abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221048702
Oké ik ga mijn mening waar niet iedereen het mee eens zal zijn. Maar boeiend want dit is een forum, dus daar zijn meningen voor. Ik had Sanneke een bericht gestuurd en vertelde dat ze altijd vakantie had en toen werd ze verdrietig ervan en vertelde ze dat ik zelf geen kind had en gunde mij veel liefde in mijn leven. Nu is dat zo. Ik heb geen kinderen en dacht haar advies te kunnen. Maar we weten nooit wat voor problemen achter de deuren kunnen spelen. En ze is natuurlijk wel een influencer, maar zoals jullie ook kunnen opmerken is die vrouw gewoon aan het leven. Haar beide ouders zijn als het goed is ziek en haar vader overleden. Misschien niet de juiste hulp gehad thuis of een stabiele basis waarin ze heeft geleerd samen met anderen te kunnen werken in een werkomgeving etcetera. Dus mijn punt is laten we allemaal even wat aardiger zijn naar mekaar en niet te oordelen op basis van wat de buitenkant laat zien. Voor jezelf is dat namelijk ook wel zo fijn :) Zo ik heb mijn zegje gedaan. Doen jullie ermee wat jullie vinden! Ik vind uiteindelijk alles best aangezien elk mens zn mening heeft en mag hebben. Ben dan geen god ofzo, maar dat is wat IK vindt.
pi_221048754
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 08:24 schreef Kaatje35 het volgende:
Timmie die de benen van Michelle insmeert op een plein met tig starende mensen.

Ga zo door Timmie, maximaal dit!
En hij doet het nog uit zichzelf ook hè, wat een man!
pi_221048774
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 20:03 schreef Cattolica het volgende:
AM en Maart zijn thuis. AM loopt al filmend naar binnen en vraagt "of ze nog kinderen heeft"; de tweeling en J kijken tv/zitten achter de computer, één S kijkt op en zegt heel droog "oh, hoi" 🤣 en voor de rest .... AM zegt "waar is mijn L'tje?" 🤣. L verschijnt, heel verhaal tegen AM, Maart knuffelt haar van achteren, maar wordt totaal genegeerd 🥴. Na het eten ligt L half op de nieuwe vriendin van Jim en AM staat letterlijk bovenop hun te filmen, de vriendin lijkt het allemaal goed te vinden. Bizar.

AM klaagde bij het instappen van het vliegtuig in Kos over "de chaos en dat het in Nederland beter is geregeld". Dat verbaast me nou weer niet, want dat was óók mijn ervaring járen geleden (maar daarnaast ben ik dan ook weer, als één van de weinige, totaal géén Griekenland liefhebber).
Ik heb het niet gezien, maar het valt mij altijd op dat L. heel snel fysieke toenadering heeft/zoekt met relatief vreemden. Misschien waren mijn kinderen de uitzondering, maar die hadden toch echt wel een flinke tijd daarvoor nodig bij nieuwe mensen. Kan dus zijn dat L. heel normaal is en mijn kinderen de uitzondering waren. Geen idee.
pi_221048831
Mijan mag niet meer in beeld denk ik. Benieuwd hoe onze influenza dit gaat oppakken
pi_221048839
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 11:09 schreef Johanna38 het volgende:
Mijan mag niet meer in beeld denk ik. Benieuwd hoe onze influenza dit gaat oppakken
Alleen op de achtergrond lijkt het....
  maandag 15 juni 2026 @ 11:14:48 #231
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221048853
DBM is weer eens bij de huisarts. Hypochonder!
pi_221048983
Hoeveel story's worden er besteed aan het adults only hotel.

Wat is ze zich daar weer verschrikkelijk in aan het overdrijven zeg en verhalen ervan maken die met haar kinderen en gezin te maken hebben en haar enorme zorgtaken.
Ze doet alsof ze een hele bubs kinderen van 0 tot 5 jr moet verzorgen.
pi_221049100
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 11:09 schreef Johanna38 het volgende:
Vooral hoe lang het duurt en of ze hetzelfde gaat doen als DBM; gezichten niet in beeld maar wel zijn hele (medische) geschiedenis.
pi_221049105
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 09:08 schreef Kaatje35 het volgende:
Sanneke wil ook graag haar eigen bed met alles erop en eraan mee kunnen nemen op vakanties.

Misschien kan Dion investeren in een grote aanhanger waar het bed én de bank op kunnen.
Ik heb hier beeld bij 🤣
pi_221049189
Stel nou dat die foto's met dat katje echt AI zijn, he.

Zouden A&M nou dan NOG STEEDS NIET gaan nadenken dat als je zelf snel zo'n foto in elkaar kan flansen, wat er dan kan gebeuren met je foto's door mensen die daar echt bedreven in zijn?
pi_221049217
Samenvatting weekend Antwerpen: appartement gehuurd en een parkeerplaats op 50 min. loopafstand. Dit alles zodat Sanneke met haar kind wafels kon eten terwijl Dion de auto parkeerde en terug mocht lopen.
pi_221049275
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 08:24 schreef Kaatje35 het volgende:
Timmie die de benen van Michelle insmeert op een plein met tig starende mensen.

Ga zo door Timmie, maximaal dit!
Zo sneu dat het gewoon lachwekkend is. Als een vrouw dit bij een man zou doen, zou iedereen, incl. MCW, er wat van vinden.

Tim lijkt wel een reu die een loopse teef achterna loopt.
pi_221049457
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 11:40 schreef Shuri het volgende:

Zouden A&M nou dan NOG STEEDS NIET gaan nadenken dat als je zelf snel zo'n foto in elkaar kan flansen, wat er dan kan gebeuren met je foto's door mensen die daar echt bedreven in zijn?
Dat weet ze/weten ze, is ook bij de denktank met het hulpje van de minister ter sprake gekomen. Toen deed ze het voorkomen alsof dat de eerste keer was dat ze het hoorde, maar dat lijkt me onvoorstelbaar.

Conclusie: ze denkt dat het wel los zal lopen en dat het haar kinderen niet zal overkomen cq ze de inkomsten niet mis wil lopen.

In beide gevallen: schandalig.
pi_221049475
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 11:40 schreef Shuri het volgende:

Dat weten ze heus wel maar in AM's gedachtengang zal de uiteindelijke schuld liggen bij degene die misbruik maakt van de foto's en video's. Dat zij de leverancier is van het beeldmateriaal, wordt niet gezien door de Euro tekens in haar ogen en de gestreelde ijdelheid.

Net als niravandijk die in haar stories recht probeert te praten, wat overduidelijk krom is.

En de rest van de fluflu's, van hetzelfde laken een pak.
pi_221049478
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat weet ze/weten ze, is ook bij de denktank met het hulpje van de minister ter sprake gekomen. Toen deed ze het voorkomen alsof dat de eerste keer was dat ze het hoorde, maar dat lijkt me onvoorstelbaar.

Conclusie: ze denkt dat het wel los zal lopen en dat het haar kinderen niet zal overkomen cq ze de inkomsten niet mis wil lopen.

In beide gevallen: schandalig.
Het interesseert haar niet . Dat is pas heftig.
pi_221049587
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 11:14 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM is weer eens bij de huisarts. Hypochonder!
Ze was ook welgeteld 2 dagen niet over moe misselijk griep aan het klagen . Denk dat ze afkick verschijnselen heeft en daarom naar huisarts gaat, lekker ook zo ongedouched
pi_221049606
Is het toen ook niet ter sprake gekomen met Tim Hofman? Toen ze zich in allerlei bochten wrong om excuses te zoeken maar uiteindelijk niet verder kwam dan "wij vinden het goed zo",voornamelijk het financiële gedeelte naar mijn idee. Echt benieuwd of alle kinderen het later ook allemaal "goed zo" vinden.
pi_221049608
Ze zijn bij de Geertsen echt niet totaal wereldvreemd/naïef, dus ze weten echt van het bestaan van het darkweb. Maar het boeit hen gewoon niet. En hoe de kinderen hier later op terugkijken (echt zo leuk voor een L. om zich later te beseffen dat tienduizenden wildvreemden mensen dagelijks hebben kunnen zien hoe ze in haar bed lag te slapen, en, erger nog, dat haar moeder speciaal de deken weghaalde om haar nog beter in beeld te krijgen?).

Maar dat praat Annemarie (en Maarten, want die is er net zo goed schuldig aan) voor zichzelf goed, want de intentie was goed en ze was zoveel onzekere moeders tot steun. Maar hoe kunnen foto's van je slapende kind in vol ornaat, dus zonder deken, onzekere ouders tot steun zijn? Het is niet eens schattig, het is gewoon iets dat alleen voor familieleden bestemd zou moeten zijn.
pi_221049626
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:21 schreef Jenn1806 het volgende:
Is het toen ook niet ter sprake gekomen met Tim Hofman? Toen ze zich in allerlei bochten wrong om excuses te zoeken maar uiteindelijk niet verder kwam dan "wij vinden het goed zo",voornamelijk het financiële gedeelte naar mijn idee. Echt benieuwd of alle kinderen het later ook allemaal "goed zo" vinden.
De intentie van Annemarie was goed en dus was het goed. Geweldige redenering....

Met de beste intenties kunnen ouders hun kinderen verschrikkelijke dingen aandoen. Goede intenties verzachten de zaak dan niet of nauwelijks. Ik blijf deze redenering niet begrijpen en schaar het maar onder een vorm van cognitieve dissonantie.
pi_221049637
Ik vroeg mij eigenlijk af of tim Hofman een bezoekje gaat brengen aan de familie Bellinga. Nu ze toch in NL zijn😆
pi_221049657
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:03 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dat weten ze heus wel maar in AM's gedachtengang zal de uiteindelijke schuld liggen bij degene die misbruik maakt van de foto's en video's. Dat zij de leverancier is van het beeldmateriaal, wordt niet gezien door de Euro tekens in haar ogen en de gestreelde ijdelheid.

Net als niravandijk die in haar stories recht probeert te praten, wat overduidelijk krom is.

En de rest van de fluflu's, van hetzelfde laken een pak.
Dat zag je toch ook bij dat filmpje/reclame van een meisje wat wordt aangesproken door verschillende mensen omdat haar vader/moeder alles deelt. Toen vond ze het vooral gek dat vreemden een kind aanspreken. En begrijp me niet verkeerd dat zou ik ook gek vinden, maar als de ouders niet alles zouden delen zouden deze mensen geen idee hebben wie dat kind zou zijn.

Nou was dat filmpje natuurlijk nep, maar wat AM deelt niet.
pi_221049679
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:18 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ze was ook welgeteld 2 dagen niet over moe misselijk griep aan het klagen . Denk dat ze afkick verschijnselen heeft en daarom naar huisarts gaat, lekker ook zo ongedouched
Die huisarts zal viezere dingen meemaken haha. Ik vind t wel 'knap' dat ze de huisarts niet als excuus heeft gebruikt om niet te gaan sporten
pi_221049974
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:21 schreef Tarantelle het volgende:
Ze zijn bij de Geertsen echt niet totaal wereldvreemd/naïef, dus ze weten echt van het bestaan van het darkweb. Maar het boeit hen gewoon niet. En hoe de kinderen hier later op terugkijken (echt zo leuk voor een L. om zich later te beseffen dat tienduizenden wildvreemden mensen dagelijks hebben kunnen zien hoe ze in haar bed lag te slapen, en, erger nog, dat haar moeder speciaal de deken weghaalde om haar nog beter in beeld te krijgen?).

Maar dat praat Annemarie (en Maarten, want die is er net zo goed schuldig aan) voor zichzelf goed, want de intentie was goed en ze was zoveel onzekere moeders tot steun. Maar hoe kunnen foto's van je slapende kind in vol ornaat, dus zonder deken, onzekere ouders tot steun zijn? Het is niet eens schattig, het is gewoon iets dat alleen voor familieleden bestemd zou moeten zijn.
Wereldvreemd misschien niet helemaal, maar ze leven wel in gezamenlijke geïsoleerde wereld, waarin recht gepraat wordt, wat krom is. En de buitenwereld opgedeeld wordt in 2 kampen: lieve mensen (meepraters) en haters (dr rest). Ik vroeg het me bij MG dit weekend ook al af: hoeveel volwassenen spreken zij buiten dit wereldje, die een realistisch genuanceerde spiegel voor kunnen houden. En waarvoor ze bereid zijn hun financieel en egogedreven motief opzij te zetten om te luisteren?
pi_221050044
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 09:08 schreef Kaatje35 het volgende:
Sanneke wil ook graag haar eigen bed met alles erop en eraan mee kunnen nemen op vakanties.

Misschien kan Dion investeren in een grote aanhanger waar het bed én de bank op kunnen.
Kan toch niet!
pi_221050314
Owh woow mies in blauwe singlet net een bodybuilder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')