Ja het is geen wet van meden en perzen 😉quote:Op zondag 14 juni 2026 20:18 schreef Lostit het volgende:
[..]
Mwah, die vriendin droeg ook graag louboutains en andere dure designer dingen. Ze had ook een eigen bedrijf. En ook veel tics ontwikkeld (haar frunniken en lippenbalsem constant).
Dat is werkelijk elke week + allemaal van die optimel achtige zuivel.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:31 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar voor weekboodschappen vind ik het bizar veel taksi en ice tea bij dbm. Misschien omdat ik alleen water en thee drink
Geprikkeld werd die wel ja maar niet door de voetbalclub…quote:Op zondag 14 juni 2026 19:49 schreef Kaatje35 het volgende:
Begin augustus 2025:
Maar soms wil je, hoe graag je ook bij een club en ploeg bent, nieuwe stappen zetten in je carrière. “Ik voelde dat ik op zoek was naar nieuw vuur en toen de eerste gesprekken met Club Brugge er waren, vonden we mekaar meteen”, aldus de opvolger van Veldman “In het begin zei ik tegen mijn vrouw nog dat ik het niet zou doen. Ik wilde niet zo ver van huis zijn, want ik heb twee dochtertjes en wil hen in bed kunnen stoppen en zien opgroeien. Maar Club Brugge stond vanaf het eerste moment open om mijn familiale situatie mee te nemen en toonde begrip voor dat evenwicht. Ik wilde ook uit mijn comfortzone treden en weer geprikkeld worden. In de gesprekken voelde ik dat Club Brugge kon bieden wat ik zocht en ik hier mijn krachten kon inzetten.
Nee dat is ook zo en het een sluit het ander niet uit natuurlijk. En of het het ene of het andere middel is weet ik ook niet, maar ik herken wel veel dingen helaas.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:33 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja het is geen wet van meden en perzen 😉
Graag gedaan 🙂.quote:
"Arguing with idiots is like playing chess with a pigeon. No matter how good you are, the bird is going to sh*t on the board and strut around like it won anyway."quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:54 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik zeg maar even wat ik al jaren denk over Sanneke; nóg ver vóór haar ogenschijnlijke autisme-diagnose. Dit is precies waarom zij niet wil werken, waarom zij het nergens lang volhoudt dan wel wordt weggestuurd. Zij ziet zichzelf als de alwetende, intellectuele, vrouw van de wereld, die niemand iets hoeft te vertellen, graag de discussie aangaat, over van alles en nog wat, met Jan en alleman, je uitlacht terwijl zij het fout heeft en om zich heen gaat slaan, wanneer ze met zichzelf en haar onkunde en onwetendheid wordt geconfronteerd.
Oh ja haha dat ziet er gek uit 😝quote:Op zondag 14 juni 2026 23:16 schreef Fietsbel26 het volgende:
MCW
In die reel waarin ze in slow motion komt aangelopen, kijkt ze eerst naar de grond en daarna omhoog/vooruit en precies als ze opkijkt, valt een weerspiegeling op haar brillenglazen en - what has been seen can not be unseen - heeft ze voor een split second "crazy eyes".
Ah natuurlijk . De hele wijk moet weten dat de befaamde AM terug is in de straat .quote:Op zondag 14 juni 2026 22:11 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Graag gedaan 🙂.
Jim rijdt weg met zijn vriendin achterop en AM blért er achteraan "we bellen morgen weer even".
Omg heel scary! Knettergek, eng gewoonquote:Op zondag 14 juni 2026 23:16 schreef Fietsbel26 het volgende:
MCW
In die reel waarin ze in slow motion komt aangelopen, kijkt ze eerst naar de grond en daarna omhoog/vooruit en precies als ze opkijkt, valt een weerspiegeling op haar brillenglazen en - what has been seen can not be unseen - heeft ze voor een split second "crazy eyes".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |