abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:32:00 #226
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_221017052
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:28 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Een werelddeel is natuurlijk iets anders dan een land, wat zij beweerde.
Gelukkig legt ze het nu ook nog even aan ons uit alsof wij zwakbegaafd zijn.
pi_221017073
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:22 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Haha nu ga ik het 1x voor Sanneke opnemen. Mexico hoort inderdaad bij het werelddeel Noord-Amerika, wat veel mensen inderdaad niet weten. Dat bedoelde ze denk ik?

Mexico ligt niet in midden Amerika terwijl dat vaak gedacht wordt.

Het WK is in Noord Amerika dus VS Canada Mexico
Ik betwijfel of ze dat bedoelde. Ze had het over Amerika en daarmee bedoel je toch eerder het land dan het continent want dan zou je Noord-Amerika zeggen. Ze doet in de story erna wel alsof ze het continent bedoelde. Maar in de eerste story heeft ze het er ook over dat ze het gek vond dat men daar dan een muur wilde bouwen. Dat impliceert ook dat ze het over het land had en niet over het continent.
pi_221017078
En zo harkt drielingmoeder Tatiana inmiddels al meer dan een ton aan financiële donaties binnen. Ik kijk er al maanden naar en denk bij mezelf "waar zit ik naar te kijken? De paniekerige manier van posten, de toch maar niet liefde van haar leven in de afgelopen maanden, de buurman, iedereen en hun moeder en kijk mij eens een goede moeder zijn". Gisteren een story over "de 99% medestanders die ze heeft en 1% haters". Ze zegt "de 1% ook wel ergens te begrijpen, maar zij gunt anderen teminste wel wat".

Ik hoor alleen maar alarmbellen. En dan lezen dat de laatste ex (?), een beer van een man, zijn spullen bij haar heeft weggehaald, in aanwezigheid van de politie, omdat ie het anders niet meekreeg, is ook veelzeggend.
pi_221017171
Toch apart dat een leraar geen aardrijkskunde geeft op een basisschool. Hoe zit dat dan met een Cito toets? Is het geen verplicht vak? En idd op het voortgezet krijg je het ook vanaf de 1ste klas. Raar verhaal weer.
pi_221017177
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:34 schreef Moondance het volgende:

[..]
Ik betwijfel of ze dat bedoelde. Ze had het over Amerika en daarmee bedoel je toch eerder het land dan het continent want dan zou je Noord-Amerika zeggen. Ze doet in de story erna wel alsof ze het continent bedoelde. Maar in de eerste story heeft ze het er ook over dat ze het gek vond dat men daar dan een muur wilde bouwen. Dat impliceert ook dat ze het over het land had en niet over het continent.
Dit wilde ik ook typen 😂🤣 ze had het echt duidelijk over een land en gaat het nu afzwakken... wat het eigenlijk alleen maar dommer maakt
pi_221017196
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:34 schreef Cattolica het volgende:
En zo harkt drielingmoeder Tatiana inmiddels al meer dan een ton aan financiële donaties binnen. Ik kijk er al maanden naar en denk bij mezelf "waar zit ik naar te kijken? De paniekerige manier van posten, de toch maar niet liefde van haar leven in de afgelopen maanden, de buurman, iedereen en hun moeder en kijk mij eens een goede moeder zijn". Gisteren een story over "de 99% medestanders die ze heeft en 1% haters". Ze zegt "de 1% ook wel ergens te begrijpen, maar zij gunt anderen teminste wel wat".

Ik hoor alleen maar alarmbellen. En dan lezen dat de laatste ex (?), een beer van een man, zijn spullen bij haar heeft weggehaald, in aanwezigheid van de politie, omdat ie het anders niet meekreeg, is ook veelzeggend.
Ja ik ook en nog niet misschien dat ik 1 euro ga doneren aan die tokkie bende.
Dat verhaal over de politie kwam van die nicht die kennelijk een appeltje te schillen heeft met tatiana, gezellig via Facebook 😅
I can't help it, if I'm lucky
pi_221017213
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:45 schreef Lalaland79 het volgende:
Toch apart dat een leraar geen aardrijkskunde geeft op een basisschool. Hoe zit dat dan met een Cito toets? Is het geen verplicht vak? En idd op het voortgezet krijg je het ook vanaf de 1ste klas. Raar verhaal weer.
Geloof er ook weinig van.. ik denk dat ze het zelf niet zo boeiend vond en daarom niet opgeslagen heeft...
Vind haar ook wel heel negatief over haar vader steeds...
pi_221017230
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:32 schreef LALAA het volgende:

[..]
Gelukkig legt ze het nu ook nog even aan ons uit alsof wij zwakbegaafd zijn.
Ik zeg maar even wat ik al jaren denk over Sanneke; nóg ver vóór haar ogenschijnlijke autisme-diagnose. Dit is precies waarom zij niet wil werken, waarom zij het nergens lang volhoudt dan wel wordt weggestuurd. Zij ziet zichzelf als de alwetende, intellectuele, vrouw van de wereld, die niemand iets hoeft te vertellen, graag de discussie aangaat, over van alles en nog wat, met Jan en alleman, je uitlacht terwijl zij het fout heeft en om zich heen gaat slaan, wanneer ze met zichzelf en haar onkunde en onwetendheid wordt geconfronteerd.
pi_221017238
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:49 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja ik ook en nog niet misschien dat ik 1 euro ga doneren aan die tokkie bende.
Dat verhaal over de politie kwam van die nicht die kennelijk een appeltje te schillen heeft met tatiana, gezellig via Facebook 😅
Tja maar van die verhalen van die "nicht" geloof ik ook meer dan de helft niet.. ergens een keer gehoord dat dit geen nicht is maar familie van de boze ex.. dan heb je ook echt te veel tijd dat je maar non stop vuile was blijft storten..
Ik denk dan toch er zijn 3 kinderen bij betrokken..
pi_221017241
Mag Mijan niet meer in beeld? Wellicht van Dion?
pi_221017445
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:57 schreef Clavis het volgende:
Oh jee, nu nog meer neusgaten- en gezichtsplamuurcontent?
pi_221017487
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:13 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
Ja maar dat is de schuld van haar basisschool leraar, die heeft geen topografie gegeven. Gelukkig heeft ze nu wel tijd om haar topografie kennis bij te spijkeren nu de Bondgenoten is wegvallen.
Ik geloof dat mijn kennis van topografie echt niet alleen van 1 leerkracht op de basisschool komt _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221017602
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:12 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik geloof dat mijn kennis van topografie echt niet alleen van 1 leerkracht op de basisschool komt _O-
Precies. Boeken lezen, tv kijken, googlen, met mensen praten. Maar bij haar heeft de docént het niet verteld, dus het is niet haar fout dat ze het niet wist. Vriendin.
pi_221017658
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:20 schreef Nieuwnestje het volgende:
Joost en Viora.. mijn mond viel open. De peuter heeft slecht geslapen en hele nacht koorts maar nee hoor, hup de auto in want we moeten WEER op een gesponsord tripje en foto's maken van de kinderen. Hele dag op sleeptouw in zo'n park terwijl dat meisje het liefst in haar eigen bed wil liggen.
En dan moeten de volgers mee duimen dat de koorts de volgende dag over is omdat ze allemaal leuke dingen moeten gaan doen? Walgelijk, laat dat meisje lekker uitzieken. Sowieso zitten ze steeds meer in mijn irritatie zone door altijd maar op pad te moeten zijn. Dat geknuffel en gemaakte blije hoofden altijd, bah. Het valt ook op dat ze alle vier best vaak ziek zijn. Zit vast geen verband aan hoor, maar dan zou je toch zeggen dat ze eens wat meer rust in huis moeten gaan vinden. En wat doen voor de maatschappij?! Ipv alleen maar reisjes en foto's maken. Ga vrijwilligers werk doen ofzo..
Ik vind het ook hartstikke aso. Je zieke kind naar zo'n kinderpark meenemen. Al die kinderen zitten daar gegarandeerd hutje mutje bij het buffet, de speelschuur en het zwembad. Lekker iedereen even aansteken.
Mensen realiseren zich dat nooit, maar griepjes kunnen echt gevaarlijk zijn voor sommige mensen. Je hoeft echt niet thuis te blijven, maar dit is wel het andere uiterste.
pi_221017670
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:10 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Oh jee, nu nog meer neusgaten- en gezichtsplamuurcontent?
Ik mis bijna de kruis content van Sanneke in de keet op de bank 🥴. Dat gezicht té dicht op die camera en gewrijf en gesmeer op die slechte huid is toch wel zó 🤮.
pi_221017672
Nog geen live dildocam opnames.. moesten ze terug omdat er toch nog een angstpoepje kwam? Paste de dildo niet op de helm? Wáren er geen helmen? Is de dildocam bij het uitstappen op de stenen gevallen en kapot gegaan? In de taxi blijven liggen die alweer was omgedraaid?

Vragen, vragen.. 😆
pi_221017702
Hvk heeft 5 kinderen in de bakfiets. Volgens mij is dat veel te zwaar voor dat ding. Is de carrosserie daar niet op berekend. En dan weer klagen als er spaken stuk zijn
pi_221017707
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:20 schreef Nieuwnestje het volgende:
Joost en Viora.. mijn mond viel open. De peuter heeft slecht geslapen en hele nacht koorts maar nee hoor, hup de auto in want we moeten WEER op een gesponsord tripje en foto's maken van de kinderen. Hele dag op sleeptouw in zo'n park terwijl dat meisje het liefst in haar eigen bed wil liggen.
En dan moeten de volgers mee duimen dat de koorts de volgende dag over is omdat ze allemaal leuke dingen moeten gaan doen? Walgelijk, laat dat meisje lekker uitzieken. Sowieso zitten ze steeds meer in mijn irritatie zone door altijd maar op pad te moeten zijn. Dat geknuffel en gemaakte blije hoofden altijd, bah. Het valt ook op dat ze alle vier best vaak ziek zijn. Zit vast geen verband aan hoor, maar dan zou je toch zeggen dat ze eens wat meer rust in huis moeten gaan vinden. En wat doen voor de maatschappij?! Ipv alleen maar reisjes en foto's maken. Ga vrijwilligers werk doen ofzo..
Of zoek een baan waarin je kinderen niet mee hoeven te draaien. Voor iedereen beter. Nou krijg ik sowieso jeuk van hun altijd en eeuwige lach en duimpje. Ik wacht nog op een tandpasta reclame.
pi_221017710
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Geloof er ook weinig van.. ik denk dat ze het zelf niet zo boeiend vond en daarom niet opgeslagen heeft...
Vind haar ook wel heel negatief over haar vader steeds...
Ik moet zeggen dat ik haar zojuist voor de eerste keer iets "niet positief" over haar vader heb horen zeggen. Het is niet vaak, maar voor mij toch altijd zijn overlijden of Groen Links, wat ter sprake komt. Maar opvallend is het wel; haar moeder voel ik al veel eerder een tikkeltje weerstand tegen maar m.i. zal daar de nieuwe vriend (in)direct iets mee te maken kunnen hebben.
pi_221017713
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:57 schreef Clavis het volgende:
Laten we het hopen. Dat is dan ook direct het enige verstandige wat ze doet.
pi_221017721
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
Nog geen live dildocam opnames.. moesten ze terug omdat er toch nog een angstpoepje kwam? Paste de dildo niet op de helm? Wáren er geen helmen? Is de dildocam bij het uitstappen op de stenen gevallen en kapot gegaan? In de taxi blijven liggen die alweer was omgedraaid?

Vragen, vragen.. 😆
Had ze die niet in de plas van Vinkeveen laten vallen en weer opgedoken? Overleeft zo'n ding dit?
  vrijdag 12 juni 2026 @ 10:38:08 #247
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221017723
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Tja maar van die verhalen van die "nicht" geloof ik ook meer dan de helft niet.. ergens een keer gehoord dat dit geen nicht is maar familie van de boze ex.. dan heb je ook echt te veel tijd dat je maar non stop vuile was blijft storten..
Ik denk dan toch er zijn 3 kinderen bij betrokken..
De drieling zijn (ex) nichtjes want dat scheldende mens is een zus van de vader van Tatiana haar kinderen en de man die zijn spullen kwam halen is ook de vader van de kinderen en niet haar laatste vlam zoals Tatiana dat heeft verteld.
Ik vind het ook een enorme tokkiezooi daar maar ik geloof wel dat Tatiana haar hart op de goede plaats heeft zitten.
pi_221017735
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Precies. Boeken lezen, tv kijken, googlen, met mensen praten. Maar bij haar heeft de docént het niet verteld, dus het is niet haar fout dat ze het niet wist. Vriendin.
Maar haar algemene kennis is oké hoor. Ik vraag me af sinds wanneer het uit je hoofd weten van de prijzen bij verschillende supermarkten onder algemene kennis valt. Naar mijn idee is dat het enige wat zij weet.
pi_221017736
En wederom moet Sanneke anderen de schuld geven. Het ligt nooit aan haar. Nu is het weer de leraar op de basisschool die topografie oversloeg. Hou toch op, welke leraar slaat nou topografie in zijn geheel over? Dat kan helemaal niet. En heeft Sanneke nog nooit een globe gezien? Nog nooit een wereldkaart ergens zien hangen? Nee hoor, die leraar van de basisschool had haar moeten laten zien waar Mexico ligt, dat is niet gebeurd dus dan weet Sanneke op haar 37e nog steeds niet waar Mexico ligt. De tandjes, wat is zij een domme vrouw.
pi_221017754
Sanneke wil ook gewoon niet zien wat het gevaar is van het delen van je kind. Hoe denkt zij? Dat pedo’s zich afrukken op andere kinderen maar niet op die van haar? Ik durf er niet eens aan te denken wat er allemaal met haar kind gebeurd kan zijn terwijl zij alleen maar trots zat te zijn en dat per se moest delen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')