abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221037137
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:04 schreef Utopica het volgende:
Ik had toevallig dezelfde foundation als Sanneke gekocht en nu pas heb ik door HOEVEEL foundation en concealer ze opdoet.

Op m’n 41e heb ik geregeld last van puistjes, maar voor mn hele gezicht gebruik ik twee kleine druppeltjes. Bij meer ziet het er bij mij dan uit als een hele duidelijke laag make-up.
En de roodheid op haar neus komt alsnog door die enorme berg foundation heen.
pi_221037274
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 09:16 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik denk dat ze heel erg onzeker is en van nature iemand die zich aan een ander vastklampt. Het lijkt me een doodvermoeiende vrouw om mee om te gaan.

In de podcast van vandaag kwam ze nogal mat en timide over. Ik denk dat dat kritiek op de laatste podcast(s) inmiddels is aangekomen. Iris stapt daar makkelijk overheen maar Michelle gaf aan dat ze er nogal zelfbewust van werd. Good for her want het leek vaak de grote Michelle show.
Daarin zie je dat Iris veel stabieler en 'volwassener' is. Iris leeft vol overtuiging en bewust. Mies leeft een gemaakt leventje. Ik kreeg ook het idee dat ze bewust even het gezinsleven benoemen. Mies gaat boodschappen doen met Timmie, vriendinnen komen thuis eten enz.

En...1 opvallend dingetje: Iris gaf een soort van sneertjes. Over dat ze de kookfilmpjes van Michelle miste en op een gegeven moment zegt ze: Dat bedoelde ik net ook....(oftewel beter luisteren)
pi_221037275
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:45 schreef Loveischocolala het volgende:
Hij zal vast op de loonlijst staan
Tot zover de gelijkwaardigheid en ego-versterkende afhankelijkheid. Topingredienten voor een duurzame relatie.
pi_221037286
DBM showt maar weer eens dat haar zoon Hello Kitty leuk vindt. Inclusief liedje met de tekst ‘Hello Kitty girl’. Om te janken…
pi_221037292
De wondere wereld van influencers.

Ik zat net vol verwondering bij the little kaya familie te kijken. Zij heeft zich verdiept in research peptides. Een levensgevaarlijk niet goed gekeurd middel dat gebruikt wordt om af te vallen. Ze gaat het eerlijke verhaal laten zien en hoe goed het is. Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat iemand zo haar gezondheid op het spel zet. Volgens mij is ze kritisch op goedgekeurde vaccins maar gaat ze dus wel een niet goed gekeurd middel injecteren met alle gevolgen van dien…
pi_221037339
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:15 schreef Wvlwvdtivdt het volgende:

Ik zat net vol verwondering bij the little kaya familie te kijken. Zij heeft zich verdiept in research peptides. Een levensgevaarlijk niet goed gekeurd middel dat gebruikt wordt om af te vallen. Ze gaat het eerlijke verhaal laten zien en hoe goed het is. Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat iemand zo haar gezondheid op het spel zet. Volgens mij is ze kritisch op goedgekeurde vaccins maar gaat ze dus wel een niet goed gekeurd middel injecteren met alle gevolgen van dien…
Money, money, money.
pi_221037355
Maar hoe kan money money money belangrijker zijn dan je gezondheid?
pi_221037378
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:26 schreef Wvlwvdtivdt het volgende:
Dat weten alleen de fluflu. Debbie is er ook een voorbeeld van
pi_221037523
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:31 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dat weten alleen de fluflu. Debbie is er ook een voorbeeld van
Ik vind het moeilijk te geloven dat Debbie geld verdient met insta.
pi_221037578
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:26 schreef Wvlwvdtivdt het volgende:
Ik krijg altijd een beetje het gevoel dat ze 'verblind' zijn door de echte grote influencers die er goed mee verdienen.
Debbie dr stokpaardje is dat ze ziek is, dankzij de spuitjes ziet ze er ook zo uit. Zielig = meer ramptoeristen = meer volgers = meer samenwerkingen(?).
pi_221037600
1
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:09 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Daarin zie je dat Iris veel stabieler en 'volwassener' is. Iris leeft vol overtuiging en bewust. Mies leeft een gemaakt leventje. Ik kreeg ook het idee dat ze bewust even het gezinsleven benoemen. Mies gaat boodschappen doen met Timmie, vriendinnen komen thuis eten enz.

En...1 opvallend dingetje: Iris gaf een soort van sneertjes. Over dat ze de kookfilmpjes van Michelle miste en op een gegeven moment zegt ze: Dat bedoelde ik net ook....(oftewel beter luisteren)
Iris komt inderdaad veel stabieler en volwassener over. En ofhankelijk(er). Michelle zegt in haar nieuwe vlog over Maud:

quote:
Zij is zeg maar degene die ik app als ik niet kan slapen. Zij is degene die ik app als ik moet janken. Zij is degene die ik app als ik het weet met de kinderen. Nanny/pa/best friend ever. Ik kan echt helemaal niks onder deze vrouw. Het is echt hilarisch.
Hilarisch? Het klinkt vooral erg triest en belastend voor Maud
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221037613
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:15 schreef Wvlwvdtivdt het volgende:

Levensgevaarlijk
Per jaar belanden er meer in het zh door overgewicht of alcohol. Doen we ook niet panisch over.
Go hard or go home
pi_221037629
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:35 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Zal hij een uitkering hebben? 😂 Of is zijn baan echt de assistent van Michelle zijn? Misschien doet hij iets vaags met crypto of zo. Hij is wel totaal vergroeid met zn telefoon.
Het is maar een vaag zooitje bij elkaar allemaal. Maar ik zou als moeder geen genoegen nemen met kleding en dat mn kinderen eens mee mogen naar een all inclusive vakantie in Turkije. Ik zou gewoon harde knaken willen zien iedere maand om de kosten van 2 kinderen helpen dekken.
Het zou je ex en vader van je nog zulke jonge kinderen zijn.
pi_221037674
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:11 schreef Cyan het volgende:

[ code verwijderd ]
[..]
Iris komt inderdaad veel stabieler en volwassener over. En ofhankelijk(er). Michelle zegt in haar nieuwe vlog over Maud:
[..]
Ik snap die mensen ook niet dat ze zich daarvoor laten lenen.
Kan ze goed betaald krijgen, ik zou er echt voor bedanken.
pi_221037675
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:13 schreef Noek het volgende:

[..]
Levensgevaarlijk
Per jaar belanden er meer in het zh door overgewicht of alcohol. Doen we ook niet panisch over.
Eh dan lees je hier niet goed. Met regelmaat is het alcoholgebruik van MCW benoemd, het overgewicht van andere fluflu enz

[ Bericht 0% gewijzigd door Joleinuitdestad op 14-06-2026 13:28:00 ]
pi_221037710
MCW doet me denken aan mijn voormalig beste vriendin net voordat naar buiten kwam dat ze verslaafd was aan pep.

There, I said it.
pi_221037731
quote:

[ code verwijderd ]
[..]
[..]
Dit...het is een meisje van in de 20! Maar dit gaat toch in elke relatie die MCW met mensen heeft. Timmie is de schouder, daarvoor was het Iris die ze uren belde. In de laatste vlog zegt ze ook dat ze heel slecht is in appen en bellen (dus niet naar haar vriendinnen vraagt) Maar haar vriendinnen kennen haar dus het is oke....

Ps. Ze heeft ook dr hele YouTube opgeschoond.
pi_221037740
quote:

[ code verwijderd ]
[..]
[..]
Volgens mij kan Maud geen eigen leven hebben, die heeft daar toch geen tijd voor?
pi_221037748
Gefeliciteerd met Liejum allemaal 🥳

En ik wens jullie vandaag allemaal een fijne koekendag 🤣
pi_221037803
Ik zou mcw eigenlijk moeten blokkeren want irriteer me dood maar blijf toch kijken. Vooral dat extreme en die tegenstrijdigheden irriteren me mateloos.

Knie kapot, maar toch op hoge hakken paraderen.
Tim grootste liefde ever, maar dat waren Koen en later Sjaak toch ook?
Kids op 1, maar wel altijd weg, Maud/tamaar/oma nodig.
Zo normaal gebleven, maar je mag haar pas benaderen als je Cartier ofzo wil aanbieden.
Farm life, maar je melkt geen koeien hè, het is een vila.
Zo snel overprikkeld en sociale batterij leeg, tuurlijk je hangt elke vrije minuut in de lampen.
Misbruik verleden, maar wel iedereen en z’n moeder op de mond zoenen (en dat ook van je kinderen verwachten want: genetisch!) en je kinderen in ondergoed etaleren op social media voor honderduizenden volgers.
Zo humble willen zijn, maar enkel op Jimmy choo lopen/ Chanel dragen etc.

Ik kan nog ff doorgaan haha
pi_221037812
MaikeKD die een zak vol speelgoed van haar dochter weggooit. Ten eerste lijkt dit allemaal nog heel, waarom niet weggeven? Ten tweede snap ik niet, als je er blijkbaar niet achter staat, dat je kind dit allemaal kan kopen. Neem aan dat ze niet steeds alleen naar de winkels gaat op haar leeftijd. Dan maak je daar toch afspraken over of geeft haar geen geld meer mee.
pi_221037872
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:34 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Dit...het is een meisje van in de 20! Maar dit gaat toch in elke relatie die MCW met mensen heeft. Timmie is de schouder, daarvoor was het Iris die ze uren belde. In de laatste vlog zegt ze ook dat ze heel slecht is in appen en bellen (dus niet naar haar vriendinnen vraagt) Maar haar vriendinnen kennen haar dus het is oke....

Ps. Ze heeft ook dr hele YouTube opgeschoond.
Eenrichtingsverkeer. Alles draait om bevrediging van háár behoefte. Anderen hebben een dienende rol in haar leven.
pi_221037883
Toevoeging:
En als je daarvoor betaald wordt, op wat voor manier dan ook, is dat een volwassen keuze. 4 mensen in haar leven hebben die keuze niet.
pi_221037970
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:50 schreef Jenn1806 het volgende:
MaikeKD die een zak vol speelgoed van haar dochter weggooit. Ten eerste lijkt dit allemaal nog heel, waarom niet weggeven? Ten tweede snap ik niet, als je er blijkbaar niet achter staat, dat je kind dit allemaal kan kopen. Neem aan dat ze niet steeds alleen naar de winkels gaat op haar leeftijd. Dan maak je daar toch afspraken over of geeft haar geen geld meer mee.
Bij Maike maken de kinderen de dienst uit. Die zijn zó verwend. Dat zie je aan alles met Parkertje. Totaal geen grenzen geeft zij aan
pi_221037981
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:48 schreef Tweetheelepels het volgende:
Ik zou mcw eigenlijk moeten blokkeren want irriteer me dood maar blijf toch kijken. Vooral dat extreme en die tegenstrijdigheden irriteren me mateloos.

Knie kapot, maar toch op hoge hakken paraderen.
Tim grootste liefde ever, maar dat waren Koen en later Sjaak toch ook?
Kids op 1, maar wel altijd weg, Maud/tamaar/oma nodig.
Zo normaal gebleven, maar je mag haar pas benaderen als je Cartier ofzo wil aanbieden.
Farm life, maar je melkt geen koeien hè, het is een vila.
Zo snel overprikkeld en sociale batterij leeg, tuurlijk je hangt elke vrije minuut in de lampen.
Misbruik verleden, maar wel iedereen en z’n moeder op de mond zoenen (en dat ook van je kinderen verwachten want: genetisch!) en je kinderen in ondergoed etaleren op social media voor honderduizenden volgers.
Zo humble willen zijn, maar enkel op Jimmy choo lopen/ Chanel dragen etc.

Ik kan nog ff doorgaan haha
Toevoeging: in de een na laatste vlog vertelt ze dat ze bijna terug op haar oude gewicht was. In de laatste vlog is ze opeens weer 5 kg lichter en gebruikt ze weer astronautenvoeding.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cyan op 14-06-2026 14:19:19 ]
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')