abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221050325
Is Annemarie 4 mnd weggeweest ipv 4 dgn. ?Wat een overdreven gedoe 😂😂

Dat Debbie nog geen samenwerking heeft met een bedden winkel. Kind wordt slapend rijk. Euh dame.
Treurige taartjes voor haar oude ziel.Oja draait niet om haar.

Het is maar weer een treurige bende in influlence land. 😉
pi_221050587
Ellen- Koen laat zichzelf ook weer even in vol ornaat online zien
pi_221050620
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:46 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Wereldvreemd misschien niet helemaal, maar ze leven wel in gezamenlijke geïsoleerde wereld, waarin recht gepraat wordt, wat krom is. En de buitenwereld opgedeeld wordt in 2 kampen: lieve mensen (meepraters) en haters (dr rest). Ik vroeg het me bij MG dit weekend ook al af: hoeveel volwassenen spreken zij buiten dit wereldje, die een realistisch genuanceerde spiegel voor kunnen houden. En waarvoor ze bereid zijn hun financieel en egogedreven motief opzij te zetten om te luisteren?
Bij het paardhobbelen: voor de les niemand, na de les moet er geborreld worden en besproken wie er volgende week op appeltaart moet trakteren want er af gehobbeld.

Bij die van IJsland: die lift mee op de dingen die AM gesponsord kan doen en ze giebelen samen tijdens de wijn. Ook zij vind het prima dat haar kinderen op insta komen.

Het wekelijkse sportklasje: te druk met posten en de mensen die meedoen worden ook op insta gepropt dus ook niet kritisch.

Maartens werk: ook al zouden ze daar iets zeggen, dan wordt het waarschijnlijk weggewuifd want AM zij als ouders hebben het beste met haar kinderen voor en de lieve mensen zijn met meer.

Conclusie: alleen de ‘haters’ weten hoe het zit en wat er gebeurt in de krochten van de social media.
pi_221050630
Dbm heeft het ei van columbus uitgevonden omdat ze iets gekocht heeft bij de action en het gewoon gebruikt waarvoor het bedoeld is 🤔 wat heeft ze uitgevonden dan???
pi_221050892
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ze kan zo de club in... Tjezus zo film je jezelf
Toch niet? Zij vindt zichzelf echt geweldig
pi_221050916
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maar haar reis naar Bali heeft wel alles gefixt he?!
pi_221050938
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:02 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Maar haar reis naar Bali heeft wel alles gefixt he?!
Alleen kan ze nog altijd niet sparen. Ik dacht dat ze 10.000 euro per maand verdiende ofzo, met haar geweldige human design cursussen? Hoezo kan je dan niet sparen?
pi_221050970
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:06 schreef MonaB het volgende:

[..]
Alleen kan ze nog altijd niet sparen. Ik dacht dat ze 10.000 euro per maand verdiende ofzo, met haar geweldige human design cursussen? Hoezo kan je dan niet sparen?
Dan leeft ze boven dr stand😅🤪
pi_221051004
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:13 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dan leeft ze boven dr stand😅🤪
Ik was weer een beetje sarcastisch. Ik geloof geen enkel influencer die luidop verkondigt zoveel geld per maand te verdienen. Mensen die echt zoveel verdienen, lopen daar niet mee te koop. Dit is toch zo'n lokkertje om zelf te leren die cursussen te verkopen aan andere mensen die ook die cursussen te verkopen en daar x-duizend euro voor te vragen en dan allemaal hopen 10.000 euro te verdienen. Wat een doffe ellende.

Ik hoop echt dat er nog maar heeeeel weinig mensen in dat soort oplichting trappen.
pi_221051143
Hoezo moet Am een nabespreking hebben met de reismevrouw 🤦♀
pi_221051151
AM heeft met dereismevrouw besproken waar er aanpassingen aan "de reis" gemaakt kunnen worden.
Hoezo dan? AM was toch geen proefkonijn voor een reis lang weekend naar Kos? Want dereismevrouw kon juist alles naar wens regelen.
Maar nog steeds zogenaamd geen samenwerking. Al zou ze de reis- en verblijfskosten zelf betaald hebben, ik geloof er geen zak van dat ze dereismevrouw ook betaald heeft.
pi_221051216
Ben benieuwd wanneer Bob weer verschijnt. Mis ze wel. Haha

Wat is oma Buddenbruck oud geworden.
pi_221051241
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:38 schreef Harper het volgende:
AM heeft met dereismevrouw besproken waar er aanpassingen aan "de reis" gemaakt kunnen worden.
Hoezo dan? AM was toch geen proefkonijn voor een reis lang weekend naar Kos? Want dereismevrouw kon juist alles naar wens regelen.
Maar nog steeds zogenaamd geen samenwerking. Al zou ze de reis- en verblijfskosten zelf betaald hebben, ik geloof er geen zak van dat ze dereismevrouw ook betaald heeft.
En het puntje kritiek waren de bouwgeluiden! Mens stel je niet zo aan
pi_221051254
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoezo moet Am een nabespreking hebben met de reismevrouw 🤦♀
Omdat ze MegaSuperBelangrijk is natuurlijk. En ze de feedback moet doorgeven voor het geval er een volgmoeke ook wil boeken.
pi_221051285
Natuurlijk is het een samenwerking tussen AM en de reismevrouw dat druipt er werkelijk aan alle kanten vanaf.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221051313
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Natuurlijk is het een samenwerking tussen AM en de reismevrouw dat druipt er werkelijk aan alle kanten vanaf.
Ik snap niet zo goed waarom ze daarover liegt.

Maar goed dat doen wel meer (wannabe) influencers en die claimen dan in hun bio vaak 'het eerlijke verhaal' te vertellen...
pi_221051324
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:04 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ik snap niet zo goed waarom ze daarover liegt.

Ik vraag me dat ook af. Heeft dat te maken met 'zwartwerk' / geen belastingen willen betalen op deze inkomsten? Of hoe werkt dat juist bij influencers?
  maandag 15 juni 2026 @ 15:09:57 #268
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_221051348
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:38 schreef Harper het volgende:
je betaalt die reismevrouw indirect. Wij gebruiken (al veel langer dan AM) een dame van die organisatie. En zij krijgt gewoon een % van de reissom als vergoeding voor wat ze voor jou doet.
Dus hoe meer ze je verkoopt, hoe meer zij opstrijkt.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_221051357
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:53 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
En het puntje kritiek waren de bouwgeluiden! Mens stel je niet zo aan
En "Madelon bood meteen een ander huisje andere kamer aan".
Het hotel dus. Ik snap werkelijk niet dat ze daar niet meteen zelf om gevraagd hebben. Ze hoorden het al bij de aankomst.
pi_221051367
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:09 schreef J-net het volgende:

[..]
je betaalt die reismevrouw indirect. Wij gebruiken (al veel langer dan AM) een dame van die organisatie. En zij krijgt gewoon een % van de reissom als vergoeding voor wat ze voor jou doet.
Dus hoe meer ze je verkoopt, hoe meer zij opstrijkt.
Dat snap ik. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat ze misschien wel wat zelf betaald heeft (al begin ik daar aan te twijfelen) maar niet de hele reissom die een niet-influencer zou moeten betalen.

Oh, en deze inspirerende "reis" is nu te boeken. *O*
pi_221051390
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:14 schreef Harper het volgende:

[..]
* surprised Pikachu face *
  maandag 15 juni 2026 @ 15:27:14 #272
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_221051420
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:14 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat snap ik. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat ze misschien wel wat zelf betaald heeft (al begin ik daar aan te twijfelen) maar niet de hele reissom die een niet-influencer zou moeten betalen.

ow er is vast en zeker gerommeld hier en daar met wat er betaald wordt.
Alleen is er met deze organisatie nooit een directe betaling probeerde ik uit te leggen. Maar het is vast dat het % anders is (of op 0 gezet is).

Ik moet wel zeggen dat onze reisdame vorig jaar haar geld meer dan waard was toen ons vliegtuig niet vertrok, we pas 2 dagen later vertrokken en we alle kosten op de vliegtuigmaatschappij moesten verhalen en zij dat allemaal heeft geregeld.
en ook alle tickets voor gewijzigde vluchten regelde enzo. #offtopic
pi_221051440
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:27 schreef J-net het volgende:

[..]
Ik moet wel zeggen dat onze reisdame vorig jaar haar geld meer dan waard was toen ons vliegtuig niet vertrok, we pas 2 dagen later vertrokken en we alle kosten op de vliegtuigmaatschappij moesten verhalen en zij dat allemaal heeft geregeld.
en ook alle tickets voor gewijzigde vluchten regelde enzo. #offtopic
Een reisorganisatie/dame/meneer kan zeker nuttig zijn.
Maar AM doet alsof ze een 4 weekse rondreis door heel Griekenland heeft gemaakt.
  maandag 15 juni 2026 @ 15:35:37 #274
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_221051464
Ik heb onder een steen geleefd en ik wist niet dat ze naar Kos was. heb het hier gelezen.
Het bllijft maar weer wonderlijk allemaal. Zoals we al zo vaak schreven; de grote AM show.
pi_221051484
Ze heeft wel gezegd dat Madelon een samenwerking is. Naar eigen zeggen betaalde ze verder wel alles zelf, dus de reis en alle activiteiten. Leuk dat Madelon deze reis nu gaat aanbieden maar wie zit hier op te wachten?? 3 dagen en tot de minuut volgepland 😂😂 Ik ken echt niemand die zo kort op vliegvakantie gaat, stedentrips daargelaten.
pi_221051526
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:41 schreef Jenn1806 het volgende:
Ze heeft wel gezegd dat Madelon een samenwerking is. Naar eigen zeggen betaalde ze verder wel alles zelf, dus de reis en alle activiteiten. Leuk dat Madelon deze reis nu gaat aanbieden maar wie zit hier op te wachten?? 3 dagen en tot de minuut volgepland 😂😂 Ik ken echt niemand die zo kort op vliegvakantie gaat, stedentrips daargelaten.
Dit.. ze heeft in het begin gezegd dat de reisvrouw een samenwerking was en de reis zelf wel door haar betaald werd.. dus snap niet dat men zegt dat ze hier over liegt 🤔🤷 ik begreep ook dat ze daarom van alles filmde over wat de reismevrouw allemaal regelde 🤷

En of iemand anders die reis zou maken is natuurlijk helemaal persoons afhankelijk 🤷 ik heb niets met Griekenland of kos enzo 🤷
pi_221051543
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit.. ze heeft in het begin gezegd dat de reisvrouw een samenwerking was en de reis zelf wel door haar betaald werd.. dus snap niet dat men zegt dat ze hier over liegt 🤔🤷 ik begreep ook dat ze daarom van alles filmde over wat de reismevrouw allemaal regelde 🤷

En of iemand anders die reis zou maken is natuurlijk helemaal persoons afhankelijk 🤷 ik heb niets met Griekenland of kos enzo 🤷
Zie jij ergens #ad staan? Dat is verplicht bij een samenwerking.
pi_221051568
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]

AM heeft de afgelopen dagen ook meermaals gezegd dat ze alles zelf betaald hebben en dat het geen samenwerking zou zijn. Ik geloof er helemaal niks van dat AM en MG deze ultra lange vakantie zelf hebben betaald
pi_221051639
En dan reacties onder haar post:
Bedankt voor het delen, bedankt voor de mooie beelden. Fijn dat we mee mogen kijken.
Ik denk dat het Madelon wel een paar opdrachten oplevert dit tripje
pi_221051649
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:21 schreef Earring het volgende:
En dan reacties onder haar post:
Bedankt voor het delen, bedankt voor de mooie beelden. Fijn dat we mee mogen kijken.
Ik denk dat het Madelon wel een paar opdrachten oplevert dit tripje
Mooie beelden? Gaan mensen zelf nooit op vakantie? Ik vind dat Am echt geen hele mooie beelden heeft gedeeld. Niet van het eiland, niet van het hotel. Het geeft totaal de sfeer van Griekenland niet weer.
pi_221051668
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:22 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Mooie beelden? Gaan mensen zelf nooit op vakantie? Ik vind dat Am echt geen hele mooie beelden heeft gedeeld. Niet van het eiland, niet van het hotel. Het geeft totaal de sfeer van Griekenland niet weer.
Kan je nagaan hoe bepalend zij is voor sommige volgers.
Het zag er allemaal zo steriel uit, totaal niet Grieks ook. Maar ja mensen vinden alles geweldig van AM. Dat gekwijl ook over hoe fijn het was dat ze zoveel deelde. Echt 🤮
pi_221051685
quote:
Ik vraag me echt af wat het grote planwerk is aan dit soort tripjes. Een diner in een restaurant en een ritje op een paard boeken? Voor mij is de toegevoegde waarde echt heel klein om zoiets uit handen te geven. Maar goed, ik plan mijn reizen al heel mijn volwassen leven zelf. En die zijn best wat ingewikkelder, langer, verder geweest dan een paar dagen Kos. Voor zo'n verlengd weekend zou ik gewoon vlucht en hotel van thuis uit regelen en ginder wel kijken wat er te eten is in de buurt en of er zich een leuke activiteit aandient. Kan je ook gewoon vragen bij een hotelbalie of kantoortjes in dorpscentra als het wat toeristisch is. Daar heb je toch echt geen extra tussenpersoon bij nodig.

Ik denk dat er qua influencen wel meer in zat. Een paar mooie foto's (geen video's, bijna alles is een video bij haar), en niet zoveel 'ruis' ertussen van dat gesjok achter haar man aan... Zoek een mooie kadrering bij een zonsondergang, eten drinken mooi in beeld, een hoekje van 't hotel met zwembad. Nee, heel de tijd dat getsjokkel op klompen.
pi_221051732
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:22 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Een "only adults" ressort, kom je dan tussen de swingers terecht? Op zich zag het wel leuk uit en heb je vast wel comfort, maar het leek mij ook een tochtige locatie en op bouwlawaai (alleen onder de week?) zit ik ook niet echt te wachten op vakantie. Behalve de strandrit hebben ze toch ook niet echt dingen gedaan, tenzij ze gisteren nog een speciaal programma hadden.
pi_221051760
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:55 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Omdat ze MegaSuperBelangrijk is natuurlijk. En ze de feedback moet doorgeven voor het geval er een volgmoeke ook wil boeken.
wie maakt AM wakker dat paardenwelzijn niet voorop stond
pi_221051764
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:36 schreef Zana het volgende:

[..]
Een "only adults" ressort, kom je dan tussen de swingers terecht? Op zich zag het wel leuk uit en heb je vast wel comfort, maar het leek mij ook een tochtige locatie en op bouwlawaai (alleen onder de week?) zit ik ook niet echt te wachten op vakantie. Behalve de strandrit hebben ze toch ook niet echt dingen gedaan, tenzij ze gisteren nog een speciaal programma hadden.
Nee.

Bouwlawaai onder de week? Wat bedoel je daarmee?
pi_221051823
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 20:38 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Dat is werkelijk elke week + allemaal van die optimel achtige zuivel.
En dan moet ze soms nog ice bij halen omdat het op is. Ik heb altijd kleine pakjes/flesjes liggen voor als er iemand in komt. En wat smaken aanmaak. Maar pakken sap .. die gaan open voor bezoek en als ik er dan zelf eindelijk wat van denk te gaan drinken bevat het vlokken enzo. (ehm oeps, ik gok dat ik dus weer zon pak met vlokken er in heb liggen, zon appelsap troebel maar dan dubbelfris die ooit helder was)
DBM ook aan al aan de drugs? Ice = meth 🙃 waarom weet ik dit???
pi_221051893
quote:
Ik krijg stress van zo'n strakke planning, ik doe liever wat minder gepland en wat meer spontaan.
pi_221051931
Ze hebben ook de snorkelmaskers voor niks meegenomen.
pi_221051946
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:21 schreef Tarantelle het volgende:
Ze zijn bij de Geertsen echt niet totaal wereldvreemd/naïef, dus ze weten echt van het bestaan van het darkweb. Maar het boeit hen gewoon niet. En hoe de kinderen hier later op terugkijken (echt zo leuk voor een L. om zich later te beseffen dat tienduizenden wildvreemden mensen dagelijks hebben kunnen zien hoe ze in haar bed lag te slapen, en, erger nog, dat haar moeder speciaal de deken weghaalde om haar nog beter in beeld te krijgen?).

Maar dat praat Annemarie (en Maarten, want die is er net zo goed schuldig aan) voor zichzelf goed, want de intentie was goed en ze was zoveel onzekere moeders tot steun. Maar hoe kunnen foto's van je slapende kind in vol ornaat, dus zonder deken, onzekere ouders tot steun zijn? Het is niet eens schattig, het is gewoon iets dat alleen voor familieleden bestemd zou moeten zijn.
In het telefoongesprek met Tim zei AM zoiets van als dat zo is (m.b.t. Darkweb of als de kinderen later last krijgen van constant online staan) iets in de trant van dan dealen we er dan wel mee ofzo.
pi_221052052
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:07 schreef Cato99 het volgende:

[..]
AM heeft de afgelopen dagen ook meermaals gezegd dat ze alles zelf betaald hebben en dat het geen samenwerking zou zijn. Ik geloof er helemaal niks van dat AM en MG deze ultra lange vakantie zelf hebben betaald
Tuurlijk niet. Voor wie zou AM anders zo uitgebreid de reisleidster hebben uitgehangen? AM doet niets voor niets en al helemaal niet voor een ander. Dat weten we ondertussen toch wel.
Zij is absoluut betaald voor het geklos op Kos.
pi_221052074
Haha puntje van kritiek de bouwoverlast.
Denk dat andere gasten gaan klagen : puntje van kritiek, 2 gast die de godsganse dag met klompen over het resort liep.
Dat geklos was erger dan een drilboor.
En mooie plaatjes? Ik zag vooral een Maarten die vooruit sjokte, een glas drank en ik een infinity pool en het bubbelbad.
Echt een goede impressie van dit tedort en Griekenland ,not
pi_221052246
Tatiana is zo hard aan het werk. 🤣
Ondanks dat het totaal bedrag niet is opgehaald, gaat ze stoppen. Iedereen zou dan toch het geld terug krijgen?
pi_221052385
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:36 schreef Zana het volgende:

[..]
Ik boek altijd hotels voor volwassenen. Daar gebeurt niks geks hoor, het is er lekker rustig.
pi_221052391
Sanneke zei over Antwerpen trouwens dat ze graag wilde struinen maar dat dat niet gelukt was. Ik snap alleen niet zo goed wat er niet kan lukken aan struinen? Ik bedoel je stapt de deur uit en je gaat? Zou ze dan naast het eten van de wafel alleen in het appartement hebben gezeten? Of bedoelt ze dat ze alles gepland hadden (we gaan nu naar dit café en daarna naar dat restaurant)?
pi_221052482
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 17:04 schreef proud_mami het volgende:

[..]
In het telefoongesprek met Tim zei AM zoiets van als dat zo is (m.b.t. Darkweb of als de kinderen later last krijgen van constant online staan) iets in de trant van dan dealen we er dan wel mee ofzo.
Komt goed
pi_221052559
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:41 schreef Harper het volgende:

[..]
Nee.

Bouwlawaai onder de week? Wat bedoel je daarmee?
Dat ze in het weekend niet aan het werk zijn?
pi_221052603
Adults only is te gek , ik wil ook op vakantie niet tussen de krijsende kinderen zitten , sterker nog ik hoop op adults only vliegtickets 😅
pi_221052609
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 18:09 schreef Moondance het volgende:
Sanneke zei over Antwerpen trouwens dat ze graag wilde struinen maar dat dat niet gelukt was. Ik snap alleen niet zo goed wat er niet kan lukken aan struinen? Ik bedoel je stapt de deur uit en je gaat? Zou ze dan naast het eten van de wafel alleen in het appartement hebben gezeten? Of bedoelt ze dat ze alles gepland hadden (we gaan nu naar dit café en daarna naar dat restaurant)?
Struinen in de supermarkt denk ik.
Als ze alles maar in de volgorde zetten zoals Sanneke wil. 😉
pi_221052619
Iemand DBM haar gym bestie worden? Alleen zegt ze bijna elke dag af😂
  maandag 15 juni 2026 @ 18:31:28 #300
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221052640
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 18:29 schreef Earring het volgende:

[..]
Struinen in de supermarkt denk ik.
Als ze alles maar in de volgorde zetten zoals Sanneke wil. 😉
De boodschappen zijn in België een stuk duurder dan in NL, misschien daarom mislukt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')