Eerlijk? Ik vind Parkertje geen leuk kind, hij komt zo verwend over, dat kan niet goed blijven gaanquote:Op zondag 14 juni 2026 14:09 schreef Earring het volgende:
[..]
Bij Maike maken de kinderen de dienst uit. Die zijn zó verwend. Dat zie je aan alles met Parkertje. Totaal geen grenzen geeft zij aan
Alles voor de aandachtquote:Op zondag 14 juni 2026 12:13 schreef Danielle_ het volgende:
DBM showt maar weer eens dat haar zoon Hello Kitty leuk vindt. Inclusief liedje met de tekst ‘Hello Kitty girl’. Om te janken…
Daar kan hij niks aan doen. Komt echt door de ouders. Geen grenzen stellen werkt dit gedrag in de hand. Hetzelfde zie je gebeuren bij Minibelle en haar jongste.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:24 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik vind Parkertje geen leuk kind, hij komt zo verwend over, dat kan niet goed blijven gaan
Weet ik, heel triest eigenlijk. Ik vind dat bij Bob ookquote:Op zondag 14 juni 2026 14:29 schreef Maremare het volgende:
[..]
Daar kan hij niks aan doen. Komt echt door de ouders. Geen grenzen stellen werkt dit gedrag in de hand. Hetzelfde zie je gebeuren bij Minibelle en haar jongste.
Eens! Moet zeggen dat ik het voor hem wel fijn vind dat hij al een aantal weken niet met z'n snoetje op socials staat. Kind kan eindelijk gewoon z'n gang gaan zonder dat mamarazzo met d'r telefoon in z'n nek hangt voor social media beeldmateriaal. Mooie bijvangst van die Insta-straf.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Weet ik, heel triest eigenlijk. Ik vind dat bij Bob ook
Wat is pep?quote:Op zondag 14 juni 2026 13:30 schreef Lostit het volgende:
MCW doet me denken aan mijn voormalig beste vriendin net voordat naar buiten kwam dat ze verslaafd was aan pep.
There, I said it.
Ja klopt! En dan ook nog eens met van die roodheidcorrecters (of hoe het ook heet) volgens mij.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En de roodheid op haar neus komt alsnog door die enorme berg foundation heen.
Speed oftewel amfetamine.quote:
Is dat dan te min ofzo? Hahaquote:Op zondag 14 juni 2026 15:13 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Speed oftewel amfetamine.
Denk trouwens niet dat MCW daaraan zit hoor.
In de kringen waar zij zich begeeft is dat niet echt salonfähig, eerder andere poedertjes.
Denk het 🤣quote:
Bij dit soort fluflu’s zie je toch wel vaak dat ze gewoon door blijven filmen ook al wordt dit in eerste instantie niet gelijk op insta gegooid. Je ziet dat ook bij AMquote:Op zondag 14 juni 2026 14:52 schreef Maremare het volgende:
[..]
Eens! Moet zeggen dat ik het voor hem wel fijn vind dat hij al een aantal weken niet met z'n snoetje op socials staat. Kind kan eindelijk gewoon z'n gang gaan zonder dat mamarazzo met d'r telefoon in z'n nek hangt voor social media beeldmateriaal. Mooie bijvangst van die Insta-straf.
De combo van everything shower en dbm wil ik liever niet aan denkenquote:Op zondag 14 juni 2026 15:22 schreef Loveischocolala het volgende:
Zou blije mama weten wat een everything shower is?
Nee 😂 ik denk dat ze gewoon bedoelt haren wassen 😂😂quote:Op zondag 14 juni 2026 15:22 schreef Loveischocolala het volgende:
Zou blije mama weten wat een everything shower is?
En ze vindt dr eigen geen grote zoetekauw 🤔quote:Op zondag 14 juni 2026 16:11 schreef Moppie1982 het volgende:
Eerste wat Sanneke deed was een wafel eten want herinneringen! En ze vergat de koekjes
Ach alles wat zij zegt een korrel zoutquote:Op zondag 14 juni 2026 16:32 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En ze vindt dr eigen geen grote zoetekauw 🤔
Ik denk dat Maud in dit geval de eervolle taak had om deze ware liefde vast te leggen.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zo’n fluflu als MCW: die heeft standaard in haar designertas een standaard om haar telefoon zitten? Ziet een plekje, besluit dat daar gefilmd moet worden. Zichzelf en boyfriend. Tripod wordt uitgevouwen, neergezet, boyfriend moet alvast even poseren zodat alles er op komt, timer wordt aangezet, fluflu huppelt naar de plek en er wordt rondgedraaid, geposeerd, opgetild.
Huppelt terug naar de telefoon (die gelukkig niet is omgestoten door iemand of gejat. Kijkt of het er goed genoeg op staat. Toch niet, dus alles weer opnieuw.
Op naar de volgende plek. Repeat.
Aandachtsgeil, ik kan niks anders bedenken.
Die is altijd mee? Om zulke momenten vast te leggen?quote:Op zondag 14 juni 2026 17:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik denk dat Maud in dit geval de eervolle taak had om deze ware liefde vast te leggen.
Ik kan me hier helemaal in vinden. En toch kijk ik. Irritainment ten top.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:48 schreef Tweetheelepels het volgende:
Ik zou mcw eigenlijk moeten blokkeren want irriteer me dood maar blijf toch kijken. Vooral dat extreme en die tegenstrijdigheden irriteren me mateloos.
Knie kapot, maar toch op hoge hakken paraderen.
Tim grootste liefde ever, maar dat waren Koen en later Sjaak toch ook?
Kids op 1, maar wel altijd weg, Maud/tamaar/oma nodig.
Zo normaal gebleven, maar je mag haar pas benaderen als je Cartier ofzo wil aanbieden.
Farm life, maar je melkt geen koeien hè, het is een vila.
Zo snel overprikkeld en sociale batterij leeg, tuurlijk je hangt elke vrije minuut in de lampen.
Misbruik verleden, maar wel iedereen en z’n moeder op de mond zoenen (en dat ook van je kinderen verwachten want: genetisch!) en je kinderen in ondergoed etaleren op social media voor honderduizenden volgers.
Zo humble willen zijn, maar enkel op Jimmy choo lopen/ Chanel dragen etc.
Ik kan nog ff doorgaan haha
Ja MCW is niet zo'n hele grote dame naar Iris! Ze kijkt tegen Iris op en alles wat ze vertelt valt in het niet. Ik vind het een verademing want ik ben Mies haar zie mij een goed gaan, meer, meer zat. Heb dr ook geblockt. En dan ook nog zeggen dat je niet goed van huis kan. Ik ken niemand die zo vaak op sjouw is. Die vrouw is niet in orde in dr koppiequote:Op zondag 14 juni 2026 09:16 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel erg onzeker is en van nature iemand die zich aan een ander vastklampt. Het lijkt me een doodvermoeiende vrouw om mee om te gaan.
In de podcast van vandaag kwam ze nogal mat en timide over. Ik denk dat dat kritiek op de laatste podcast(s) inmiddels is aangekomen. Iris stapt daar makkelijk overheen maar Michelle gaf aan dat ze er nogal zelfbewust van werd. Good for her want het leek vaak de grote Michelle show.
Een jaar? Doet ie knap 🙄quote:Op zondag 14 juni 2026 09:49 schreef Loveischocolala het volgende:
Tim zijn oudste is toch leeftijd van olivia dus die gaat dan na school, en zijn jongste is een jaar ofzo? Miss na de opvang gaat kan me niet voorstellen dat die overal mee heen gesleept worden zie hem alleen haar tas tillen..
Nee natuurlijk niet. Ze is wel mee naar Mallorca en helpt regelmatig met content maken.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Die is altijd mee? Om zulke momenten vast te leggen?
En ik heb het niet over MCW alleen, maar de ‘spontane’ fluflus in het algemeen.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ze is wel mee naar Mallorca en helpt regelmatig met content maken.
😳 ik zag haar van de week in mijn lijst voorbij komen omdat ze samenwerkingen zoekt om de verjaardag van haar kind te vieren... ik vond dat ook wel bizarquote:Op zondag 14 juni 2026 18:14 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Volgt er iemand yentl.maxime ?
Zij heeft haar eigen zus laten winnen met een winactie waarbij je een loopband kon winnen.
Ze wilt zo graag een grote fluflu zijn maar ze komt maar niet van de grond ik heb haar pas ontvolgd en ging net eens kijken .. en toen zag ik dus die storys waarbij ze dus haar zus laat winnen…. 🤔
Wat verschrikkelijk zeg .. Heb ik dan weer gemist nu ik haar niet meer volg hahaha. O o wat sneu eigenlijk .. ze komt echt niet van de grond met haar fluflu gebeuren ze ging ooit ook een blauwe maandag met DBM om iig ze tagde elkaar toen regelmatig en spraken volgens mij toen ook wel eens afquote:Op zondag 14 juni 2026 18:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
😳 ik zag haar van de week in mijn lijst voorbij komen omdat ze samenwerkingen zoekt om de verjaardag van haar kind te vieren... ik vond dat ook wel bizar
Een groot deel van de fluflu's heeft echt een vertekend beeld van de werkelijkheid. Ze zijn kampioen tegenstrijdigheden vertellen en ze helpen hun geloofwaardigheid echt zelf om zeep.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:53 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ja MCW is niet zo'n hele grote dame naar Iris! Ze kijkt tegen Iris op en alles wat ze vertelt valt in het niet. Ik vind het een verademing want ik ben Mies haar zie mij een goed gaan, meer, meer zat. Heb dr ook geblockt. En dan ook nog zeggen dat je niet goed van huis kan. Ik ken niemand die zo vaak op sjouw is. Die vrouw is niet in orde in dr koppie
Twee kleine druppeltjes? Sorry, maar dan draag jij gewoon erg weinig foundation. Dat is verder prima hoor. Maar ZOVEEL draagt ze niet. En ze heeft misschien ook wat meer gezicht 😉. Al zou het beter zijn als ze het helemaal niet zou dragen. En een serum even in laten werken zou ook beter zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:04 schreef Utopica het volgende:
Ik had toevallig dezelfde foundation als Sanneke gekocht en nu pas heb ik door HOEVEEL foundation en concealer ze opdoet.
Op m’n 41e heb ik geregeld last van puistjes, maar voor mn hele gezicht gebruik ik twee kleine druppeltjes. Bij meer ziet het er bij mij dan uit als een hele duidelijke laag make-up.
Zij laat altijd bekenden van haar winnen. Zij is/was insta dinnie van DBM. Hetzelfde kaliber, beide wanhopig om te willen doorbreken als fluflu.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:14 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Volgt er iemand yentl.maxime ?
Zij heeft haar eigen zus laten winnen met een winactie waarbij je een loopband kon winnen.
Ze wilt zo graag een grote fluflu zijn maar ze komt maar niet van de grond ik heb haar pas ontvolgd en ging net eens kijken .. en toen zag ik dus die storys waarbij ze dus haar zus laat winnen…. 🤔
Maar is er dan niemand die zegt "he? Dat is toch je zus?" Dat vind ik eigenlijk het raarstequote:Op zondag 14 juni 2026 19:06 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Zij laat altijd bekenden van haar winnen. Zij is/was insta dinnie van DBM. Hetzelfde kaliber, beide wanhopig om te willen doorbreken als fluflu.
Die foundation is super dekkend en ze draagt twee lagen + nog concealer. Als ik meer pak, zie je een dikke cakelaag.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:43 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Twee kleine druppeltjes? Sorry, maar dan draag jij gewoon erg weinig foundation. Dat is verder prima hoor. Maar ZOVEEL draagt ze niet. En ze heeft misschien ook wat meer gezicht 😉. Al zou het beter zijn als ze het helemaal niet zou dragen. En een serum even in laten werken zou ook beter zijn.
Is gewoon Cas denk ikquote:Op zondag 14 juni 2026 19:15 schreef huisjehier121 het volgende:
Bij de dagvlog van Sarahliehbregts zie je iemand weglopen...
Iemand zei al dat ze geheimzinnig deed over met wie ze was...
Sommige beelden kan je ook niet zelf gefilmd hebben😂
Eind juli werd hij geïnterviewd, wat toen net gestart bij Brugge.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:29 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Jup miss inm 2 zou kunnen maar erg jong in ieder geval nog
Je snapt zo’n man ook niet , ik moet altijd bij zulke mannen aan dat liedje van Doe Maar denken ," Je loopt je lul achterna"quote:Op zondag 14 juni 2026 19:49 schreef Kaatje35 het volgende:
Begin augustus 2025:
Maar soms wil je, hoe graag je ook bij een club en ploeg bent, nieuwe stappen zetten in je carrière. “Ik voelde dat ik op zoek was naar nieuw vuur en toen de eerste gesprekken met Club Brugge er waren, vonden we mekaar meteen”, aldus de opvolger van Veldman “In het begin zei ik tegen mijn vrouw nog dat ik het niet zou doen. Ik wilde niet zo ver van huis zijn, want ik heb twee dochtertjes en wil hen in bed kunnen stoppen en zien opgroeien. Maar Club Brugge stond vanaf het eerste moment open om mijn familiale situatie mee te nemen en toonde begrip voor dat evenwicht. Ik wilde ook uit mijn comfortzone treden en weer geprikkeld worden. In de gesprekken voelde ik dat Club Brugge kon bieden wat ik zocht en ik hier mijn krachten kon inzetten.
Mwah, die vriendin droeg ook graag louboutains en andere dure designer dingen. Ze had ook een eigen bedrijf. En ook veel tics ontwikkeld (haar frunniken en lippenbalsem constant).quote:Op zondag 14 juni 2026 15:25 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Denk het 🤣
Nou ja in mijn ervaring (van jaren terug voordat ik kinderen had en nog wilde haren) was speed vooral in het gabberwereldje.
Iets rijkere kringen was het eerder coke.
Offtopic verder dus ik hou er over op 😉
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |