoals wel vaker) tijdens de voorronde maar wat aanklooien. Zo min mogelijk inspanning en of wachten op een individuele actie, een inspanning van een 10 minuten of toeslaan bij een fout van de tegenstander.

Er uit liggen tijdens de voorronde is erg lastig...
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_221036397
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 21:29 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ze hadden dus moeten winnen, lul.
Noot noot.
  zondag 14 juni 2026 @ 11:00:43 #89
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221036860
quote:
7s.gif Op zondag 14 juni 2026 04:44 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft Geert Wilders nog wat gedaan met deze wedstrijd?
twitter
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 14 juni 2026 @ 11:08:31 #90
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221036900
quote:
81s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:00 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ x ]
Classy.
  zondag 14 juni 2026 @ 11:11:12 #91
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221036909
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Classy.
Die reacties eronder met allemaal AI plaatjes zijn helemaal te goor voor woorden.

Hoe er varkens over de spelers heen rennen en ze vertrappen :'). Briljante humor hoor.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221037024
quote:
81s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:00 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ x ]
Geert heb er zin an.
U MAD?
  Forum Admin zondag 14 juni 2026 @ 11:30:20 #93
35723 crew  GGMM
pi_221037038
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:11 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Die reacties eronder met allemaal AI plaatjes zijn helemaal te goor voor woorden.

Hoe er varkens over de spelers heen rennen en ze vertrappen :'). Briljante humor hoor.
Mijn beeld dat alle PVV-aanhangers hoogbegaafde professoren zijn is ook compleet verloren gegaan
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221037480
Hoe zit het met de vermoeidheid van de mensen die hier vannacht nog lekker aan het posten waren?
pi_221037571
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:30 schreef GGMM het volgende:

[..]
Mijn beeld dat alle PVV-aanhangers hoogbegaafde professoren zijn is ook compleet verloren gegaan
Die man spoort niet. Was een geweldige wedstrijd met twee parels van doelpunten om van te smullen. Samen met Australië-Turkije waren dit de beste wedstrijden tot nu.
pi_221037595
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:49 schreef ISVV het volgende:
Hoe zit het met de vermoeidheid van de mensen die hier vannacht nog lekker aan het posten waren?
Valt mee.
pi_221037631
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:49 schreef ISVV het volgende:
Hoe zit het met de vermoeidheid van de mensen die hier vannacht nog lekker aan het posten waren?
Ik slaap doorgaans maar 4/5 uur dus valt wel mee.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221037672
pi_221037673
Ik viel halverwege Australië - Turkije in slaap, zo'n 5 uurtjes geslapen, prima te doen.
greetings and salutations
pi_221037698
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:16 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik slaap doorgaans maar 4/5 uur dus valt wel mee.
Ik ook zoiets, dus weinig verschil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')