abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221040646
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 09:16 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik denk dat ze heel erg onzeker is en van nature iemand die zich aan een ander vastklampt. Het lijkt me een doodvermoeiende vrouw om mee om te gaan.

In de podcast van vandaag kwam ze nogal mat en timide over. Ik denk dat dat kritiek op de laatste podcast(s) inmiddels is aangekomen. Iris stapt daar makkelijk overheen maar Michelle gaf aan dat ze er nogal zelfbewust van werd. Good for her want het leek vaak de grote Michelle show.
Ja MCW is niet zo'n hele grote dame naar Iris! Ze kijkt tegen Iris op en alles wat ze vertelt valt in het niet. Ik vind het een verademing want ik ben Mies haar zie mij een goed gaan, meer, meer zat. Heb dr ook geblockt. En dan ook nog zeggen dat je niet goed van huis kan. Ik ken niemand die zo vaak op sjouw is. Die vrouw is niet in orde in dr koppie
pi_221040670
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 09:49 schreef Loveischocolala het volgende:
Tim zijn oudste is toch leeftijd van olivia dus die gaat dan na school, en zijn jongste is een jaar ofzo? Miss na de opvang gaat kan me niet voorstellen dat die overal mee heen gesleept worden zie hem alleen haar tas tillen..
Een jaar? Doet ie knap 🙄
pi_221040673
Iris komt over als een hardwerkende vrouw met haar voeten stevig op de grond
en een stabiel gezinsleven. Het contrast met MCW is groot.
pi_221040698
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 17:34 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Die is altijd mee? Om zulke momenten vast te leggen?
Nee natuurlijk niet. Ze is wel mee naar Mallorca en helpt regelmatig met content maken.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221040792
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 17:59 schreef Cyan het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet. Ze is wel mee naar Mallorca en helpt regelmatig met content maken.
En ik heb het niet over MCW alleen, maar de ‘spontane’ fluflus in het algemeen.
pi_221040826
Volgt er iemand yentl.maxime ?
Zij heeft haar eigen zus laten winnen met een winactie waarbij je een loopband kon winnen.
Ze wilt zo graag een grote fluflu zijn maar ze komt maar niet van de grond ik heb haar pas ontvolgd en ging net eens kijken .. en toen zag ik dus die storys waarbij ze dus haar zus laat winnen…. 🤔
pi_221040854
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:14 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Zij heeft haar eigen zus laten winnen met een winactie waarbij je een loopband kon winnen.
Ze wilt zo graag een grote fluflu zijn maar ze komt maar niet van de grond ik heb haar pas ontvolgd en ging net eens kijken .. en toen zag ik dus die storys waarbij ze dus haar zus laat winnen…. 🤔
😳 ik zag haar van de week in mijn lijst voorbij komen omdat ze samenwerkingen zoekt om de verjaardag van haar kind te vieren... ik vond dat ook wel bizar
pi_221040883
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😳 ik zag haar van de week in mijn lijst voorbij komen omdat ze samenwerkingen zoekt om de verjaardag van haar kind te vieren... ik vond dat ook wel bizar
Wat verschrikkelijk zeg .. Heb ik dan weer gemist nu ik haar niet meer volg hahaha. O o wat sneu eigenlijk .. ze komt echt niet van de grond met haar fluflu gebeuren ze ging ooit ook een blauwe maandag met DBM om iig ze tagde elkaar toen regelmatig en spraken volgens mij toen ook wel eens af
pi_221040894
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 17:53 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ja MCW is niet zo'n hele grote dame naar Iris! Ze kijkt tegen Iris op en alles wat ze vertelt valt in het niet. Ik vind het een verademing want ik ben Mies haar zie mij een goed gaan, meer, meer zat. Heb dr ook geblockt. En dan ook nog zeggen dat je niet goed van huis kan. Ik ken niemand die zo vaak op sjouw is. Die vrouw is niet in orde in dr koppie
Een groot deel van de fluflu's heeft echt een vertekend beeld van de werkelijkheid. Ze zijn kampioen tegenstrijdigheden vertellen en ze helpen hun geloofwaardigheid echt zelf om zeep.
pi_221040932
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 17:56 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Een jaar? Doet ie knap 🙄
Jup miss inm 2 zou kunnen maar erg jong in ieder geval nog
pi_221041041
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:04 schreef Utopica het volgende:
Ik had toevallig dezelfde foundation als Sanneke gekocht en nu pas heb ik door HOEVEEL foundation en concealer ze opdoet.

Op m’n 41e heb ik geregeld last van puistjes, maar voor mn hele gezicht gebruik ik twee kleine druppeltjes. Bij meer ziet het er bij mij dan uit als een hele duidelijke laag make-up.
Twee kleine druppeltjes? Sorry, maar dan draag jij gewoon erg weinig foundation. Dat is verder prima hoor. Maar ZOVEEL draagt ze niet. En ze heeft misschien ook wat meer gezicht 😉. Al zou het beter zijn als ze het helemaal niet zou dragen. En een serum even in laten werken zou ook beter zijn.
pi_221041197
Ik zag een foto van Curlymom haar kinderen en de kinderen van Pim samen. Geeft me toch wel een wrang gevoel.
pi_221041459
Over skincare gesproken...

Op mijn feed kwam ene Mila langs. Ik dacht: skincare? Kind is nog geen 10. WTF moet zij met skincare! Maar goed, misschien ziet iemand er juist heel erg jong uit door goede skincare.

Ik gun echt niemand kanker. Dat lijkt me zeker voor een jong kind echt verschrikkelijk. Dit meisje heeft/had kanker.

Ik kwam deze video tegen: https://www.instagram.com/p/DZiAH5RNh6M/

Als je vervolgens op haar pagina kijkt, dan zie je diverse reclame-uitingen en kortingscodes. Onbegrijpelijk.
pi_221041461
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:14 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Zij laat altijd bekenden van haar winnen. Zij is/was insta dinnie van DBM. Hetzelfde kaliber, beide wanhopig om te willen doorbreken als fluflu.
pi_221041611
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:06 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Zij laat altijd bekenden van haar winnen. Zij is/was insta dinnie van DBM. Hetzelfde kaliber, beide wanhopig om te willen doorbreken als fluflu.
Maar is er dan niemand die zegt "he? Dat is toch je zus?" Dat vind ik eigenlijk het raarste
pi_221041658
Bij de dagvlog van Sarahliehbregts zie je iemand weglopen...
Iemand zei al dat ze geheimzinnig deed over met wie ze was...
Sommige beelden kan je ook niet zelf gefilmd hebben😂
pi_221041886
quote:
17s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:43 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Twee kleine druppeltjes? Sorry, maar dan draag jij gewoon erg weinig foundation. Dat is verder prima hoor. Maar ZOVEEL draagt ze niet. En ze heeft misschien ook wat meer gezicht 😉. Al zou het beter zijn als ze het helemaal niet zou dragen. En een serum even in laten werken zou ook beter zijn.
Die foundation is super dekkend en ze draagt twee lagen + nog concealer. Als ik meer pak, zie je een dikke cakelaag.
pi_221041967
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:15 schreef huisjehier121 het volgende:
Bij de dagvlog van Sarahliehbregts zie je iemand weglopen...
Iemand zei al dat ze geheimzinnig deed over met wie ze was...
Sommige beelden kan je ook niet zelf gefilmd hebben😂
Is gewoon Cas denk ik
pi_221042153
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:29 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Jup miss inm 2 zou kunnen maar erg jong in ieder geval nog
Eind juli werd hij geïnterviewd, wat toen net gestart bij Brugge.
Hij vertelde dat hij er goed over nagedacht had want je gezin toch achterlaten. Brugge was toch wel een eindje van zijn huis. Hij was eerst lekker met zijn gezin op vakantie geweest en had steeds meer zin gekregen om te starten.

Hij had er goed over nagedacht, hij wilde graag weer op eigen benen staat en groeien als mens en in zijn carrière.
Nou, dat is hem duidelijk niet gelukt 🙄

Volgens mij was zijn jongste kind toen zo rond de 6 maanden. Dus zal nu zo'n 1,5 jr zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kaatje35 op 14-06-2026 19:53:56 ]
pi_221042362
Begin augustus 2025:

Maar soms wil je, hoe graag je ook bij een club en ploeg bent, nieuwe stappen zetten in je carrière. “Ik voelde dat ik op zoek was naar nieuw vuur en toen de eerste gesprekken met Club Brugge er waren, vonden we mekaar meteen”, aldus de opvolger van Veldman “In het begin zei ik tegen mijn vrouw nog dat ik het niet zou doen. Ik wilde niet zo ver van huis zijn, want ik heb twee dochtertjes en wil hen in bed kunnen stoppen en zien opgroeien. Maar Club Brugge stond vanaf het eerste moment open om mijn familiale situatie mee te nemen en toonde begrip voor dat evenwicht. Ik wilde ook uit mijn comfortzone treden en weer geprikkeld worden. In de gesprekken voelde ik dat Club Brugge kon bieden wat ik zocht en ik hier mijn krachten kon inzetten.
pi_221042493
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:49 schreef Kaatje35 het volgende:
Begin augustus 2025:

Maar soms wil je, hoe graag je ook bij een club en ploeg bent, nieuwe stappen zetten in je carrière. “Ik voelde dat ik op zoek was naar nieuw vuur en toen de eerste gesprekken met Club Brugge er waren, vonden we mekaar meteen”, aldus de opvolger van Veldman “In het begin zei ik tegen mijn vrouw nog dat ik het niet zou doen. Ik wilde niet zo ver van huis zijn, want ik heb twee dochtertjes en wil hen in bed kunnen stoppen en zien opgroeien. Maar Club Brugge stond vanaf het eerste moment open om mijn familiale situatie mee te nemen en toonde begrip voor dat evenwicht. Ik wilde ook uit mijn comfortzone treden en weer geprikkeld worden. In de gesprekken voelde ik dat Club Brugge kon bieden wat ik zocht en ik hier mijn krachten kon inzetten.
Je snapt zo’n man ook niet , ik moet altijd bij zulke mannen aan dat liedje van Doe Maar denken ," Je loopt je lul achterna"
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221042615
AM en Maart zijn thuis. AM loopt al filmend naar binnen en vraagt "of ze nog kinderen heeft"; de tweeling en J kijken tv/zitten achter de computer, één S kijkt op en zegt heel droog "oh, hoi" 🤣 en voor de rest .... AM zegt "waar is mijn L'tje?" 🤣. L verschijnt, heel verhaal tegen AM, Maart knuffelt haar van achteren, maar wordt totaal genegeerd 🥴. Na het eten ligt L half op de nieuwe vriendin van Jim en AM staat letterlijk bovenop hun te filmen, de vriendin lijkt het allemaal goed te vinden. Bizar.

AM klaagde bij het instappen van het vliegtuig in Kos over "de chaos en dat het in Nederland beter is geregeld". Dat verbaast me nou weer niet, want dat was óók mijn ervaring járen geleden (maar daarnaast ben ik dan ook weer, als één van de weinige, totaal géén Griekenland liefhebber).
pi_221042857
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:58 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Wat is pep?
Speed.
pi_221042894
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:25 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Denk het 🤣

Nou ja in mijn ervaring (van jaren terug voordat ik kinderen had en nog wilde haren) was speed vooral in het gabberwereldje.

Iets rijkere kringen was het eerder coke.

Offtopic verder dus ik hou er over op 😉
Mwah, die vriendin droeg ook graag louboutains en andere dure designer dingen. Ze had ook een eigen bedrijf. En ook veel tics ontwikkeld (haar frunniken en lippenbalsem constant).
pi_221042941
MCW, TW, KB en JvP geven me hartkloppingen en dan voornamelijk om de minimaal negen kinderen die in een achtbaan terecht zijn gekomen, letterlijk nagenoeg constant van het ene huis naar het andere gaan én in elk huis geconfronteerd worden met de kinderen van de huidige relatie van hun respectievelijke ouder. Dat Tim en JvP ook geen blijvertjes zijn, weet niemand, maar verbaasd zal ik niet zijn en dus wie weet wat de toekomst in petto heeft voor deze kinderen; ik houd mijn hart vast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')