abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221043105
Misschien ligt het aan mij, maar voor weekboodschappen vind ik het bizar veel taksi en ice tea bij dbm. Misschien omdat ik alleen water en thee drink
pi_221043148
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 20:18 schreef Lostit het volgende:

[..]
Mwah, die vriendin droeg ook graag louboutains en andere dure designer dingen. Ze had ook een eigen bedrijf. En ook veel tics ontwikkeld (haar frunniken en lippenbalsem constant).
Ja het is geen wet van meden en perzen 😉
I can't help it, if I'm lucky
pi_221043224
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 20:31 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar voor weekboodschappen vind ik het bizar veel taksi en ice tea bij dbm. Misschien omdat ik alleen water en thee drink
Dat is werkelijk elke week + allemaal van die optimel achtige zuivel.
En dan moet ze soms nog ice bij halen omdat het op is. Ik heb altijd kleine pakjes/flesjes liggen voor als er iemand in komt. En wat smaken aanmaak. Maar pakken sap .. die gaan open voor bezoek en als ik er dan zelf eindelijk wat van denk te gaan drinken bevat het vlokken enzo. (ehm oeps, ik gok dat ik dus weer zon pak met vlokken er in heb liggen, zon appelsap troebel maar dan dubbelfris die ooit helder was)
pi_221043556
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:49 schreef Kaatje35 het volgende:
Begin augustus 2025:

Maar soms wil je, hoe graag je ook bij een club en ploeg bent, nieuwe stappen zetten in je carrière. “Ik voelde dat ik op zoek was naar nieuw vuur en toen de eerste gesprekken met Club Brugge er waren, vonden we mekaar meteen”, aldus de opvolger van Veldman “In het begin zei ik tegen mijn vrouw nog dat ik het niet zou doen. Ik wilde niet zo ver van huis zijn, want ik heb twee dochtertjes en wil hen in bed kunnen stoppen en zien opgroeien. Maar Club Brugge stond vanaf het eerste moment open om mijn familiale situatie mee te nemen en toonde begrip voor dat evenwicht. Ik wilde ook uit mijn comfortzone treden en weer geprikkeld worden. In de gesprekken voelde ik dat Club Brugge kon bieden wat ik zocht en ik hier mijn krachten kon inzetten.
Geprikkeld werd die wel ja maar niet door de voetbalclub…
En uit zijn comfortzone ook van niet veel op social media doen, tot in vlogs verschijnen
pi_221043964
Liejum heeft lekker prikkelarme cadeaus gekregen 🫣
pi_221044433
Thanx voor de update, Cattolica
pi_221044511
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 20:33 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja het is geen wet van meden en perzen 😉
Nee dat is ook zo en het een sluit het ander niet uit natuurlijk. En of het het ene of het andere middel is weet ik ook niet, maar ik herken wel veel dingen helaas.
pi_221044713
Ook wel bijzonder dat Curlymom ineens de gezichten van haar kinderen weer online zet
pi_221044832
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 21:53 schreef AnnArt het volgende:
Thanx voor de update, Cattolica
Graag gedaan 🙂.

Jim rijdt weg met zijn vriendin achterop en AM blért er achteraan "we bellen morgen weer even".
pi_221045978
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:54 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik zeg maar even wat ik al jaren denk over Sanneke; nóg ver vóór haar ogenschijnlijke autisme-diagnose. Dit is precies waarom zij niet wil werken, waarom zij het nergens lang volhoudt dan wel wordt weggestuurd. Zij ziet zichzelf als de alwetende, intellectuele, vrouw van de wereld, die niemand iets hoeft te vertellen, graag de discussie aangaat, over van alles en nog wat, met Jan en alleman, je uitlacht terwijl zij het fout heeft en om zich heen gaat slaan, wanneer ze met zichzelf en haar onkunde en onwetendheid wordt geconfronteerd.
"Arguing with idiots is like playing chess with a pigeon. No matter how good you are, the bird is going to sh*t on the board and strut around like it won anyway."
pi_221046330
MCW
In die reel waarin ze in slow motion komt aangelopen, kijkt ze eerst naar de grond en daarna omhoog/vooruit en precies als ze opkijkt, valt een weerspiegeling op haar brillenglazen en - what has been seen can not be unseen - heeft ze voor een split second "crazy eyes".
pi_221047428
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 23:16 schreef Fietsbel26 het volgende:
MCW
In die reel waarin ze in slow motion komt aangelopen, kijkt ze eerst naar de grond en daarna omhoog/vooruit en precies als ze opkijkt, valt een weerspiegeling op haar brillenglazen en - what has been seen can not be unseen - heeft ze voor een split second "crazy eyes".
Oh ja haha dat ziet er gek uit 😝
I can't help it, if I'm lucky
pi_221047860
MCW
Lekker (weer) zonder gordel rijden en zelfs helemaal los uit het dak filmen.
Goede fluflu hoor🫣
pi_221048149
MCW over de vriendschap met Tim:
'20 years and counting'
pi_221048279
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 22:11 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Graag gedaan 🙂.

Jim rijdt weg met zijn vriendin achterop en AM blért er achteraan "we bellen morgen weer even".
Ah natuurlijk . De hele wijk moet weten dat de befaamde AM terug is in de straat .
pi_221048413
MCW die zo goed alleen maar op hakken kan lopen, danst nu op haar blote voeten (gadver) door de straten.
pi_221048437
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 23:16 schreef Fietsbel26 het volgende:
MCW
Omg heel scary! Knettergek, eng gewoon
pi_221048468
Ja ik herken ook zoveel dingen! Bij mijn vriendin was het geen speed maar adhd medicatie (dexamfetamine en ritalin) die ze de hele dag door nam. Ook het niet luisteren in gesprekken en totaal op zichzelf gefocust zijn valt mij op, en natuurlijk haar gewicht en gefriemel.

Sanneke: echt vies hoe zij met haar vingers aan die foundation druppelaar zit, broedplaats voor bacteriën in het flesje.

AM: zelfs betaald zou ik niet op deze vakantie willen (en ben al meer dan een jaar niet op vakantie geweest dus dat zegt wel wat😅
pi_221048478
Mcw is voor mij hét schoolvoorbeeld van een vrouw die niet persé echt lelijk is, maar door het totale gebrek aan karakter toch heel onaantrekkelijk is. Lijf nepbruin, tanden nepwit, nepwimpers, kleding die het meestal net niet is , te hoge hakken op momenten dat iemand met klasse geen hakken draagt, nul uitstraling.
Haar volgers kwijlen wel braaf dat ze zo mooi is, maar dat is natuurlijk onzin.

AM heeft bij het uitdelen van uiterlijk veel verder naar achteren gestaan, en ze kleedt zich slecht, maar toch vind ik dat zij veel meer uitstraling heeft.
Vergelijk het maar met DBM of Sanne. Alle 3 slecht gekleed en onverzorgd, maar AM heeft wel een betere uitstraling.

Zo, dat was mijn spreekbeurt
pi_221048497
De zelfstandigheid is nu helemaal ver te zoeken bij MCW, zelfs haar eigen benen smeert ze niet meer in maar doet hulphond Timmie voor haar.
En eens met debuurvrouwvan. MCW heeft de looks, maar het is een masker, geen eigenheid meer. Als je bij Sanneke haar karakter wegdenkt en haar zeer normale, niks mis mee, huid, vind ik dat ze een leuke vrouw is om te zien. Maar haar minachtende lachje maakt haar lelijk.
MCW noemt shooten op een pleintje zelfvertrouwen, ik noem het geilen op zichzelf.
pi_221048514
Ik vraag me af hoeveel MCW echt eet van wat ze laat zien. Ik zou moeite hebben om het op te krijgen. Dat ze alles drinkt waarmee ze op de foto staat twijfel ik dan weer niet aan.
pi_221048538
Gisteren vroeg Pascal of ze meer/minder/goedkoper Vinted aan moest bieden.

Veel mensen reageerden dat het too much was, dat ze liever posts van de hond of boeken wilden zien.
Dat ze zelf wel naar Vinted gaan als ze wat willen.

Gisteravond: sorry dat ik zoveel Vinted heb gepost. En daar weer alleen reacties onder van ‘ga lekker door, jouw pagina, laat de Gerda’s maar zeuren, scroll verder’

Dus ze heeft weer flink geswifferd in de reacties.
pi_221048543
Timmie die de benen van Michelle insmeert op een plein met tig starende mensen.

Ga zo door Timmie, maximaal dit!
pi_221048598
Sanneke wil ook graag haar eigen bed met alles erop en eraan mee kunnen nemen op vakanties.

Misschien kan Dion investeren in een grote aanhanger waar het bed én de bank op kunnen.
pi_221048611
Debbiedhillon was ook weer een weekend weg
Met 1,5week terug van cura en weer de hort op die kinderen daar hebben ook amper rust in de weekenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')