abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221036414
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 09:16 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik denk dat ze heel erg onzeker is en van nature iemand die zich aan een ander vastklampt. Het lijkt me een doodvermoeiende vrouw om mee om te gaan.

In de podcast van vandaag kwam ze nogal mat en timide over. Ik denk dat dat kritiek op de laatste podcast(s) inmiddels is aangekomen. Iris stapt daar makkelijk overheen maar Michelle gaf aan dat ze er nogal zelfbewust van werd. Good for her want het leek vaak de grote Michelle show.
Het lijkt alsof ze even een low heeft na het manisch hyper gedrag.

Hebben ze het transcript aangepast. Voorheen stond er om de haverklap in *snuift* *schraapt keel * *snuift* *snuiven* 😂
pi_221036466
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 09:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En dat terwijl Dion de auto aan het wegbrengen was. Even tijd met kind.

En ze konden om 8.30 al ergens ontbijten! Dat kan in elke grote stad maar zij doet of dat uitzonderlijk is.
Dat kan ook in Hellevoetsluis... 😂🤣
En ze is dus gewoon afgezet zodat ze niet zoveel hoeft te lopen 🤣😂 ik vind het echt bizar
pi_221036469
Ik vind Tim zo een slappe hap. Hij komt koud uit een relatie met de moeder van zijn 2 dochters, eentje van 4 en eentje van 1. Vorig jaar zomer zat hij nog in die relatie. En dan ga je vreemd met Michelle, dan wordt dat een relatie en dan trek je direct bij die nieuwe vrouw in. Je sleept je kinderen meteen mee in een nieuw gezin met stiefbroers/zusjes. Je stopt met werken en wordt compleet afhankelijk van je nieuwe vriendin. Die vriendin is influencer en dus ga jij ook met porum vol online en sta je kusjes te geven in Parijs en lief handjes vast te houden in Barcelona, al poserend voor de iPhone die je vrouwtje strategisch heeft gepositioneerd. Je wordt ook nog eens dagelijks op instagram getoond, als de perfecte stiefvader, innig knuffelend met de kinderen van je vriendin. En je eigen kinderen moeten maar mee in dat gezin en huis van van de nieuwe relatie. En dat vind je dan als volwassen man en vader van 35+ allemaal prima.
Nee, ik vind het een lul van een gozer en ik hoop dat hij asap bij zinnen komt.
pi_221036613
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 10:10 schreef Weerikier het volgende:
Ik vind Tim zo een slappe hap. Hij komt koud uit een relatie met de moeder van zijn 2 dochters, eentje van 4 en eentje van 1. Vorig jaar zomer zat hij nog in die relatie. En dan ga je vreemd met Michelle, dan wordt dat een relatie en dan trek je direct bij die nieuwe vrouw in. Je sleept je kinderen meteen mee in een nieuw gezin met stiefbroers/zusjes. Je stopt met werken en wordt compleet afhankelijk van je nieuwe vriendin. Die vriendin is influencer en dus ga jij ook met porum vol online en sta je kusjes te geven in Parijs en lief handjes vast te houden in Barcelona, al poserend voor de iPhone die je vrouwtje strategisch heeft gepositioneerd. Je wordt ook nog eens dagelijks op instagram getoond, als de perfecte stiefvader, innig knuffelend met de kinderen van je vriendin. En je eigen kinderen moeten maar mee in dat gezin en huis van van de nieuwe relatie. En dat vind je dan als volwassen man en vader van 35+ allemaal prima.
Woord voor woord mee eens
Dit is ook echt geen basis om een samengesteld gezin op te vormen
De echte hevige verliefdheid is meestal na een jaar of 2 echt wel eraf, dus ik geef het nog tot de zomer van 2027
I can't help it, if I'm lucky
pi_221036641
quote:
Dat Michelle en Tim niet sporen is overduidelijk.
Maar die reacties van volgers😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫 Dit land is stuk!
pi_221036668
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:16 schreef Maremare het volgende:
Debbie de hele dag in bed. Why? Ze deed toch rollend mee aan de laatste avond van de avondvierdaagse?
Er is echt niets veranderd daar. Er stond niets voor haarzelf op het programma vandaag zeker? Activiteiten met de kinderen? Oei, opspelende longcovid aanstelleritis.
Te veel
Prikkels, 1 avond meetellen.
Maar dat concert van Alex Warren was prikkelarm, ons clowntje
pi_221036688
Het verslag van Antwerpen! Hartstikke mooie stad vol cultuur, mooie unieke winkeltjes, bijzondere horeca, geschiedenis: ‘De Airbnb heeft wel tien wc-rollen en we hebben ergens een toeristische wafel gegeten want het regende. We gaan nu naar de supermarkt want dat doe ik thuis nooit.’

ARMOEDE.
pi_221036695
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind AM helemaal geen mooi figuur hebben, ja ze heeft een (jaloersmakende) platte buik na zoveel kinderen, maar ze mist vrouwelijke vormen, heeft heel brede schouders. Maar goed, smaken verschillen uiteraard.
Ja en als het figuur dan nog ok is beland je bij haar gezicht; haar gebit is nog niet veel verbeterd en dan totaal geen make up, en dan dat bosje stro.
Knip het in een leuke bob, föhn het even en doe bijv alleen een lipgloss en wat mascara op dat zou al zoveel leuker en verzorgder zijn.
Je hoeft niet knap te zijn maar zorg dan dat je verzorgd bent.
pi_221036717
Eerst Sanneke haar geblaat aanhoren (vrijwillig haha) wat zij aaaaaaltijd doet in Antwerpen.
Haar gezicht met ‘normale’huid tot vervelends toe zien.
Daarna naar DBM die ook haar gezicht tegen de camera duwt om de puistjes te laten zien!
Ik ga maar even wat anders doen vandaag
pi_221036721
Een wafel. Kon ze nooit (..) in Antwerpen vinden. Nu wel.

Is ze al die andere keren dan niet de kamer af geweest ofzo?
pi_221036734
Zij van de Dunglishcouple vermelden ook nooit #ad of #gekregen of #betaald partnerschap
pi_221036756
Dan appt ze tijdens de beurt: wacht even het loop uit
pi_221036803
Sanneke die vanuit verschillende hoeken oppas aangeboden krijgt om iets voor zichzelf te kunnen doen. Maar ze weet niet wat.

Iemand suggereert: misschien kan de oppas met M op pad en kun jij in huis iets voor jezelf doen.
Haar reactie: dat doet mijn vriend regelmatig maar dan ga ik altijd (..) opruimen en schoonmaken’

Wáár dan?!
pi_221036805
quote:
Zoo eens!

Tegenwoordig mag hij ook figurant spelen in haar eigen vlogs.

De laatste vlog net gekeken van haar. Zie je hem ook zitten als zij drops maakt. Waarom??

En met de liefste Maud plantjes halen en zonder Maud zou ze waarschijnlijk in een instelling hebben gezeten aldus haarzelf.
Misschien zou ze zichzelf wel eens kunnen aanmelden bij een GGZ behandelaar. Ongekend hoe slecht zij voor zichzelf kan zorgen, en dat met 4 kinderen.
pi_221036818
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 09:16 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik denk dat ze heel erg onzeker is en van nature iemand die zich aan een ander vastklampt. Het lijkt me een doodvermoeiende vrouw om mee om te gaan.

In de podcast van vandaag kwam ze nogal mat en timide over. Ik denk dat dat kritiek op de laatste podcast(s) inmiddels is aangekomen. Iris stapt daar makkelijk overheen maar Michelle gaf aan dat ze er nogal zelfbewust van werd. Good for her want het leek vaak de grote Michelle show.
Ik denk ook dat Iris totaal anders in het leven staat, die lijkt een stuk stabieler, minder onrustig .
Werkt hard maar neemt ook echt bewust tijd voor haar gezin , terwijl ze continu tussen Nederland en Spanje switcht .
Ze heeft ook soms echt dure kleding maar pocht daar niet mee.
Ik vind het altijd wat zieligs hebben als mensen vinden dat ze op moeten scheppen over hoe goed ze het kunnen doen, niet nodig ook.
pi_221036826
Zie trouwens op Michelle haar instagram pagina dat de fotos van haar vorige Grote en Niet Tegen te Houden Liefde geruisloos zijn verdwenen. Stond tot voor kort nog vol met fotos van Jacqueline en Michelle inning kussend en bovenop elkaar en hele liefdes verklaringen erbij. Zo een beetje hetzelfde als nu met Tim zeg maar, copy/paste. Ook de We Zijn Zo Gelukkig met #thetenofus zijn verdwenen.
Die hebben mooi plaats gemaakt voor Timmie. Ben benieuwd wanneer en of ze zijn dochters mag gaan delen. Kan ze weer het perfecte samengestelde gezinnetje uithangen. #janjansendekinderen
pi_221036878
Ik had toevallig dezelfde foundation als Sanneke gekocht en nu pas heb ik door HOEVEEL foundation en concealer ze opdoet.

Op m’n 41e heb ik geregeld last van puistjes, maar voor mn hele gezicht gebruik ik twee kleine druppeltjes. Bij meer ziet het er bij mij dan uit als een hele duidelijke laag make-up.
pi_221036880
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 10:28 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Te veel
Prikkels, 1 avond meetellen.
Maar dat concert van Alex Warren was prikkelarm, ons clowntje
Gelukkig mag ze binnenkort naar een fantasy event 👌 helemaal in haar straatje... ze leeft in lalaland
pi_221036881
Waar haalt Timmie nu zn inkomen uit vandaan? Staat hij op de loonlijst bij Michelle? Hij zal waarschijnlijk alimentatie voor zn kinderen moeten betalen, en dat geld moet toch ergens vandaan komen.
pi_221036907
Of hij betaalt om die reden geen alimentatie.
pi_221036927
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 10:34 schreef Earring het volgende:
Eerst Sanneke haar geblaat aanhoren (vrijwillig haha) wat zij aaaaaaltijd doet in Antwerpen.
Haar gezicht met ‘normale’huid tot vervelends toe zien.
Daarna naar DBM die ook haar gezicht tegen de camera duwt om de puistjes te laten zien!
Ik ga maar even wat anders doen vandaag
Gelukkig kwam DBM iets vets leuks tegen bij de Action 😂😂
pi_221036977
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:10 schreef Snaky het volgende:
Of hij betaalt om die reden geen alimentatie.
Dat zal lekker worden zeg. Stel je voor dat die gast verkondigd geen alimentatie voor zijn kinderen te kunnen betalen en dan zie je die droefsnoet met zn nieuwe vriendin in dure restaurants vreten, in de mooiste hotels slapen, champagne drinken, iedere week in het vliegtuig naar een zonnige bestemming en rond rijden in dikke autos.
Dat kan je echt niet maken, denk wel dat hij ergens geld vandaan haalt want alimentatie zal hij toch wel moeten betalen lijkt me.
pi_221037016
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:21 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Dat zal lekker worden zeg. Stel je voor dat die gast verkondigd geen alimentatie voor zijn kinderen te kunnen betalen en dan zie je die droefsnoet met zn nieuwe vriendin in dure restaurants vreten, in de mooiste hotels slapen, champagne drinken, iedere week in het vliegtuig naar een zonnige bestemming en rond rijden in dikke autos.
Dat kan je echt niet maken, denk wel dat hij ergens geld vandaan haalt want alimentatie zal hij toch wel moeten betalen lijkt me.
Nou ik denk niet dat Michelle verantwoordelijk is voor de alimentatie van Tim. Hij leeft het goede leven op haar kosten. En zij scoort nog gratis kleren voor zijn kinderen en neemt hen mee naar gesponsorde vakanties.
pi_221037065
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:27 schreef Snaky het volgende:

[..]
Nou ik denk niet dat Michelle verantwoordelijk is voor de alimentatie van Tim. Hij leeft het goede leven op haar kosten. En zij scoort nog gratis kleren voor zijn kinderen en neemt hen mee naar gesponsorde vakanties.
Zal hij een uitkering hebben? 😂 Of is zijn baan echt de assistent van Michelle zijn? Misschien doet hij iets vaags met crypto of zo. Hij is wel totaal vergroeid met zn telefoon.
Het is maar een vaag zooitje bij elkaar allemaal. Maar ik zou als moeder geen genoegen nemen met kleding en dat mn kinderen eens mee mogen naar een all inclusive vakantie in Turkije. Ik zou gewoon harde knaken willen zien iedere maand om de kosten van 2 kinderen helpen dekken.
pi_221037117
Hij zal vast op de loonlijst staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')