Het lijkt alsof ze even een low heeft na het manisch hyper gedrag.quote:Op zondag 14 juni 2026 09:16 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel erg onzeker is en van nature iemand die zich aan een ander vastklampt. Het lijkt me een doodvermoeiende vrouw om mee om te gaan.
In de podcast van vandaag kwam ze nogal mat en timide over. Ik denk dat dat kritiek op de laatste podcast(s) inmiddels is aangekomen. Iris stapt daar makkelijk overheen maar Michelle gaf aan dat ze er nogal zelfbewust van werd. Good for her want het leek vaak de grote Michelle show.
Dat kan ook in Hellevoetsluis... 😂🤣quote:Op zondag 14 juni 2026 09:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En dat terwijl Dion de auto aan het wegbrengen was. Even tijd met kind.
En ze konden om 8.30 al ergens ontbijten! Dat kan in elke grote stad maar zij doet of dat uitzonderlijk is.
Woord voor woord mee eensquote:Op zondag 14 juni 2026 10:10 schreef Weerikier het volgende:
Ik vind Tim zo een slappe hap. Hij komt koud uit een relatie met de moeder van zijn 2 dochters, eentje van 4 en eentje van 1. Vorig jaar zomer zat hij nog in die relatie. En dan ga je vreemd met Michelle, dan wordt dat een relatie en dan trek je direct bij die nieuwe vrouw in. Je sleept je kinderen meteen mee in een nieuw gezin met stiefbroers/zusjes. Je stopt met werken en wordt compleet afhankelijk van je nieuwe vriendin. Die vriendin is influencer en dus ga jij ook met porum vol online en sta je kusjes te geven in Parijs en lief handjes vast te houden in Barcelona, al poserend voor de iPhone die je vrouwtje strategisch heeft gepositioneerd. Je wordt ook nog eens dagelijks op instagram getoond, als de perfecte stiefvader, innig knuffelend met de kinderen van je vriendin. En je eigen kinderen moeten maar mee in dat gezin en huis van van de nieuwe relatie. En dat vind je dan als volwassen man en vader van 35+ allemaal prima.
Nee, ik vind het een lul van een gozer en ik hoop dat hij asap bij zinnen komt.
Dat Michelle en Tim niet sporen is overduidelijk.quote:Op zondag 14 juni 2026 10:10 schreef Weerikier het volgende:
Ik vind Tim zo een slappe hap. Hij komt koud uit een relatie met de moeder van zijn 2 dochters, eentje van 4 en eentje van 1. Vorig jaar zomer zat hij nog in die relatie. En dan ga je vreemd met Michelle, dan wordt dat een relatie en dan trek je direct bij die nieuwe vrouw in. Je sleept je kinderen meteen mee in een nieuw gezin met stiefbroers/zusjes. Je stopt met werken en wordt compleet afhankelijk van je nieuwe vriendin. Die vriendin is influencer en dus ga jij ook met porum vol online en sta je kusjes te geven in Parijs en lief handjes vast te houden in Barcelona, al poserend voor de iPhone die je vrouwtje strategisch heeft gepositioneerd. Je wordt ook nog eens dagelijks op instagram getoond, als de perfecte stiefvader, innig knuffelend met de kinderen van je vriendin. En je eigen kinderen moeten maar mee in dat gezin en huis van van de nieuwe relatie. En dat vind je dan als volwassen man en vader van 35+ allemaal prima.
Te veelquote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:16 schreef Maremare het volgende:
Debbie de hele dag in bed. Why? Ze deed toch rollend mee aan de laatste avond van de avondvierdaagse?
Er is echt niets veranderd daar. Er stond niets voor haarzelf op het programma vandaag zeker? Activiteiten met de kinderen? Oei, opspelende longcovid aanstelleritis.
Ja en als het figuur dan nog ok is beland je bij haar gezicht; haar gebit is nog niet veel verbeterd en dan totaal geen make up, en dan dat bosje stro.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind AM helemaal geen mooi figuur hebben, ja ze heeft een (jaloersmakende) platte buik na zoveel kinderen, maar ze mist vrouwelijke vormen, heeft heel brede schouders. Maar goed, smaken verschillen uiteraard.
Zoo eens!quote:Op zondag 14 juni 2026 10:10 schreef Weerikier het volgende:
Ik denk ook dat Iris totaal anders in het leven staat, die lijkt een stuk stabieler, minder onrustig .quote:Op zondag 14 juni 2026 09:16 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel erg onzeker is en van nature iemand die zich aan een ander vastklampt. Het lijkt me een doodvermoeiende vrouw om mee om te gaan.
In de podcast van vandaag kwam ze nogal mat en timide over. Ik denk dat dat kritiek op de laatste podcast(s) inmiddels is aangekomen. Iris stapt daar makkelijk overheen maar Michelle gaf aan dat ze er nogal zelfbewust van werd. Good for her want het leek vaak de grote Michelle show.
Gelukkig mag ze binnenkort naar een fantasy event 👌 helemaal in haar straatje... ze leeft in lalalandquote:Op zondag 14 juni 2026 10:28 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Te veel
Prikkels, 1 avond meetellen.
Maar dat concert van Alex Warren was prikkelarm, ons clowntje
Gelukkig kwam DBM iets vets leuks tegen bij de Action 😂😂quote:Op zondag 14 juni 2026 10:34 schreef Earring het volgende:
Eerst Sanneke haar geblaat aanhoren (vrijwillig haha) wat zij aaaaaaltijd doet in Antwerpen.
Haar gezicht met ‘normale’huid tot vervelends toe zien.
Daarna naar DBM die ook haar gezicht tegen de camera duwt om de puistjes te laten zien!
Ik ga maar even wat anders doen vandaag
Dat zal lekker worden zeg. Stel je voor dat die gast verkondigd geen alimentatie voor zijn kinderen te kunnen betalen en dan zie je die droefsnoet met zn nieuwe vriendin in dure restaurants vreten, in de mooiste hotels slapen, champagne drinken, iedere week in het vliegtuig naar een zonnige bestemming en rond rijden in dikke autos.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:10 schreef Snaky het volgende:
Of hij betaalt om die reden geen alimentatie.
Nou ik denk niet dat Michelle verantwoordelijk is voor de alimentatie van Tim. Hij leeft het goede leven op haar kosten. En zij scoort nog gratis kleren voor zijn kinderen en neemt hen mee naar gesponsorde vakanties.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:21 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Dat zal lekker worden zeg. Stel je voor dat die gast verkondigd geen alimentatie voor zijn kinderen te kunnen betalen en dan zie je die droefsnoet met zn nieuwe vriendin in dure restaurants vreten, in de mooiste hotels slapen, champagne drinken, iedere week in het vliegtuig naar een zonnige bestemming en rond rijden in dikke autos.
Dat kan je echt niet maken, denk wel dat hij ergens geld vandaan haalt want alimentatie zal hij toch wel moeten betalen lijkt me.
Zal hij een uitkering hebben? 😂 Of is zijn baan echt de assistent van Michelle zijn? Misschien doet hij iets vaags met crypto of zo. Hij is wel totaal vergroeid met zn telefoon.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:27 schreef Snaky het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat Michelle verantwoordelijk is voor de alimentatie van Tim. Hij leeft het goede leven op haar kosten. En zij scoort nog gratis kleren voor zijn kinderen en neemt hen mee naar gesponsorde vakanties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |